Κατανάλωση καύσιμου στα 250cc Μέσος όρος .

Λύσε δέσε σέ δουλειά να βρισκόμαστε

Συντονιστής: Συντονιστές

Κατανάλωση καύσιμου στα 250cc Μέσος όρος .

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Κυρ Ιαν 06, 2008 2:05 am

Προσπαθώ εδώ και κάμποσο καιρό , να ανακαλύψω την μέση κατανάλωση μου σε καύσιμο.

Θεωρητικά η μηχανή που έχω, θα έπρεπε να καταναλώνει 1L ανά 30 χιλιόμετρα .

Φουλάρησα το ρεζερβουάρ , και έκανα 122 χιλιόμετρα με 7 λίτρα.



Γυρνάω ρεζέρβα , κάνω 15χλμ , και έμειναν στο ρεζερβουάρ 1.400ml καυσίμου. (Σύνολο ρεζέρβας 2 λίτρα)
Φουλάρησα ξανά και έβαλα 7.600ml καυσίμου.

Τώρα από την άλλη , υπάρχει το φαινόμενο της εξάτμισης του καυσίμου .
Το οποίο δημιουργεί μια μικρή φύρα ...

Έστω και έτσι , 6,5 λίτρα προς 122 χιλιόμετρα , εντός πόλης ... πως ακούγετε ως κατανάλωση .


Εσεις πως τα πάτε ?
Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό montechristo την Κυρ Ιαν 06, 2008 4:12 am

Tα 6,5 λιτρα για 122 χιλιομετρα μας κανουν γυρω στα 5,33λιτρα / 100χιλιομετρα. Καπως αυξημενη μου κανει για τα AXακι... Παντα τοσο σου εκαιγε? Θυμαμαι καμποσα χρονια πριν σε τεστ στο ΜΟΤΟ ελεγαν οτι ειχε μεση καταναλωση γυρω στα 4+ λιτρα/100χιλιομετρα. Μπορει βεβαια να θυμαμαι και λαθος... :mrgreen:

Το KLXακι μου παντως βγαζει γυρω στα 190χιλιομετρα με 10 λιτρα βενζινης, αρα ειναι στα 5,26λιτρα /100χιλιομετρα περιπου. Με μαλλον ηρεμη οδηγηση παντως απο την μια μερια, αλλά απο την αλλη μερια δεν ειναι 250κυβικα, ειναι 650!!!!!!!!
Kawasaki KLX 650 SM - Mazda Miata MK1 1.8

www.mx5.gr
montechristo
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 29
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 21, 2007 9:45 pm

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Κυρ Ιαν 06, 2008 3:33 pm

140 χλμ στα 9 λιτρα στην Αθηνα

εκτος αθηνα μπορει να φτασει τα 180 φυσικα εξαρταται απο τα ποσα χλμ εθνικη με τερμα γκαζι !
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Κυρ Ιαν 06, 2008 3:42 pm

τώρα που το σκέφτομαι καλύτερα , στο παρελθόν .... έβγαζε μέσο όρο 143 - 148 χιλιόμετρα με εφτά λίτρα . (πόλη)

τώρα θα το ξαναμετρήσω πάλι.

Ειχα την εντύπωση ότι αλλάζοντας κινητήρα , από 249cc σε 239cc , θα ανέβαινε η αυτονομία.
Καρμπιρατέρ όμως δεν άλλαξα.
Και έβαλα και ποιο ελεύθερο φίλτρο αέρα .

τέλος πάντων ... η επανάληψη της μέτρησης , με τα νέα δεδομένα ... θα είναι αποκαλυπτική.
Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Κυρ Ιαν 06, 2008 3:50 pm

rc31 έγραψε:140 χλμ στα 9 λιτρα στην Αθηνα

εκτος αθηνα μπορει να φτασει τα 180 φυσικα εξαρταται απο τα ποσα χλμ εθνικη με τερμα γκαζι !


Η ήσουν μεγάλος πιλότος ... ή έγραψες λάθος τα λίτρα ... είμαστε στα 7+2 ρεζέρβα . :smt042
Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Δευτ Ιαν 07, 2008 2:24 pm

ΣΥΓΝΩΜΗ ηταν off topic παρεμβαση

λογο καημου αναφερθηκα στο δικο μου [smilie=offtopic.gif]
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Δευτ Ιαν 07, 2008 10:00 pm

Άρα σημαίνει πως στα 240 χιλιόμετρα απόστασης σου καίει περίπου 14 λίτρα καυσίμου. Δεν μου φαίνεται άσχημα. Πόσα λίτροα χωρητικότητας έχει; Ίσως να παίζει ρόλο και το φίλτρο αέρος που άλλαξες...Πάντως πάνω κάτω μου φαίνεται πως η κατανάλωσή σου κυμαίνεται σε φυσιολογικά πλαίσια...ίσως στα ανώτερα φυσιολογικά...
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό Dakota την Δευτ Ιαν 07, 2008 10:13 pm

Εγώ καίω όσο καίει ο Κυριάκος και ο Ηλίας μαζί. :smt074
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Dakota
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2185
Εγγραφή: Τρί Αύγ 29, 2006 4:08 pm
Τοποθεσία: Hell for Leather
Ονομα χρήστη: Μήτσος
Μοντέλο: Moto Guzzi 1200 Sport
Yamaha YBR 125
Κυβικά: 1275

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Τρί Ιαν 08, 2008 11:07 pm

Το έχω φουλάρει και κάνω την καλύτερη, από θέμα οικονομίας καυσίμου, οδήγηση ..

Η μέτρηση αυτή θα είναι αποκαλυπτική όταν τελειώσει .
Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό Tassos την Παρ Ιαν 11, 2008 1:47 pm

Κυριάκο, το ΑΧ-1 σου των 250cc καίει σχεδόν περισσότερο από το ΧΤ μου, των 660cc. Ίσως κάτι δεν πάει καλά. Με το ΑΧ που είχα παλαιότερα, ποτέ δεν ανέβηκα πάνω από 4λτ/100χλμ. και συνήθως ήμουν στα 3,5 με 3,7λτ/100χλμ. (μόνο μέσα στην πόλη).

Εσένα απ' ότι είδα (6,5λτ/122χλμ) σου καίει 5,3λτ/100χλμ.

Με το ΧΤ660 τώρα (για σύγκριση) μου καίει 5,5-5,8λτ/100χλμ. στην πόλη και εκτός πόλης με χαλαρή οδήγηση (σπάνιο !!) έχω δει και κάτω από 5λτ/100χλμ.
Άβαταρ μέλους
Tassos
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 16, 2006 1:05 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Μοντέλο: Aprilia Dorsoduro
Κυβικά: 750

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Παρ Ιαν 11, 2008 2:49 pm

βάση των παλαιών μετρήσεων , δηλαδή περίπου 22 χιλιόμετρα το λίτρο .... 146 τα επτά λίτρα ... θα κρίνω την μετέπειτα κατανάλωση .

Ισως να έκανα λάθος γράφοντας τα στοιχειά απο την πρώτη μέτρηση ... διοτι είχα μια μικρή διαρροή από την τάπα βενζίνης ... η οποία ήταν από κατσαβίδιασμα του ρεζερβουάρ, σε παλαιά απόπειρα κλοπής .
Το αντιμετώπισα με σιδηρόστοκο.

Πάντως, βάζοντας ο καθένας τα δικά του στοιχεία , σίγουρα εμπλουτίζετε το θέμα.

Τωρα , να πάω και σε μια άλλη περίπτωση .... δηλαδή στην απορία .. μήπως με γελάει το κοντέρ.


Το μόνο που μπορώ να πω με σιγουριά , είναι ότι δεν έχω πλέον διαρροή , και οδηγώ όσο μπορώ συνετά .. για να έχει αξιοπιστία η δεύτερη μέτρηση ...
Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Τρί Ιαν 29, 2008 12:08 am

Νέα μέτρηση έκανα 126 χιλιόμετρα με 7 λίτρα .

Δηλαδή 18 χιλιόμετρα στο λίτρο .
Δηλαδή 90 χιλιόμετρα τα πέντε λίτρα .

Και μιλάμε ότι έκανα ήρεμη οδήγηση μέσα στην πόλη .

Απο σχόλια Ιαπώνων στην κατανάλωση , με όμοια μοτοσυκλέτα , έβγαλαν μέσω όρο κατανάλωσης τα 25 χλμ/ λίτρο , έχοντας ως χειρότερη κατανάλωση τα 22 χλμ/ λίτρο και μεγίστη τα 27χλμ/λίτρο .

Τι να φταίει ρε γ.... το φίλτρο το Κ&Ν ?

Να κλέβει το κοντέρ ?
Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό Steve_athens την Τρί Ιαν 29, 2008 11:20 am

Παντως κ γω που ειχα ενα 200αρι σκουτερ με την καταναλωση ειχε ιση η και λιγο παραπανω σε συγκριση με το χτ,τα 7ευρα αμα το παταγες φευγαν συννεφο,στο χτ εβαλα χθες 11ευρω και ειχα κανει 175χλμ
Άβαταρ μέλους
Steve_athens
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 29, 2007 2:04 pm
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Τρί Ιαν 29, 2008 11:52 am

Kiriakost έγραψε:Νέα μέτρηση έκανα 126 χιλιόμετρα με 7 λίτρα .

Δηλαδή 18 χιλιόμετρα στο λίτρο .
Δηλαδή 90 χιλιόμετρα τα πέντε λίτρα .

Και μιλάμε ότι έκανα ήρεμη οδήγηση μέσα στην πόλη .

Απο σχόλια Ιαπώνων στην κατανάλωση , με όμοια μοτοσυκλέτα , έβγαλαν μέσω όρο κατανάλωσης τα 25 χλμ/ λίτρο , έχοντας ως χειρότερη κατανάλωση τα 22 χλμ/ λίτρο και μεγίστη τα 27χλμ/λίτρο .

Τι να φταίει ρε γ.... το φίλτρο το Κ&Ν ?

Να κλέβει το κοντέρ ?


μην συγκρινεις την καταναλωση Ελλαδα με Ιαπωνια

απο χωρα σε χωρα αλλαζει

το θεμα καταναλωση εχει να κανει με πολους παραγοντες και κυρίως με την κάυση , ρυθμισμα καρμπυρατερ ,φιλτρο , βενζινη , μπουζι , εξατμιση και φυσικα μιλαμε οτι το οργανο μετρησης ειναι σωστο

επισης δεν μπορεις να μετρας αυτονομια σε διαφορετικα σημεια

αλλα μονο σε συγκεκριμενη διαδρομη και να βγαλεις τον μεσο ορο μετα .
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Τρί Ιαν 29, 2008 4:19 pm

Δεν ξέρω είμαι μπερδεμένος .... το ένστικτο μου, μου λέει , να τσεκάρω πάλι το θέμα.. ρύθμισμα καρμπιρατέρ.

Μήπως έχω πλούσιο μείγμα , και πάει χαράμι .

Θα αρχίσω εντατικά σεμινάρια περί Keihin .
Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Δημοσίευσηαπό ace69 την Τετ Ιαν 30, 2008 9:47 am

Μήπως έχω πλούσιο μείγμα , και πάει χαράμι .


Το πιθανότερο. Πιό ελεύθερα, εξάτμιση και φίλτρο, δημιουργούν μιά άνιση κατανομή.
Καταλαβαίνεις το μοτέρ να είναι αρκετά δυνατότερο στις χαμηλές-μεσσαίες απο παλιότερα και στις ψηλές απλώς να ανεβάζει. Αν ναι χρειάζεται ρύθμιση το μίγμα. Λάβε υπ'όψιν σου όμως και τις καιρικές συνθήκες. Αλλό χειμώνας και άλλο καλοκαίρι έτσι σε πυκνότητα αέρα.
Απο την άλλη μεριά, μονοκύλινδρο είναι. Σε συνθήκες εθνικής οδού με σταθερό γκάζι το θέλει το πιό πλούσιο μίγμα του. Αξιοπιστία γάρ.
εν οίδα ότι ουδέν είδα
Άβαταρ μέλους
ace69
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 140
Εγγραφή: Τρί Ιαν 01, 2008 1:58 am
Ονομα χρήστη: Κώστας
Μοντέλο: Suzuki Bandit 650
Το MZ Scorpion το έφαγε η ανακύκλωση
Παπάκι made in china
Κυβικά: 650

Δημοσίευσηαπό Kiriakost την Τετ Ιαν 30, 2008 4:42 pm

Οταν τοποθετήθηκε το καρμπιρατέρ πάνω στην μηχανή , έτοιμο καθαρισμένο ... η πρωτη ρυθμιση εγινε με βαση το βιβλιο της μηχανης .

Ομως στην ρύθμιση αυτή , η μηχανή έκανε ένα μικρο κρέμασμα , κάθε φορά που ανοιγες το γκάζι ενώ δούλευε άψογα στην θέση ρελαντί .

Ρυθμίστηκε τελικά το μείγμα στην θέση, που με το απότομο γύρισμα του γκρίπ , ο κινητήρας είχε την ομαλότερη αύξηση στροφών.

Με άλλα λόγια , με το άνοιγμα του γκρίπ , ο κινητήρας αρπάζει αμέσως , και από δύναμη και νεύρο , έχουμε και περίσσευμα.

Το μόνο που με πειράζει είναι ότι δεν έχω ειδικό κατσαβίδι (πλάγιο με γρανάζια και ατέρμονα ) για να μπορέσω να πειραματιστώ εύκολα , με το μείγμα .
Άβαταρ μέλους
Kiriakost
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2019
Εγγραφή: Παρ Οκτ 19, 2007 11:15 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: Old Cut Japani _ AX-1 HONDA
Κυβικά: 250

Επόμενο

Επιστροφή στο ΤΕΧΝΙΚΑ-ΘΕΜΑΤΑ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες