δημοσκοπιση motogp 08

Ολα τά μάτια σέ μία ευθεία

motogp 08

Casey Stoner
11
48%
Valentino Rossi
10
43%
Dani Pedrosa
1
4%
Nicky Hayden
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Jorge Lorenzo
1
4%
Marco Melandri
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
James Toseland
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Randy de Puniet
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
John Hopkins
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Chris Vermeulen
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
 
Σύνολο ψήφων : 23

Δημοσίευσηαπό iznogood την Κυρ Μαρ 16, 2008 11:32 pm

lord έγραψε:(κι επειδη σε εχω ικανο ,μη μου πεις πασοκ,νδ κτλ.... :smt065 )


Αλεξη Τσίπρα? :smt081
chalife ala place du chalif.
http://www.carbon-aramid.com
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
iznogood
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2527
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 11, 2006 8:50 pm
Τοποθεσία: Πολύγωνο-Αθήνα
Ονομα χρήστη: Αλεξης
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό lord την Δευτ Μαρ 17, 2008 12:05 am

iznogood έγραψε:
lord έγραψε:(κι επειδη σε εχω ικανο ,μη μου πεις πασοκ,νδ κτλ.... :smt065 )


Αλεξη Τσίπρα? :smt081


το περιμενα να το πεις αργα η γρηγορα!σ'εχω μαθει.... :smt060
Άβαταρ μέλους
lord
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 09, 2006 11:08 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Ονομα χρήστη: ΑΡΗΣ
Μοντέλο: APRILIA TUONO R 08
Κυβικά: 1000

Δημοσίευσηαπό valentinosgsxr την Δευτ Μαρ 17, 2008 12:56 am

Το desmo ευνοει τους μικρους κινητηρες επειδη οι μικροι κινητηρες μπορουν να λειτουργουν με περισσοτερες στροφες το λεπτο λογω της μικροτερης μαζας των κινουμενων μερων του. Το οριο αυτο περιοριζει η αδρανεια των ελατηριων των βαλβιδων στους συμβατικους κινητηρες. Η απαντηση των αλλων κατασκευαστων στο ιδιο προβλημα ηταν οι υδροπνευματικες βαλβιδες οι οποιες ομως λογω των σερβομηχανισμων που απαιτουν καταναλωνουν και μεγαλυτερο ποσοστο ενεργειας σαν απωλειες απο τον ιδιο τον κινητηρα.
Το δεσμοδρομικο απο οσο μπορω να φανταστω δεν πρεπει να ειναι κλειστη πατεντα της Ducati αφου την χρησιμοποιει πολυ περισσοτερο απο 10 χρονια. Ειναι παρα πολλοι οι λογοι ομως για να μην το κανουν. Με μια πρωτη σκεψη μπορω να πω οτι δεν χρειαστηκε μεχρι σημερα. Επισης δεν εχει εμφανιστει ποτε σε τετρακυλινδρους εν σειρα κινητηρες και υποθετω οτι δεν βολευει λογο διαταξης αφου απαιτει πολυ χωρο απο τις κεφαλες οι οποιες με την σειρα τους κλεβουν χωρο απο τα φιλτροκουτια τα οποια με την σειρα τους δεν αφηνουν χωρο στο ρεζερβουαρ κτλ...προβληματα τα οποια ξεπερναει πιο ευκολα η Ducati με τους V κινητηρες και το πλαισιο χωροδυκτιομα σαν πιο συμαζεμενο πλαισιο.
Τωρα μην με ρωτησεις γιατι δεν χρησιμοποιουν και το πλαισιο χωροδυκτιομα...!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
valentinosgsxr
Τακτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 673
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 21, 2007 1:25 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Μοντέλο: GSX-R750T SRAD
Κυβικά: 750

Δημοσίευσηαπό Edessaios την Δευτ Μαρ 17, 2008 12:59 am

Pedrosa......Ετσι για να υποστηρίξουμε και την μαμά HONDA..... [smilie=catitiz_pdt_45.gif]
Άβαταρ μέλους
Edessaios
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 59
Εγγραφή: Τρί Ιαν 09, 2007 1:58 am
Τοποθεσία: ΕΔΕΣΣΑ

Δημοσίευσηαπό Mythos την Δευτ Μαρ 17, 2008 1:21 am

valentinosgsxr έγραψε:Το desmo ευνοει τους μικρους κινητηρες επειδη οι μικροι κινητηρες μπορουν να λειτουργουν με περισσοτερες στροφες το λεπτο λογω της μικροτερης μαζας των κινουμενων μερων του. Το οριο αυτο περιοριζει η αδρανεια των ελατηριων των βαλβιδων στους συμβατικους κινητηρες. Η απαντηση των αλλων κατασκευαστων στο ιδιο προβλημα ηταν οι υδροπνευματικες βαλβιδες οι οποιες ομως λογω των σερβομηχανισμων που απαιτουν καταναλωνουν και μεγαλυτερο ποσοστο ενεργειας σαν απωλειες απο τον ιδιο τον κινητηρα.
Το δεσμοδρομικο απο οσο μπορω να φανταστω δεν πρεπει να ειναι κλειστη πατεντα της Ducati αφου την χρησιμοποιει πολυ περισσοτερο απο 10 χρονια. Ειναι παρα πολλοι οι λογοι ομως για να μην το κανουν. Με μια πρωτη σκεψη μπορω να πω οτι δεν χρειαστηκε μεχρι σημερα. Επισης δεν εχει εμφανιστει ποτε σε τετρακυλινδρους εν σειρα κινητηρες και υποθετω οτι δεν βολευει λογο διαταξης αφου απαιτει πολυ χωρο απο τις κεφαλες οι οποιες με την σειρα τους κλεβουν χωρο απο τα φιλτροκουτια τα οποια με την σειρα τους δεν αφηνουν χωρο στο ρεζερβουαρ κτλ...προβληματα τα οποια ξεπερναει πιο ευκολα η Ducati με τους V κινητηρες και το πλαισιο χωροδυκτιομα σαν πιο συμαζεμενο πλαισιο.
Τωρα μην με ρωτησεις γιατι δεν χρησιμοποιουν και το πλαισιο χωροδυκτιομα...!



Κι αν σου απαντήσω ότι δεν υφίσταται το θέμα χωροταξίας που λες, ότι μόνο η yamaha χρησιμοποιεί τετρακύλινδρους σε σειρά και ότι desmo κεφαλές είχαν οι f1 mercedes-benz από το
1957(+/- δεν θυμάμαι ακριβώς) , θα μου εξηγήσεις πόσο ρόλο παίζει το μαρκετινγκ στις επιλογές των Ιαπώνων ??? Που κατά τα άλλα λένε ότι είναι με την πρόοδο.

Ενώ ταυτόχρονα αυξήθηκε και η επιτρεπόμενη χωρητικότητα των ρεζερβουάρ κατα 1L σε σχέση με πέρυσι, μετά τα παράπονα των Ιαπωνέζων !!! ας μας πουν επιτέλους πως τα θελόυν τα motogp να τα κάνουμε !!! :smt002 :smt045 :smt045 :smt045
Άβαταρ μέλους
Mythos
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 253
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 03, 2006 7:11 am
Τοποθεσία: PATRA-PYRGOS

Δημοσίευσηαπό Dimitris την Δευτ Μαρ 17, 2008 2:55 am

Ψήφισα Stoner, όχι γιατί το θέλω αλλά γιατί αυτό πιστεύω. Θα ήθελα Rossi αλλά δεν το ψήφισα γιατί δεν το πιστεύω. Αμφισβητώ και τη δεύτερη θέση.
Moderator of Motocikleta.Gr

Moto Guzzi Breva V1100 2006
Moto Guzzi Le Mans V11 2003
Moto Guzzi World Club

The way the "V" is meant to be...



Δημοπρασίες Αγάπης ! Δεν έχεις ακόμα την κάρτα μέλους ? Δες τι χάνεις !
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Παλαιό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Τετ Αύγ 30, 2006 8:11 pm
Τοποθεσία: Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά
Μοντέλο: Moto Guzzi 1100 Breva 2006 ABS, V11 Le Mans 2003, 1100 sport 1998
Κυβικά: 1100

Δημοσίευσηαπό lord την Δευτ Μαρ 17, 2008 2:05 pm

απογοητευμενος ο Δημητρης!κι εγω ρε φιλε το ιδιο βλεπω,αλλα ψηφισα ροσσι...
λειτουργησα με το συναισθημα. :???:
Άβαταρ μέλους
lord
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 09, 2006 11:08 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Ονομα χρήστη: ΑΡΗΣ
Μοντέλο: APRILIA TUONO R 08
Κυβικά: 1000

Δημοσίευσηαπό chr1s_86 την Τετ Μαρ 19, 2008 8:23 pm

Πάντως για όσουν πιστεύουν ότι οι περιορισμοί ευνοούν τη ducati να πούμε ότι οι Ιάπωνες είναι αυτοί που μαγειρεύουν τον περιορισμό των στροφών των κινητήρων στις 19000 κάτι που μειώνει το πλεονέκτημα του desmo. Και δεν νομίζω κάποιος Ιάπωνας κατασκευαστής να υιοθετούσε πλαίσιο χωροδικτύωμα και τα σχετικά, θα ήταν πλήρη αποδοχή της ανωτερώτητας της ducati τη δεδομένη στιγμή.

Η ψήφος πάει στον Casey Stoner λόγω του καλύτερου συνδιασμού αναβάτη-μοτο όπως φαίνεται.

Ωστόσο θα ήθελα να δω ένα πρωτάθλημα με δυνατό συναγωνισμό. Lorenzo και Dovisioso (το έγραψα καλά;) δείχνουν πολλά υποσχόμενοι από την πρώτη τους εμφάνιση. Το ίδιο και ο Toseland.


The race is ON! :-P :-P
Τελευταία επεξεργασία από chr1s_86 και Πέμ Μαρ 20, 2008 12:22 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
chr1s_86
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 14, 2006 10:23 pm
Τοποθεσία: athens
Ονομα χρήστη: Χριστόφορος
Μοντέλο: honda bros
Κυβικά: 399

Δημοσίευσηαπό iznogood την Τετ Μαρ 19, 2008 10:09 pm

chr1s_86 έγραψε:Πάντως για όσουν πιστεύουν ότι οι περιορισμοί ευνοούν τη ducati να πούμε ότι οι Ιάπωνες είναι αυτοί που μαγειρεύουν τον περιορισμό των στροφών των κινητήρων στις 19000 κάτι που μειώνει το πλεονέκτημα του desmo. Και δεν νομίζω κάποιος Ιάπωνας κατασκευαστής να υιοθετούσε πλαίσιο χωροδικτύωμα και τα σχετικά, θα ήταν πλήρη αποδοχή της ανωτερώτητας της ducati τη δεδομένη στιγμή.

Η ψήφος πάει στον Casey Stoner λόγω του καλύτερου συνδιασμού αναβάτη-μοτο όπως φαίνεται.

Ωστόσο θα ήθελα να δω ένα πρωτάθλημα με δυνατό συναγωνισμό. Lorenzo και Dovisioso (το έγραψα καλά) δείχνουν πολλά υποσχόμενοι από την πρώτη τους εμφάνιση. Το ίδιο και ο Toseland.


The race is ON! :-P :-P


Πολυ ωραια τοποθετηση..., επικροτω... [smilie=beer.gif]
chalife ala place du chalif.
http://www.carbon-aramid.com
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
iznogood
Συχνό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2527
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 11, 2006 8:50 pm
Τοποθεσία: Πολύγωνο-Αθήνα
Ονομα χρήστη: Αλεξης
Κυβικά: 0

Δημοσίευσηαπό iliasRC31 την Πέμ Μαρ 20, 2008 12:58 pm

πολυ νωρις για να βγαλω συμπερασμα
Ακριβές ασφάλειες ; Οχι ποιά ! https://www.insurance4you.gr & https://www.ins4youdirect.gr/
Το Motocikleta στο Facebook http://www.motocikleta.gr/facebook
Το Motocikleta στο Twitter http://twitter.com/motocikleta
------------------------------------------------
Άβαταρ μέλους
iliasRC31
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 7007
Εγγραφή: Τετ Ιουν 14, 2006 10:22 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ονομα χρήστη: Ηλίας
Κυβικά: 1050
Επάγγελμα: Ασφαλιστικός Σύμβουλος -www.Insurance4you.gr

Δημοσίευσηαπό kyriakosVFR την Παρ Μαρ 21, 2008 8:33 pm

Dimitris έγραψε:Ψήφισα Stoner, όχι γιατί το θέλω αλλά γιατί αυτό πιστεύω. Θα ήθελα Rossi αλλά δεν το ψήφισα γιατί δεν το πιστεύω. Αμφισβητώ και τη δεύτερη θέση.


+1 :smt023
Άβαταρ μέλους
kyriakosVFR
Νέος στο forum
 
Δημοσιεύσεις: 196
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 03, 2007 5:43 pm
Τοποθεσία: SERRES
Ονομα χρήστη: Κυριάκος
Μοντέλο: TRIUMPH SPEED TRIPLE
Κυβικά: 1050

Προηγούμενη

Επιστροφή στο ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ-ΝΕΑ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


cron