Πρωτοεμφανίστηκε περίπου το 1967 όπου κατάφερε να έχει ένα σημαντικό μερίδιο της αγοράς . Σήμερα η Moto Guzzi ταράζει τα νερά παρουσιάζοντας την V7 Classic προσπαθώντας να δέσει την σύγχρονη τεχνολογία με το διαχρονικό στυλ .
Βασίζετε επάνω σε νέο κινητήρα 750 κυβικών με ηλεκτρονικό ψεκασμό και προδιαγραφές euro 3 όπου δένει αισθητικά με την υπόλοιπη μηχανή . Αρκετά πρόθυμος και άμεσος χωρίς πολλούς κραδασμούς και με ήχο που γίνεται μαγευτικός σε συνδυασμό με τις εξατμίσεις έως τις 4000 στροφές.
http://video.google.com/videoplay?docid ... 1805&hl=en
Η σέλα αρκετά άνετη και η θέση του σώματος στο ιδανικό σημείο ώστε να σε βάλει αμέσως στο κλίμα . Αν και τα χειριστήρια και οι ενδείξεις πολύ φτωχές σε σύγκριση με όσα μας έχει συνηθίσει η Moto Guzzi στα υπόλοιπα μοντέλα της ,όμως στο εν λογο μοντέλο δεν νομίζω ότι θα χρειαστείς κατι παραπάνο .
Τα φρένα της brembo με μεταλλικά σωληνάκια , ίσως και ποιο δυνατά από ότι τα λάστιχα και οι αναρτήσεις μπορούν να υποστηρίξουν άλλα με αυτήν την μηχανή οι επιδόσεις έρχονται σε δεύτερη μοίρα ενώ η απόλαυση της διαδρομής κυριαρχεί .
Στον δρόμο μπορεί να κινηθεί με ιδιαίτερη ευλυγισία ακόμα και σε αρκετή κίνηση αλλά και σε γρήγορους ρυθμούς συμπεριφέρεται αρκετά καλά . Μερικά ψιλό κουνήματα όταν την ζορίζεις μπορεί να εμφανιστούν αλλά μην ξεχνάμε δεν είναι το στοιχείο της η σπορ οδήγηση .
Η νέα V7 νομίζω ότι έχει καταφέρει σε μεγάλο βαθμό να παντρέψει το διαχρονικό με το σύγχρονο και να προσφέρει στους αναβάτες κατι διαφορετικό . Κατι που σε μαγεύει ,όχι από επιδόσεις αλλά από μια αίσθηση μαγείας που πρέπει να την ζήσεις για να την καταλάβεις