Συντονιστής: Συντονιστές
diogenis έγραψε:Γεια σας παιδια! Ειμαι πρωτη φορα εδω, χαρηκα!
Λοιπον αυτο που θελω να ρωτησω ειναι το εξης εχω μια virago 250 και προσφατα απο ενα σερβις που της εκανα ο μηχανικος μου ειπε οτι χτυπαει η καδενα και πρεπει να αλλαχθει.
Για να σιγουρευτω ρωτησα κι αλλον μηχανικο και μου ειπε οτι δυσκολα αλλαζει η καδενα και καλυτερα να την αφησω οπως εχει. Ποιον να πιστεψω???? Ποια ειναι η χρησιμοτητα της καδενας στην λειτουργια τησ μηχανης? ποσο επικυνδυνο ειναι να μην αλλαχτει? ειναι ακριβη? Ειναι επικνδυνο για την μηχανη?
Συγνωμη αν σας κουρασα αλλα ενα μηχανακι εχω κι εγω...Καταλαβαινετε...
Ευχαριστω εκ των προτερων!
iliasRC31 έγραψε:
Η καδένα χρησιμευει στην κινηση τον εκεντροφορων . Σαν ανταλακτικο δεν ειναι ακριβη , η διαδικασια αλλαγης κοστιζει. Ειναι απαρετειτη για την μηχανη σου .
Αν ειναι οντως χαλασμενη θα πρεπει να αλλαχθει συντομα αλλιως ειναι επικυνδηνο για σενα και για την μηχανη σου . Οταν χαλαρωσει παραπανω θα βγει απο την θεση της με αποτελεσμα να φρακαρει αποτομα το μοτερ . Αν αυτο γινει εν κινηση μπορει να γινεις ιπτάμενος .
Το γεγονος οτι ακουγεται δεν συμαινει απαρετητα οτι ειναι η καδενα , μπορει να ειναι και ο τεντωτηρας καδενας . Συνηθως πρωτα αυτος χαλαει και μετα η καδενα .
Αν μπεις στην διαδικασια να την αλλαξεις θα αλλαξεις και τεντωτηρα .
diogenis έγραψε:Ειναι παλιο μοντελο 96...αλλα δε τησ φαινεται,μοιαζει πολυ νεοτερη! Εχει κανει αρκετα χιλιομετρα...120...δεν πεφτει ομωσ η αποδοση της...αυτο που μπορει,το κανει...
Οσο για το θεμα πωλησης, δε νομιζω να αξιζει τον κοπο...το ξερω δε πιανει πολλα και εγω εκτος απο χρηματα εχω βαλει και ψυχη...αξια ανεκτιμητη που λενε...
Παντα απορουσα πωσ πολλοι αποχωριζονται με τοση ευκολια τα μηχανακια τους...εμενα μου φαινεται ακατορθωτο...
Ακομα και σε λιγο καιρο που θα παρω το sportster...την viragoula θα την κρατησω...
Billy έγραψε:Όπως είπε και ππαραπάνω ο RC31. Πήγαινε σε μηχανικό που ξέρεις να σου ελέγξει πρώτα τον τεντωτήρα (βάζει πίεσει πάνω στην καδένα για να την κρατάει στην θέση της). Αν ακόμη κάνει θόρυβο τότε μάλλον έχει ανοίξει και παίζει αρκετά η αλυσίδα.
Ο μηχανικός που στο έλεγξε και σου είπε ότι χρειάζεσαι άλλαγμα πως το κατάλαβε?
Τώρα αν είναι παλιό το XV με πολλά χλμ δεν ξέρω αν αξίζει τον κόπο να επισκευαστεί γιατί αν ανοιχτεί το μοτέρ δεν θα αλλάξει μόνο καδένα αλλά και ένα κάρο πράγματα, φλάντζες, ελατήρια πιστονιών, (Αν δεν θέλει ρεκτιφιέ) μέταλλα στροφάλου-μπιελών, ελατήρια-οδηγούς βαλβίδων, ΚΑΔΕΝΑ τεντωτήρα, συν την εργασία που κοστίζει για αυτό λέω.... αξίζει τον κόπο???
nickgr έγραψε:Καλησπερα! Σημερα πηγα τη μηχανη στο συνεργειο επειδη ακουγοταν ενας τραχης θορυβος κατα την οδηγηση και μου ειπαν οτι ειναι η καδενα. Η διαγνωση εκει εγινε με το αυτι και με τη μηχανη στο ρελαντι. Μου ειπαν να την παω αυριο για ανοιγμα και ρυθμιση και αυτο θα στοιχισει 50ε χωρις τα ανταλακτικα αν χριαστει κατι. Το θεμα εδω ειναι πως το μηχανακι εχει κανει μονο 4.000χλμ (περιπου) και οταν αγοραστηκε στρωθηκε πολυ καλα (αν παιζει καποιο ρολο και αυτο). Πως μπορει να εγινε χωρις καποια καταπονηση χιλιομετρων? Επισις στο ρελαντι ακουω απο μεσα στη μηχανη εναν ματαλικο θορυβο που μαλλον απο εκει εβγαλαν την διαγνωση. Αυτος ο θορυβος εχει σχεση με αυτον (τον τραχη θορυβο) που ακουγα κατα την οδηγηση?
nickgr έγραψε:Αυτο ειναι η αντιπροσωπια, γι' αυτο το πηγα εκει. Η μηχανη ειναι η Kymco Cruiser 125 (Chopper)
Επιστροφή στο PROJECT - ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες