Moto Guzzi Milleprecento BB1
Δημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 16, 2008 8:06 pm
H Milleprecento είναι ένας βελτιωτικός οίκος που ειδικεύεται στα Guzzi, διατηρώντας άριστες και στενές σχέσεις με το Mandelo del Lario, ενώ θα μπορούσε να χαρακτηρισθεί ως «συγγενές» R&D τμήμα για την Moto Guzzi. To project BB1 αποτελεί την μεγαλύτερη απόδειξη για αυτό.
Πριν από λίγο καιρό είχαμε αναφερθεί στο mototriti.gr, σχετικά με την πρόθεση της Moto Guzzi να αυξήσει την χωρητικότητα των εγκάρσιων αερόψυκτων V2 στα 1.400 κ.εκ., προκειμένου αφ ενός να αντιμετωπίσουν στα ίσα τον υγρόψυκτο ανταγωνισμό και αφ ετέρου να προσπελάσουν επιτυχώς τον «σκόπελο» των euro IV προδιαγραφών, χωρίς να χάσουν σε ισχύ.
Η Milleprecento προλαβαίνοντας τiς εξελίξεις, παρουσίασε μια υπερκυβισμένη έκδοση του αερόψυκτου κινητήρα των 1.100 κ.εκ., στον οποίο εκτός από το χωρητικότητα, άλλαξε και το σύστημα ψύξης από «αερό-», σε «υγρό-». Το όλο project βασίστηκε σε ένα διβάλβιδο Griso 1.100, όπου εκτός της αναβάθμισης του κινητήρα, πραγματοποιήθηκαν επίσης βελτιώσεις στα περιφερειακά και στην αισθητική.
Σ ότι αφορά στον κινητήρα, η αύξηση της διαμέτρου των πιστονιών αύξησε την χωρητικότητα στα 1.420 κ.εκ., τοποθετήθηκε νέος ψεκασμός, βαλβίδες τιτανίου και παράλληλα έγιναν όλες οι απαραίτητες μετατροπές προκειμένου να εγκατασταθεί κυκλοφορία ψυκτικού υγρού. Παρ΄ όλο τις ριζικές αυτές τροποποιήσεις, διατηρούνται οι κλασσικές Guzzi ψήκτρες, ενώ το ψυγείο είναι καλά κρυμμένο πίσω από ανθρακονημάτινες γρίλιες, για να μην χαλάσει το «αερόψυκτο look».
Αξίζει να σημειωθεί πως οι βάσεις του μοτέρ στο πλαίσιο του Griso παρέμειναν απαράλλαχτες, πράγμα που σημαίνει πως ο συγκεκριμένος κινητήρας θα μπορούσε να τοποθετηθεί σε όλη η γκάμα της Moto Guzzi χωρίς να χρειαστούν αλλαγές στην γραμμή παραγωγής.
Η ισχύς του κινητήρα έχει αυξηθεί κατά 50% σε σχέση με το απλό Griso, φτάνοντας τα 117 άλογα (έναντι των 77 της normal έκδοσης) και για να υποστηριχθεί μεγαλύτερη ιπποδύναμη, η Milleprecento έχει τοποθετήσει φρένα της Brembo και αναρτήσεις της Ohlins.
To project BB1 θα διατίθεται σε περιορισμένο αριθμό στο δίκτυο αντιπροσώπων της Moto Guzzi από τον Φεβρουάριο, στην τιμή των 24.000€
Πριν από λίγο καιρό είχαμε αναφερθεί στο mototriti.gr, σχετικά με την πρόθεση της Moto Guzzi να αυξήσει την χωρητικότητα των εγκάρσιων αερόψυκτων V2 στα 1.400 κ.εκ., προκειμένου αφ ενός να αντιμετωπίσουν στα ίσα τον υγρόψυκτο ανταγωνισμό και αφ ετέρου να προσπελάσουν επιτυχώς τον «σκόπελο» των euro IV προδιαγραφών, χωρίς να χάσουν σε ισχύ.
Η Milleprecento προλαβαίνοντας τiς εξελίξεις, παρουσίασε μια υπερκυβισμένη έκδοση του αερόψυκτου κινητήρα των 1.100 κ.εκ., στον οποίο εκτός από το χωρητικότητα, άλλαξε και το σύστημα ψύξης από «αερό-», σε «υγρό-». Το όλο project βασίστηκε σε ένα διβάλβιδο Griso 1.100, όπου εκτός της αναβάθμισης του κινητήρα, πραγματοποιήθηκαν επίσης βελτιώσεις στα περιφερειακά και στην αισθητική.
Σ ότι αφορά στον κινητήρα, η αύξηση της διαμέτρου των πιστονιών αύξησε την χωρητικότητα στα 1.420 κ.εκ., τοποθετήθηκε νέος ψεκασμός, βαλβίδες τιτανίου και παράλληλα έγιναν όλες οι απαραίτητες μετατροπές προκειμένου να εγκατασταθεί κυκλοφορία ψυκτικού υγρού. Παρ΄ όλο τις ριζικές αυτές τροποποιήσεις, διατηρούνται οι κλασσικές Guzzi ψήκτρες, ενώ το ψυγείο είναι καλά κρυμμένο πίσω από ανθρακονημάτινες γρίλιες, για να μην χαλάσει το «αερόψυκτο look».
Αξίζει να σημειωθεί πως οι βάσεις του μοτέρ στο πλαίσιο του Griso παρέμειναν απαράλλαχτες, πράγμα που σημαίνει πως ο συγκεκριμένος κινητήρας θα μπορούσε να τοποθετηθεί σε όλη η γκάμα της Moto Guzzi χωρίς να χρειαστούν αλλαγές στην γραμμή παραγωγής.
Η ισχύς του κινητήρα έχει αυξηθεί κατά 50% σε σχέση με το απλό Griso, φτάνοντας τα 117 άλογα (έναντι των 77 της normal έκδοσης) και για να υποστηριχθεί μεγαλύτερη ιπποδύναμη, η Milleprecento έχει τοποθετήσει φρένα της Brembo και αναρτήσεις της Ohlins.
To project BB1 θα διατίθεται σε περιορισμένο αριθμό στο δίκτυο αντιπροσώπων της Moto Guzzi από τον Φεβρουάριο, στην τιμή των 24.000€