Μoto Morini 9.5
Δημοσιεύτηκε:
Δευτ Δεκ 25, 2006 2:54 pm
από Dimitris
117 άλογα
10.4 κιλά ροπής στις 6.700 σαλ
1187 κυβικά εκ.
20 λίτρα
Αναποδο πιρούνι Marzocchi 50mm
monoshock
Πλαίσιο αλουμινένιο
Δημοσιεύτηκε:
Δευτ Δεκ 25, 2006 3:11 pm
από iliasRC31
αν σου πω τωρα οτι μου κανει για Monster τι θα πεις
Δημοσιεύτηκε:
Τρί Δεκ 26, 2006 2:00 pm
από V7
Η ζελατίνα δεν τα χαλάει λιγο οπτικά αυτα τα μηχανάκια η είναι η εντύπωσή μου;
Δημοσιεύτηκε:
Τρί Δεκ 26, 2006 2:03 pm
από Tdmrider
V7 έγραψε:Η ζελατίνα δεν τα χαλάει λιγο οπτικά αυτα τα μηχανάκια η είναι η εντύπωσή μου;
Καταραμένη κάλυψη από τον αέρα ....
Δημοσιεύτηκε:
Τρί Δεκ 26, 2006 2:13 pm
από iliasRC31
V7 έγραψε:Η ζελατίνα δεν τα χαλάει λιγο οπτικά αυτα τα μηχανάκια η είναι η εντύπωσή μου;
λιγο
Μαλλον πολυ θα ελεγα
ποια καλυψη και βλακιες , περνεις γυμνο γιατο γουσταρεις τον αερα αλλιως παρε ντυμενο .
Δημοσιεύτηκε:
Τρί Δεκ 26, 2006 2:17 pm
από Acanthor
Σωστό κι αυτό, αλλά αν όμως κάνεις και κάνα ταξιδάκι που και πού, πώς την παλεύεις?
Ξέρω, ξέρω....πας για ντυμένο....
Δημοσιεύτηκε:
Τρί Δεκ 26, 2006 2:23 pm
από iliasRC31
Acanthor έγραψε:Σωστό κι αυτό, αλλά αν όμως κάνεις και κάνα ταξιδάκι που και πού, πώς την παλεύεις?
Ξέρω, ξέρω....πας για ντυμένο....
δεν μπορεις να φανταστεις ποσα ταξιδια εχω κανει με γυμνο , ολογυμνο
μια χαρα την παλευα με τους αερηδες στα 180 χλμ
φυσικα ειχα αναπτυξει στενες σχεσεις με το ντεποζιτο αλλα τι να κανεις . Ολλα ενα συνηθειο ειναι
Δημοσιεύτηκε:
Τρί Δεκ 26, 2006 9:36 pm
από Dimitris
Εγώ γυμνό οδηγώ και γουστάρω τρελά τα ταξίδια. Η μοτοσικλέτα μου θα μπορούσα να πω πως είναι ένα γυμνό tourer. Με την εργοστασιακή ζελατίνα στη θέση που τη ρύθμισα ταξιδεύω δικάβαλος άνετα.
Πολύ σημαντικό να έχω την ζελατίνα στα ταξίδια. Δεν χρειάστηκε να πάρω ντυμένο.
Δημοσιεύτηκε:
Τρί Ιαν 02, 2007 1:43 pm
από Dakota
Οι ακτίνες στις ζάντες πως σας φαίνονται?
Μήπως έχει και λάστιχα με σαμπρέλες?
Δημοσιεύτηκε:
Τρί Ιαν 02, 2007 2:11 pm
από Dimitris
[quote="Fretazer"]Οι ακτίνες στις ζάντες πως σας φαίνονται?
quote]
Πολύ ωραία ρετρό πινελιά σε ένα κατά τα άλλα σύγχρονο γεμάτο γκάζια μηχάνημα!
Δημοσιεύτηκε:
Πέμ Ιαν 04, 2007 3:08 am
από zilmer
Dimitris έγραψε:Εγώ γυμνό οδηγώ και γουστάρω τρελά τα ταξίδια. Η μοτοσικλέτα μου θα μπορούσα να πω πως είναι ένα γυμνό tourer. Με την εργοστασιακή ζελατίνα στη θέση που τη ρύθμισα ταξιδεύω δικάβαλος άνετα.
Πολύ σημαντικό να έχω την ζελατίνα στα ταξίδια. Δεν χρειάστηκε να πάρω ντυμένο.
ειπες την μαγικη λεξη φιλε..γουσταρω..αν γουσταρεις τοτε ειτε γυμνο ειτε ντυμενο δεν σε απασχολει γιατι απλα γουσταρεις τρελλα....
μαζι σου και + 10000
Δημοσιεύτηκε:
Κυρ Ιαν 14, 2007 12:27 am
από Dimitris
"....οι εποχές που απλώς καβάλαγες και πήγαινες κάπου χωρίς λόγο ξαναγύρισαν...Το Μorini 9,5 είναι μια τέτοια μοτοσικλέτα, που αγγίζει την κάθε σου αίσθηση, σε κάθε σου βόλτα σε οποιονδήποτε δρόμο..."
Ποιός είπε οτι όλες οι μοτοσικλέτες πρέπει να κάνουν κάτι συγκεκριμένο; Αφήστε πέρα στριψίματα, ταξίδια, άνεση αναβάτη και συνεπιβάτη, πρακτικότητα, νούμερα και επιδόσεις. Αφουγκραστείτε την λειτουργία του κινητήρα στο φανάρι και νιώστε αυτήν την αίσθηση της μοτοσικλέτας, διαφορετική από των περισσότερων που κυκλοφορούν σήμερα. Και αυτό έχει ιδιαίτερη χαρά να κυκλοφορείς με κάτι που πραγματικά σε φτιάχνει.
Το 9,5 είναι ο διάδοχος του 3,5 ενός μοντέλου που άφησε εποχή με την τεχνολογία του V2 κινη΄τηρα του αλλά και το εκπληκτικό για την εποχή κράτημά του. Σήμερα το 9,5 είναι η τουριστική εκδοχή του Corsaro με το οποίο μοιράζεται το ίδιο μοτέρ και πλαίσιο. Συγκεκριμένα οι άνθρωποι της εταιρείας αναφέρουν πως προορίζεται και για ταξιδιωτική χρήση χάρη στην άνετη σέλα, την ζελατίνα και το ρεζερβουάρ των 20 λίτρων για μεγάλη αυτονομία.
[...] Η θέση οδήγησης είναι κυρίως προσανατολισμένη για βόλτα και λιγότερο για επίθεση, για αυτό τα χέρια βρίσκονται ψηλά για να πιάσουν το τιμόνι, που έχει μεγάλο άνοιγμα ώστε να προσφέρει μεγάλο μοχλό.
[...] Η εμφάνισή του κάθε άλλο παρά αδιάφορη είναι: Θηριωδών διαστάσεων πιρούνι και τιμονόπλακες, αλουμινένιο πλαίσιο χωροδικτύωμα, με ένα αμορτισέρ τοποθετημένο παράκεντρα στο ψαλίδι αλλά κια τροχοί με ακτίνες, ναι καλά διαβάσατε, τροχοί με ακτίνες σε street μοτοσικλέτα εν έτει 2006. Περίεργοι συνδυασμοί κλασικών και σπορ στοιχείων, όχι απαραίτητα αταίριαστων μεταξύ τους...το αποτέλεσμα θα το κρίνει ο κάθε ένας μόνος του, με βάσει των δικών του κριτηρίων...
Άσχετα με τα γούστα που έχεις για μοτοσικλέτα, η οδηγική εμπειρία που προσφέρει το 9,5 είναι μοναδική...[...] έχει έναν κινητήρα που γουργουρίζει ευχάριστα και κινεί την μοτοσικλέτα απροβλημάτιστα άνετα με ελάχιστες στροφές, ενώ στην παραμικρή περιστροφή του γκαζιού το πάρτι ξεκινάει, με υπόκρουση την βαρειά και μπάσα μουσική ενός αγριεμένου δικύλινδρου...
Μόλις οι στροφές ξεπεράσουν τις 4.000 και οι ρυθμοί ανέβουν τα πάντα αρχίζουν να δουλεύουν αρμονικά. Οι αναρτήσεις καταπίνουν πλέον τα πάντα και η βόλτα αρχίζει να παίρνει άλλη διάσταση...
"Βράδυ Κυριακής, βολτάροντας προς την Γλυφάδα συναντώ μια παρέα με "σκαλισμένα" TDM900 που στήνονται φανάρι-φανάρι. Αν και με φοβίζουν αυτού του είδους οι κόντρες, αυτή τη φορά δεν αντιστέκομαι και σταματάω διακριτικά, χωρίς εμφανείς προθέσεις, στην άκρη του δρόμου. Στην εναλλαγή των φώτων βάζω όλα μου τα δυνατά να ξεκινήσω καλά και πατινάρω όσο το δυνατόν περισσότερο τον συμπλέκτη για να αποφύγω την ακούσια σούζα, λόγω της πολύ κοντής πρώτης που σε συνδυασμό με την δύναμη του κινητήρα, δεν αφήνει να κάτσει κάτω ο μπροστινός τροχός. Τελικά όλα πήγαν μια χαρά. Το 9,5 σούζαρε λίγο και κουμπώνωντας γρήγορα δευτέρα, βρέθηκα να οδηγώ την κούρσα, έχοντας αρκετά πιο πίσω την λυσασμένη παρέα με τα TDM, που είδαν αυτό το sport classic μηχανάκι με τις ακτινωτές ζάντες να εξαφανίζονται μπροστά τους, ρίχνοντάς τους μπόλικα μέτρα μέχρι το επόμενο φανάρι.."
Η αίσθηση και ο ήχος απο την επιτάχυνση είναι τόσο ιδιαίτερα, ώστε μπορεί να καταλήξεις ακόμα και μόνος σου να κάνεις φανταστικές κόντρες με τον εαυτό σου σε κάθε σου εκκίνηση...
Είναι εκπληκτικός ο τρόπος με τον οποίο μπορεί να διατηρεί ταχύτητες κοντά στα 170 χιλιόμετρα έχοντα μόλις 5.500 στροφές-δουλευοντας σχεδόν στο ρελαντί, αφού η ροπή του κινητήρα το επιτρέπει.
Και μόλις περιστρέψεις το δεξί σου χέρι, νούμερα τρομακτικά θα εναλλάσονται στην ψηφιακή ένδειξη του ταχύμετρου, με το 200 να διατηρείται εύκολα. Δηλαδή εύκολα για το Morini αλλά όχι και για σένα αφού το μεγάλο τιμόνι φέρνει τα χέρια να ανοίγουν σε μεγάλες γωνίες, με αποτέλεσμα οιαγκώνες να βρίσκονται στο έλεος του αέρα και οι ταλαντώσεις να κάνουν γρήγορα την εμφάνισή τους.
Στο ταξίδι τα πράγματα είναι περισσότερο εύκολα απ'ότι φαντάζεσαι αρκεί να μην υπάρχει συνεπιβάτης και αοσκευές, γιατί χώρος δεν υπάρχει για τίποτα από τα δυο.
Αυτονομία περίπου 230 χλμ. με ταχύτητες γύρω στα 150 χλμ/ώρα.
Τα πολυ κλειστά κομμάτια δεν είναι η καλύτερή του αλλά στις γρήγορες και παρατεταμένες στροφές θα τα πάει περίφημα, πλαγιάζοντας οριακά χωρίς την παραμικρή ανησυχία.
Το ανεστραμμένο πιρούνι των 50 mm προσφέρει ιδανική πρόσφυση με μόνο μειονέκτημα την σχετικά ελλειπή πληροφορία που σου δίνει, λόγω της στατικής τριβής στην αρχικη του λειτουργία.
Για το αμορτισερ όμως δεν μπορείς να βρείς ψεγάδι.
"Είναι σαν να καβαλάς το ρουθούνι ενός θυμωμένου δράκου. Αυτό το μηχανάκι με έχει ξεMorini, εγώ θα το αγόραζα.."
πηγή: ΜΟΤΟ
Δημοσιεύτηκε:
Κυρ Ιαν 14, 2007 7:05 pm
από PAN
πολυ σωστος....
μια πολυ καλη προσεγγιση μιας πολη καλης (κλασσικης-μοντερνας) μοτοσικλετας...
κ μη σας ξεγελα η εμφανιση!εχει τρελε γκαζια λενε...
Δημοσιεύτηκε:
Τρί Ιαν 16, 2007 11:20 am
από Dakota
117 άλογα σε λάστιχο με σαμπρέλα..... μπρρρρρρρ
Αυτό το ΜΟΤΟ ώρες ώρες μου τη δίνει. Έβαλε κόντρα ένα μηχανάκι 1200 cc με TDM. Και τα πέρασε.
Σώωωωωωωωωωωωωπαααααααααα. Κατόρθωμα.
Μπράβο μεγάλε. Την επόμενη με Transalp.
Και στο τέλος το κερασάκι στην τούρτα. "Το σχεδιάγραμμα της υποδύναμης δεν δημοσιεύεται, γιατί δεν το επιτρέπει η εταιρία".
Να μην κάνεις τεστ το μηχανάκι τότε. Τη θα πει ¨δεν το επιτρέπει η εταιρία", ή κάνεις πλήρες τεστ ή δεν κάνεις.
Μας δουλεύουνε κανονικά μου φαίνεται.