Σελίδα 1 από 1

σχολια για GSXR-K4

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Δεκ 23, 2006 1:51 am
από zilmer
και συγκεκριμενα το 1000..το εχει κανεις?το εχει οδηγησει?ειναι και πια 3 χρονια πισω αλλα θα ηθελα λιγες πληροφοριες αν δεν κουραζω παρακαλω

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Δεκ 23, 2006 8:34 pm
από nefeli
το μονο που ξέρω ειναι οτι δεν εχει τα προβληματα στο πλαισιο που εχει το Κ5 & Κ6

απο εκει και μετα ειναι ενα πολυ δυνατο μοτορι και στημενο αγωνιστικα οπως γενικα η σειρα GSXR

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 24, 2006 2:04 am
από zilmer
ευχαριστω nefeli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 24, 2006 1:38 pm
από iliasRC31
για ποιο σημειο σε ενδιαφερει ?

οπως ειπε η νεφελι δεν εχει τα προβληματα του Κ5 & Κ6 στο θεμα πλαισιου


το οτι ειναι 3 χρονια πισω πως το εννοεις οτι παλιωσε ή οτι δεν μπορει να ανταγωνιστει ?

το θεμα ειναι τι θες και τι ζητας , το μονο κακο που εχει ειναι οτι κραταει τιμη οποτε το Κ5 ειναι πολυ κοντα τιμολογιακα στο Κ4 στην αγορα μεταχειρισμενων .

οποτε θες να μαθεις κατι συγκεκριμενο για το Κ4

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 24, 2006 6:43 pm
από zilmer
ναι ηθελα να ρωτησω αν αυτο που λεγεται για πιο ηπια θεση οδηγησης αν αληθευει,και οτι γενικως ειναι πιο τουριστικη η θεση οδηγησης ,παντα φυσικα με κριτηρια ss.Προστασια απο αερα κτλ..8500 ειναι λογικη τιμη?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 24, 2006 7:05 pm
από iznogood
Τι τρεχει με το πλαισιο ρε παιδια γιατι εγω δεν εχω ακουσει τιποτα, το Κ5 δεν ηταν το κορυφαιο στην κατηγορια του περσι? :smt017

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 24, 2006 10:43 pm
από iliasRC31
zilmer έγραψε:ναι ηθελα να ρωτησω αν αυτο που λεγεται για πιο ηπια θεση οδηγησης αν αληθευει,και οτι γενικως ειναι πιο τουριστικη η θεση οδηγησης ,παντα φυσικα με κριτηρια ss.Προστασια απο αερα κτλ..8500 ειναι λογικη τιμη?


μονο για την τιμη μπορω να σου πω , για αυτη την περιοδο ειναι λογικη τιμη , αν σκευτεις οτι το καλοκαιρι τα ευρισκα περιπου στα 9500 αλλα το Black edition γιατι τα υπολοιπα λιγο πολυ γυρω απο τα 8500 με σχετικα λιγα χλμ (κατω απο τα 10.000) και ατρακαριστα .

Τωρα για θεση οδηγησης SS ειναι οποτε δεν παιζει αυτο απο λες , απλως καθε μοντελο διαφοροποιειται και εχει απολυτη σχεση ο οδηγος τι ζηταει . Τουριστικο παντος δεν το λες με τιποτα .

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 24, 2006 10:47 pm
από iliasRC31
alexis_tgr έγραψε:Τι τρεχει με το πλαισιο ρε παιδια γιατι εγω δεν εχω ακουσει τιποτα, το Κ5 δεν ηταν το κορυφαιο στην κατηγορια του περσι? :smt017


και τι σχεση εχει αυτο ?

αρκετα Κ5 και Κ6 κοβουνε πλαισιο μπροστα , αυτο συνηθως συμβαινει οταν το πλαισιο εχει υπερθερμανθει και ασκηθουν μεγαλες δυναμεις . Αυτο δεν συμαινει οτι συμβαινει σε καθε μηχανακι .

Μεχρι στιγμης εχω δει δυο τετοια μηχανακια . Κατα τα αλλα ειναι κορυφαιο και κερδισε και προταθλήματα .

Φυσικα πιστευω οτι το Κ7 δεν θα εχει τετοιο προβλημα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Δεκ 25, 2006 1:39 am
από zilmer
ευχαριστω rc31 να εισαι καλα.Πιο τουριστικη ηταν πολυ σχετικη εκφραση,αλλα με καλυωες σε οτι ειπες.+ 1 για οτι ειπες για τα πλαισια :D