Σελίδα 1 από 1

Suzuki GSF 1250S Bandit

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 25, 2007 11:39 pm
από Dimitris
"Οι επιδόσεις του Bandit και η ικανότητα ως all around ήταν εντυπωσιακές.....
θα ήθελα όμως τον προκάτοχό του για να επιβεβαιώσει το πόσο καλή είναι η νέα τετρακύλινδρη μοτοσικλέτα."


[....]...η αίσθηση της βελτίωσης και της ομαλότητας που έχει αποκτήσει η υγρόψυκτη μοτοσικλέτα ήταν πιο εμφανής από ποτέ. Έχει ακόμη περισσότερο τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές....Είναι πιο κοφτερό στις στροφές, παρά το γεγονός οτι οι διαφορές στο στήσιμο δεν είναι μεγάλες.

Το αστέρι του show είναι ο καινούριος 16βάλβιδος κινητήρας. Δεν είναι δανεισμένος από άλλο μοντέλο αλλά έχει ενσωματώσει την ίδια διάμετρο που είχε και το αερόψυκτο των 64mm με 5mm μεγαλύτερη διαδρομή στα 79mm για να δώσει χωριτικότητα κυλίνδρων 1255cc από τα 1157cc που είχε το παλιό.

Σημείο κλειδί είναι οτι η ρύθμιση των βαλβίδων είναι με καπελότα και τα διαστήματα για την ρύθμιση έχουν διπλασιαστεί στα 24.000 χλμ. Η συμπίεση έχει αυξηθεί από το 9,5:1 στο 10.5:1, το κιβώτιο είναι πιο compact με 6 σχέσεις και επιπλεόν έχει τοποθετηθει αντικραδασμικός άξονας.

Οι της Suzuki υπόσχονται μέγιστη ισχύ 98Ps στις 7.500, 1000rpm νωρίτερα σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Η μέγιστη ροπή ανέβηκε από 9,2 στα 11,1 kgm μια άυξηση της τάξεως του 18% που αποδίδεται στις 3.700 αντί των 6.500σαλ του προηγούμενου μοντέλου.

Το πλαίσιο είναι το ίδιο (χαλύβδινο σωληνωτό) αλλά οι κυρίως σωλήνες του έχουν 4mm μεγαλύτερη διάμετρο κάνοντας την κατασκευή 10% πιο στιβαρή.

Η ανάρτηση είναι επίσης νέα με σκληρότερα ελατήρια και βελτιωμένα χαρακτηριστικά απόσβεσης επαναφοράς εμπρός και πίσω.

Η θέση οδήγησης παραμένει ευρύχωρη και άνετη. Όπως και πριν το κάθισμα μπορεί να ρυθμιστεί σε 2 θέσεις που απέχουν 20mm η μια από την άλλη αλλά η διαδικασία της ρύθμισης είναι φασαρία γιατί πρέπει να ξεβιδώσεις κομμάτι από το κάτω μέρος της.

Το ρεζερβουάρ χωράει 19 λίτρα.

Ο ήχος του κινητήρα είναι χαμηλός λόγω επενδεδυμένων κυλίνδρων, διπλών τοιχωμάτων και διπλό καπάκι κινητήρα που καλύπτει το γρανάζι της μετάδοσης.

Η καμπύλη της ροπής είναι πιο ομαλή και από τις πεδιάδες της Ισπανίας...


τιμή: αναμένεται


πηγή:powerbikes.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 26, 2007 10:51 am
από BUSA MAKIS
Στην Ευρώπη πουλάει τρελά. Εδώ στην Ελλάδα πολύ χλωμό το βλέπω. Drogar-SunGlass(LBG).gif

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 26, 2007 11:09 am
από Dakota
Το fazer μου με διπλάσια κυβικά :smt030 :smt030 5 άλογα παραπάνω :smt076 και άθλια όργανα :vom:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 26, 2007 11:15 am
από Tassos
Fretazer έγραψε:Το fazer μου με διπλάσια κυβικά :smt030 :smt030 5 άλογα παραπάνω :smt076 και άθλια όργανα :vom:


Για τη ροπή όμως δεν είπες τίποτα...

Πάντως, πολύ βαρύ το μηχανάκι αυτό. Καλό αν ψάχνεις κάτι φτηνό που ταξιδεύει αξιοπρεπώς και θα το κρατήσεις αρκετά χρόνια, δεν νομίζω όμως ότι προδιαθέτει για παιχνίδι.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 26, 2007 11:15 am
από Ofanis
Fretazer έγραψε:Το fazer μου με διπλάσια κυβικά :smt030 :smt030 5 άλογα παραπάνω :smt076 και άθλια όργανα :vom:



Και υπερδιπλάσια ροπή 5000 στροφές κάτω :smt021

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 26, 2007 1:04 pm
από Dakota
Αλλά εγώ ζυγίζω 205 κιλά πλήρης καυσίμων και με 22 λίτρα τεπόζιτο. Και έχω αναλογικό ταχύμετρο 1000000000000000000000000 φορές ομορφότερο από την ψηφιακή μλκια του Bandit :smt078

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 26, 2007 5:24 pm
από Tdmrider
Ναι αλλά τα 11 κιλά ροπής απαιτούν σεβασμό. Άσε που είναι τόσο κλειστό μοτέρ, που πολύ εύκολα βγάζει κάνα εικοσάρικο ακόμα. Καλό σαν commuter και μόνο. Για αυτό το έχουν βγάλει άλλωστε.