Σελίδα 1 από 3

B-KING ....... Ενα Αχρηστο Μηχανάκι?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 26, 2007 11:12 am
από Ofanis
Στα πλαίσια της έκθεσης στη Μαδριτη η Suzuki παρουσίασε μοντέλο του
αναμενόμενου, μέχρι το τέλος της χρονιάς, B King βεβαιώνοντας πως αυτή είναι η τελική του μορφή

Τεχνικά στοιχεία αναμένονται

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 26, 2007 11:34 am
από Tdmrider
Στην έκθεση της Μαδρίτης ???


ΑΛΗΤΕΙΑ !!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 26, 2007 11:41 am
από Ofanis
Tdmrider έγραψε:Στην έκθεση της Μαδρίτης ???


ΑΛΗΤΕΙΑ !!!


μας έχουν γραμμένους

Στη μαδρίτη ως και περίπτερα άλλων ευρωπαικών εκθέσεων είχαν (βλ EICMA) και αναφορές στα σαιτ τους ( www.motociclismo.it ) Εμας τπτς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 26, 2007 12:12 pm
από iliasRC31
δεν ξερω τι λετε αλλα ειναι οντως Β-ΚIng :yawinkle:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 26, 2007 5:27 pm
από Tdmrider
Περί ορέξεως, ουδείς λόγος. Προσωπικά το Star Trek στυλ δε με πείθει. Προτειμώ κάτι σε πιο γήινο. Brutalle ίσως ???

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 26, 2007 11:42 pm
από Dimitris
Tdmrider έγραψε:Περί ορέξεως, ουδείς λόγος. Προσωπικά το Star Trek στυλ δε με πείθει. Προτειμώ κάτι σε πιο γήινο. Brutalle ίσως ???


συμφωνώ...όταν το πρωτοείδα μου άρεσε...όσο περισσότερο το βλέπω τόσο λιγότερο μου αρέσει. Μ'άρεσουν τα μυώδη αλλά και τα ντελικάτα. Ο συνδυασμός των 2 αυτών χαρακτηρηστικών είναι ο καλύτερος αλλά στο Β-king το έχουν παρακάνει...πολύ "χοντροκομμένο"

Βέβαια κρατώ και μια πισινή...γιατί από κοντά μπορεί να είναι πολύ "διοφορετικό"

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Αύγ 02, 2007 3:32 pm
από Ofanis
Με τον φουλ κινητήρα του hayabusa
198 άλογα ονομαστικά
186 στον τροχό
κόφτη στις 11500 στροφές
και (κρατηθείτε) 233χλμ τελική. (με την τρίτη σχέση.... έχει και άλλες τρεις)



Για γυμνό..... αν στρίψεις το γκάζι.... πως θα κρατηθείς?
Πάνω από τα 220 για πόση ώρα θα πάς (2 - 3 δευτερόλεπτα?)
Εδω με το R1 είμουν και επειδη είχα βάλει τανκ μπαγκ δε μπορούσα να ξαπλώσω μπροστά τελείως και πάνω από τα 170 ζοριζόμουν - στα 230 που πήγα μου έφυγε ο λαιμός)

Μου κάνει μόνο για μηχανή του καφε.

Θες εσπρέσσο?
Θες καπουτσίνο?
θες φραπέ?


Την παίρνεις και πάς στο καφέ σε όση ώρα θα πήγαινες και με ένα παπί (ίσως και λίγο περισσότερο γιατί είναι θεόρατο και με τεράστιο τιμόνι)

http://www.motociclismo.it/edisport/mot ... enDocument

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Αύγ 02, 2007 3:48 pm
από Ofanis
αααα ξεχασα

στην Ιταλία θα βγει 14500€ τον Οκτώβρη

εδω που μας εχουν εσμένους θα έρθει κανα 2000αρο παραπάνω

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Αύγ 02, 2007 3:50 pm
από iliasRC31
ειπαμε ειναι ενα μεγαλος βασιλιας

οποτε θ πρεπει πρωτα να εχει μεγαλες επιδοσεις , χρησιμες ή αξιοποιησιμε αλλη κουβεντα

βασιλιας ?

μαλλον στην κατηγορια nuked streetfighter αλλα πριν του δωσω το σκυπτρο περιμενω να το οδηγησω

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Αύγ 02, 2007 5:42 pm
από After
Dimitris έγραψε:
Tdmrider έγραψε:Περί ορέξεως, ουδείς λόγος. Προσωπικά το Star Trek στυλ δε με πείθει. Προτειμώ κάτι σε πιο γήινο. Brutalle ίσως ???


συμφωνώ...όταν το πρωτοείδα μου άρεσε...όσο περισσότερο το βλέπω τόσο λιγότερο μου αρέσει. Μ'άρεσουν τα μυώδη αλλά και τα ντελικάτα. Ο συνδυασμός των 2 αυτών χαρακτηρηστικών είναι ο καλύτερος αλλά στο Β-king το έχουν παρακάνει...πολύ "χοντροκομμένο"

Βέβαια κρατώ και μια πισινή...γιατί από κοντά μπορεί να είναι πολύ "διοφορετικό"


Σου αρεσε οταν το πρωτοειδες, γιατι πολυ απλα δεν ειχες δει το απο πανω, αλλα το πρωτοτυπο, το οποιο ηταν οντως κουκλι, και ηταν αυτο:
Εικόνα
Οχι οτι το νεο με χαλαει βεβαια

Εγω τι πιστευω:(και θα κανω copyright την σκεψη μου, την οποια θα αντιγραψουν και τα περιοδικα μοτο αργοτερα)

To Β-king δεν ηρθε να κανει ανταγωνισμο στα Ζ1000, SD, FZ1 κτλ

Ηρθε να γεννησει μια νεα κατηγορια, αυτην των Hyper Naked
Naked, που δεν τους ενδιαφερει να ειναι οι αρχοντες στο στριψιμο, αλλα θα εχουν πολυ γκαζι και πολυ ''πολυ μουρ'', κατι σαν το v-max παλιοτερα, και με αισθητικη space

Αναμενεται για πρωτος ανταγωνιστης το Ζ1400, που πολυ ακουγεται, οπως και το νεο V-MAX που ισως και να βγει στην αγορα νωριτερα

Τα mega naked, στυλ ZRX1200, XJR1300, GSX1400, αργα αργα θα πεθανουν, και θα αντικατασταθουν απο τα νεα γομαρια

Αυτη ειναι η αποψη μου, δεν ξερω κατα ποσο την ασπαζεστε...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Αύγ 02, 2007 7:01 pm
από tasos_z
Ρε δε παναλέτε ότι θέτε ενα σετ εξατμισόνια θέλει τοργαλείο και μαμάει ΤΟΥΜΠΑΝΟ ΕΙΝΑΙ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Αύγ 03, 2007 12:00 pm
από iznogood
taz έγραψε:Ρε δε παναλέτε ότι θέτε ενα σετ εξατμισόνια θέλει τοργαλείο και μαμάει ΤΟΥΜΠΑΝΟ ΕΙΝΑΙ


+1000...πεστα ρε καγκουρα!

:smt040 :smt040 :smt040

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Αύγ 03, 2007 1:45 pm
από iliasRC31
After έγραψε:Τα mega naked, στυλ ZRX1200, XJR1300, GSX1400, αργα αργα θα πεθανουν, και θα αντικατασταθουν απο τα νεα γομαρια

Αυτη ειναι η αποψη μου, δεν ξερω κατα ποσο την ασπαζεστε...


και γω λιγο πολυ εκει ειμαι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Αύγ 04, 2007 9:41 am
από Dimitris
After έγραψε:Τα mega naked, στυλ ZRX1200, XJR1300, GSX1400, αργα αργα θα πεθανουν, και θα αντικατασταθουν απο τα νεα γομαρια

Αυτη ειναι η αποψη μου, δεν ξερω κατα ποσο την ασπαζεστε...


Δεν έχεις άδικο. Ίσως κάπου εκεί θα κινηθούν τα πράγματα στο μέλλον. Και δεν με χαλάει καθόλου. Οι επιδόσεις που έγραψε ο Ofanis είναι απίστευτες! Και ποιος δεν θα ήθελε μια γυμνή μοτοσικλέτα με τέτοιες επιδόσεις. Και όλα τα άλλα περί στριψίματος δεν τα παίρνω πολύ υπόψη μου γιατί πολύ απλά σήμερα οι μοτοσικλέτες είναι τόσο εξελιγμένες, έχουν τέτοια πλαίσια και αναρτήσεις που στρίβουν ΜΙΑ ΧΑΡΑ! Δεν χρειάζεται να έχεις το απόλυτο σετ ενός SS για να καβαλήσεις μοτοσικλέτα με τέτοιες επιδόσεις. FUN FUN FUN!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Αύγ 04, 2007 10:40 am
από After
183 αλογα θα ειναι τελικα
Φτανει τα 233 με τριτη ταχυτητα και 11.500στρ.!!!!!

Ολα αυτα θα τα δουμε απο κοντα τον Οκτωμβρη, με τιμη καπου στα 14000€

Μονο 500 κομματια θα διατεθουν στην Ιταλια, φανταζομαι ουτε 50 εδω
Αρα θα ειναι πιο σπανιο ακομα και απο 1098

Ειναι στριφτερο, αλλα οταν ανεβει ο ρυθμος το βαρος των 232 κιλων, φαινεται

Ο δευτερος χαρτης θα κοβει το 30% της δυναμης


Εικόνα
Εικόνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Αύγ 04, 2007 1:44 pm
από iznogood
Μια αλλαγή στα εξατμισονια που λέει και ο ταζ, και το εργαλείο δεν παίζεται... :prayer:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Αύγ 04, 2007 3:02 pm
από After
iznogood έγραψε:Μια αλλαγή στα εξατμισονια που λέει και ο ταζ, και το εργαλείο δεν παίζεται... :prayer:


To μεγαλο μοιονεκτημα, ειναι οτι το πισω φαναρι ειναι στον λασπωτηρα, σε αντιθεση με το πρωτοτυπο που ηταν στην ουρα

ΜΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΛΛΑΞΑΝΕ?

H νυχτα με την μερα
Εικόνα

Εικόνα