ΝΕΑ SUZUKIA
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 28, 2007 4:19 pm
Ολοκαίνουργιο για το 2008 το Hayabusa με κινητήρα 1340cc και αύξηση στην απόδοση 11%, μαζί με το πολυ-προσδοκώμενο γυμνό B-King (με τον ίδιο κινητήρα των 1340cc), και ένα ψεκαστό RM- Z450 motocros.
Το νέο Hayabusa επιτρέπει στον αναβάτη να επιλέξει από τρεις διαφορετικές χαρτογραφήσεις (παρόμοιες με του GSXR - R1000). Η συμπίεση του κινητήρα αυξάνεται σε 12,5 προς 1, ενώ νέο είναι το καμπύλο και αποδοτικότερο ψυγείο.
Το μεγάλο νέο Suzuki καλύπτει τις αυστηρές απαιτήσεις εκπομπών ρύπων με ένα νέο σύστημα εξάτμισης, και ο συμπλέκτης είναι slipper για πιο ομαλά κατεβάσματα.
Για το 2008 έχουμε νέα πλαίσιο, ψαλίδι, φρένα και φυσικά νέο look.
Όπως το Hayabusa, έτσι και το Β-Κing έχει διπλούς εγχυτήρες ανά κύλινδρο και έναν επιλογέα χαρτογράφησης (με μόνο δύο τρόπους για το Β-Κing). Το Β-Κing έχει επίσης συμπλέκτη slipper.
To Β-Κing έχει ένα εξ ολοκλήρου νέο πλαίσιο και ψαλίδι αλουμινίου. Οι αναρτήσεις είναι πλήρως ρυθμιζόμενες και οι δαγκάνες των φρένων ακτινικές. Ο πίσω τροχός του Β-Κing είναι 200mm.
Για το 2008 το RM - Z450 διαθέτει ψεκασμό της Keihin ειδικό για μοτοκρός, ο οποίος δεν απαιτεί μπαταρία. Η δύναμη είναι μεγαλύτερη καθώς και η απόδοση στις χαμηλομεσαίες στροφές.
Το RM έχει ένα ολοκαίνουργιο πλαίσιο που είναι ελαφρύτερο και με βελτιωμένη ακαμψία. Το πλήρως ρυθμιζόμενο μπροστινό και πίσω σύστημα ανάρτησης είναι της Showa για βελτιωμένη απόδοση και μειωμένο βάρος. Το πίσω ψαλίδι ξανασχεδιάστηκε επίσης για να μειώσει το βάρος και να βελτιώσει την απόδοση.
Η εργονομία για το πρότυπο του 2008 είναι πιο λεπτή και σχεδιασμένη για να επιτρέπει την ελεύθερη κυκλοφορία του αναβάτη.
Clopyright Motorcycle Daily, μετάφραση Fretazas
Το νέο Hayabusa επιτρέπει στον αναβάτη να επιλέξει από τρεις διαφορετικές χαρτογραφήσεις (παρόμοιες με του GSXR - R1000). Η συμπίεση του κινητήρα αυξάνεται σε 12,5 προς 1, ενώ νέο είναι το καμπύλο και αποδοτικότερο ψυγείο.
Το μεγάλο νέο Suzuki καλύπτει τις αυστηρές απαιτήσεις εκπομπών ρύπων με ένα νέο σύστημα εξάτμισης, και ο συμπλέκτης είναι slipper για πιο ομαλά κατεβάσματα.
Για το 2008 έχουμε νέα πλαίσιο, ψαλίδι, φρένα και φυσικά νέο look.
Όπως το Hayabusa, έτσι και το Β-Κing έχει διπλούς εγχυτήρες ανά κύλινδρο και έναν επιλογέα χαρτογράφησης (με μόνο δύο τρόπους για το Β-Κing). Το Β-Κing έχει επίσης συμπλέκτη slipper.
To Β-Κing έχει ένα εξ ολοκλήρου νέο πλαίσιο και ψαλίδι αλουμινίου. Οι αναρτήσεις είναι πλήρως ρυθμιζόμενες και οι δαγκάνες των φρένων ακτινικές. Ο πίσω τροχός του Β-Κing είναι 200mm.
Για το 2008 το RM - Z450 διαθέτει ψεκασμό της Keihin ειδικό για μοτοκρός, ο οποίος δεν απαιτεί μπαταρία. Η δύναμη είναι μεγαλύτερη καθώς και η απόδοση στις χαμηλομεσαίες στροφές.
Το RM έχει ένα ολοκαίνουργιο πλαίσιο που είναι ελαφρύτερο και με βελτιωμένη ακαμψία. Το πλήρως ρυθμιζόμενο μπροστινό και πίσω σύστημα ανάρτησης είναι της Showa για βελτιωμένη απόδοση και μειωμένο βάρος. Το πίσω ψαλίδι ξανασχεδιάστηκε επίσης για να μειώσει το βάρος και να βελτιώσει την απόδοση.
Η εργονομία για το πρότυπο του 2008 είναι πιο λεπτή και σχεδιασμένη για να επιτρέπει την ελεύθερη κυκλοφορία του αναβάτη.
Clopyright Motorcycle Daily, μετάφραση Fretazas