Σελίδα 1 από 1

Triumph Daytona 1050

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 01, 2007 12:39 pm
από Dimitris
Στα μέσα Ιανουαρίου εθεάθη στην Almeria η περίεργη Triumph της φωτογραφίας. Μοιάζει πολύ με τη νορμάλ Speed Triple, με άλλο όμως πλαίσιο και ψαλίδι, παρόμοια με της Daytona 675, ενώ οι εξατμίσεις της μοιάζουν με της Speed Triple 1050, κάτι που μας κάνει να πιστεύουμε ότι χρησιμοποιεί τον κινητήρα της. Πηγές μέσα από την εταιρεία μιλούν για μια νέα μοτοσυκλέτα, που αναμένεται να παρουσιαστεί αργότερα μέσα στο τρέχον έτος


πηγή Μοτο


Έρχεται; Πληθαίνουν οι πληροφορίες που θέλουν την Triumph να εξελίσσει μια τρικύλινδρη superbike για τη διαδοχή της Daytona 955i.

Επισήμως από το αγγλικό εργοστάσιο τίποτε δεν επιβεβαιώνεται σχετικά –σε αντίθεση με την επίσημη παραδοχή ότι όντως υπάρχει μια νέα μοτοσυκλέτα για το 2008, σχετική με την 675, κάτι που ωστόσο έγινε αφότου διέρρευσαν φωτογραφίες του γυμνού πρωτοτύπου να δοκιμάζεται στην ισπανική πίστα της Almeria. Σύμφωνα με όσα αναμεταδίδουν έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα από όλο τον κόσμο, η νέα μεγάλη Daytona θα ακολουθήσει το παράδειγμα της μικρής 675, με μικρό βάρος, αντίστοιχα μικρές διαστάσεις, εξαιρετικό στήσιμο και περιφερειακά, καθώς και τον «ανάμεσα σε δύο κόσμους» χαρακτήρα του κινητήρα με ροπή παντού αλλά και διάρκεια στις πενταψήφιες στροφές.

Όσο για τον κινητήρα, σίγουρα θα πρέπει να είναι ρυθμισμένος σε αρκετά ανώτερα επίπεδα απόδοσης από την παρούσα του μορφή στα Tiger, Speed Triple και Sprint ST, καθώς οι Ιάπωνες έχουν ανεβάσει τον πήχη σε δυσθεώρητα ύψη και οι 120-130hp δεν θεωρούνται ανταγωνιστικοί στη sport κατηγορία του λίτρου. Στην Αγγλία, πάντως, φημολογείται πως η Triumph λοξοκοιτάει και προς το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbikes και ανάμεσα στα υπό εξέταση σχέδια περιλαμβάνεται και αυτό της αύξησης κυβισμού κοντά στα 1.200cc.

Η ουσία, πάντως, παραμένει πως η Triumph πάει πολύ καλά στις πωλήσεις της με σχεδόν όλη την γκάμα της για το 2006 και 2007 να σημειώνει μεγάλες εμπορικές επιτυχίες, ενώ η αναγνώριση της Daytona 675 στο πάντα απαιτητικό sport κοινό και τον ειδικό Τύπο την έπεισε πως μπορεί να τα καταφέρει αν στηριχθεί στον «δικό της» τρικύλινδρο χαρακτήρα. Δεδομένου ότι ήδη έχει ένα εξαιρετικό τρικύλινδρο και στην κατηγορία του λίτρου, γιατί να μην επωφεληθεί συνδυάζοντάς τον με τη φιλοσοφία πίσω από την επιτυχία του 675;


πηγή: 0300

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 01, 2007 12:49 pm
από Tdmrider
Καιρός είναι. Η μαγική συνταγή τώρα και σε 1050 κυβικά. Σούπερ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 01, 2007 5:06 pm
από iliasRC31
η πρωτη φωτο ειναι μουρλια :smt025

Re: Triumph Daytona 1050

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 01, 2007 7:06 pm
από mark
Dimitris έγραψε:5i.



Όσο για τον κινητήρα, σίγουρα θα πρέπει να είναι ρυθμισμένος σε αρκετά ανώτερα επίπεδα απόδοσης από την παρούσα του μορφή στα Tiger, Speed Triple και Sprint ST, καθώς οι Ιάπωνες έχουν ανεβάσει τον πήχη σε δυσθεώρητα ύψη και οι 120-130hp δεν θεωρούνται ανταγωνιστικοί στη sport κατηγορία του λίτρου. Στην Αγγλία, πάντως, φημολογείται πως η Triumph λοξοκοιτάει και προς το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbikes και ανάμεσα στα υπό εξέταση σχέδια περιλαμβάνεται και αυτό της αύξησης κυβισμού κοντά στα 1.200cc.





Για να σταθεί απέναντι στα Ιαπωνικά τετρακύλινδρα των 155-160 ΗP στον τροχό πρέπει να βγάλει πάνω από 145 HP στον τροχό.Οσο αφορά την αύξηση του κυβισμού βλέπω να ανεβαίνει σύντομα στα 1130 cc για να είναι ανταγωνιστική και να σταθεί στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbikes

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 01, 2007 9:22 pm
από lord
τεζα!πολυ καλο.... :smt068