Σελίδα 1 από 1

Η ιστορία επαναλαμβάνεται... YAMAHA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 02, 2008 4:17 pm
από Ofanis
Από το MCN μέσω του mototriti.gr

Φήμες θέλουν την Yamaha να εξετάζει την περίπτωση να βγάλει στην παραγωγή ένα νέο Super Tenere 1200. Οι πληροφορίες που έχουν διαρρεύσει αναφέρουν ότι ήδη η ιαπωνική εταιρεία είναι στο στάδιο των δοκιμών που διεξάγονται με πλήρη μυστικότητα στο Μιλάνο της Ιταλίας.
Σύμφωνα με τους Άγγλους συναδέλφους της MCN, το Super Tenere 1200 θα πάρει τον δρόμο για τη παραγωγή το 2009. Οι δοκιμές λέγεται οτι δεν γίνονται στην Ιαπωνία όπου ως συνήθως όλα τα νέα μοντέλα δοκιμάζονται με σκοπό να αποφύγουν τα «αδιάκριτα» βλέμματα των φωτογράφων.

Πληροφορίες λένε ότι το XTZ Super Tenere ήδη διανύει τα πρώτα του δοκιμαστικά χιλιόμετρα σε ευρωπαϊκό έδαφος, όπου θα είναι η βασική του αγορά

Χαρακτηριστικά αναφέρεται ότι προκειμένου η Υamaha να εξασφαλίσει πλήρη μυστικότητα , βρίσκεται σε ειδικό φορτηγό όπου το μεταφέρει καθημερινά σε επιλεγμένα «ασφαλή» σημεία.

Το νέο μοντέλο πιθανολογείται ότι θα έχει Off-Road χαρακτήρα με σκοπό να χτυπήσει τον ανταγωνισμό του επιτυχημένου BMW R1200GS, και αυτός είναι και ο λόγος που επιλέχθηκε σαν χώρα δοκιμών η Ιταλία, δίνοντας έτσι την δυνατότητα για διαφορετικά τερέν δοκιμών, από τα χιονισμένα βουνά των Άλπεων, μέχρι τις υψηλές θερμοκρασίες τις νότιας Ιταλίας.

Το μοντέλο θα κινείται στις ίδιες σχεδιαστικά γραμμές όπως το πρόσφατό Tenere 660, με δικύλινδρο σε σειρά όπως χρησιμοποιήθηκε και στις παλαιότερες εκδόσεις του Super Tenere 750.Η απόδοση του κινητήρα θα κυμαίνεται κοντά στα 120 άλογα!
Ωστόσο τονίζουμε ότι η ελληνική αντιπροσωπεία της Yamaha δεν επιβεβαιώνει καμία τέτοια πληροφορία για το νέο Tenere.




Και λέω γω τώρα.... Πιο μοντέλο είχε έρθει μετά το supertenere750? με βάση τον κινητήρα του?

Το supertenere το χωματινο , το TDM το ασφαλτινο...

Τελικά η yamaha θα κανει αυτό που έλεγα (και καλά θε κανει)
το 1200-120-12 αναλογίες μηχανάκι.

Δικύλινδρος σε σειρα 1200άρης σύγχρονος κινητήρας που θα βγάζει με ευκολία 120 άλογα και 12 κιλά ροπής.

ΚΑι το καινούργιο TDM θα μοιράζεται αυτόν τον κινητήρα, οπότε θα έχουμε TDM900 και TDM1200

Ααα και το TDMείχε βγει για τους δρόμους των αλπεων. (μια ακόμη σύμπτωση)
Αντε να το δούμε

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 02, 2008 9:15 pm
από golis
Εγώ πιστεύω πως δεν θα βγάλει καινούργιο TDM.
Εν αναμονή.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Μαρ 03, 2008 11:51 am
από iliasRC31
Σπυρο μαζευε χρημα απο τωρα :smt056

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Μαρ 03, 2008 1:22 pm
από PortisHead
Και το σχετικο κειμενο.....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Μαρ 03, 2008 1:28 pm
από mechie
Δεν είναι κακό, αν μπορέσει να δώσει ότι και το GS σε άνεση/φόρτωμα/στήσιμο κλπ αλλά σε χαμηλότερη τιμή και σε λιγότερα κιλά, αφού το GS ξαναπάχυνε, με το καλό να έρθει... Το 600άρι πάντως δείχνει λίγο... φτηνιάρικο στις φωτογραφίες. Ίσως να πρέπει να κάνουν κάτι διαφορετικό με τα πλαστικά του 1200.

Re: Η ιστορία επαναλαμβάνεται... YAMAHA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Μαρ 03, 2008 7:24 pm
από Tdmrider
Ofanis έγραψε:ΚΑι το καινούργιο TDM θα μοιράζεται αυτόν τον κινητήρα, οπότε θα έχουμε TDM900 και TDM1200

Ααα και το TDMείχε βγει για τους δρόμους των αλπεων. (μια ακόμη σύμπτωση)
Αντε να το δούμε



Αυτο το σενάριο παίζει πολύ καιρό. Το θέμα είναι πως το ΤΔΜ θα χάσει τον 18αρη με σαφή προσανατολισμό στην άσφαλτο. Κάτι σαν το Τιγκερ δηλαδή. Για να δούμε ...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Μαρ 03, 2008 10:47 pm
από kyriakosVFR
PortisHead έγραψε:Και το σχετικο κειμενο.....


Παντως εαν ειναι οπως στην φωτο .....ειναι ασχημο!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 04, 2008 7:00 pm
από Tdmrider
kyriakosVFR έγραψε:
PortisHead έγραψε:Και το σχετικο κειμενο.....


Παντως εαν ειναι οπως στην φωτο .....ειναι ασχημο!



New age ...

:smt065 :smt065 :smt065

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Μαρ 08, 2008 12:14 am
από gregorgeous
με σαφή προσανατολισμό στην άσφαλτο

Ενώ το tdm τώρα είναι χωμάτινο????????????????

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 11, 2008 10:45 am
από Tassos
gregorgeous έγραψε:
με σαφή προσανατολισμό στην άσφαλτο

Ενώ το tdm τώρα είναι χωμάτινο????????????????


Αν του βάλεις τακούνια, κάνει και για πίστα MX..


Ψιλοτάκουνες γόβες εννοώ ;-)

Re: Η ιστορία επαναλαμβάνεται... YAMAHA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Οκτ 25, 2009 11:14 pm
από Ofanis
μερικες εικονες απο το concept super tenere οπως παρουσιαστηκε στο Τοκυο....

θυμιζει ελληνικη σημαια ninja!!!

Re: Η ιστορία επαναλαμβάνεται... YAMAHA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Οκτ 26, 2009 9:02 pm
από iliasRC31
τι ειναι τουτοοοοοοο οεο taou!!!!

Re: Η ιστορία επαναλαμβάνεται... YAMAHA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 25, 2010 2:35 pm
από Ofanis
Η νέα Yamaha Super Tenere 1200 σχεδιάστηκε με έναν ξεκάθαρο στόχο από την αρχή: να αποτελέσει την πιο εξελιγμένη μοτοσικλέτα περιπέτειας (adventure), ταξιδιού, ειδικά μελετημένη για να προσφέρει άνεση σε διηπειρωτικά ταξίδια, ενώ δεν θα προβληματίζει τον αναβάτη της ακόμη και όταν το τερέν αλλάζει…

Τα παραπάνω τα λένε οι άνθρωποι της Yamaha που όπως φαίνεται είναι ιδιαίτερα φιλόδοξοι για τη νέα αυτή μοτοσικλέτα…

Το project Super Tenere 2010 ξεκίνησε με τους εξής στόχους:

-Εντελώς νέος κινητήρας μεγάλης χωρητικότητας με μετάδοση με άξονα, με απόδοση που θα δίνει πλούσια ροπή σε όλο το φάσμα των στροφών και δυναμικά χαρακτηριστικά που θα ταιριάζουν σε πληθώρα καταστάσεων.

-Ελαφριά αίσθηση με καλό έλεγχο στις χαμηλές ταχύτητες και γρήγορη γεωμετρία (δεν έχουν ανακοινωθεί χαρακτηριστικά πέραν του μεταξονίου που δεν είναι ιδιαίτερα μικρό στα 1.540mm) που θα εξασφαλίζει ακρίβεια στους βουνήσιους δρόμους.

-Υψηλό επίπεδο άνεσης, προστασία από τα καιρικά φαινόμενα και πρακτικά βοηθήματα που θα προσφέρουν άνεση σε δύο αναβάτες και τις αποσκευές τους.

-Έξυπνα συστήματα που θα προσφέρουν στον αναβάτη αυξημένη ασφάλεια και εμπιστοσύνη να οδηγήσει κάτω από όλες τις συνθήκες, χωρίς όμως να αφαιρείται η απαραίτητη αίσθηση που θέλουν να έχουν οι έμπειροι αναβάτες.

Μα τελικά πάει παντού…

Η Yamaha είχε σχεδιάσει ένα αρκετά περίπλοκο σχέδιο που αφορά τα πεδία που η νέα Yamaha Super Tenere 1200 θα κυριαρχεί:

Off-Road Adventure: χωματόδρομοι, δασικά μονοπάτια, διασχίσει ποταμών, ανάβαση σε αμμόλοφους ή διάσχιση λιβαδιών…

Στροφές: σφιχτές διαδρομές με στροφές, σε βουνά ή και αλλού, όπου ο αναβάτης μπορεί να απολαύσει την οδήγηση…

Τουρισμός μεγάλων αποστάσεων: φόρτωμα της μοτοσικλέτας με βαλίτσες και συνεπιβάτη και απόδραση μερικών εβδομάδων για αναζωογώνηση

Καθημερινή αστική μετακίνηση: άνεση στις μετακινήσεις μέσα στην πόλη ολόκληρη την εβδομάδα

Είναι προφανές ότι οι άνθρωποι της Yamaha θέλουν να εντυπωσιάσουν με τις περιγραφές τους, όμως η νέα Yamaha Super Tenere 1200 δεν παύει να είναι μια μοτοσικλέτα 261kg με μεγάλο μεταξόνιο
Εμφάνιση

H Yamaha είχε προφανείς στόχους σχεδιάζοντας τη νέα Yamaha Super Tenere 1200.Yamaha_Super_Tenere_1200_2010_5 Ηθελε μια μοτοσικλέτα που να επιβάλλεται με τον όγκο της ενώ παράλληλα θα διαθέτει αρκετή τεχνολογία, ώστε να προσελκύσει όσους θέλουν κάτι φρέσκο. Η εμφάνιση του νέου Super Tenere δεν ξεφεύγει από την πεπατημένη των μεγάλων on-off και μάλιστα εύκολα κανείς διακρίνει στοιχεία αισθητικής από άλλες μοτοσικλέτες της κατηγορίας. Παράλληλα όμως έχει γίνει προσπάθεια να τηρηθούν σωστές αναλογίες και να υπάρξουν σημεία πρωτοτυπίας, όπως οι δύο οπές εκατέρωθεν του προβολέα.

Εντυπωσιάζουν, οι μεγάλες διαστάσεις της μοτοσικλέτας, αλλά και η τεράστια σέλα που «φωνάζει» από μακριά για την άνεση που προσφέρει. Το φέρινγκ φαίνεται αρκετά ψηλό, οι χούφτες είναι standard και απαραίτητες, ενώ η μετάδοση γίνεται με άξονα. Αυτό το σημείο αποτελεί και την σαφέστερη σύνδεση του νέου Yamaha Super Tenere 1200 με τον μεγάλο ανταγωνιστή, το BMW R 1200GS.

Είναι ξεκάθαρο ότι υπάρχουν άνετοι χώροι ακόμη και αν οι δύο επιβαίνοντες είναι ευτραφείς, ενώ σημαντική προσπάθεια έχει γίνει ώστε ο αναβάτης να έχει στη διάθεσή του αρκετά ηλεκτρονικά βοηθήματα.

Yamaha_Super_Tenere_1200_2010_8
Η τεχνολογία των ηλεκτρονικών…

Φυσικά και δεν είναι νέο μια μοτοσικλέτα της κατηγορίας αυτής να διαθέτει σύστημα ABS στα φρένα της… Η Yamaha λανσάρει στο Yamaha Super Tenere 1200 ένα νέο σύστημα με το όνομα Unified Brake System, το οποίο είναι ένα ακόμη σύστημα συνδυασμένων φρένων που έχουμε δει και από άλλες εταιρείες. Το σύστημα περιλαμβάνεται στον standard εξοπλισμό και η λειτουργία του βασίζεται στα ηλεκτρονικά. Εκτός από τη σύγκριση της ταχύτητας των δύο τροχών, λαμβάνει υπόψη του την ταχύτητα της μοτοσικλέτας, τις στροφές του κινητήρα, το βαθμό επιβράδυνσης, το, τυχόν, γλίστρημα, ώστε τελικά να αποφανθεί για το εάν κάποιος από τους τροχούς πρόκειται να μπλοκάρει.

Το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχει μια υδραυλική βαλβίδα που προλαβαίνει το μπλοκάρισμα, πριν αυτό συμβεί.

Το Unified Brake System μπαίνει σε λειτουργία μόνον όταν ο αναβάτης πατά το μπροστινό φρένο (όταν ο αναβάτης πατά το πίσω φρένο το σύστημα επεμβαίνει μόνον πίσω) και κατανέμει την πίεση ανάλογα με το τι απαιτούν οι συνθήκες στο μπροστινό ή το πίσω φρένο (συνδυασμένα φρένα). Αυτό συμβαίνει ώστε όταν ο αναβάτης οδηγεί όρθιος στα μαρσπιέ να μην χρειάζεται να έχει πρόσβαση στο πίσω φρένο. Η λειτουργία του Unified Brake System ακυρώνεται εάν ο αναβάτης πατήσει πρώτα το πίσω φρένο και μετά το μπροστινό, οπότε και το σύστημα θεωρεί ότι εκτελείται κάποιος ελιγμός.

Το YCC-T (Yamaha Chip Controlled Throttle) είναι το σύστημα ηλεκτρονικού γκαζιού της Yamaha, το οποίο έχει χρησιμοποιηθεί και στο Yamaha Super Tenere 1200. Το σύστημα, όμως έχει δεχθεί και νέα στοιχεία στη μοτοσικλέτα αυτή, καθώς πλέον διαθέτει και σύστημα Traction Control. Το νέο module μετρά συνεχώς την ταχύτητα μπροστινού και πίσω τροχού και εάν διαπιστώσει γλίστρημα, τότε επεμβαίνει στο χρονισμό της ανάφλεξης, στον ψεκασμό και στο YCC-T, ώστε να αποτρέψει την απώλεια πρόσφυσης. Το Traction Control έχει τρία επίπεδα λειτουργίας:

TC1: είναι το standard και επεμβαίνει κάθε φορά που ο πίσω τροχός τείνει να γλιστρήσει

TC2: επιτρέπει περιορισμένο γλίστρημα του πίσω τροχού για σβέλτη off-road οδήγηση

TC3: το σύστημα τίθεται εκτός λειτουργίας

Επιπλέον των παραπάνω, το νέο Yamaha Super Tenere 1200 διαθέτει και το σύστημα D-Mode που δίνει τη δυνατότητα στον αναβάτη να επιλέξει μεταξύ του S (Sport) mode για άμεση απόκριση στο γκάζι και οδήγηση υψηλών επιδόσεων και του T (Touring) για πιο χαλαρή οδήγηση. Το Yamaha D-Mode είναι ένα μόνον από τα στοιχεί που επιβεβαιώνουν την προσπάθεια της Yamaha να κάνει το νέο Yamaha Super Tenere 1200 προσαρμόσιμο στις ανάγκες του αναβάτη.
Κινητήρας

Ενας δικύλινδρος κινητήρας με εν σειρά διάταξη και απόδοση 110hp Yamaha_Super_Tenere_1200_2010_3αποτελεί την καρδιά του Yamaha Super Tenere 1200. Οι διαστάσεις των κυλίνδρων μαρτυρούν υπερτετράγωνη διάταξη (διάμετρος 98mm, διαδρομή 79,5m), σαφώς όμως λιγότερο υπερτετράγωνη από εκείνη του BMW R 1200GS (διάμετρος 101mm, διαδρομή 73mm). Σύμφωνα με τη Yamaha ο κινητήρας αποδίδει μια πολύ καλή αναλογία ροπής και ισχύος ώστε να μπορεί να ανταπεξέλθει σε όλες τις συνθήκες.

Η διάταξη του στρόφαλου στις 270° εξασφαλίζει εντελώς γραμμική αίσθηση στον αναβάτη και συνεχή ροή ροπής προς τον πίσω τροχό.

Για την εκμηδένιση των κραδασμών έχουν χρησιμοποιηθεί δύο αντικραδασμικοί άξονες(!), ενώ ο ένας από αυτούς δίνει κίνηση και στην αντλία του ψυκτικού. Ο κάρτερ είναι υγρού τύπου, με το λιπαντικό στο κάτω μέρος του (μείωση όγκου και περιπλοκότητας).

Η εξάτμιση είναι 2 σε 1, με ένα ελλειπτικό τελικό να βγαίνει στην αριστερή πλευρά της μοτοσικλέτας, ακριβώς πάνω από τον άξονα της μετάδοσης. Είναι δεδομένο ότι υπάρχει καταλύτης και βέβαια αισθητήρας καυσαερίων, ώστε το νέο του Yamaha Super Tenere 1200 να είναι απόλυτα συμβατό με την προστασία του περιβάλλοντος.
Πλαίσιο

Η συμπεριφορά του Yamaha Super Tenere 1200 στο δρόμο Yamaha_Super_Tenere_1200_2010_1περιγράφεται από τη Yamaha ως ιδιαίτερα άμεση. Επιπλέον γίνεται λόγος για την προσπάθεια που έχει γίνει ώστε το μεταξόνιο να κρατηθεί σε μικρό μήκος και να διατηρηθεί το κέντρο μάζας χαμηλά. Βέβαια τα νούμερα δεν συμφωνούν καθώς το μεταξόνιο στα 1.540mm δεν είναι ιδιαίτερα μικρό… (BMW R 1200GS 1.507mm).

Ενδιαφέρον όμως έχει η αναφορά στη στιβαρότητα του πλαισίου, του οποίοι η αρχιτεκτονική θυμίζει πλαίσια από supersport μοτοσικλέτες, μόνο που στην περίπτωση του Yamaha Super Tenere 1200 είναι κατασκευασμένο από χαλύβδινους σωλήνες. Αναφέρεται ότι το πλαίσιο έχει πρωτοφανή ακαμψία και αντοχή για τα δεδομένα της κατηγορίας.

Ιδιαίτερα σημαντική θεωρούμε την αναφορά της Yamaha στην αντοχή του υποπλαίσιου, που είναι σχεδιασμένο όχι μόνο να αντέχει το βάρος συνεπιβάτη και αποσκευών, αλλά έχει μελετηθεί ώστε να μην στραβώνει ακόμη και όταν η μοτοσικλέτα πέσει έχοντας επάνω της βαλίτσες με φορτίο!

Η ανάρτηση μπροστά αποτελείται από ένα ανεστραμμένο πιρούνι 43mm και γίνεται αναφορά για το ότι επιλέχθηκε αυτή η διάταξη λόγω της αυξημένης αίσθησης που προσφέρει (με σαφή μομφή στην μέτρια αίσθηση που έχει το telelever που χρησιμοποιεί το BMW R 1200GS…). Το πιρούνι είναι πλήρως ρυθμιζόμενο.

Στο πίσω μέρος υπάρχει μονό αμορτισέρ με μοχλισμό, του οποίου οι ρυθμίσεις γίνονται χωρίς την απαίτηση για εργαλεία. Οι αναρτήσεις δεν ρυθμίζονται όμως ηλεκτρονικά όπως στο BMW R 1200GS και στο ολόφρεσκο Ducati Multistrada 1200 (που ενδέχεται να μοιράζονται τμήμα του αγοραστικού κοινού).

Στη σχεδίαση της μοτοσικλέτας σημαντικό ρόλο έπαιξε η νέα διάταξη των περιφερειακών του κινητήρα. Συναντάμε το ψυγείο στην αριστερή πλευρά, τοποθετημένο έτσι ώστε ο θερμός αέρας από το ψυγείο να μην έρχεται στον αναβάτη, ενώ και η μπαταρία βρίσκεται στο ίδιο σημείο αλλά στην δεξιά πλευρά. Αυτός είναι και ο λόγος που από την μία πλευρά υπάρχει γρίλια και από την άλλη καπάκι…

Yamaha_Super_Tenere_1200_2010_7

Όπως ήδη αναφέραμε η μετάδοση στον πίσω τροχό γίνεται με άξονα. Ο λόγος είναι η μειωμένες ανάγκες συντήρησης (και βέβαια η κατ’ ευθείαν αντιπαράθεση με το BMW R 1200GS, αν και πριν μερικά χρόνια όλοι κορόιδευαν την BMW για την επιλογή της αυτή…). Η Yamaha έχει επιλέξει να τοποθετήσει «υποειδή γρανάζια» στη μετάδοση του πίσω άξονα για πιο ποιοτική και πιο ήσυχη μετάδοση.
Υποειδή γρανάζια: τα γρανάζια με κεκλιμένη οδόντωση. Χρησιμοποιούνται Yamaha_Super_Tenere_1200_2010_2κατά κόρον στα κιβώτια ταχυτήτων των αυτοκινήτων και στα διαφορικά. Ο λόγος είναι ότι μεταφέρουν μεγαλύτερες ροπές αλλά κυρίως ότι η λειτουργία τους είναι πολύ πιο αθόρυβη από τα γρανάζια με ευθεία οδόντωση. Καθώς αναπτύσσονται μεγάλες πιέσεις απαιτείται ειδικό λιπαντικό που αντέχει στις υψηλές πιέσεις.






Off – Road

Το βαρύ όνομα Super Tenere έπρεπε να συνδεθεί με το Paris – Dakar και τις… αμμώδεις διασχίσεις. Ιδιαίτερο χαρακτηριστικό της μοτοσικλέτας οι τροχοί με ακτίνες (δεν γίνεται αναφορά για έκδοση με αλουμινένιους τροχούς…). Οι ακτίνες των τροχών έχουν μελετηθεί ειδικά, τόσο όσον αφορά την τοποθέτηση, όσο και όσον αφορά το υλικό και τη σχεδίασή τους, ώστε να αντέχουν στις off-road εξορμήσεις του αναβάτη της Yamaha Super Tenere 1200.

Σε αντίστοιχο επίπεδο το τιμόνι, είναι τοποθετημένο ψηλά ώστε να βολεύει τον αναβάτη να οδηγεί όρθιος στα μαρσπιέ, οι χούφτες είναι standard, ενώ το ελαστικό υλικό στα μαρσπιέ παραμορφώνεται εσκεμμένα με τρόπο που όταν ο αναβάτης είναι καθιστός τα πόδια του έρχονται σε επαφή με το ελαστικό υλικό, ενώ όταν οδηγεί όρθιος τα πόδια του έρχονται σε επαφή με την οδόντωση για ασφάλεια και καλό grip.

Να σημειωθεί ότι στον standard εξοπλισμό περιλαμβάνεται η αλουμινένια ποδιά του κινητήρα.
Τουρισμός

Είναι προφανές (παρουσιάστηκε με βαλίτσες) ότι η νέα Yamaha Yamaha_Super_Tenere_1200_2010_4Super Tenere 1200 σχεδιάστηκε ώστε να προσφέρει σημαντικές τουριστικές αρετές. Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 23lt, η σέλα έχει μεταβλητό ύψος (845-870mm) η ζελατίνα του φέρινγκ ρυθμίζεται ως προς το ύψος, υπάρχει αναμονή 12V ενώ και τα φώτα έχουν μελετηθεί για βραδινή οδήγηση.
Special Andventure Pack

Με στόχο να προσελκύσει ακόμη περισσότερους ενδιαφερόμενους η Yamaha μέσα στο 2010 θα λανσάρει το νέο Yamaha Super Tenere 1200 με το Adventure Pack δηλαδή με τα εξής extra περιφερειακά:
-Βαλίτσες από αλουμίνιο
-Προστατευτικό προβολέα
-Αλουμινένιο προστατευτικό κινητήρα
-Αυτοκόλλητο που θα δηλώνει ότι η μοτοσικλέτα είναι «πρώτης παραγωγής»

Όσες μοτοσικλέτες πωληθούν μέσα στο 2010 θα έχουν τον εξοπλισμό αυτό, ενώ για το 2011 αυτός ο εξοπλισμός θα είναι extra!

Μέσα στον Μάρτιο θα αναπτυχθεί ένα σύστημα στο Internet στο οποίο οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να παραγγείλουν τη δική τους Yamaha Super Tenere 1200.

Yamaha_Super_Tenere_1200_2010_6
Σοβαρή προσπάθεια

Είναι εμφανές ότι η Yamaha εξέλισσε καιρό αυτή τη νέα σημαντική μοτοσικλέτα. Είναι επίσης εμφανές ότι είχε σαν στόχο να διεκδικήσει μερίδιο από το κομμάτι της αγοράς του BMW R 1200GS. Στόχος της δεν ήταν τα Honda Varadero 1000 ή Suzuki V-Strom 1000, αλλά οι πιο off-road oriented προτάσεις της αγοράς (ανάμεσά τους το KTM 990 Adventure και το Moto Guzzi Stelvio NTX). Βέβαια, τα πράγματα δεν είναι πολύ απλά, καθώς το μεγάλο μερίδιο της αγοράς κατέχει το BMW R 1200GS και είναι μια μοτοσικλέτα με μεγάλη παράδοση και ιστορία.

Το νέο του Yamaha Super Tenere 1200 δείχνει πολύ ποιοτικό, έχει πολλά αξεσουάρ και παράγεται από μια μεγάλη εταιρεία με παράδοση (που όμως είχε ξεχάσει για κάποια χρόνια…). Η πρόταση είναι άκρως ενδιαφέρουσα, ενώ δεν θα εκπλαγούμε εάν δούμε το του Yamaha Super Tenere 1200 να συμμετέχει και στο Dakar 2011… Αναμένουμε με αγωνία να βρεθούμε στη σέλα του!
Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Κινητήρας Yamaha, δικύλινδρος εν σειρά, υγρόψυκτος με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και τέσσερις βαλβίδες. Δύο μπουζί στον κάθε κύλινδρο
Διάμετρος x Διαδρομή (mm) 98,0 x 79,5
Χωρητικότητα (cc) 1199
Σχέση συμπίεσης 11,0:1
Μέγιστη ισχύς 110hp (80,9kW) @ 7.250
Μέγιστη ροπή 11,6kgm (114,1Nm) @ 6.000
Τροφοδοσία Ψεκασμός
Εκκίνηση Μίζα
Λίπανση Υγρό κάρτερ
Λάδι κινητήρα (lt) 4,2
Κιβώτιο
I Δεν έχει ανακοινωθεί
II Δεν έχει ανακοινωθεί
III Δεν έχει ανακοινωθεί
IV Δεν έχει ανακοινωθεί
V Δεν έχει ανακοινωθεί
VI Δεν έχει ανακοινωθεί
Πρωτεύουσα μετάδοση Δεν έχει ανακοινωθεί
Τελική μετάδοση Δεν έχει ανακοινωθεί
Πλαίσιο Χαλύβδινο, περιμετρικό με τον κινητήρα ενεργό του μέρος
Μπροστινή ανάρτηση Ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 43mm, με διαδρομή 190mm. Ρυθμίσεις: Προφόρτιση Ελατηρίου, Απόσβεση Συμπίεσης, Απόσβεση Επαναφοράς
Πίσω ανάρτηση Υδραυλικό μονό αμορτισέρ με μοχλισμό, με διαδρομή 190mm. Ρυθμίσεις: Προφόρτιση Ελατηρίου, Απόσβεση Επαναφοράς
Μπροστινό φρένο 2 Δίσκοι, διαμέτρου 310mm. Δαγκάνες 4 εμβόλων (σύστημα Unified Brake System και ABS)
Πίσω φρένο Δίσκος διαμέτρου 282mm. Δαγκάνα 1 εμβόλου (σύστημα Unified Brake System και ABS)
Μπροστινό ελαστικό 110/80-19
Πίσω ελαστικό 150/70-17
Μήκος (mm) 2.250
Πλάτος (mm) 980
Υψος (mm) 1.410
Υψος σέλας (mm) 845-870
Μεταξόνιο (mm) 1.540
Ιχνος (mm) Δεν έχει ανακοινωθεί
Γωνία Caster Δεν έχει ανακοινωθεί
Βάρος (kg) 261 (πλήρης υγρών)
Ρεζερβουάρ (lt) 23

© MrBike – 2010






απο το http://www.mrbike.gr

http://www.mrbike.gr/website/index.php/street/Yamaha-xt-1200z-Super-Tenere-2010.html

Re: Η ιστορία επαναλαμβάνεται... YAMAHA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 25, 2010 2:39 pm
από Ofanis
και οι fotos

Re: Η ιστορία επαναλαμβάνεται... YAMAHA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 26, 2010 11:27 am
από iliasRC31
Nice !!!

Αντε να βρω λιγο χρονο να αρχισω να οδηγω παλι !

Re: Η ιστορία επαναλαμβάνεται... YAMAHA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 26, 2010 12:01 pm
από tntyliss
Ωραίο εργαλείο φαίνεται.