Για τα σβησίματα απαντήσαν τα παιδιά παραπάνω. Είναι το ΤPS, αλλαζότανε στην εγγύηση απο την Yamaha, αλλά έτσι κι αλλιώς το πρόβλημα δεν λυνότανε οριστικά - δυστυχώς. Όντως συνέβαινε στην 2α αλλαγή 3η και τουμπαλιν στο αντιστοιχο κατέβασμα.
Είναι σοβαρό το πρόβλημα ειδικά αν σου σβήσει πάνω σε προσπέραση(την π...τσισες) ή σε ελιγμό με χαμηλή ταχύτητα(σου έπεσε, γιατί είναι πολύ βαρύ το ρημάδι!)
Αντιμετωπιζόταν και με ημίμετρα του στυλ σήκωμα ρελαντί, ελέυθερο φίλτρο κ.α. γιατροσόφια. Δυστυχώς ίαση δεν υπήρξε (ούτε και στο 07 λύθηκε τελείως, ελλατώθηκε όμως σε σημαντικό βαθμό)και προσωπικά το μόνο που έχω παρατηρήσει είναι ότι συμβαίνει σπανιότερα όταν βάζω βενζίνα απο συγκεκριμένο βενζινάδικο(πιθανως να είναι και ιδέα μου...)
Γενικά το μηχανάκι χαμηλά "βήχει" απο ψεκασμό και δεν παέι στρωτά.
Κατά τα άλλα έχει **Motocikleta-Bot** τις ροπές, σηκώνεται μόνο του στην πρώτη, παντιλικιάζει και την 3η σε άσφαλτο γυαλί, το μοτερ μόνο λάδια χρειαζεται (και βαλβίδες εννοείται) και κατανάλωση max 7 λιτρα στα 100km σπασμένες πρώτες δευτέρες απο φανάρι σε φανάρι μέσα στην πόλη.
Το μοτερ "ανοίγει" μετά τις 13.000km , όπου και παρατηρείς ότι το ρεζερβουαρ (πριν ανάψει το λαμπακι της ρεζερβας , δηλαδή με 10 λίτρα) σου βγάζει άνετα 170-180 km αυτονομίας εντός πόλης με νορμαλ οδήγηση.
Φρένα χωρίς αίσθηση, ειδικά το μπροστινό, και αμα μπλοκάρει τό χασες.Τουλάχιστον δεν μπλοκάρει έυκολα...
Αναρτήσεις άνετες, χωρίς ρυθμίσεις δυστυχώς, παρά μόνο προφόρτιση ελατηρίου πίσω.Για καθημερινή χρήση χωρίς πολλά πολλά είναι μια χαρά.Ανεβαίνεις πεζοδρόμια άνετα δεν βρίσκει.
Εξατμίσεις αθόρυβες (και καλό και κακό...) με καταλύτες μέσα τους.Είναι θεόβαρες και με αλλαγη σε aftermarket θα καταλάβεις διαφορα(σε αίσθηση όχι τόσο σε επιδόσεις)
Τελικές, αναλόγως με τον αναβάτη(βάρος-όγκο) και το περιβάλλον(ανηφόρα-ίσιωμα-κατηφορα και αέρα αντίθετος ή όχι).Οπου και όπως θες έχει 150 ανετα.Για να δείς 170 σκύψιμο, υπομονή και...λοβοτομη(γιατί το μοτερ σπαράζει..)
Ταξιδέυει με 110-120(να μην μας ζαλίζει και ο αέρας) έχει αυτονομία περίπου 200kmπριν μπει ρεζερβα και υπολόγισε άλλα 60 τουλάχιστον με ρεζέρβα και ταξιδιάρικη ταχύτητα.
Η σέλα δεν είναι για πολλά πολλά στο ταξίδι, κουράζει εύκολα και στο δίωρο δεν αντέχεται.
Αν φοράς κάνα χαλαρό μπουφανάκι μετά τα 120 αρχίζει και κουνάει το μπροστινό.Όχι ανησυχητικά, αλλά σου τη σπάει.Σφίγγεις ρεζερβουαρ με προσαγωγούς και χαλαρώνεις τα χέρια στο τιμόνι, δοκιμασμένη λύση δουλέυει.
Την αλυσίδα να προσέξεις για σωστή λίπανση και τέντωμα.Γενικά κάνει θόρυβο (όλες οι αλυσίδες κάνουν)αλλά άμα έχεις "μουσικό" αυτί καταλαβαίνεις κάθε πότε θέλει λίπανση.Η Yamaha λέει κάθε 500χλμ και κάθε φορά που η μοτοσυκλέτα πλύθηκε, ή οδηγήθηκε σε βροχή, αλλά θεωρώ ότι τα 350-400χλμ είναι καλά.Την καθαρίζεις με πινελάκι και κηροζίνη(πουλάνε τα βενζινάδικα), σκούπισμα με πανί και σπρέυ αλυσίδας στο τέλος για λίπανση.(χρησιμοποιώ castrol chain wax, δεν πετάει πολύ πάνω στη ζάντα.)
Το μηχανάκι έχει δυο μερικούς χιλιομέτρητές.Τον πρώτο τον χρησιμοποιείς (μηδενίζεις) κάθε φορά στο βενζινάδικο οπότε ξέρεις περίπου τι βενζίνη σου περισσέυει κάθε φορά(πχ ρεζέρβα μπαίνει περίπου μετά τα 150 χλμ οπότε μπορείς να υπολογίσεις πόση απόσταση μπορείς να κάνεις ακόμη.Τι να κάνουμε , τσιγκουνευτήκανε ένα μετρητη καυσίμου οπότε "πενία τέχνας κατεργάζεται..") Τον δεύτερο τον μηδενίζεις κάθε φορά που λιπαίνεις αλυσίδα για να τσεκάρεις πόσα χλμ έκανες απο την τελευταία λίπανση.
Λάστιχα υποθέτω ότι δεν φοράει τα dragon της μάνας του.Σκληρό λάστιχο, μεγάλη διάρκεια, ανεπαρκές κράτημα, έναν αιώνα να ζεσταθεί..(αλλά άμα ζεσταινότανε κράταγε όμορφα!)Μου κρατήσανε 12.000χλμ όπου παρέδωσε λινά το πίσω λόγω αθλοπαιδιών.Έβαλα pirreli MT60 και είδα το φως το αληθινό!Απίθανο κράτημα, δυσκολότερο μπλοκάρισμα του μπροστινού , εμφάνιση (υποκειμενικό...)Το κακό είναι ότι κόστιζουν περί τα 300€ (μπορεί να τα βρείς και λίγο φθηνότερα) και κρατάνα λίγο (6000-7000 χλμ με σεβασμό στη χρήση)
Γενικά το μηχανάκι είναι απροβλημάτιστο και εφ όσον έχεις συνείδηση του τι καβαλας θα το ευχαριστηθείς!Συγνώμη αν σας κούρασα με το κατεβατό ,αλλά πορώθηκα!!!