Σελίδα 2 από 2

Re: YAMAHA XT 660X

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 18, 2009 1:15 pm
από iliasRC31
FLOVAG έγραψε:file mou to tps mou einai 4 k oso gia tis akrapo den einai carbon kai tis pira 1000 euro prin ena
xrono. oso gia thorivo kristalo....foveros. tora me ta skasimata exo to provlima kani dinata mpam
k apoti mou ipan ftai i rithmisi apo to konter... oti exo vali ful kafsimo. isxih ayto????????
ne exo di diafora einai poli pio nevriko to mixanaki apo prota me tis mama. tora den ksero na valo power comander i oxi??????


εχεις βαλει φιλτρο και εξατμισεις απο οσο διαβασα και δεν θα πειραξεις το μειγμα ? Μεγα λαθος .

Είπαμε σε παλιοτερα ποστ ή ολα φιλτρο ,pcIII, εξατμιση ή τίποτα .

Re: YAMAHA XT 660X

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Σεπ 11, 2009 8:02 pm
από XT660X CM
Tassos έγραψε:
iliasRC31 έγραψε:Μπορείς ομως να το χαμηλωσεις χωρις να χαλασεις γεομετρια . Αφαιρεις υλικο απο την σελα στο σημειο που καθεσαι και βαζεις χαμηλοτερου προφιλ ελαστικα . Ετσι θα κερδισεις μερικους ποντους χωρις να εχεις προβλημα.


Με τα χαμηλότερου προφίλ ελαστικά μπορεί να έχεις άλλες παρενέργειες, οπότε δεν θα σου το πρότεινα.

iliasRC31 έγραψε:Η αναρτηση στα ΧΤ ειναι απο την μανα του πολυ μαλακη . Ο μονος τροπος ειναι να αλλαξεις ελλατηρια με κατι ποιο καλο αφου δεν ειναι ρυθμιζομενο το μπροστινο του ΧΤ . Κοστος περίπου 120 € για Olihns.


Να έχεις υπόψη σου ότι αν σκληρύνεις την ανάρτηση (μάλλον χρήσιμο στο XT), το μηχανάκι θα ψηλώσει περισσότερο (λόγω μείωσης του sag - πόσο δηλαδή "κάθεται" με το βάρος μηχανής και αναβάτη).

iliasRC31 έγραψε:Τωρα αν εσυ θεωρεις συμαντικο την μοστρα και οχι την ποιοτητα στα επιλογη ελαστικου εγω παο πασο . Για δες και τα Pirelli Diablo και Diablo Strada .


Τα Diablo μπορεί να είναι καλή επιλογή. Tα Diablo Strada όμως νομίζω είναι τουριστάδικα λάστιχα, οπότε δεν ξέρω αν θα ζεσταίνονται ποτέ από ένα μηχανάκι με τα άλογα του XT. Ρίξε μια ματιά και στα Pirelli Scorpion Synq, που έχουν τη φήμη ότι είναι μαλακά και ζεσταίνονται γρήγορα (δεν τα έχω δοκιμάσει, αλλά ομολογώ ότι τα σκέφτομαι).

Τελικά από λάστιχα κατέληξα στα Dunlop Mutant. Πολύ καλά, αθόρυβα, καλούτσικο κρατημα και σε βρεγμένο. Χωματάκι δεν πολυ πάει αλλά σε γενικές γραμμές είμαι αρκετά ευχαριστημένος. Τα λέμε παίδες.

Re: YAMAHA XT 660X

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 06, 2010 8:45 am
από Goodboy
καλημερα σας.θα ηθελα να μαθω πως αλλαζουνε τα λαδια στο xt 660x .μου εχουνε πει οτι αλλαζουνε απο 3 σημεια!ισχυει κατι τετοιο?και αν ναι απο που αλλαζουνε?

Re: YAMAHA XT 660X

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 12, 2010 10:03 am
από Tassos
Goodboy έγραψε:καλημερα σας.θα ηθελα να μαθω πως αλλαζουνε τα λαδια στο xt 660x .μου εχουνε πει οτι αλλαζουνε απο 3 σημεια!ισχυει κατι τετοιο?και αν ναι απο που αλλαζουνε?



Διάβασε το service manual, νομίζω υπάρχει και μέσα στο forum.

Re: YAMAHA XT 660X

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Ιούλ 30, 2011 5:35 pm
από vagelakis88
Xereto ola ta alania thelw na peite san pio empiroi sto xoro to XTX poio modelo xtx660 tha epilegate tora pou exete dei pleonektimata kai meionektimata ??
07 , 07 ,08 kai pano ??? kai an mporeite na mou to aitiologisete

Re: YAMAHA XT 660X

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Ιούλ 31, 2011 11:26 am
από Motocikleta.Gr
Προσωπική άποψη όσο ποιο καινούρια παραγωγή όχι ταξινόμηση τόσο ποιο καλό. Όι εταιρείες διορθώνουν λεπτομέριες που δεν αναφέρουν.

Sent from my X8 using Tapatalk

Re: YAMAHA XT 660X

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 06, 2016 1:43 am
από xtx5
καλησπέρα παιδιά θέλω να ρωτήσω αν βάλω στο χτχ 660 το φίλτρο dna 2 που βγαζης το καπάκι και βαζης αυτό μέσα πρέπει να βγάλω το άλλο που έχει κai μέσα να είναι χωρίς ? η πρέπει να βάλω φίλτρο και μέσα ?