Σελίδα 2 από 2

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 17, 2006 4:00 pm
από iliasRC31
οταν πηγα εγω το Punto για σερβις δεν με ρωτησανε αν θελω να μου αλλαξουν υγρα στα φρενα , τα αλλαξανε γιατι το γραφει μεσα ο κατασκευαστης , οπως και ενα σωρο αλλο πραγματα που οριζει ο κατασκευαστης να αλλαχθουν σε συγκεκριμενα χλμ

κολλαρα ,λουρια κτλ κτλ κτλ κτλ , οπως και μου γρασαρανε και λαδοσανε ενα σωρο σημεια και τιποτα απο αυτα δεν τα ζητησα αλλα τα κανανε.

Η διαφορα ειναι στην πολιτικη που ακολουθει η καθε εταιρεία στο συνολο , ποιος πελατης θα ρωτηθει και θα πει καντα για να αυξησει το κοστος ? ΚΑΝΕΙΣ

αντιθετα ειναι στην υποχρεωση της εταιρεία να κανει αυτα που οριζει ο κατασκευαστης για την δικια μου και την δικια σου ασφαλεια πρωτα απο ολλα .

Και αφου αυτος που το κατασκευασε οριζει οτι πρεπει να γινουν πρεπει να γινουν ,ποια ειναι η καθε αντιπροσοπεια που λεει αυθερετα οτι δεν τα κανω αλλα σε τιμολογω οτι τα εκανα .

Στο χερι μας ειναι να απετησουμε την επομενη φορα να ακολουθηθει το βιβλιαρακι επακριβως . τα συνεργεια εχουν βρει τα κοροιδα και μας αλλαζουν λαδακια τεντονουν μια αλλυσιδα και που και που ρυθμιζουν μια βαλβιδα και αυτο το λενε σερβις ΕΛΕΟΣ

ο κατασκευαστης ειναι τελικα ΗΛΙΘΙΟΣ που εκατσε και εγραψε ολα οσα πρεπει να γινονται αν συγκεκριμενα χλμ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 17, 2006 7:23 pm
από nefeli
μια γυναίκα που δεν εχει διακοσμιτικό χαρακτήρα ή μοντελο για ωραιες στολές :smt042 :smt042

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 17, 2006 9:11 pm
από Dimitris
Gandalf έγραψε:Μισό λεπτό...

Καταρχάς στον Dimitris.

Μια απορία μου... πως μπορείς να χειριστείς καλά μια μηχανή, όταν το 70% της συμπεριφοράς της , σχετίζεται ΑΜΕΣΑ με την μηχανική της κατάσταση;
Παράδειγμα ...

Τα αμορτισέρ και το μοχλικό πίσω, είναι σημεία που στα services , εν Ελλάδι, ΔΕΝ ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΙ! Παρόλα αυτά συνεχίζουν να τα οδηγούν και σε κάποια στροφή, το μηχανάκι βρίσκει σε λακκούβα, δεν επαναφέρει σωστά , και αρχίζει και γίνεται μαούνα σε τρικύμια, γιατί το 15αρι λάδι που είχε μέσα , έχει να αλλαχτεί απο τότε που βγήκε απο το εργοστάσιο παραγωγής κτλ.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙΣ ΚΑΛΑ ΕΝΑ ΟΧΗΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΜΗΧΑΝΙΚΑ.

Αυτό είναι απαράβατος και απόλυτος κανόνας.

Εκτός και αν έχεις 110 τσουμπλέκια ηλεκτρονικής φύσης και οδηγούν αυτά αντί για σένα, με αποτέλεσμα αν σου φύγει λίγο ,να το χάσεις και οριστικά.


Gandalf


Φίλε Gandalf,

Μπορεί κάποιος/α να μην έχει εμβαθύνει στον μηχανικό κόσμο της μηχανής αλλά έχει τη δυνατότητα μέσω του service manual της μηχανής του/της να μπορεί να αξιολογήσει αν γίνεται σωστά η δουλειά από την μεριά των μηχανικών που κάνουν το service.

Στο service manual αναγράφονται με κάθε λεπτομέρεια οι αλλαγές και οι έλεγχοι που πρέπει να γίνονται στην μηχανή, αναλόγως με τα χλμ που έχει διανύσει..

Έτσι αν τα service γίνονται με τον σωστό τρόπο (κάτι που πλέον μπορείς να ελέγξεις μέσω του manual) τότε η μηχανή εκτός απροόπτου ή αστοχίας υλικού δεν θα έχει πρόβλημα.


Φιλικά

Δημήτρης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Νοέμ 19, 2006 3:09 pm
από kromi
KALHMERA!!

για αρχή να πω σε όλες τις φιλενέδες και στην Nefeli οτι αν γουστάρετε να μαστορέψουμε δεν είναι ανάγκη να περιμένουμε το κατάλληλο συνεργείο... το κάνουμε και τώρα, κανονίζουμε meeting φέρνουμε τους εργαλειοφόρους μας και πίνουμε καφεδάκι λύνοντας τα μηχανάκια μας.... nefeli που είναι το gsxrάκι σου?? και πότε με το καλό έρχεσαι κι εσύ??

και για τέλος, επείδη σε αντιπροσωπεία δουλεύω, τουλάχιστον σε εμάς, βάση βιβλίου δουλεύουμε, αλλά όταν φτιάχνεις τα ίδια και τα ίδια μηχανάκια συνέχεια, δεν είναι ανάγκη να κοιτάς πια το βιβλίο, ξέρεις που ποναει το κάθε μοντέλο,σε ποια χιλιόμετρα να κοιτάξεις τι, ποιες βίδες έχουν λυθεί και πρέπει να σφίξεις, συν ότι οι αντιπροσωπείες δίνουν οδηγίες για συγκεκριμένα πράγματα που πρέπει να κάνεις, πράγμα που τα υπόλοιπα συνεργεία δε γνωρίζουν. Αλλά κι επειδή η κάθε μοτοσυκλέτα είναι ξεχωριστή ανάλογα με την χρήση που έχει κάνει ο αναβάτης, καταλαβαίνεις με το που το δεις το μηχανάκι αν πρέπει να κάνεις παραπάνω εργασίες και που να επικεντρωθείς.
Επιπλέον για να κάνεις όοοοολες τις εργασίες που λένε τα service manual θέλεις 3 ώρες. που σημαίνει ότι ο κάθε υπάλληλος θα πρέπει να φτιάχνει 2 μηχανάκια τη μέρα κι εσείς να πληρώνετε 3 εργατώρες πράγμα που πιστέψτε με δεν συμφέρει ούτε εσάς ούτε ένα συνεργείο. αφήστε να γνωρίζουμε κι εμείς κάτι παραπάνω για το τι πρέπει να φτιάξουμε και τι όχι. Επίσης μία εταιρία το τελευταίο που θέλει είναι να βγεί κακό όνομα για κάποιο μοντέλο επειδή στο συνεργείο της οι μηχανικοί δεν κάνουν σωστή συντήρηση. Δε μας παίρνει με λίγα λόγια να μην κοιτάμε προσεχτικά την κάθε μοτοσικλέτα.
είμαι μικρή σε ηλικία και προσπαθώ κι εγώ ακόμα να πιάσω το νόημα του πως δουλεύουν οι αντιπροσωπείες, και απλά λέω το resume απο αυτά που βλέπω. σίγουρα οι παλαιότεροι κάτι θα ξέρουν και θα έχουν καταλάβει παραπάνω απο εμένα.
και μια προσωπική συμβουλή μη τσιγκουνεύεστε ούτε το χρόνο σας ούτε το χρήμα σας όσον αφορά τις δίτροχες ερωμένες σας.
θέλω να βλέπω ευτυχισμένους αναβάτες, και σωστά μηχανάκια, και το παλεύω, μέχρι να με κυνηγήσει το αφεντικό, γιατί πρέπει να μπεί το επόμενο μηχανάκι..
θα το ανοίξω το συνεργείο που θα πάει.
και θα έχω και τραπεζάκια έξω για καφενείο και μοτοσυζητήσεις!!!!
όνειρα....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Νοέμ 19, 2006 3:22 pm
από Dimitris
Kromi,
μπορείς να εμφυσήσεις αυτή την όρεξη που έχεις και στους υπόλοιπους συναδέλφους σου?

Προσωπικά αν είναι να γίνεται σωστά η δουλειά και πάντα σύμφωνα με το manula να ελέγχονται όλα τότε δεν με ενδιαφέρει το ποσό που θα πληρωθεί.

Με ενδιαφέρει να γίνεται σωστά η δουλειά και όχι στο πόδι επειδή έχει σειρά και το επόμενο μηχανάκι..ξέρεις...

Να είσαι καλά!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Νοέμ 19, 2006 3:23 pm
από kromi
α! ακούστε φάση... όσον αφορά το "κάθομαι πάνω απο το κεφάλι του μάστορα για να είμαι σίγουρος ότι γίναν όλες οι εργασίες"

πελάτης λοιπόν, το λέει αυτό στον μάστορά μου, και κάθεται πάνω απο το κεφάλι του..
αφού τελειώνει το service 12000χλμ, ρωτάει τον πελάτη: εντάξει ευχαριστημένος, τα έκανα όλα?
-ναι
-είσαι σίγουρος??
-ναι
-μπουζί σου άλλαξα?
-ναι, αφου σε έβλεπα
-καλα. και τα καινούργια μπουζί τι κάνουν πάνω στον πάγκο? Μα που κοίταγες?

αυτό γιατί άμα θέλουμε να σας δουλέψουμε, μπορούμε. δεν σώνετε τίποτα με το να είστε εκεί. άμα είστε ωραίοι με τον μηχανικό, τόσο πιο ωραίος θα είναι κι αυτός μαζί σας και με το μηχανάκι σας, και φθηνότερα θα το πάρετε και καλύτερα φτιαγμένο. Όπως μιλάμε με το σεις και με το σας στο γιατρό που θα μας χειρουργήσει, ή στον μπάτσο που μας σταμάτησε και ετοιμάζει τη λυπητερή, έτσι είναι κι ο μάστοράς μας. Άνθρωπος και ως επι το πλείστον Ελληνάρας.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Νοέμ 19, 2006 3:25 pm
από kromi
αααχ, δημήτρη προσπαθώ τι να κάνω κι εγώ, υπάλληλος είμαι, όσο με παίρνει το κάνω.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Νοέμ 19, 2006 9:27 pm
από iliasRC31
kromi εχεις απολυτο δικιο σε αυτο που λες με τις εργατοωρες ,αλλα πιστεψε με θα πληρωνα για μια σωστη και ολοκληρωμενη δουλεια οπως και πολοι αλλοι .
Ξερω λιγα δυστηχως συνεργεία που δουλευουν με ραντεβου και χρεωνουν αναλογικα με τον χρονο της εργασίας τους και πιστεψε με για να βρεις ραντεβου να πας το μηχανακι σου κανεις και μια βδομαδα αναμονη. (Δυστηχως δεν ειναι Honda)

Δεν διαφωνω οτι σιγα σιγα οι αντιπροσωποιες προσπαθουν να παρεχουν ολοκληρωμενη εργασια και σιγουρα οταν δουλευεις καθε μερα τα ιδια μηχανακια εχεις μεγαλητερη εξιδικευση και μπορεις να διακρινεις περισσοτερα.

Απλως εκνευριζομαι με συνεργεια που σε χρεωνουν και δεν εχουν κανει τιποτα.

Kromi μου για μας τα κακομιρα αγορακια που εχουμε την τρελα και το μερακι δεν εχουμε θεση να μαστορεψουμε παρεουλα :smt006

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Νοέμ 20, 2006 2:05 pm
από Gandalf
Dimitris,

αμ. δεν καλύπτονται όλα απο το service manual.

Παράδειγμα;

- οι ακτίνες θέλουν πάντα ενα σχετικό έλεγχο στις ζάντες , μιας κάποιες μπορεί να χαλαρώσουν , να στραβώσουν απο κοπάνημα, με αποτέλεσμα η μηχανή να έχει πρόβλημα στην πορεία της.
- Πόσοι νομίζεις θα σου καθαρίσουν το κουτί-φωλιά του φίλτρου αέρα, κατά την αλλαγή του; Με σωστό σπρέυ καθαριστικό κτλ. Ξέρεις τι μπλοκάρισμα κάνουν εκείνα τα σκουπιδάκια που περνάνε μέσα; Πόσοι ξέρουν οτι πρέπει να καθαρίζεται;
- Σινεμπλόκ πίσω τροχού;ο τζόγος του γραναζιού αλυσίδας, είναι περίπου κατά 50-60% απο εκεί προερχόμενος.


Και αυτά είναι μόνο λίγα... οι 3 εργατοώρες που αναφέρθησαν είναι λίγες.... θες 1 μέρα γεμμάτη για να κάτσεις να δουλέψεις σωστά την μηχανή σε ενα συνολικό service που περιλαμβάνει τα πάντα.

Όσον αφορά την σχέση οδήγησης-γνώσης μηχανικού, σαφώς και δεν πρέπει να είναι 100% σε ισοτιμία. Αλλά ακόμα και οι οδηγοί GP, γνωρίζουν τι και πότε θέλει μια μοτοσυκλέτα όταν την οδηγούν. Δεν είναι απλά ένα τιμόνι και ενα κιβώτιο , όπως στο αυτοκίνητο.


Gandalf
-

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Νοέμ 20, 2006 10:48 pm
από Dimitris
Gandalf έγραψε:Dimitris,

αμ. δεν καλύπτονται όλα απο το service manual.

Παράδειγμα;

- οι ακτίνες θέλουν πάντα ενα σχετικό έλεγχο στις ζάντες , μιας κάποιες μπορεί να χαλαρώσουν , να στραβώσουν απο κοπάνημα, με αποτέλεσμα η μηχανή να έχει πρόβλημα στην πορεία της.
- Πόσοι νομίζεις θα σου καθαρίσουν το κουτί-φωλιά του φίλτρου αέρα, κατά την αλλαγή του; Με σωστό σπρέυ καθαριστικό κτλ. Ξέρεις τι μπλοκάρισμα κάνουν εκείνα τα σκουπιδάκια που περνάνε μέσα; Πόσοι ξέρουν οτι πρέπει να καθαρίζεται;
- Σινεμπλόκ πίσω τροχού;ο τζόγος του γραναζιού αλυσίδας, είναι περίπου κατά 50-60% απο εκεί προερχόμενος.


Και αυτά είναι μόνο λίγα... οι 3 εργατοώρες που αναφέρθησαν είναι λίγες.... θες 1 μέρα γεμμάτη για να κάτσεις να δουλέψεις σωστά την μηχανή σε ενα συνολικό service που περιλαμβάνει τα πάντα.

Όσον αφορά την σχέση οδήγησης-γνώσης μηχανικού, σαφώς και δεν πρέπει να είναι 100% σε ισοτιμία. Αλλά ακόμα και οι οδηγοί GP, γνωρίζουν τι και πότε θέλει μια μοτοσυκλέτα όταν την οδηγούν. Δεν είναι απλά ένα τιμόνι και ενα κιβώτιο , όπως στο αυτοκίνητο.


Gandalf
-


Αγαπητέ Gandalf,

Συμφωνώ σε ότι παρέθεσες παραπάνω. Κρίμα που είναι κοινή διαπίστωση πως οι υπεύθυνοι στο service πολλές φορές δεν κάνουν την δουλειά που θα έπρεπε να κάνουν.

Όμως, δεν γίνεται κάποιος/α ο οποίος γουστάρει να αγοράσει μηχανή να αποκτήσει τις γνώσεις εφάμιλλες ενός για παράδειγμα οδηγού MOTOGP όπως λές παραπάνω, ώστε να καβαλάει και ανα πάσα στιγμή να γνωρίζει τί χρειάζεται η μοτοσικλέτα του.

Καταλαβαίνω τί λες και μακάρι να ήταν αυτή η πραγματικότητα αλλά ρεαλιστικά μιλώντας είναι δύσκολο.

Πολλοί/ες δεν έχουν κάν τον χρόνο που χρειάζεται για να ασχοληθούν τόσο διεξοδικά με τις μηχανές τους.

Θέλω να πιστέυω πως αν κάποιος/α αγοράζει μηχανή χωρίς να εμβαθύνει, δεν είναι και αυτόματα "θύμα", από τη στιγμή που η μοτοσικλέτα του "φροντίζεται" κατά κύριο λόγο από την εκάστοτε αντιπροσωπεία.


Συμπερασματικά θα ήθελα να πω πως καλό είναι ο/η οποιοσδήποτε από εμάς να προσπαθεί να μαθαίνει κάθε μέρα έστω και από κάτι. Καλό θα είναι.
Στο κάτω κάτω ένας από τους κυριώτερους λόγους ύπαρξης αυτού του Forum είναι αυτός ακριβώς.



Φιλικά


Δημήτρης