jimbros έγραψε:μπορεις να που πεις πως γινεται ο ελεγχος στις μεβρανες του καρμπυρατερ και τι αλλο πρεπει να προσεξω στην αγορα του?
Για να το τσεκαρεις θα πρεπει να λυσεις τα καρμπυρατερ απο πανω και να βγάλεις τις μεβρανες ωστε να τις τσεκαρεις για πιθανες τρυπες και αν παραμενουν ελαστικες. θελει πολυ προσοχη γιατι οι παλιες μεμβρανες εχουν την ταση να σκιζονται κατα το λυσιμο. Το καταλαβαινεις οτι εχουν προβλημα οταν εχεις αυξημενη καταναλωση απο το συνηθισμενο και μπερδευει το μηχανακι κυριως ψηλα αφου φυσικα εχεις τσεκαρει βαλβιδες αλλάξει μπουζι και εχεις συγχρονισει καρμπυρατερ .Σπανια θα σκιστουν απο μονες τους αν δεν τις πειραξεις .
Τα Bros γενικα δεν παρουσιαζουν ιδιαιτερα προβληματα στο μοτερ με τα χρονια αν ο ιδιοκτητης φροντιζει να εχει λαδι και του συμπεριφέρεται ως Bros . Γενικά προσεξε να εχουν λογικη τα χλμ με το ετος της μηχανης πχ δεν γινεται να εχει μονο 18000 χλμ και να ειναι 12 ετων χωρις να φοραει ολικα επισκευασμενο μοτερ, δεν κολαει θα έπρεπε να εχει τουλαχιστον 40-50000χλμ .Φυσικα υπαρχουν και εξαιρεσεις αν γνωριζεις προσωπικα τον ιδιοκτητη που το έχει και το εχεις ζησει το μηχανακι. Προσεξε επισης να μην ειναι τσιγαροχαρτο οι δισκοπλακες .