Σελίδα 1 από 1

MZ 1000SF

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 08, 2006 1:01 am
από Dimitris
Oι Γερμανοί ξανάρχονται...(εδώ και περίπου 2 χρόνια δηλαδή...)

Κινητήρας: Υγρόψυκτος, Τετράχρονος, Δικύλινδρος σε 40 μοίρες, με 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο

Συμπίεση: 11.5

Ισχύς: 113 /9000 στροφές

Ροπή: 98 NM στις 7000 στροφές

Πλαίσιο: χρωμιο-μολυβδαινιούχο, διπλό, σωληνωτό

Βάρος: 209 κιλά

Ρεζερβουάρ: 20 lt (με 5 λίτρα ρεζέρβα)

Τιμή: 12.000 Ε.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 08, 2006 12:01 pm
από favoritas
Το μηχανάκι αυτό θυμάμαι είχε πάρει αρκετά καλές κριτικές από τα περιοδικά.
Το είχαν ευχαριστηθεί οι συντάκτες.

Γνώμη μου: Αν έκανε ένα 1000ρικο πιο κάτω θα ήταν αρκετά δελεαστικό
:smt023

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 08, 2006 3:55 pm
από Theo
ωραίο δείχνει..........

και η μούρη θυμίζει πολύ τουόνο βέβαια !!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 08, 2006 4:54 pm
από Dakota
12 χιλιάρικα για ΜεΖέ είναι πολλά λεφτά.

Με τόσα χρήματα έχεις πάρα πολλές επιλογές.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 08, 2006 5:03 pm
από Tdmrider
Fretazer έγραψε:12 χιλιάρικα για ΜεΖέ είναι πολλά λεφτά.

Με τόσα χρήματα έχεις πάρα πολλές επιλογές.



Yeap.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Δεκ 09, 2006 3:27 am
από Dimitris
Fretazer έγραψε:12 χιλιάρικα για ΜεΖέ είναι πολλά λεφτά.

Με τόσα χρήματα έχεις πάρα πολλές επιλογές.


Μήτσο γιατί το λές αυτό;

Επειδή είναι MZ και όχι μια πιο κοινή μάρκα; Σκεπτόμενος οτι θα έχεις πρόβλημα στην τεχνική υποστήριξη και τελικά δεν αξίζει τέτοια τιμή;
Σκεπτόμενος οτι δεν κυκολφορεί πολύ αποτε δεν είναι γνωστές οι τυχόν αδυναμίες του;
Μήπως δεν είναι "καλή", ή "έμπιστη" μάρκα;



Δηλαδή η εταιρεία MZ θα έπρεπε να σκεφτεί.."να ρίξω τη τιμή για να με προτιμήσει ο κόσμος γιατί δεν έχω ποιότητα;"


Το οτι με αυτή τη τιμή έχει κανείς πολλές επιλογές είναι πολύ καλό. Αλλά γιατί να σνομπάρουμε ή να φοβόμαστε το διαφορετικό;



Βέβαια αν το ζητούμενο είναι τα απόλυτα νούμερα, όπως πολλοί ίπποι και τελικές τότε πάω πάσο....


Το θέμα είναι και η αίσθηση βέβαια, το πόσο νιώθεις με την μοτοσικλέτα σου "ένα συμπαγές σύνολο"..πόσο φιλική και "συνεργάσιμη" είναι...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Δεκ 11, 2006 12:17 pm
από Dakota
"Επειδή είναι MZ και όχι μια πιο κοινή μάρκα; Σκεπτόμενος οτι θα έχεις πρόβλημα στην τεχνική υποστήριξη και τελικά δεν αξίζει τέτοια τιμή;"

Ακριβώς

"Σκεπτόμενος οτι δεν κυκολφορεί πολύ αποτε δεν είναι γνωστές οι τυχόν αδυναμίες του; Μήπως δεν είναι "καλή", ή "έμπιστη" μάρκα;"

Ναι ναί

"Δηλαδή η εταιρεία MZ θα έπρεπε να σκεφτεί.."να ρίξω τη τιμή για να με προτιμήσει ο κόσμος γιατί δεν έχω ποιότητα;"

Ποιότητα μπορεί να έχει, αλλά σίγουρα δεν μπορεί να είναι εφάμιλλη με ένα άλλο γιαπωνέζικο ή ευρωπαϊκό των 12Κ. Την εμπειρία τόσων χρόνων δεν μπορείς να την αποκτήσεις με το καλημέρα. Να σου θυμίσω τα πρώτα Hunday, που η συμπεριφορά τους στο δρόμο ήταν για γέλια (και όχι μόνο). Με τα χρόνια μάθανε και βελτιωθήκανε.

"Το οτι με αυτή τη τιμή έχει κανείς πολλές επιλογές είναι πολύ καλό. Αλλά γιατί να σνομπάρουμε ή να φοβόμαστε το διαφορετικό;"

Δεν το σνομπάρω, απλώς λέω ότι είναι πολύ ακριβό για αυτά που δίνει. Άσε που το βρίσκω και άσχημο.

"Το θέμα είναι και η αίσθηση βέβαια, το πόσο νιώθεις με την μοτοσικλέτα σου "ένα συμπαγές σύνολο"..πόσο φιλική και "συνεργάσιμη" είναι..."

Ακριβώς αυτό. Σε αυτή την τιμή μπορείς να πάρεις απο gsxr μέχρι ducati 749 και ΒΜW. Εκεί να δεις αίσθηση. Και αν το ψάξεις απο κοντά το μηχανάκι θα δεις λεπτομέρειες που χαλάνε την συνολική εικόνα. (όργανα, καλώδια κτλ.)

Kαι για να έχεις "αίσθηση και επικοινωνία" με την μοτοσυκλετα, χρειάζεσαι μια εταιρεία που να είναι χρόνια στο κουρμπέτι. Μπορεί στα περιοδικά να διαβάζουμε ότι είναι το τέλειο μηχανάκι, αλλά στην επόμενη σελίδα θα δεις και την διαφήμισή του.
:smt023

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιαν 14, 2008 1:40 am
από ace69
Την εμπειρία τόσων χρόνων δεν μπορείς να την αποκτήσεις με το καλημέρα.


Για ποιά εμπειρία μιλάμε; Τους εφευρέτες των δισκοβαλβίδων στα δίχρονα πρίν πολλές δεκαετίες; Τις άπειρες συμμετοχές σε gp; Απλά τους έφαγε το σιδηρούν παραπέτασμα. Μοτοσυκλέτες φτηνές για τον λαό.

Απο πείρας η ποιότητα αντοχής σε ότι φτιάχνουν σήμερα είναι απίστευτη. Η ποιότητα κατασκευής στο 1000 άψογη. Τα περιφερειακά του ακριβά. Ο κινητήρας αποκάλυψη. Το στήσιμο πολύ καλό. Μια σύγχρονη μοτοσυκλετα sport touring. Εξού και η τιμή του. Αν είχε φθηνότερες αναρτήσεις και φρένα και απλό σε έμπνευση πλαίσιο δηλαδή μικρότερο κόστος απλά θα ήταν μία μάπα. Αρα καλά κάνει και κοστίζει τόσο. Οσο για κάλυψη ανταλακτικών δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Στη χειρότερη 2 μέρες αναμονή απο γερμανία. Για θέμα συνεργείων θα συμφωνήσω. Κανένας δεν ξέρει. Ισως μόνο ο Παύλος Ρογδάκης στην Καλλιθέα. Αλλά εδώ που τα λέμε απο τα τόσα συνεργεία που υπάρχουν για τις "παραδοσιακές δυνάμεις" πόσα είναι σωστά και γνωρίζουν το αντικείμενο;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιαν 14, 2008 2:49 pm
από Dimitris
ace69 έγραψε:
Την εμπειρία τόσων χρόνων δεν μπορείς να την αποκτήσεις με το καλημέρα.


Για ποιά εμπειρία μιλάμε; Τους εφευρέτες των δισκοβαλβίδων στα δίχρονα πρίν πολλές δεκαετίες; Τις άπειρες συμμετοχές σε gp; Απλά τους έφαγε το σιδηρούν παραπέτασμα. Μοτοσυκλέτες φτηνές για τον λαό.

Απο πείρας η ποιότητα αντοχής σε ότι φτιάχνουν σήμερα είναι απίστευτη. Η ποιότητα κατασκευής στο 1000 άψογη. Τα περιφερειακά του ακριβά. Ο κινητήρας αποκάλυψη. Το στήσιμο πολύ καλό. Μια σύγχρονη μοτοσυκλετα sport touring. Εξού και η τιμή του. Αν είχε φθηνότερες αναρτήσεις και φρένα και απλό σε έμπνευση πλαίσιο δηλαδή μικρότερο κόστος απλά θα ήταν μία μάπα. Αρα καλά κάνει και κοστίζει τόσο. Οσο για κάλυψη ανταλακτικών δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Στη χειρότερη 2 μέρες αναμονή απο γερμανία. Για θέμα συνεργείων θα συμφωνήσω. Κανένας δεν ξέρει. Ισως μόνο ο Παύλος Ρογδάκης στην Καλλιθέα. Αλλά εδώ που τα λέμε απο τα τόσα συνεργεία που υπάρχουν για τις "παραδοσιακές δυνάμεις" πόσα είναι σωστά και γνωρίζουν το αντικείμενο;


[smilie=snork_okok.gif]

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 24, 2008 12:09 am
από gregorgeous
Νομίζω το όνομα έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην αποτυχία του μοντέλου!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 24, 2008 1:50 pm
από iliasRC31
οπως εχω ξαναπει υπαρχουν πολλες εταιρείες στην Ελλαδα και ελαχιστες σοβαρες στην Ελλαδα

τι να κανω ενα μοτορι super duper που αν χαλασει θα πρεπει να τρεχω σε ενα ή 2 συνεργεια σε ολη την Ελλαδα

και φυσικα να μην εχω το περιθωριο επιλογης συνεργειου

προσωπικα μου αρεσει εφανισιακα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 21, 2008 10:11 pm
από mechie
Επειδή το τεστ το παλιό το έχω, λέγανε όντως καλά λόγια, αλλά όχι για τα πάντα... Θα το ξεθάψω και θα σας πω. Προσωπικά, θα ήθελα λίγα παραπάνω άλογα, λιγότερα κιλά (ήταν κάπου 250 με καύσιμο!!!). Κατά τα άλλα μου αρέσει πολύ!

edit: Εμ... το πλαίσιο το έχει αντιγράψει η Hyosung πάντως. (δεν είναι κακό...)

edit #2: Το παλιό τεστ (του full fairing) μιλάει για μοτοσικλέτα με καλή θέση οδήγησης, με sport-touring προσανατολισμό. Λένε ότι στρίβει πολύ καλά, φρενάρει πολύ καλά και τα κακά στην οδήγηση είναι ο βαρύς συμπλέκτης, το σκληρό και θορυβώδες κιβώτιο, ο απότομος ψεκασμός και η υψηλή κατανάλωση. Τελικά είναι 229 κιλά με καύσιμο, και βγάζει 105 άλογα στη ρόδα. Έχει άνετη σέλα και για τους δύο αλλά ψηλά μαρσπιέ οδηγού, επίσης από τα 180 και πάνω δεν προστατεύει η ζελατίνα και αν σκύψεις παραμορφώνει. Το γενικό συμπέρασμα ήταν πολύ θετικό. Υποθέτω ότι και το γυμνό θα στρίβει και θα φρενάρει το ίδιο καλά, ελπίζω να έχουν διορθώσει τον ψεκασμό και την κατανάλωση.
Απλά να θυμίσω ότι περίπου στα 12000 που έχει το γυμνό αυτό, ε-ε-ερχεται το χιλιάρι της Honda, το ανανεωμένο triple, το fz1, το tuono, οι sportclassic της Ducati, η R1200R, τα Guzzi... Μπαίνει σε πολύ "σκληρή" αγορά. Και δεν ξέρω αν το "καλό" απλά μπορεί να διακριθεί.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Μαρ 01, 2008 7:22 pm
από ghostkon
mechie έγραψε:Επειδή το τεστ το παλιό το έχω, λέγανε όντως καλά λόγια, αλλά όχι για τα πάντα... Θα το ξεθάψω και θα σας πω. Προσωπικά, θα ήθελα λίγα παραπάνω άλογα, λιγότερα κιλά (ήταν κάπου 250 με καύσιμο!!!). Κατά τα άλλα μου αρέσει πολύ!

edit: Εμ... το πλαίσιο το έχει αντιγράψει η Hyosung πάντως. (δεν είναι κακό...)

edit #2: Το παλιό τεστ (του full fairing) μιλάει για μοτοσικλέτα με καλή θέση οδήγησης, με sport-touring προσανατολισμό. Λένε ότι στρίβει πολύ καλά, φρενάρει πολύ καλά και τα κακά στην οδήγηση είναι ο βαρύς συμπλέκτης, το σκληρό και θορυβώδες κιβώτιο, ο απότομος ψεκασμός και η υψηλή κατανάλωση. Τελικά είναι 229 κιλά με καύσιμο, και βγάζει 105 άλογα στη ρόδα. Έχει άνετη σέλα και για τους δύο αλλά ψηλά μαρσπιέ οδηγού, επίσης από τα 180 και πάνω δεν προστατεύει η ζελατίνα και αν σκύψεις παραμορφώνει. Το γενικό συμπέρασμα ήταν πολύ θετικό. Υποθέτω ότι και το γυμνό θα στρίβει και θα φρενάρει το ίδιο καλά, ελπίζω να έχουν διορθώσει τον ψεκασμό και την κατανάλωση.
Απλά να θυμίσω ότι περίπου στα 12000 που έχει το γυμνό αυτό, ε-ε-ερχεται το χιλιάρι της Honda, το ανανεωμένο triple, το fz1, το tuono, οι sportclassic της Ducati, η R1200R, τα Guzzi... Μπαίνει σε πολύ "σκληρή" αγορά. Και δεν ξέρω αν το "καλό" απλά μπορεί να διακριθεί.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Μαρ 01, 2008 9:33 pm
από georgek
Για να πουλησουν πρεπει να καθιερωθουν στην αγορα και στη συνειδηση του αγοραστικου κοινου.
Και για να γινει αυτο πρεπει να εχουν οχι απλα ανταγωνιστικες τιμες,οι τιμες τους πρεπει να ειναι κατω απο ολο τον ανταγωνισμο στην κατηγορια τους.
Ετσι θα δοκιμαστουν και θα δειξει ο κοσμος αν τελικα τα προτιμησει.
Αλλα δεν θα εδινα για ΜΖ τα ιδια λεφτα που θα μπορουσα να αγορασω οποιοδηποτε ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΟ μοτορι απο οποιαδηποτε εταιρια γουσταρει η ψυχουλα μου.