Σελίδα 1 από 1

S&S X-Wedge

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 09, 2007 1:55 am
από Dimitris
Η Αμερικάνικη S&S δείχνει να απογαλακτίζεται από την Harley Davidson αφού δημιούργησε τον δικό της μεγάλο V2 με περιεχόμενη γωνία που φτάνει τις 56 μοίρες.

Πρόκειται για 2 αερόψυκτους κυλίνδρους, κίνηση βαλβίδων με ωστήρια και 3 εκκεντροφόρους. Θα παραχθεί σε κυβισμούς από 1800 κ.εκ. ώς 2.300 κ.εκ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 09, 2007 1:30 pm
από giorgidm
σε ενα πραγμα που παραδεχομαι τους αμερικανους ειναι στην ψυξη του
κινητηρα!!! αεροψυκτος με 1800κ.εκ.!!!!
τι υλικα βαζουνε και δεν λιωνουν τα μεταλα?
τι λαδι?
με πια λογικη τοσα κυβηκα τα εχουν αεροψυκτα?
παρολα αυτα τα μοτερ τους δουλευουν αψογα!!! :smt068

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 09, 2007 3:52 pm
από Dakota
giorgidm έγραψε:σε ενα πραγμα που παραδεχομαι τους αμερικανους ειναι στην ψυξη του
κινητηρα!!! αεροψυκτος με 1800κ.εκ.!!!!
τι υλικα βαζουνε και δεν λιωνουν τα μεταλα?
τι λαδι?
με πια λογικη τοσα κυβηκα τα εχουν αεροψυκτα?
παρολα αυτα τα μοτερ τους δουλευουν αψογα!!! :smt068


1) Ατόφιο ατσάλι γι' αυτό ζυγίζει 150 κιλά μόνο το μοτέρ

2) Για νταλίκες, καμιά 10ρια λίτρα.

3) Φαντάζεσαι να είχαν και ψυγείο? θα αγκίζαν τον τόνο.
Άσε που θα χάνανε και σε χαρακτήρα :???:

4) Εξαρτάται πως εννοείς το άψογα. Γιατί 70 άλογα από 1800 κυβικά είναι λίγα ακόμα και για αυτοκίνητο.
Από την άλλη πάλι αν θες να τραβάς και το τρέϊλερ με τις μπύρες, τα burgers και τις σιλικονάτες ξανθιές μια χαρά είναι.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 09, 2007 4:22 pm
από lord
ωραιος ο φριτεζας!! :smt044

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 09, 2007 9:05 pm
από Dimitris
Έχει δίκιο ο Fretazer, απλά μιλάμε για διαφορετική φιλοσοφία. Τα πολλά άλογα στη ρόδα δεν είναι η πανάκεια.

Το "ΤΡΑΒΑ" με κι ας κλαίω....έχει την δικιά του χαρά, την δικιά του απόλαυση.


Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα.


Η μοτοσικλέτα μου αν και 1100 κυβικά, τα άλογα που βγάζει ζήτημα να ξεπερνούν τα 80. Αν ήθελα να πάρω μοτοσικλέτα με γκάζια, δεν θα την έψαχνα στην Guzzi.

Tα 9 κιλά ροπής από τις 2.000 ώς τις 9.000 όμως είναι κάτι άλλο. Είπαμε, στροφιλίκι, αεράκι, ΡΟΠΗ, στροφιλίκι, αεράκι, ΡΟΠΗ, ξεχνώντας οτι υπάρχει κιβώτιο ταχυτήτων....








Υ.Γ: Σέφτομαι να της αλλάξω εξατμίσεις, συνειδητοποιώ πως ίσως να μην αξίζει. Ντάξ, θα έχω πιο μεστό ήχο, άντε να μου δώσει και κανένα αλογάκι παραπάνω, άντε να βάλω και φίλτρο να πάρω 1,5 αλογάκι. Ε και;

Έβαλα το Rapid BIke και -αν και δεν το δυναμομέτρησα- ξέρω πως τώρα η απόδοσή της είναι καλύτερη. Και αυτό είναι που μετράει. Αυτό που νιώθω ΕΓΩ. Οι αριθμοί δεν έχουν καμία μα καμία σημασία.
Είδα διαφορα; Το πήρα. Τέλος. Τώρα ξέρω πως πάει καλύτερα.

Μπορεί να μην πήρα και καθόλου άλογα. Ε και; Πηγαίνει καλύτερα; Πηγαίνει.
Μαρέσει τώρα πιο πολύ; Μ'αρέσει. Αυτό μετράει. Αυτό πλήρωσα.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 09, 2007 11:24 pm
από lord
Dimitris έγραψε:Έχει δίκιο ο Fretazer, απλά μιλάμε για διαφορετική φιλοσοφία. Τα πολλά άλογα στη ρόδα δεν είναι η πανάκεια.

Το "ΤΡΑΒΑ" με κι ας κλαίω....έχει την δικιά του χαρά, την δικιά του απόλαυση.


Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα.


Η μοτοσικλέτα μου αν και 1100 κυβικά, τα άλογα που βγάζει ζήτημα να ξεπερνούν τα 80. Αν ήθελα να πάρω μοτοσικλέτα με γκάζια, δεν θα την έψαχνα στην Guzzi.

Tα 9 κιλά ροπής από τις 2.000 ώς τις 9.000 όμως είναι κάτι άλλο. Είπαμε, στροφιλίκι, αεράκι, ΡΟΠΗ, στροφιλίκι, αεράκι, ΡΟΠΗ, ξεχνώντας οτι υπάρχει κιβώτιο ταχυτήτων....








Υ.Γ: Σέφτομαι να της αλλάξω εξατμίσεις, συνειδητοποιώ πως ίσως να μην αξίζει. Ντάξ, θα έχω πιο μεστό ήχο, άντε να μου δώσει και κανένα αλογάκι παραπάνω, άντε να βάλω και φίλτρο να πάρω 1,5 αλογάκι. Ε και;

Έβαλα το Rapid BIke και -αν και δεν το δυναμομέτρησα- ξέρω πως τώρα η απόδοσή της είναι καλύτερη. Και αυτό είναι που μετράει. Αυτό που νιώθω ΕΓΩ. Οι αριθμοί δεν έχουν καμία μα καμία σημασία.
Είδα διαφορα; Το πήρα. Τέλος. Τώρα ξέρω πως πάει καλύτερα.

Μπορεί να μην πήρα και καθόλου άλογα. Ε και; Πηγαίνει καλύτερα; Πηγαίνει.
Μαρέσει τώρα πιο πολύ; Μ'αρέσει. Αυτό μετράει. Αυτό πλήρωσα.


+100000 !

κι εγω το ιδιο ακριβως σκεφτομαι!!!προσωπικη απολαυση κι ασε τα δυναμομετρα να λενε οτι γουσταρουν!!!