Σελίδα 1 από 1

Για πειτε την γνωμη σας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 09, 2008 2:29 pm
από X_NR750
Ο φιλος που πουλαει το R1 της υπογραφης μου θελει να αγορασει GSXR 1000 γιατι λεει οτι το R1 σε σχεση με το GSXR στις χαμηλομεσαιες σαλ σερνεται

εγω βλεποντας διαγραμματα ισχυος και ροπης απο τα Γιαπωνεζικα 1000αρια του 2007 γνωστου περιοδικου, βλεπω οτι ολα πανε με μικρες αποκλισεις σχεδον το ιδιο μεχρι τις 10000 σαλ απο οπου το GSXR και το ZX10 μετα συνεχιζουν να βγαζουν καποια αλογα παραπανω

το μονο που βλεπω ειναι οτι μονο το R1 εχει μια τρυπα απο 6-8000 σαλ

η απορια μου ειναι γιατι ολοι επιμενουν οτι το GSXR ειναι το ποιο ροπατο και με τις καλυτερες χαμηλομεσαιες απο ολα?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 09, 2008 2:37 pm
από X_NR750
Προσοχη δεν μας ενδιαφερουν οι μεγιστες αποδιδομενες ιπποδυναμεις

μιλαμε για το τραβηγμα εως πχ 8000σαλ

Υγ το μονο που μπορει να παιζει οπως το βλεπω εγω ειναι οτι ισως καποια μοτερ ανεβαζουν σαλ ποιο γρηγορα για διαφορους λογους,ειναι ποιο ευστροφα δλδ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 09, 2008 2:43 pm
από Lskostas
Πες τον φιλο σου μια χαρα ειναι το R1...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 09, 2008 2:49 pm
από X_NR750
Lskostas έγραψε:Πες τον φιλο σου μια χαρα ειναι το R1...


Να του πω οτι το ειπε ο LS ΤΕΛΟΣ? :smt048

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 09, 2008 3:00 pm
από Dakota
X_NR750 έγραψε:Προσοχη δεν μας ενδιαφερουν οι μεγιστες αποδιδομενες ιπποδυναμεις

μιλαμε για το τραβηγμα εως πχ 8000σαλ


Πες του να πάρει 1098 και εκεί θα δει τι θα πει τράβηγμα μέχρι τις 8000. Drogar-HeadPhones(LBG).gif

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 09, 2008 3:05 pm
από X_NR750
Dakota έγραψε:
X_NR750 έγραψε:Προσοχη δεν μας ενδιαφερουν οι μεγιστες αποδιδομενες ιπποδυναμεις

μιλαμε για το τραβηγμα εως πχ 8000σαλ


Πες του να πάρει 1098 και εκεί θα δει τι θα πει τράβηγμα μέχρι τις 8000. Drogar-HeadPhones(LBG).gif



Ρε φιλε και εγω ετσι του ειπα παρε δικυλινδρο η ακομα καλυτερα V4 :smt081 :smt033 για να εισαι ωραιος σε ολο το φασμα των σαλ

το θεμα δεν ειναι ομως αυτο, εχω θεσει ακριβες νομιζω ερωτημα στο 1ο ποστ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 09, 2008 3:34 pm
από iliasRC31
μερικές φορες ειναι η αισθηση που σου δινει ασχετος αν το διαγραμμα ειναι το ιδιο

προσωπικα εμενα μου αρεσει περισσοτερο το R1 αλλα λογο αισθησης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 09, 2008 3:54 pm
από Ofanis
πες του φιλου σου πως το R1 αν το παει σε μαστορα και διωξει τα euro3-4 και δε ξερω γω τι αλλο εχουν για εκπομπες ρυπων...θα δει τι σημαινει 1000αρι απο χαμηλα....

Η να παρει το R1 του 2003 (το έχω ξέρω) που δεν ειχε γιουρο πάνω του να δει τραβηγμα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 09, 2008 3:56 pm
από X_NR750
Ρε παιδια ας μιλησουμε για μετρησιμους παραγοντες

φταιει η διαφορετικη ευστροφια των μοτερ? Φταιει το διαφορετικο βαρος? Φταιει το διαφορετικο γραναζωμα και η κλιμακωση των ταχυτητων?

Τι μπορει να φταιει και μηχανακια με παρομοια διαγραμματα ισχυος και ροπης /σαλ στην πραξη τραβανε διαφορετικα?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 09, 2008 4:04 pm
από Dakota
X_NR750 έγραψε:το θεμα δεν ειναι ομως αυτο, εχω θεσει ακριβες νομιζω ερωτημα στο 1ο ποστ


Μόνο που σε τέτοια ερωτήματα η σωστή απάντηση είναι η εναλλακτική λύση 3 !!!
Και το λέω για να μην παρεξηγηθώ λόγω ευρωπαϊκών μπλα μπλα......

Με ένα V-2 θα καταλάβει ουσιαστική διαφορά στο τράβηγμα. Αλλιώς τσάμπα λεφτά θα δώσει.

Ειδικά τα 07-08 μοντέλα με τα euro 3-4-5 χαμηλά δεν είναι όπως θα μπορούσαν να είναι.
Εκτός αν πάρει CB-1300 Drogar-HeadPhones(LBG).gif

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 09, 2008 6:08 pm
από X_NR750
Ofanis έγραψε:πες του φιλου σου πως το R1 αν το παει σε μαστορα και διωξει τα euro3-4 και δε ξερω γω τι αλλο εχουν για εκπομπες ρυπων...θα δει τι σημαινει 1000αρι απο χαμηλα....

Η να παρει το R1 του 2003 (το έχω ξέρω) που δεν ειχε γιουρο πάνω του να δει τραβηγμα...



Λοιπον επειδη ο φιλος μου ειναι μαμω τους καγκουρες εχει βγαλει καταλυτες και τα ρεστα και εχει βαλει και γραναζι κατα 1 δοντι μικροτερο εμπρος

τεσπα οπως ειπα και παραπανω V2 η καλυτερα V4 :smt028 χρειαζεται αλλα ελα ντε που ειναι και μαστορι και θελει Γιαπωνεζικο SS μονο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 09, 2008 9:25 pm
από Lskostas
Ακου να δεις,τα Suzuki δεν εχουν αδικα την φημη για πολυ ροπη στα χαμηλα σε σχεση με τα
αλλα 1000αρια(ναι...ΝΑΙ...ακομη και με το ανικητο 10R...πολυ πρωτο!!!)

Ειδικα απο το κ5 και μετα η μπαλα χανεται...(καμια φορα και το πλαισιο ομως μην το ξεχνας)

Ομως μιλαμε για το R1 του 2005...που το μηχανακι ειναι διαμαντι και κοφτερο μαλιστα απο καθε αποψη...

Προσωπικα βρισκω εντελως υπερβολικο τον φιλο σου,και απορω γιατι
αν και μαστορας δεν εχει κανει το R1 να πεταει οπως...TO R1 του powerhouse !

TURBO KIT YAMAHA R1 2004-2006...για να ριξει μια ματια...


(βασικα πρεπει να σε παραμυθιαζει με το κοντυτερο γραναζι γιατι
και η 5 θα πρεπει να σηκωνει σουζα
....ΡΕ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ???? για ρωτα τον...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 09, 2008 9:29 pm
από X_NR750
Lskostas έγραψε:
Προσωπικα βρισκω εντελως υπερβολικο τον φιλο σου,και απορω γιατι
αν και μαστορας δεν εχει κανει το R1 να πεταει οπως...TO R1 του powerhouse !



(βασικα πρεπει να σε παραμυθιαζει με το κοντυτερο γραναζι γιατι
και η 5 θα πρεπει να σηκωνει σουζα
....ΡΕ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ???? για ρωτα τον...


Γιατι ειναι μαστορας και ξερει οτι οσο ποιο πολυ τα χαρχαλευεις τοσο ποιο πολυ τα μαμας ΤΕΛΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 09, 2008 11:27 pm
από Ofanis
αν θελει γιαπωνεζικο τότε... ή το suzuki sv1000 ή το vtr1000 honda, αλλιως ιταλικα mille-1098 ή το buell 1125, η ακόμη να περιμενει το rc8

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 10, 2008 12:11 am
από Billy
ααααααααχχχ... δεν θα'λεγα όχι σε κανα S4R Ducataki... :smt055