Σελίδα 1 από 1

Δοκιμή από τον Jeremy McWilliams

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 30, 2008 5:42 pm
από iliasRC31
To 1098R είναι εκπληκτικό, τα πάντα σε αυτήν την μοτοσικλέτα λειτουργούν όπως θα έπρεπε. Η ροπή της είναι πρωτόγνωρη, ο μπροστινό τροχός μπορεί να σηκωθεί παντού αρκεί να το θες. Η δύναμη της είναι απίστευτη, άνοιξε το γκάζι και επιταχύνει σε όποια κατάσταση κι αν είσαι. Το Ducati 1098R σου δίνει την δύναμη που ήδη χρειάζεσαι όταν έχει ανοίξει στα μισά το γκριπ του γκαζιού. Είναι πολύ ελαφρύ ενώ ταυτόχρονα είναι αρκετά προβλέψιμο”

O McWilliams ανέφερε επίσης ότι το πιο εντυπωσιακό στην μοτοσικλέτα αυτή είναι το traction control.

“Μερικοί δημοσιογράφοι αναφέρουν ότι δεν μπορούν να αισθανθούν την επέμβαση του traction control ακόμα. Το οποίο είναι χρήσιμο για να περιορίζει τον φόβο σου μπροστά στην διάχυτη δύναμη και στην ορμητική ροπή. Άρα αυτό σημαίνει ότι ακόμα δεν έχουν καταφέρει να ανοίξουν το γκάζι όσο θα έπρεπε .Το traction control ενεργοποιείται σε μεγάλα ανοίγματα του αριστερού γκριπ έτσι ώστε να περιορίσει όσο χρειάζεται την ορμητική του ροπή, χρειάζεται να κάνω μερικούς γύρους ακόμα στην πίστα ώστε αν νιώσω πιο άνετα με αυτό”

Ο Jeremy μετά την δοκιμή της Ducati στην πίστα επισήμανε 3 πράγματα:
· “Η νέα Ducati 1098R έχει αρκετή δύναμη 180 ίππους στις 7750 στρ.”
· “Η αίσθηση από τον συμπλέκτη του είναι η καλύτερη που έχω δει ποτέ, ενώ το φρένο του κινητήρα είναι όσο θα έπρεπε, ούτε πολύ λίγο, ούτε υπερβολικό.”
· “Το σύστημα του traction control είναι αυτό που θα συναντήσουμε και στις μοτοσικλέτες των Moto gp.”

Το 1098R είναι εξοπλισμένο με διπλές carbon εξατμίσεις αλλά και με μία διαφορετική χαρτογράφηση με τα οποία ενισχύεται ο ήδη δυνατός δικύλινδρος κινητήρας. Επιπλέον υπάρχει η δυνατότητα επικοινωνίας του traction control με την ειδική χαρτογράφηση και τον εγκέφαλο του κινητήρα, που εφαρμόζεται για πρώτα φορά σε μηχανάκι παραγωγής.

Το πρωτοποριακό ηλεκτρονικό αυτό σύστημα αναπτύχθηκες και τελειοποιήθηκε από την αγωνιστική ομάδα της Ducati Corse, με αποτέλεσμα τον απόλυτο έλεγχο της ορμητικής ροπής του Testetretta κινητήρα. Τέλος ο τρόπος με τον οποίο λειτουργεί το traction control επιλέγεται από τον αναβάτη ο οποίος καλείται να επιλέξει έναν από τις 8 διαφορετικές ρυθμίσεις ανάλογα με τις συνθήκες του δρόμου αλλά και τις ικανότητες του αναβάτη.