Σελίδα 2 από 3

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 13, 2007 2:39 pm
από nemesispm
Ας ελπισουμε οτι τα χιροτερα περασαν και θα μας εχεις ευχαριστα νεα την δευτερα :smt109

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 02, 2007 7:03 pm
από tzoni
γεια σας παιδες

μετα απο τοσες μερες που τσεκαρα το μηχανακι να δω αν θα μου ξαναβγαζε καποιο προβλημα και μετα το service που του εκανα.. δοξα το θεο δεν ξαναπαρουσιαστηκε!

τελικα υστερα απο γνωμες δυο ηλεκτρολογων και 3 μηχανικων! :smt109 βγηκε το συμπερασμα οτι το προβλημα στην νεα μου μπαταρια παρουσιαστηκε ως εξης..:
οταν πηγα να αλλαξω τα φλασακια δημιουργηθηκε καποιο βραχυκυκλωμα μαποτελεσμα να καει η φλασιερα... ετσι λοιπον καθε φορα που αναβα τα βραχυκυκλωμενα φλας αυτα τραβαγανε συνεχεια ρευμα απο το αποθεμα τις μπαταριας μαποτελεσμα ναδειασει μεσα σε λιγες ωρες.. (μου το εξηγησαν πολυ καλυτερα αλλα δε θυμαμαι τις ορολογιες :smt110 )

με την αντικατασταση νεας φλασιερας και φορτισμα της μπαταριας το προβλημα λυθηκε... :smt041


ευχαριστω πολυ οσουε προσπαθησαν να βοηθησουν... :rock:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 02, 2007 7:52 pm
από Dimitris
tzoni πολύ ευχάριστο που λύθηκε το πρόβλημα με την μπαταρία και απ'ότι φαινεται η εξήγηση είναι πολύ λογική.

να είσαι καλά και πάντα μόνο τέτοια προβλήματα!


:smt006

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 02, 2007 8:51 pm
από iliasRC31
ολα καλα ολα ανθηρα

αφου ξεμπερδεψες αντε να σε δουμε και μια μερα να βολταρεις παρεούλα μας 8)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Φεβ 12, 2007 2:56 pm
από tzoni
γεια σας παιδες!
ναι εγω ειμαι παλι! χαχα

πριν 3 μερες μου ξαναπαρουσιαστηκε το προβλημα..δλδ το μηχανακι δεν επαιρνε μπροστα με την μιζα.. η κορνα δεν ακουγοταν καν..τα κλασικα..
Ετσι πηγα μια στο συνεργειο μου και τους το ειπα.. και μεταφερθηκαμε στην δευτερη εξηγηση του προβληματος... οτι δε φταιει η μπαταρια αλλα καπου υπαρχει απωλεια...

μου ειπε να του το παω σημερα να το τσεκαρει διαδοχικα ωρα παρα ωρα να εντοπισει το μερος που μπορει να παιζει απωλεια ρευματος..

σημερα το μεδημερακι λοιπον που ξεκιναω να παω..το παπι ηταν JET σαν καινουριο...η μηχανη πεταγε τελειως ξεμπουκαρισμενη πολυ smooth, η κορνα ηταν δυνατη σαν κορνα πλοιου.. και η μιζα δουλευε ρολοι...!!!!

σαββατο και κυριακη δεν το πολυδουλεψα κιολας..αντε να εκανα συνολικα 30 χλμ..και την κυριακη που εβρεχε κιολας η μιζα ηταν οff..

δε ξερω ρε παιδες εχο βαρεθει να ασχολουμε πια.. μου ειπαν οτι πρεπει να τους το παω οταν ξαναπαρουσιασει το προβλημα..γιατι οτι και να κοιταζαν τωρα δεν θα ειχε νοημα..μιας και το παπι ηταν στα HIGH του! :smt026

τεσπα..καμια ιδεα?
τι ειδους απωλειες μπορει να παιζουν?? :partyman:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Φεβ 12, 2007 5:42 pm
από iliasRC31
tzoni έγραψε:γεια σας παιδες!
ναι εγω ειμαι παλι! χαχα

πριν 3 μερες μου ξαναπαρουσιαστηκε το προβλημα..δλδ το μηχανακι δεν επαιρνε μπροστα με την μιζα.. η κορνα δεν ακουγοταν καν..τα κλασικα..
Ετσι πηγα μια στο συνεργειο μου και τους το ειπα.. και μεταφερθηκαμε στην δευτερη εξηγηση του προβληματος... οτι δε φταιει η μπαταρια αλλα καπου υπαρχει απωλεια...

μου ειπε να του το παω σημερα να το τσεκαρει διαδοχικα ωρα παρα ωρα να εντοπισει το μερος που μπορει να παιζει απωλεια ρευματος..

σημερα το μεδημερακι λοιπον που ξεκιναω να παω..το παπι ηταν JET σαν καινουριο...η μηχανη πεταγε τελειως ξεμπουκαρισμενη πολυ smooth, η κορνα ηταν δυνατη σαν κορνα πλοιου.. και η μιζα δουλευε ρολοι...!!!!

σαββατο και κυριακη δεν το πολυδουλεψα κιολας..αντε να εκανα συνολικα 30 χλμ..και την κυριακη που εβρεχε κιολας η μιζα ηταν οff..

δε ξερω ρε παιδες εχο βαρεθει να ασχολουμε πια.. μου ειπαν οτι πρεπει να τους το παω οταν ξαναπαρουσιασει το προβλημα..γιατι οτι και να κοιταζαν τωρα δεν θα ειχε νοημα..μιας και το παπι ηταν στα HIGH του! :smt026

τεσπα..καμια ιδεα?
τι ειδους απωλειες μπορει να παιζουν?? :partyman:


δηστηχως τα ηλεκτρικα ειναι μια πωνεμένη ιστορία ,

και αφου ρωτας ας σου πω μερικα πιθανα σεναρια

καλωδιο που βραχυκυκλωνει , διακοπτης που λογο υγρασιας τα παιζει και οταν στεγνωνει ερχεται και ειναι μια χαρουλα, ή απο κραδασμους, καρβουνακια στην μιζα που βραχυκηκλωνουν , καποιο ρελε που δεν λειτουργει σωστα , καποιο ρελε που ακουμπαει καπου και γειώνεται

και ενα σωρο αλλα που μπορω να σκευτω ή που δεν μπορω να σκευτω ,

εγω πχ εχω προβλημα με την υγρασια , αλλα ακομα ψαχνω να βρω που το εχω , αν δεν στο κανει συνεχεια ειναι δυσκολο να βρεθει , θελει ψαξιμο , μα αρκετο ψαξιμο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Φεβ 12, 2007 5:55 pm
από tzoni
rc31 έγραψε:δηστηχως τα ηλεκτρικα ειναι μια πωνεμένη ιστορία ,

και αφου ρωτας ας σου πω μερικα πιθανα σεναρια

καλωδιο που βραχυκυκλωνει , διακοπτης που λογο υγρασιας τα παιζει και οταν στεγνωνει ερχεται και ειναι μια χαρουλα, ή απο κραδασμους, καρβουνακια στην μιζα που βραχυκηκλωνουν , καποιο ρελε που δεν λειτουργει σωστα , καποιο ρελε που ακουμπαει καπου και γειώνεται

και ενα σωρο αλλα που μπορω να σκευτω ή που δεν μπορω να σκευτω ,

εγω πχ εχω προβλημα με την υγρασια , αλλα ακομα ψαχνω να βρω που το εχω , αν δεν στο κανει συνεχεια ειναι δυσκολο να βρεθει , θελει ψαξιμο , μα αρκετο ψαξιμο



ναι εχεις δικιο αν δε στο κανει συνεχεια ειναι αρκετα δυσκολο να βρεθει...γιαυτο και μου ειπαν να το παω αμεσως μολις μου το ξαναπαρουσιασει...

τρελενομαι οταν τη μια στιγμη τα παιζει η μιζα και δεν εχω κορνα και απο την αλλη να δουλευουν ολα ρολοι... :smt074
αντε να δουμε τι θα γινει.....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Φεβ 12, 2007 7:41 pm
από Dimitris
Χμμμ....η Honda ιαπωνέζικη δεν είναι ή κάνω λάθος; Χμ.....προβλήματα με ηλετρικά και μπαταρίες...περίεργο....μήπως αν ξύσεις το λογότυπο του Honda στο ρεζερβουάρ αποκαλυφθεί ιταλικό μηχανάκι;



Και όποιος κατάλαβε....κατάλαβε.....






Υ.Γ: Φίλε Tzoni το σχόλιο ουδεμία άμεση σχέση έχει με το πρόβλημα που αντιμετωπίζεις, για το οποίο ελπίζω να βρεθεί οριστική λύση άμεσα.....προβλήματα υπάρχουν και θα υπάρχουν...δεν μπορώ να καταλάβω που ακριβώς μπορεί να εντοπίζεται το πρόβλημα...κάποιο ελάττωμα προφανως υπάρχει..

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Φεβ 12, 2007 9:52 pm
από iliasRC31
Dimitris έγραψε:Χμμμ....η Honda ιαπωνέζικη δεν είναι ή κάνω λάθος; Χμ.....προβλήματα με ηλετρικά και μπαταρίες...περίεργο....μήπως αν ξύσεις το λογότυπο του Honda στο ρεζερβουάρ αποκαλυφθεί ιταλικό μηχανάκι;



Και όποιος κατάλαβε....κατάλαβε.....






Υ.Γ: Φίλε Tzoni το σχόλιο ουδεμία άμεση σχέση έχει με το πρόβλημα που αντιμετωπίζεις, για το οποίο ελπίζω να βρεθεί οριστική λύση άμεσα.....προβλήματα υπάρχουν και θα υπάρχουν...δεν μπορώ να καταλάβω που ακριβώς μπορεί να εντοπίζεται το πρόβλημα...κάποιο ελάττωμα προφανως υπάρχει..


[smilie=spam.gif] [smilie=spam.gif]

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 14, 2008 10:04 pm
από tzoni
γεια σας μαγκες!

μετα απο σχεδον 1 χρονο απο το τελευταιο Post στο topic αυτο.. επανερχομαι για να σας δωσω την πληροφορια οτι ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΒΡΕΘΗΚΕ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΦΤΑΙΓΕ για το ολο προβλημα (με μπαταριες, ανωρθωτες κτλ κτλ )

Πριν 3 μηνες, ξαναειχα τα ιδια προβληματα με μιζα, μπαταρια , ενδειξεις στον πινακα (εσβηνε την ωρα που αναβα φλας :smt096 )

τα αλλαξα ολα (μπαταρια/ανωρθωτη/πηνια) μιας και ειχαν βγει off... :smt096

εκανα μια τελευταια προσπαθεια και το πηγα ξανα στον μηχανικο μου οπου και λυθηκε ολο.. τεσπα να μην τα πολυλογω ανοιγει σε καποια φαση την πισω λαμπα και ειδε οτι ενω το φως επαιζε κανονικα, η λαμπα ειχε μαυρισει εσωτερικα βγαζοντας ενα ελαφρυ κιτρινο φως αντι για το λευκο.. η λαμπα αλλαχτηκε (μπρως/πισω) και μαζι με αυτο απομονωσε τον διακοπτη του φρενου στο πεταλ.. εγινε τεστ για καμια 10αρια μερες και δεν παρουσιαστηκε προβλημα..

μεχρι σημερα που το τσεκαραμε καθε 5 μερες με μετρησεις κτλ κτλ δεν εχει υπαρξει προβλημα εβγαλα και το χιονι με μιζα κανονικα :smt035

το προβλημα? ΑΠΩΛΕΙΑ απο το φρενο που εκανε την πισω λαμπα να μενει μονιμος ανοιχτη.. ο διακοπτης του φρενου απομονωθηκε και ολα μια χαρα..

ενα τοσο γελοιο προβλημα μου κοστισε τοσα χρηματα και χρονο.. αλλα τουλαχιστον βγηκε ακρη! [smilie=drunkard.gif]

thanks οσους προσπαθησαν να βοηθησουν :smt040

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 14, 2008 10:18 pm
από HAWK7
Καλιο αργα παρα ποτε φιλος :smt109

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Μαρ 15, 2008 11:39 pm
από iznogood
Απιστευτο! Τελος καλο ολα καλα tzoni.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Μαρ 17, 2008 11:24 am
από iliasRC31
αυτο ειναι το κακο με τα ηλεκτρικά ,μπορει να ειναι οτιδήποτε

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Μαρ 17, 2008 10:26 pm
από Dimitris
Μπράβο Τζώνη! Η επιμονή φέρνει αποτελέσματα.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 18, 2008 12:16 am
από lord
μερικες φορες καποια τοσο απλα προβληματα φερνουν την καταστροφη και τρελη μανουρα!

τελος καλο ολα καλα!

Re: προβλημα μπαταριας (??) σε HONDA INNOVA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 23, 2011 7:26 pm
από georgeafe
παιδες ερωτηση στα ποσα χλμ βαζω δευτερο ατομο στο ιννοβα; στρωσιμο ενοειται απο καινουριο

Re: προβλημα μπαταριας (??) σε HONDA INNOVA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Μαρ 24, 2011 11:31 am
από iliasRC31
georgeafe έγραψε:παιδες ερωτηση στα ποσα χλμ βαζω δευτερο ατομο στο ιννοβα; στρωσιμο ενοειται απο καινουριο


Αυτο με το δευτερο ατομο ειναι απλως ραδιο αρβύλα. Ολα τα μοτορια ειναι κατασκευασμένα για να εξηπηρετουν μεχρι ενα νούμερο κιλα. Πανω απο αυτο ταλαιπωρείται ..
Αν διαβάσεις το manual σου αναφέρει ποσα κιλα μπορεί να δεχτεί το μηχανακι σου .

Αν είσαι μεσα σε αυτα μπορείς να εχεις και δευτερο ατομο ασφαλές. Αν είσουν υπερβαρος δεν θα το εστρωνες ? Το έδινες σε εναν φίλο .

Κατα στο στροσιμο ακολουθούμε τις οδηγίες του κατασκευαστη και βαζουμε και δευτερο άτομο κανονικά.