Συνάντηση Guzzαίων !!!!
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 24, 2008 4:01 pm
Πραγματοποιήθηκε χθες το απόγευμα η πρώτη συνάντηση των Guzzαιων της Θεσσαλονίκης σε ταβερνάκι στην περιοχή Μπότσαρη. Μαζευτήκαμε 12 άτομα!!! Τουλάχιστον 2 γενιές guzzαιων για να μην πω και 3!
Οι νέα γενιά αποτελείτε από τους Dimitris, Dakota, Airborne, Ζαχαρία, Ιάκωβο και το παλικάρι με την γκρι Μπρέβα που δεν θυμάμαι το όνομα.
Καλά το τι ακούσαμε από τους παλιούς δεν περιγράφεται.
"50 ίππους στο τροχό"
"Ανεβοκατέβαινα Αθήνα με 180 μέχρι πριν 2-3 χρόνια που πάχυνα και δεν μπορώ να κάνω ψαράκι" (μιλάμε για Leman Ι 850!!!! 30+ ετών)
"Στρίβεις και ακουμπάει όλο κάτω"
"Και αμορτισέρ σώβρακα να έχει στρίβει σαν τραίνο"
"Αμόλυβδη καίνε τα καινούργια?"
"Μέχρι τα 100.000 χλμ είσαι ακόμα στην εφηβεία"
"Το Mile βασίστηκε στο πλαίσιο του V11 LeMan"
"Πουλάει ένας γνωστός μια BMW 520 του 78 την θέλεις? - Όχι αυτό είναι καινούργιο"
"Ανταλλακτικά παίρναμε από τα αυτοκίνητα, ήταν πολύ πιο φτηνά από τα Guzzi. Μίζα από Fiat 127, φανάρι από alfa romeo"
Βάζω το sport μπρος και ένας συμπαθής κύριος παθαίνει σοκ.
"Μόνο του στέκεται στο ρελαντί?" "ναι φυσικά"
"το δικό μου στο ρελαντί πρέπει να το κρατάς γιατί πέφτει από το σταντ"
Αυτό που καταλήξαμε τελικά είναι ότι τα μηχανάκια αυτά αν τους φέρεσαι όπως πρέπει δεν χαλάνε ποτέ. Είναι ιδανικά για όποιων θέλει να ασχοληθεί μόνος του με τη συντήρησή τους και γενικά γύρω τους επικρατή ένας μύθος. (περί αξιοπιστίας - επιδόσεων κτλ)
Και ένα μικρό κουϊζ: Πόσα άτομα χρειάζονται για να βάλουν μπρος το LeMan III?
Οι νέα γενιά αποτελείτε από τους Dimitris, Dakota, Airborne, Ζαχαρία, Ιάκωβο και το παλικάρι με την γκρι Μπρέβα που δεν θυμάμαι το όνομα.
Καλά το τι ακούσαμε από τους παλιούς δεν περιγράφεται.
"50 ίππους στο τροχό"
"Ανεβοκατέβαινα Αθήνα με 180 μέχρι πριν 2-3 χρόνια που πάχυνα και δεν μπορώ να κάνω ψαράκι" (μιλάμε για Leman Ι 850!!!! 30+ ετών)
"Στρίβεις και ακουμπάει όλο κάτω"
"Και αμορτισέρ σώβρακα να έχει στρίβει σαν τραίνο"
"Αμόλυβδη καίνε τα καινούργια?"
"Μέχρι τα 100.000 χλμ είσαι ακόμα στην εφηβεία"
"Το Mile βασίστηκε στο πλαίσιο του V11 LeMan"
"Πουλάει ένας γνωστός μια BMW 520 του 78 την θέλεις? - Όχι αυτό είναι καινούργιο"
"Ανταλλακτικά παίρναμε από τα αυτοκίνητα, ήταν πολύ πιο φτηνά από τα Guzzi. Μίζα από Fiat 127, φανάρι από alfa romeo"
Βάζω το sport μπρος και ένας συμπαθής κύριος παθαίνει σοκ.
"Μόνο του στέκεται στο ρελαντί?" "ναι φυσικά"
"το δικό μου στο ρελαντί πρέπει να το κρατάς γιατί πέφτει από το σταντ"
Αυτό που καταλήξαμε τελικά είναι ότι τα μηχανάκια αυτά αν τους φέρεσαι όπως πρέπει δεν χαλάνε ποτέ. Είναι ιδανικά για όποιων θέλει να ασχοληθεί μόνος του με τη συντήρησή τους και γενικά γύρω τους επικρατή ένας μύθος. (περί αξιοπιστίας - επιδόσεων κτλ)
Και ένα μικρό κουϊζ: Πόσα άτομα χρειάζονται για να βάλουν μπρος το LeMan III?