Σελίδα 2 από 2

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 14, 2007 1:37 pm
από iliasRC31
tsantmad έγραψε:βασικα ενα παλικαρι μου πουλαει τελικα ακραπες και προγραμμα 700€
τα φορουσε κανενα χρονο στο μηχανακι του.

τι λετε? πρεπει να προσεξω κατι?


μια χαρα μου ακουγετε σε τιμη , αν φυσικα ειναι σε καλη κατασταση και original

αν ειναι ετοιμα για το μοτορι σου θα παιξουν αμεσως χωρις προβλημα λογικα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 16, 2007 7:11 pm
από tsantmad
ρε παιδεια σιγουρα του 06 δεν εχουν προβλημα?
σημερα το μηχανακι εσβησε τρεις φορες.
νεκρα, τσιμπημα το γκαζι και τσαΦΦ!!!! :smt102 :smt102

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 16, 2007 7:15 pm
από X_NR750
Tps ακουγεται

ρωτησες αν ο προηγουμενος ιδιοκτητης το εχει αλλαξει?

στην Yamaha σφαιρα οσο εισαι στην εγγυηση

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 16, 2007 7:45 pm
από Tdmrider
tsantmad έγραψε:ρε παιδεια σιγουρα του 06 δεν εχουν προβλημα?
σημερα το μηχανακι εσβησε τρεις φορες.
νεκρα, τσιμπημα το γκαζι και τσαΦΦ!!!! :smt102 :smt102



Κοίταξε, πρώτα από όλα κοίταξε για το TPS καθώς τα ΧΤ μέχρι το 06 είχαν ευαισθησία, κάτι που παραδέχθηκε επίσημα και η Yamaha με την ανάκλιση. Όμως, έχοντας το ΧΤάκι τόσο το 600 όσο και 660 το Χ για πάνω από 6 χρόνια σύνολο, πρέπει να σημειώσω οτι όσο πιο πολλές κούφιες τόσο πιο πολύ εύκολο είναι να σβήσει μετά. Και φυσικά όσο πιο μεγάλη αδράνεια έχει το έμβολο, τόσο πιο εύκολα σβήνει.

Επιπρόσθετα, εξέτασε λίγο και το στυλ οδήγησής σου. Εγώ σταματώντας τις συνεχείς κούφιες σχεδόν εξαφάνησα τα σβησίματα. Εξάλλου οι κούφιες μπορεί να ήταν τρόπος οδήγησης με τα παλιά μονοκύλινδρα με καρμπυρατέρ αλλά τώρα με τα ψεκαστά αυτές δεν προσφέρουν τίποτα πλήν ωραίου ήχου και βέβαια κατανάλωσης και ταλαιπωρίας του μοτέρ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 16, 2007 8:16 pm
από tsantmad
Tdmrider έγραψε:
tsantmad έγραψε:ρε παιδεια σιγουρα του 06 δεν εχουν προβλημα?
σημερα το μηχανακι εσβησε τρεις φορες.
νεκρα, τσιμπημα το γκαζι και τσαΦΦ!!!! :smt102 :smt102



Κοίταξε, πρώτα από όλα κοίταξε για το TPS καθώς τα ΧΤ μέχρι το 06 είχαν ευαισθησία, κάτι που παραδέχθηκε επίσημα και η Yamaha με την ανάκλιση. Όμως, έχοντας το ΧΤάκι τόσο το 600 όσο και 660 το Χ για πάνω από 6 χρόνια σύνολο, πρέπει να σημειώσω οτι όσο πιο πολλές κούφιες τόσο πιο πολύ εύκολο είναι να σβήσει μετά. Και φυσικά όσο πιο μεγάλη αδράνεια έχει το έμβολο, τόσο πιο εύκολα σβήνει.

Επιπρόσθετα, εξέτασε λίγο και το στυλ οδήγησής σου. Εγώ σταματώντας τις συνεχείς κούφιες σχεδόν εξαφάνησα τα σβησίματα. Εξάλλου οι κούφιες μπορεί να ήταν τρόπος οδήγησης με τα παλιά μονοκύλινδρα με καρμπυρατέρ αλλά τώρα με τα ψεκαστά αυτές δεν προσφέρουν τίποτα πλήν ωραίου ήχου και βέβαια κατανάλωσης και ταλαιπωρίας του μοτέρ.



λες απο κουφια ε? ναι μονο ετσι εχει σβησει μεχρι τωρα, θα τις κοψω να δουμε τι γινετε?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 16, 2007 8:51 pm
από FZR600R
Πολυ ομορφο το XT.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Νοέμ 18, 2007 4:23 pm
από WOODY
:D Kαλοταξιδο φιλε.Οσο για τα σβησιματα που σου κανει ετσι ειναι ολα τα XT.Eγω το εχω περιπου ενα μηνα καινουργιο και μου σβηνει ολη την ωρα Drogar-Angry(LBG).gif

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 21, 2007 11:58 am
από Tassos
WOODY έγραψε::D Kαλοταξιδο φιλε.Οσο για τα σβησιματα που σου κανει ετσι ειναι ολα τα XT.Eγω το εχω περιπου ενα μηνα καινουργιο και μου σβηνει ολη την ωρα Drogar-Angry(LBG).gif


Δεν είναι έτσι όλα τα ΧΤ! Το δικό μου (μοντέλο 2005) τουλάχιστον δεν σβήνει. Να κοιτάτε συχνά το ρελαντί γιατί απορρυθμίζεται και από μόνο του.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 21, 2007 10:01 pm
από tsantmad
Tassos έγραψε:
WOODY έγραψε::D Kαλοταξιδο φιλε.Οσο για τα σβησιματα που σου κανει ετσι ειναι ολα τα XT.Eγω το εχω περιπου ενα μηνα καινουργιο και μου σβηνει ολη την ωρα Drogar-Angry(LBG).gif


Δεν είναι έτσι όλα τα ΧΤ! Το δικό μου (μοντέλο 2005) τουλάχιστον δεν σβήνει. Να κοιτάτε συχνά το ρελαντί γιατί απορρυθμίζεται και από μόνο του.


βασικα εγω νομιζω οτι ειναι λιγο ψηλα το ρελαντι στο μηχανακι μου. πρεπει να το βαλω διπλα σε κανενα αλλο να τα συγκρινω.

ΥΓ. τρεις μερες τωρα δεν εσβησε καθολου :smt003

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 22, 2007 3:13 pm
από Tassos
tsantmad έγραψε:βασικα εγω νομιζω οτι ειναι λιγο ψηλα το ρελαντι στο μηχανακι μου. πρεπει να το βαλω διπλα σε κανενα αλλο να τα συγκρινω.

ΥΓ. τρεις μερες τωρα δεν εσβησε καθολου :smt003


Μπες στο diagnostic mode (εκεί που ρυθμίζεις το μείγμα). Βάλε μπροστά και το πολυόργανο σου δείχνει στροφές (rpm). Έτσι ρυθμίζεις το ρελαντί (1.350-1450rpm - με ζεστή μηχανή).

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Νοέμ 26, 2007 2:02 pm
από tsantmad
Tassos έγραψε: Μπες στο diagnostic mode (εκεί που ρυθμίζεις το μείγμα). Βάλε μπροστά και το πολυόργανο σου δείχνει στροφές (rpm). Έτσι ρυθμίζεις το ρελαντί (1.350-1450rpm - με ζεστή μηχανή).


πως μπενω στο diagnostic mode ιδεα δεν εχω :smt100

συνηθως το ρελαντι του χτ εκει πρεπει να ειναι 1.350-1450rpm??

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Νοέμ 26, 2007 2:43 pm
από Tassos
Το ρελαντί είναι 1300 με 1500 rpm.

Για οδηγίες για το diagnostic mode και για ρύθμιση του μείγματος:

http://www.yam-xt.com/diag.html

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Νοέμ 26, 2007 6:54 pm
από george_grat
Ωωωωωωωω!! welcome to the club.

Re: tsantmad's xt660 x

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Μάιος 30, 2010 4:32 pm
από tsantmad
Παιδια καλησπερα!
εκανα ενα γενικο service στο xtακι, ειναι μαμα αλλα του εβαλα φιλτρο k&N
η απορια μου ειναι αν θελει καποια ρυθμιση στο μειγμα και αν γινεται απο το κοντερ
(αν και κατι εκανε εκει ο μαστορας, φτανει ομως αυτο?)
οχι για δυναμη αλλα μην τυχον μου προξενισει καποιο προβλημα.

Re: tsantmad's xt660 x

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Μάιος 30, 2010 11:04 pm
από iliasRC31
tsantmad έγραψε:Παιδια καλησπερα!
εκανα ενα γενικο service στο xtακι, ειναι μαμα αλλα του εβαλα φιλτρο k&N
η απορια μου ειναι αν θελει καποια ρυθμιση στο μειγμα και αν γινεται απο το κοντερ
(αν και κατι εκανε εκει ο μαστορας, φτανει ομως αυτο?)
οχι για δυναμη αλλα μην τυχον μου προξενισει καποιο προβλημα.


Αν φοράς μαμα εξατμίσεις εισαι ΟΚ .

Re: tsantmad's xt660 x

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Μάιος 30, 2010 11:16 pm
από tsantmad
Μαμα ειναι οι εξατμισεις και ετσι θα μεινουν.
ευχαριστω Ηλια.