Σελίδα 1 από 2

Επίσημα στο BROS club!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 18, 2008 11:14 pm
από chr1s_86
Από σήμερα είμαι και εγώ μέλος του Bros club με την βοήθεια του Βασίλη (Hawkgt)...

[smilie=wav.gif]


Δύο πρόχειρες φωτό που έβγαλα με την φηφιακή.
Θα ποστάρω σύντομα ερωτήσεις απορίες και τα σχετικά!

τα λέμε !! :smt002

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 18, 2008 11:21 pm
από georgek
Μεγιες! [smilie=pdt_xtremez_28.gif]

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 18, 2008 11:30 pm
από valentinosgsxr
Αυτο το ψαλιδι μ αυτη τη ζαντα πολλοι θα τα θελαν στο μηχανακι τους!
Καλοταξιδο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 18, 2008 11:39 pm
από HAWK7
valentinosgsxr έγραψε:Αυτο το ψαλιδι μ αυτη τη ζαντα πολλοι θα τα θελαν στο μηχανακι τους!
Καλοταξιδο.

+1 [smilie=pdt_xtremez_28.gif]

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 19, 2008 12:22 am
από HawkGt
Καλορίζικο Χριστόφορε! Χαρά μου να βοηθάω όπου μπορώ!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 19, 2008 1:49 am
από Tdmrider
Ωραίος ! Πραγματικά αυτό το μονόμπρατσο ειναι μοναδικό ...


Όσο για τον Βασίλη τα σχόλια περιττά ...


[smilie=beer.gif] [smilie=beer.gif] [smilie=beer.gif]

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 19, 2008 4:06 am
από Dimitris
Καλές βόλτες! [smilie=pdt_armataz_01_37.gif]

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 19, 2008 12:36 pm
από Dakota
Τούμπανο :smt026

Καλές βόλτες.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 19, 2008 12:40 pm
από iliasRC31
καλως ηλθες στο club

sorry που δεν ηρθα αλλα ημουν πτωμα ( με ταλαιπωρει και ο ωμος μου και αποφευγω βολτες με μηχανη )

φυσικα οτι θες μας λες :smt033

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 19, 2008 8:02 pm
από chr1s_86
Ευχαριστώ όλους για τις ευχές και ελπίζω σύντομα να τα πούμε κι από κοντα ! :smt004

Σχετικά με το bros τώρα, αυτό που χρειάζεται αρχικά να γίνει είναι αλλαγή στα ρουλεμάν του λαιμού, κάτι που μου το είχε πει και ο προηγούμενος ιδιοκτήτης. Κάτι άλλο που μου είπε είναι ότι έβαζε βενζίνη super, να συνεχίσω έτσι ή μπορώ να βάλω και αμόλυβδη;

Κάτι άλλο που χρειάζεται είναι μια επισκευή στις βάσεις της ουράς, σημείο που πάσχουν όλα τα bros (είναι πολύ ευαίσθητη μάλλον).
Επίσης αλυσίδα γρανάζια θα χρειαστούν και εδώ έχω ερώτηση. Μπορούν να μπούν άλλα μεγέθη γραναζιών ώστε να αλλάξει η σχέση της μετάδοσης; Να γίνει πχ πιο μακριά για να δουλεύει σε χαμηλότερες στροφές στην εθνική οδό; Κάπου είχα διαβάσει ότι με 6000rpm πάει 120km αλλά εγώ για να πάω 120 πρέπει να ξεπεράσω τις 7. Μήπως υπάρχει κάποιο άλλο πρόβλημα;

Επίσης σε αυτή την περιοχή του στροφόμετρου ο δείκτης τρεμοπαίζει αρκετά έως πολύ, φτιάχνεται ή ζητάω πολλά;

Από κατανάλωση χρειάστηκε σχεδόν 9 λίτρα για 150 χλμ, καλά δεν είναι;


Επίσης να πω ότι το μηχανάκι είναι κούκλα πανέμορφο και χαίρομαι κάθε δευτερόλεπτο που το οδηγώ ή απλά το κοιτάω! :smt060 :smt055 :smt110 :smt110 :rolleyes:


ΤΑ ΛΕΜΕ ! [smilie=beer.gif]

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 19, 2008 10:15 pm
από iznogood
chr1s_86 έγραψε:Επίσης να πω ότι το μηχανάκι είναι κούκλα πανέμορφο και χαίρομαι κάθε δευτερόλεπτο που το οδηγώ ή απλά το κοιτάω! :smt060 :smt055 :smt110 :smt110 :rolleyes:


ΤΑ ΛΕΜΕ ! [smilie=beer.gif]


Αυτη ειναι και η ουσια chr1s... :smt041

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Μαρ 20, 2008 10:39 am
από Tassos
Καλοτάξιδο το Bros. Να το χαίρεσαι.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Μαρ 20, 2008 12:47 pm
από iliasRC31
chr1s_86 έγραψε:Ευχαριστώ όλους για τις ευχές και ελπίζω σύντομα να τα πούμε κι από κοντα ! :smt004

Σχετικά με το bros τώρα, αυτό που χρειάζεται αρχικά να γίνει είναι αλλαγή στα ρουλεμάν του λαιμού, κάτι που μου το είχε πει και ο προηγούμενος ιδιοκτήτης. Κάτι άλλο που μου είπε είναι ότι έβαζε βενζίνη super, να συνεχίσω έτσι ή μπορώ να βάλω και αμόλυβδη;

Κάτι άλλο που χρειάζεται είναι μια επισκευή στις βάσεις της ουράς, σημείο που πάσχουν όλα τα bros (είναι πολύ ευαίσθητη μάλλον).
Επίσης αλυσίδα γρανάζια θα χρειαστούν και εδώ έχω ερώτηση. Μπορούν να μπούν άλλα μεγέθη γραναζιών ώστε να αλλάξει η σχέση της μετάδοσης; Να γίνει πχ πιο μακριά για να δουλεύει σε χαμηλότερες στροφές στην εθνική οδό; Κάπου είχα διαβάσει ότι με 6000rpm πάει 120km αλλά εγώ για να πάω 120 πρέπει να ξεπεράσω τις 7. Μήπως υπάρχει κάποιο άλλο πρόβλημα;

Επίσης σε αυτή την περιοχή του στροφόμετρου ο δείκτης τρεμοπαίζει αρκετά έως πολύ, φτιάχνεται ή ζητάω πολλά;

Από κατανάλωση χρειάστηκε σχεδόν 9 λίτρα για 150 χλμ, καλά δεν είναι;


Επίσης να πω ότι το μηχανάκι είναι κούκλα πανέμορφο και χαίρομαι κάθε δευτερόλεπτο που το οδηγώ ή απλά το κοιτάω! :smt060 :smt055 :smt110 :smt110 :rolleyes:


ΤΑ ΛΕΜΕ ! [smilie=beer.gif]


Φυσικα και μπορεις να βαλεις αμολυβδη , γιατι εβαζε super ειναι ενα μυστηριο . Σχετικα με την επισκευη της ουρας ,ναι σπανε με το παραμικρο , απο τοτε που εβαλα μια στρωση θερμοκολλα επανω εχουν καιρο να σπασουν .

Ναι μπορεις να το μακρυνεις αλλα δεν το πολυ προτεινω σε 400αρι θα χασεις χαμηλα . Σχετικά με το στροφομετρο την ιδια βλακεια μου κανει και μενα ωρες ωρες και το εντοπισα οτι επερνε αερα μεσα , οταν εκλεισα τις σχισμες διορθωθηκε .

150 χλμ στα 9 λιτρα μια χαρουλα , αλωστε τα bros καινε απο την κατασκευη τους πολυ σε συγκριση με την αποδοση τους.

Μονο οσοι εχουν αποκτησει ενα bros μπορουν να καταλαβουν την αξια του !

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Μαρ 20, 2008 7:17 pm
από valentinosgsxr
Εχεις βρει εδω τον καταλληλο συμβουλατορα για την σωστη μηχανη...τον μεγαλο...τον γιγαντα...τον μεγιστο...BROSS MASTER!
ταρααανν..............

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Μαρ 20, 2008 9:48 pm
από chr1s_86
1. σχετικά με τη μεταδόση το καταλαβαίνω οτι θα χασει χαμηλα ωστόσο εχω την απορία τώρα, με 6000 στροφες και πέμπτη πάει 120 ή 95 που πάει το δικο μου; 
2. Παρατηρησα σήμερα ένα μικρό δακρυσμα στο δεξί καπάκι του μοτερ στο σήμειο τελειώνει η ντιζα του συμπλεκτη, δεν ξερω πως ακριβως λεγεται εκει που μπαινει μεσα στο καπακι, πίρος ή κατι τετοιο, να υποθεσω έχει καποιο τσιμουχακι που αλλάζει;
3. ερωτηση: το 400 έχει το πλαίσιο nc25 και 650 το rc31; Είναι ίδια αυτά μεταξυ τους; το ρωτάω για θέματα αλλαγής μοτερ στο μέλλον απο 650 ή africa twin.

Τα λέμε !!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Μαρ 20, 2008 10:31 pm
από iliasRC31
1)ναι μπορεις να αλλαξεις γραναζια και να δεις 120 χλμ με 6000 , δεν θυμαμαι ακριβως τα νουμερα θα το δω κ θα σου πω
2) ναι ( μυπως λαδωσες ντιζα προσφατα)
3)ολοιδια εγω σε ενα 25 εβαλα απο 650 μοτερ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 23, 2008 7:57 pm
από chr1s_86
Λοιπόν σήμερα ανέβηκα μια βόλτα μέχρι Λίμνη Ευβοίας (καταγωγή μου) και εβγαλα μερικές φωτό ακόμα. ;-)

Ωστόσο υπάρχουν κάποια θέματα που θα πρέπει να επιλυθούν άμεσα.
1. Λάστιχα. (τι υπάρχει για τις διαστάσεις που παίρνει (110 & 150) )
2. Αλυσίδα (και γρανάζια;)
3. Τέντωμα αλυσίδας: είναι που είναι χαλαρη αφού θέλει αλλαγή είπα να την τεντώσω λίγο...
Αλλά δεν μπόρεσα και ο λόγος φαίνεται στην 1η και 2η φωτό. :smt104 Άρα χρειαζεται να βρεθεί και το συγκεκριμένο ανταλλακτικό, δεν ξέρω πως ακριβώς λέγεται και αν υπάρχει; :???:

4. Για το δάκρυσμα που έλεγα φαίνεται λίγο στη 3η φωτό (είχε τρέξει περισσότερο αλλά το σκούπισα).

τι άλλο τι άλλο;; :smt017 :smt017

Α, ρουλεμάν λαιμού να αλλαχτούν αλλά αυτό πιστεύω είναι στάνταρ διαδικασία.


Ελπίζω να μην γίνομαι κουραστικός με τόσες απορίες ε; (θα θυμηθώ κι άλλα :smt115 )

και 3 φωτό για το τέλος... :mrgreen:

Τα λεμε και ευχαριστώ! [smilie=beer.gif]