Η ιστορία του Ducati 999
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 26, 2007 12:06 am
Το 999 αποδείχθηκε λίγο για το ειδικό βάρος της ετιαρείας καθώς δεν κατάφερε να ξεπεράσει ή να σταθεί δίπλα στα 916/996/998 που αντικατέστησε. Από μηχανολογικής πλευράς ήταν μια χαρά, ωστόσο το αγοραστικό κοινό της Ducati δεν μπόρεσε ποτέ να χωνέψει το τραβηγμένο παρουσιαστικό με τις περίεργες αναλογίες, την χαμηλή και χοντροκομμένη ουρά, τα γοτθικά στοιχεία και τη μούρη με τους κάθετα τοποθετημένους προτζέκτορες.
Μα καλά....θα αναρωτηθείτε...πως μπόρεσε ολόλκηρη Ducati να κάνει μια τόσο λάθος κίνηση και ιδιαίτερα με την κορυφαία μοτοσικλέτα της γκάμας της;
Η απάντηση είναι απλή και έχει να κάνει με μια απ΄τις μεγαλύτερες φυσιογνωμίες της ιταλικής μοτοβιομηχανίας, τον Massimo Tamburini, τον άνθρωπο που σχεδίασε το 916.
Όταν η Ducati πουλήθηκε στην αμερικάνικη Texas Pacific, ο Tamburini παρέμεινε στην Cagiva. Ο μάγος του design δεν δούλευε πια για τους κόκκινους- και αυτό αποτελούσε πρόβλημα για τον αντικαταστάτη του 916.
H Ducati έπρεπε να αποδείξει στον κόσμο οτι μπορεί να συνεχίσει να σχεδιάζει και να κατακευάζει μοτοσικλέτες με το ίδιο πάθος και μεράκι που ο Tamburini ΄χαραξε στο χαρτί τη σιλουέτα της σημαντικότερης μοτοσικλέτας μέχρι σήμερα.
Ταυτόχρονα ο αντικαταστάτης του 916 έπρεπε να γυρίζει σελίδα στην ιστορία φίρμας, αποφεύγοντας τους συσχετισμούς και τις συγκρίσεις με το παρελθόν. Περνούσε σε μια καινούρια διαφορετική εποχή και αυτό ήθελε να τονίσε με το 999.
Ο σχεδιαστής του 999 ήταν ο Pierre Terblanche. Με αυτό το μοντέλο η Ducati έστριψε σε λάθος γωνία και πήρε έναν αρκετά διαφορετικό δρόμο από αυτόν που της επιβάλει το κοινό της και η ίδια της η ιστορία.
Σκεφτείτε λοιπόν πόσο διαφορετικά θα ήταν τα πράγματα για την Ducati αν στην θέση του 999 που παρουσιάτηκε το 2003 βρισκόταν το 1098. Θα μπορούσε όμως να δημιουργηθεί μια τέτοια μοτοσικλέτα χωρίς να μεσολαβήσει το πάθημα/μάθημα του 999; Σίγουρα όχι.
Συνεπώς θα πρέπει να ευχαριστήσουμε το 999 για τον εκτροχιασμό που προκάλεσε.
Το 1098 ξαναβάζει την Ducati στη σωστή τροχιά συνεχίζοντας τη διαδρομή από κει που σταμάτησε το 998, γιαυτό και το βάφτισαν 1098 και όχι 1099.
πηγή:2τροχοί.
Μόνο σε μένα δηλαδή αρέσει αυτό το μοντέλο;
Μα καλά....θα αναρωτηθείτε...πως μπόρεσε ολόλκηρη Ducati να κάνει μια τόσο λάθος κίνηση και ιδιαίτερα με την κορυφαία μοτοσικλέτα της γκάμας της;
Η απάντηση είναι απλή και έχει να κάνει με μια απ΄τις μεγαλύτερες φυσιογνωμίες της ιταλικής μοτοβιομηχανίας, τον Massimo Tamburini, τον άνθρωπο που σχεδίασε το 916.
Όταν η Ducati πουλήθηκε στην αμερικάνικη Texas Pacific, ο Tamburini παρέμεινε στην Cagiva. Ο μάγος του design δεν δούλευε πια για τους κόκκινους- και αυτό αποτελούσε πρόβλημα για τον αντικαταστάτη του 916.
H Ducati έπρεπε να αποδείξει στον κόσμο οτι μπορεί να συνεχίσει να σχεδιάζει και να κατακευάζει μοτοσικλέτες με το ίδιο πάθος και μεράκι που ο Tamburini ΄χαραξε στο χαρτί τη σιλουέτα της σημαντικότερης μοτοσικλέτας μέχρι σήμερα.
Ταυτόχρονα ο αντικαταστάτης του 916 έπρεπε να γυρίζει σελίδα στην ιστορία φίρμας, αποφεύγοντας τους συσχετισμούς και τις συγκρίσεις με το παρελθόν. Περνούσε σε μια καινούρια διαφορετική εποχή και αυτό ήθελε να τονίσε με το 999.
Ο σχεδιαστής του 999 ήταν ο Pierre Terblanche. Με αυτό το μοντέλο η Ducati έστριψε σε λάθος γωνία και πήρε έναν αρκετά διαφορετικό δρόμο από αυτόν που της επιβάλει το κοινό της και η ίδια της η ιστορία.
Σκεφτείτε λοιπόν πόσο διαφορετικά θα ήταν τα πράγματα για την Ducati αν στην θέση του 999 που παρουσιάτηκε το 2003 βρισκόταν το 1098. Θα μπορούσε όμως να δημιουργηθεί μια τέτοια μοτοσικλέτα χωρίς να μεσολαβήσει το πάθημα/μάθημα του 999; Σίγουρα όχι.
Συνεπώς θα πρέπει να ευχαριστήσουμε το 999 για τον εκτροχιασμό που προκάλεσε.
Το 1098 ξαναβάζει την Ducati στη σωστή τροχιά συνεχίζοντας τη διαδρομή από κει που σταμάτησε το 998, γιαυτό και το βάφτισαν 1098 και όχι 1099.
πηγή:2τροχοί.
Μόνο σε μένα δηλαδή αρέσει αυτό το μοντέλο;