Σελίδα 1 από 1

Η ιστορία του Ducati 999

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 26, 2007 12:06 am
από Dimitris
Το 999 αποδείχθηκε λίγο για το ειδικό βάρος της ετιαρείας καθώς δεν κατάφερε να ξεπεράσει ή να σταθεί δίπλα στα 916/996/998 που αντικατέστησε. Από μηχανολογικής πλευράς ήταν μια χαρά, ωστόσο το αγοραστικό κοινό της Ducati δεν μπόρεσε ποτέ να χωνέψει το τραβηγμένο παρουσιαστικό με τις περίεργες αναλογίες, την χαμηλή και χοντροκομμένη ουρά, τα γοτθικά στοιχεία και τη μούρη με τους κάθετα τοποθετημένους προτζέκτορες.

Μα καλά....θα αναρωτηθείτε...πως μπόρεσε ολόλκηρη Ducati να κάνει μια τόσο λάθος κίνηση και ιδιαίτερα με την κορυφαία μοτοσικλέτα της γκάμας της;

Η απάντηση είναι απλή και έχει να κάνει με μια απ΄τις μεγαλύτερες φυσιογνωμίες της ιταλικής μοτοβιομηχανίας, τον Massimo Tamburini, τον άνθρωπο που σχεδίασε το 916.

Όταν η Ducati πουλήθηκε στην αμερικάνικη Texas Pacific, ο Tamburini παρέμεινε στην Cagiva. Ο μάγος του design δεν δούλευε πια για τους κόκκινους- και αυτό αποτελούσε πρόβλημα για τον αντικαταστάτη του 916.

H Ducati έπρεπε να αποδείξει στον κόσμο οτι μπορεί να συνεχίσει να σχεδιάζει και να κατακευάζει μοτοσικλέτες με το ίδιο πάθος και μεράκι που ο Tamburini ΄χαραξε στο χαρτί τη σιλουέτα της σημαντικότερης μοτοσικλέτας μέχρι σήμερα.

Ταυτόχρονα ο αντικαταστάτης του 916 έπρεπε να γυρίζει σελίδα στην ιστορία φίρμας, αποφεύγοντας τους συσχετισμούς και τις συγκρίσεις με το παρελθόν. Περνούσε σε μια καινούρια διαφορετική εποχή και αυτό ήθελε να τονίσε με το 999.

Ο σχεδιαστής του 999 ήταν ο Pierre Terblanche. Με αυτό το μοντέλο η Ducati έστριψε σε λάθος γωνία και πήρε έναν αρκετά διαφορετικό δρόμο από αυτόν που της επιβάλει το κοινό της και η ίδια της η ιστορία.

Σκεφτείτε λοιπόν πόσο διαφορετικά θα ήταν τα πράγματα για την Ducati αν στην θέση του 999 που παρουσιάτηκε το 2003 βρισκόταν το 1098. Θα μπορούσε όμως να δημιουργηθεί μια τέτοια μοτοσικλέτα χωρίς να μεσολαβήσει το πάθημα/μάθημα του 999; Σίγουρα όχι.

Συνεπώς θα πρέπει να ευχαριστήσουμε το 999 για τον εκτροχιασμό που προκάλεσε.

Το 1098 ξαναβάζει την Ducati στη σωστή τροχιά συνεχίζοντας τη διαδρομή από κει που σταμάτησε το 998, γιαυτό και το βάφτισαν 1098 και όχι 1099.



πηγή:2τροχοί.

Μόνο σε μένα δηλαδή αρέσει αυτό το μοντέλο;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 26, 2007 12:12 am
από Ofanis
Εμένα πάντως η 999 μαρεσει παρα πολύ
και δεν το θεωρώ σχεδιαστικό λάθος της ducati. είναι πιο πολύ εμπορικό λάθος
αφού δεν βρήκε ανταπόκριση στο κοινό

Και μου φαίνεται πιο πολύ ο ιδιαίτερος χαρακτήρας στην 999 παρά στην 1098 που θυμίζει πιο πολύ ιαπωνικό design (και λίγο απο όλα) παρά ιταλικό (ο κινητήρας είναι σαφώς ανώτερος)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 26, 2007 11:05 am
από Dakota
Έχεις σκάσει 18.000 ευρώ για το 1098 και σκέψου του χρόνου η Ducati να βγάλει 1198 με το ίδιο design και 15 άλογα παραπάνω. Και ταυτόχρονα να σταματήσει η παραγωγή του 1098.

(Αν αλλάξει ο κανονισμός στα SBK και επιτραπούν τα 2κύλινδρα 1200cc, η ducati θα πρέπει να βγάλει σε παραγωγή ένα 1200).

Το ιταλικό design και το κ..... μου :butthead:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 26, 2007 12:20 pm
από iliasRC31
σε συγκριση με το 916 το 999 με αφηνε παντελως αδιαφορο

οσο για το θεμα αλλαγης μοντελων καλητερα να μην κρινουμε γιατι τα Ιαπωνικα καθε δυο χρονια το πολυ σου βγαζουν ολοκαινουριο μοντελο με τα ιδια λευτα τουλαχιστον οι υπολοιπες εταιρείες τα κρατανε λιγο ποιο πολυ .

Καλο ή Κακο δεν εχω ιδεα και δεν με ενδιαφερει γιατι οταν αγοραζω κατι το αγοραζω για καιρο και οχι επειδη θελω το κορυφαιο για να πουλαω μουρη

αν ημουν επαγελματιας αγωνιζομενος ναι θα με ενδιεφερε και θα με ενοχλουσε αλλα ως απλος οδηγος καρφι δεν μου καιγεται ολες αυτες οι συνεχεις αλλαγες μοντελο με μικρες βελτιωσεις για να πουλανε οι εταιρείες και να σε βαζουν στο τρυπακι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 26, 2007 5:30 pm
από Tdmrider
Αισθητικά μακράν το χειρότερο, ειδικά η ουρά ....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 26, 2007 11:59 pm
από Dimitris
Fretazer έγραψε:Έχεις σκάσει 18.000 ευρώ για το 1098 και σκέψου του χρόνου η Ducati να βγάλει 1198 με το ίδιο design και 15 άλογα παραπάνω. Και ταυτόχρονα να σταματήσει η παραγωγή του 1098.

(Αν αλλάξει ο κανονισμός στα SBK και επιτραπούν τα 2κύλινδρα 1200cc, η ducati θα πρέπει να βγάλει σε παραγωγή ένα 1200).

:


ε και; Δεν παύεις να έχεις μια καταπληκτική μοτοσικλέτα...τι κι αν έβγαζε το 1198..Δηλαδή θα πρέπει να έχουμε όλοι την τελευταί λέξη στις μηχανές;

Η Moto Guzzi έβγαλε την Breva σε 1200cc η οποία ήδη κυκλοφορεί. Έχει άλλο "fat bar" τιμόνι, δίκους μαργαρίτες, πιο sport μαρσπιέ, καρμπονάτη εξάτμιση και πλαστικό καπάκι για την πίσω σέλα...

ε και; Αφαιρεί από την μοναδικότητα της Breva?

Θες sport προσανατολισμό πέρνεις αυτό..

Θες άνεση και ταξίδια που να μην σηκώνεις κώλο; Πέρνεις το 1100...


Τεσπα....

Περί ορέξεως...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 06, 2007 1:53 am
από Acanthor
Εμένα πάλι χωρίς να έχω παρακολουθήσει την ιστορία της ducati και πολλά μοντέλα της, μάλλον το 999 μου αρέσει περισσότερο από τα υπόλοιπα.... :smt105

Όχι ότι το 1098 δεν είναι θεϊκό, αλλά το 999 όσο να'ναι, είναι ιδιαίτερο...