Σελίδα 1 από 3

Σχόλια Κράνους Vemar VRR

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 03, 2006 1:17 pm
από Dimitris
Αγόρασα το κράνος πριν λίγο καιρό. Μετά από πολύ σκέψη και έχοντας δοκιμάσει σχεδόν όλες τις μάρκες της αγοράς κατέληξα σε αυτό γιατί:

1)Πρώτα απ'όλα φορώντας το ήταν το μόνο που μου χάρισε χαμόγελα...Μου έκατσε τζάμι λέμε! Λες και καθώς σχεδίαζαν το κράνος είχαν το κεφάλι μου κάτω από το κέλυφος...χεχε. Tαυτόχρονα παράγοντες που συνετέλεσαν στην επιλογή του:

2)Η εσωτερική επένδυση είναι πολύ καλής ποιότητας.

3)Οι αεραγωγοί είναι κατασκευές "συμπαγείς" χωρίς να νομίζεις οτι θα σου μείνουν στο χέρι ρυθμίζοντάς τους.

4)Κλείσιμο με D-ring

5)Αεροδυναμική σχεδίαση με spoiler πίσω

6) Ωραίοι χρωματισμοί με καλό φινίρισμα.

Το αγόρασα λοιπόν και είχα την αγωνία κυρίως για 2 πράγματα.
Η απόδοσή του στις υψηλές ταχύτητες (αστάθεια, στροβιλισμοί) και η ζελατίνα αν πραγματικά κάνει αντοθαμβωτική δουλειά

Και στους 2 τομείς βγήκα ασπροπρόσωπος. Η αεροδυναμική του είναι πολύ καλή. Κουνάω το κεφάλι μου αριστερά-δεξιά, πηγαίνοντας με 170 χλμ/ώρα και το κράνος βράχος, με ακολουθεί χωρίς να μου ξεσκίζει τον αυχένα.

Η ζελατίνα πραγματικά αντιθαμβωτική ΧΩΡΙΣ να χρειάζεται να βάλω ....pinlock λέγεται;
Μπορώ να πώ πως πλησιάζει την αντιθαμβωτική ζελατίνα των καλών UVEX με τη τεχνολογία MAKROLON.

Θόρυβος; ΠΑΙΔΙΑ πραγματικά για αγωνιστικό κράνος το επίπεδο είναι εξαιρετικά χαμηλό!!!


Ιδιαίτερο γνώρισμα:
Σε υψηλές ταχύτητες και μόνο αν γυρίσω το κεφάλι μου λίγο αριστερά ή δεξιά νιώθω να μπαίνει λίγος αέρας με κατεύθυνση προς το φρύδι μου.
Θα μπορούσα να γράψω ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑ αλλά δεν το γράφω γιατί προσωπικά μου φαίνεται να με βολεύει αυτό το φαινόμενο. Δεν πιστέυω να είναι επίτηδες έτσι φτιαγμένο αλλά και πριν λίγες μέρες που ταξίδευα για Βόλο με θερμοκρασία από 11 έως 15 βαθμούς Κελσίου ομολογώ πως πού και πού μου άρεσε να γυρνάω το κεφάλι μου για να νιώδω το αεράκι να με δροσίζει...


ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑ: Λίγο μπελαλίδικος ο τρόπος αλλαγής της ζελατίνας. Φυσικά δεν χρειάζεται εργαλεία αλλά συγκριτικά με άλλα κράνη είναι λίγο περιπλοκότερος.


Τιμή: 440 Ε. (έγινε μια ικανοποιητική έκπτωση/ κάτω από 400 ευρώ)


Αξίζει να επισκεφτεί κανείς το site: www.vemarhelmets.it

Aντιπρόσωπος Ελλάδος: ΜΟΤΟ SPAZIO www.motospazio.gr

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 03, 2006 6:41 pm
από 4-V-FORCE
:smt023 :smt023 :smt023 :smt023

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 03, 2006 7:29 pm
από Tdmrider
Πολύ χαίρομαι που έχει βγει καλό το κράνος. Καλές οι παραδοσιακές μάρκες αλλά δεν είναι και οι μοναδικές που βγάζουν καλά προϊόντα. Welldone.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 03, 2006 10:43 pm
από bux
Πολυ ομορφο και οντως ξεχωριστο,δενει αψογα με την κουκλιτσα που καβαλας
(τη breva εννοω ετσι?)
:smt023 :smt023

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 21, 2008 10:47 am
από Acanthor
Επαναφέρω το θέμα ζητώντας τη γνώμη του Δημήτρη ύστερα από τα χρόνια που πέρασε με το κράνος αυτό διότι είμαι στην αναζήτηση....

ΔΗΜΗΤΡΗΗΗΗ!!! :smt054

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 21, 2008 11:19 am
από mechie
Έχει πάρα πολύ μεγάλη σημασία το τι μοτοσικλέτα οδηγείς και σε τι στάση για το θέμα θόρυβος... Πχ χτες οδήγησα ένα Sprint ST και το fairing με κάλυπτε καλά, ήταν η πρώτη φορά που έφτασα 220 και δεν ένιωθα άσχημα με το θόρυβο του arai. Στο VFR ενός φίλου ήμουν έξω από το fairing και το άκουγα όπως στο δικό μου.

Όμορφα σχέδια έχει η Vemar πάντως. Αυτό με το κουνούπι και αυτά με τα power puff girls είναι σούπερ! Χαίρομαι που διαβάζω ότι έχει και καλά μαξιλάρια, τα περισσότερα είναι σκληρά και με άγριο ύφασμα. Εχοντας δοκιμάσει αρκετά "καλά" κράνη, το μόνο που συγκρίνονταν σε άνεση με τα arai ήταν το εσωτερικό του schuberth S1 (και εκτός απροόπτου θα το πάρω μέσα στο μήνα). Τα Vemar ποιός τα φέρνει Αθήνα; Νομίζω έχει το δίκυκλο παράλληλης εισαγωγής όμως.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 21, 2008 11:58 am
από Acanthor
mechie έγραψε:Έχει πάρα πολύ μεγάλη σημασία το τι μοτοσικλέτα οδηγείς και σε τι στάση για το θέμα θόρυβος... Πχ χτες οδήγησα ένα Sprint ST και το fairing με κάλυπτε καλά, ήταν η πρώτη φορά που έφτασα 220 και δεν ένιωθα άσχημα με το θόρυβο του arai. Στο VFR ενός φίλου ήμουν έξω από το fairing και το άκουγα όπως στο δικό μου.

Όμορφα σχέδια έχει η Vemar πάντως. Αυτό με το κουνούπι και αυτά με τα power puff girls είναι σούπερ! Χαίρομαι που διαβάζω ότι έχει και καλά μαξιλάρια, τα περισσότερα είναι σκληρά και με άγριο ύφασμα. Εχοντας δοκιμάσει αρκετά "καλά" κράνη, το μόνο που συγκρίνονταν σε άνεση με τα arai ήταν το εσωτερικό του schuberth S1 (και εκτός απροόπτου θα το πάρω μέσα στο μήνα). Τα Vemar ποιός τα φέρνει Αθήνα; Νομίζω έχει το δίκυκλο παράλληλης εισαγωγής όμως.


Αν θυμάμαι καλά ο moto-spazio στέλνει στο Δίκυκλο και όχι από παράλληλη εισαγωγή.

Σίγουρα η θέση οδήγησης και η μηχανή παίζει μεγάλο ρόλο, όπως και το fairing και όλα αυτά σε συνδυασμό με το ύψος του αναβάτη....Κάποια όμως γενικά χαρακτηριστικά του κράνους μπορούμε να τα καταλάβουμε.

Γιάννη, δεν ανοίγεις κανα θεματάκι να μας πεις για το Sprint? ε?ε?ε? Drogar-Love(LBG).gif

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 21, 2008 2:17 pm
από Dimitris
Όμηρε,

καλά κάνεις και την ψάχνεις προς τη Vemar γιατί τα κράνη της (τουλάχιστον η ακριβή κατηγορία της που χρησιμοποιώ εγώ) είναι πολύ καλά έως εξαιρετικά. Ξέρεις πως τα πάντα είναι θέμα μάρκετινκγ και ο λόγος που δεν ήταν μέχρι πρόσφατα γνωστά ήταν καθαρά διαφημιστικοί λόγοι. Μέχρι σήμερα στα 250 έτρεχε ο DeAngelis και Dovizioso με Vemar και τώρα που τρ΄χουν στα MotoGP, να δεις πως όλοι θα αρχίσουν σιγά σιγά να βλέπουν και τα Vemar.

Λοιπόν, θα έπερνα ξανά Vemar. Η αεροδυναμική του είναι πολύ καλή. Τα επίπεδα θορύβου είναι χαμηλά. Έχει μια πολύ καλή φιμέ ζελατίνα η οποία είναι 75% φιμέ, πράμγα που σημαίνει πως μπορώ να τη φορώ και βράδυ, χωρίς να στερούμαι ιδιαίτερα ορατότητα. Φυσικά δεν είναι κάτι που συστήνεται αλλά το αναφέρω.

Η εσωτερική επένδυση είναι άψογη. Να φανταστείς το φορώ 2 χρόνια τώρα και το "ξύνω" καθημερινά με τα μούσια μου...Είναι μαλακή και ποιοτική η επένδυση. Έχει κούμπωμα D-ring φυσικά το οποίω και θεωρώ το καλύτερο.

Η ζελατίνα είναι αντιθαμβωτική αλλά δεν αντέχει στα πολλά κρύα. Δηλαδή κάτω από 9 βαθμούς αρχίζει να "λυγίζει". Γι αυτό και έβαλα στη δικιά μου την μεμβράνη pinlock της Shoei, η οποία είναι απόλυτα συμβατή με τα Vemar.

Το φινίρισμα είναι επίσης πολύ καλό.

ΤΟ κυριώτερο μειονέκτημα κατά τη γνώμη μου για αυτά τα κράνη είναι η λίγο μπελαλίδικος τρόπος αφαίρεσης της ζελατίνας. Δεν χρειάζεται φυσικά εργαλεία. Απλά πρέπει να κάνεις κάποιες κινήσεις σωστά. ΑΠ'ότι έχω δει σε άλλα κράνη (SHark, Laser, Shoei, Uvex) η ζελατίνα θα μπουρούσε να αφαιρείται πιο γρήγορα.

Θα σου πρότεινα να τα δοκιμάσεις σε ένα κατάστημα.

Γενικός αντιπρόσωπος είναι ο Νίκος Φλιώνης (moto spazio). Θα πρότεινα να επκοινωνήσεις μαζί του για να σου πει που να απευθυνθείς στην Αθήνα.

Ό,τι άλλο θες στην διάθεσή σου.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 21, 2008 2:33 pm
από Acanthor
Δημήτρη σ'ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντησή σου!

Το ψάχνω πολύ τον τελευταίο καιρό το θέμα γιατί το δικό μου είναι υπο διάλυση (Shark RSX, αδικαιολόγητα κατ'εμέ για 1 χρόνο καθημερινής χρήσης και άλλον ένα μόνο σε λίγα ταξίδια...θα τπο πάω για φτιάξιμο στη μοτοδυναμική, αλλά θα γίνει καθαρά κράνος πόλης έτσι κι αλλιώς)

Προσπαθώ να αποφύγω το Pinlock γιατί το VFR έχει σκυφτή θέση οδήγησης σε σχέση με άλλες κατηγορίες μηχανών (on-off κλπ) και αυτό αναγκάζει τον οδηγό να βλέπει από το ανώτερο σημείο της ζελατίνας του και κατά συνέπεια να βλέπει μόνιμα τη γραμμή που χωρίζει τις δύο ζελατίνες (pinlock και εξωτερική). Αυτό πιστεύω ότι είναι πολύ ενοχλητικό όπως έχουν πει και κάτοχοι του pinlock.

Το κακό είναι ότι έχω βολευτεί με τη ζελατίνα του Shark (3mm), πραγματικά αντιθαμβωτική και έχω καλομάθει!
Ακόμα σκεφτόμουν και το Shuberth S1, αλλά το S1 Pro που έβγαλε το δίνει πλέον με pinlock που σημαίνει ότι η ζελατίνα του προκατόχου του δεν είναι και τόσο αντιθαμβωτική από μόνη της...

Περιμένω να δοκιμάσω από κοντά Vemar (έχω μάθει ήδη ποιος τα φέρνει στην ΑΘήνα) ειδικά το VRR γιατί το VTXE είναι με quick release button και τα 2 άλλα της εταιρείας είναι πολύ SS για τις ανάγκες μου μάλλον, καθώς και Suomy που μου έχουν πει τα καλύτερα...

Ευχαριστώ και πάλι και περιμένω αν έχετε και άλλες προτάσεις στην κατηγορία αυτή... :smt017 :weedman:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 21, 2008 3:24 pm
από mechie
Acanthor έγραψε:Ακόμα σκεφτόμουν και το Shuberth S1, αλλά το S1 Pro που έβγαλε το δίνει πλέον με pinlock που σημαίνει ότι η ζελατίνα του προκατόχου του δεν είναι και τόσο αντιθαμβωτική από μόνη της...

Υπάρχουν αρκετές διαφορετικές απόψεις για τη ζελατίνα του S1, πάντως ναι, θολώνει και αυτή τελικά. Το pro έχει απίστευτο pinlock πάντως, είναι ακριβώς κομμένο στο όριο του ελεύθερου οπτικού πεδίου και δεν έχει το κενό που αφήνει στα Shoei και Arai γύρω γύρω να θολώνει... Σε ψοφόκρυο με ολίγη από χιονόνερο και κάτι βράδια που είχε μείνει το κράνος στη βαλίτσα και πήρα τη μοτοσικλέτα να φύγω, θόλωσε και το pinlock.
S1 είναι σε προσφορά, €399 με σχέδια. Από ebay.de το βρήκα από 320 μονόχρωμο μέχρι 360 με σχέδια και D ring. Το S1pro θα είναι στα 500 το μονόχρωμο και 579 τα σχέδια Γερμανική τιμή...

Το sprint δεν ήταν το καινούριο :( αλλά δε με χάλασε... Να ανοίξω topic δεν έχει νόημα, αν οδηγήσω κάτι πιο φρέσκο θα το κάνω!

p.s. μάλλον το κράνος του Δημήτρη δεν παράγεται πιά.
p.s.#2 Δημήτρη σε εκπλήσσει που θέλει ο κόσμος κράνη δοκιμασμένα σε αγώνες; Όπως και φόρμες κλπ; Η τεχνογνωσία πάντα περνάει στην παραγωγή ακόμα και των φτηνών μοντέλων.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 21, 2008 4:28 pm
από Acanthor
mechie έγραψε:
Acanthor έγραψε:Ακόμα σκεφτόμουν και το Shuberth S1, αλλά το S1 Pro που έβγαλε το δίνει πλέον με pinlock που σημαίνει ότι η ζελατίνα του προκατόχου του δεν είναι και τόσο αντιθαμβωτική από μόνη της...

Υπάρχουν αρκετές διαφορετικές απόψεις για τη ζελατίνα του S1, πάντως ναι, θολώνει και αυτή τελικά. Το pro έχει απίστευτο pinlock πάντως, είναι ακριβώς κομμένο στο όριο του ελεύθερου οπτικού πεδίου και δεν έχει το κενό που αφήνει στα Shoei και Arai γύρω γύρω να θολώνει... Σε ψοφόκρυο με ολίγη από χιονόνερο και κάτι βράδια που είχε μείνει το κράνος στη βαλίτσα και πήρα τη μοτοσικλέτα να φύγω, θόλωσε και το pinlock.
S1 είναι σε προσφορά, €399 με σχέδια. Από ebay.de το βρήκα από 320 μονόχρωμο μέχρι 360 με σχέδια και D ring. Το S1pro θα είναι στα 500 το μονόχρωμο και 579 τα σχέδια Γερμανική τιμή...

Το sprint δεν ήταν το καινούριο :( αλλά δε με χάλασε... Να ανοίξω topic δεν έχει νόημα, αν οδηγήσω κάτι πιο φρέσκο θα το κάνω!

p.s. μάλλον το κράνος του Δημήτρη δεν παράγεται πιά.
p.s.#2 Δημήτρη σε εκπλήσσει που θέλει ο κόσμος κράνη δοκιμασμένα σε αγώνες; Όπως και φόρμες κλπ; Η τεχνογνωσία πάντα περνάει στην παραγωγή ακόμα και των φτηνών μοντέλων.


Το πιθανότερο είναι να μη βγαίνει πια το κράνος του Δημήτρη, αφού στο σάητ της εταιρείας δεν υπάρχει. Αλλά βρήκα ένα Online μαγαζί με ΠΟΛΥ καλές τιμές που προφανώς έχει στοκ γιατί έχει βγάλει προσφορές.
Φαίνεται ότι το αντικατέστησε με το VTXE το οποίο όμως ΔΕΝ έχει double D-ring! ΑΙΣΧΟΣ! :Hangman:

Όσο για το Schuberth ακρβώς αυτές είναι οι τιμές, εκτός κι αν έχεις πολύ μικρό ή πολύ μεγάλο κεφάλι, οπότε παίζουν ακόμα με 300€ κάτι πολύ καλές προσφορές! (fc-moto)
Λέω εγώ τώρα.....μήπως αξίζει να πάρει κανείς το S1 σε καλή τιμή και μια εξτρά ζελατίνα με το Pinlock πάνω (+80€ fc-moto) γιατί όσο να'ναι από τα 360+80, μέχρι τα 500 είναι μια διαφορά 60€

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 21, 2008 4:36 pm
από mechie
Έχει ο Τζωρτζόπουλος μια αντιθαμβωτική τύπου pinlock με 7,5 ευρώ, αλλά δε ξέρω ακριβώς τι είναι. Και υπάρχει στην Αγγλία, ίσως να εισάγεται και εδώ, το "fog city" που είναι "αυτοκόλλητο" τύπου pinlock με περίπου 15 λίρες αν δε κάνω λάθος. 80 για τη ζελατίνα +30 για το pinlock, φτάνει πολύ κοντά στο pro...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 21, 2008 4:45 pm
από Acanthor
mechie έγραψε:Έχει ο Τζωρτζόπουλος μια αντιθαμβωτική τύπου pinlock με 7,5 ευρώ, αλλά δε ξέρω ακριβώς τι είναι. Και υπάρχει στην Αγγλία, ίσως να εισάγεται και εδώ, το "fog city" που είναι "αυτοκόλλητο" τύπου pinlock με περίπου 15 λίρες αν δε κάνω λάθος. 80 για τη ζελατίνα +30 για το pinlock, φτάνει πολύ κοντά στο pro...



80€ μαζί με το pinlock...μιλάμε για διαφορά 60€ και σου περισσεύει μια ζελατίνα.
Δε είναι Η διαφορά αλλά για κάποιους μετράει...εκτός κι αν το PRO έχει κάτι παραπάνω που δεν το γνωρίζω (αεραγωγούς καλύτερους πχ), οπότε ίσως να αξίζει περισσότερο... (από σχέδια πάντως είναι καλύτερο σίγουρα....)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 21, 2008 5:06 pm
από mechie
Πιο μικρό κέλυφος και μεγαλύτερη παροχή αέρα με πιο καλή κυκλοφορία, λόγω 3 αεραγωγών από 1 και αλλαγών στα κανάλια από μέσα. Ακόμα και τον παθητικό εξαγωγής υποτίθεται ότι βελτίωσαν. Για ταξιδάκια με ζέστη, μετράει πολύ αυτό. Θα πάω μιά βόλτα δίκυκλο να δω κ το Vemar αλλά τελικά αν δεν κλείνει το κράνος απο κάτω, με τη δικιά μου μοτοσικλέτα, δε θα "ησυχάσω" ποτέ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 21, 2008 5:18 pm
από Acanthor
mechie έγραψε:Πιο μικρό κέλυφος και μεγαλύτερη παροχή αέρα με πιο καλή κυκλοφορία, λόγω 3 αεραγωγών από 1 και αλλαγών στα κανάλια από μέσα. Ακόμα και τον παθητικό εξαγωγής υποτίθεται ότι βελτίωσαν. Για ταξιδάκια με ζέστη, μετράει πολύ αυτό. Θα πάω μιά βόλτα δίκυκλο να δω κ το Vemar αλλά τελικά αν δεν κλείνει το κράνος απο κάτω, με τη δικιά μου μοτοσικλέτα, δε θα "ησυχάσω" ποτέ.


Χμμμ...είναι πολλά τα λεφτά Άρη...Αλλά ίσως αξίζει τον κόπο...Θα πάω μια βόλτα αύριο όπου μπορώ για Suomy, Vemar, Schuberth...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 21, 2008 5:51 pm
από mechie
Τα Suomy έχουν τέλεια σχέδια, αλλά τα κελύφη είναι 100% ίδια με τα Arai σαν σχέδιο (τα 2 ακριβά μοντέλα με τα "αυτιά") και διαβάζω ότι θεωρούνται θορυβώδη... Αλλιώς ψηνόμουν και εγώ. Μου αρέσει πολύ εμφανισιακά και το AGV Stealth αλλά δε το έχω δοκιμάσει. Πες μας τα αποτελέσματα της βόλτας!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 21, 2008 5:57 pm
από Acanthor
mechie έγραψε:Τα Suomy έχουν τέλεια σχέδια, αλλά τα κελύφη είναι 100% ίδια με τα Arai σαν σχέδιο (τα 2 ακριβά μοντέλα με τα "αυτιά") και διαβάζω ότι θεωρούνται θορυβώδη... Αλλιώς ψηνόμουν και εγώ. Μου αρέσει πολύ εμφανισιακά και το AGV Stealth αλλά δε το έχω δοκιμάσει. Πες μας τα αποτελέσματα της βόλτας!


Έτσι όπως το βλέπω στις κατηγορίες που κοιτάμε πάμε για Suomy Vandal. Δε νομίζω ότι μας καλύπτει κάτι άλλο, λόγω σχεδιασμού αεραγωγών. Φαίνονται πιο "sport touring" κράνη...

Όσο για το AGV Stealth, απίστευτο κράνος εμφανησιακά, αλλά δεν έχει υποσιάγωνο, ούτε ως αξεσουάρ και θεωρούνται θορυβώδη, αν και η εταιρεία τα δίνει για GT κράνη, παρόλα αυτά δε με πείθουν τα τεράστια πλαστικά σπόιλερ-αεραγωγοί...