Σελίδα 1 από 2

Θερμαινομενες χουφτες και pinlock

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 11, 2007 8:59 pm
από nfot
Θερμαινομενες χουφτες και pinlock :smt041 :smt041 :smt041

Ιδανικοι συντροφοι και τα δυο, για τα κρυα του χειμωνα.

Με τις χουφτες εχεις αισθηση στα δαχτυλα, αρκει να μην ειναι πολυ μεγαλες οι ταχυτητες και με το pinlock στο κρανος ξεχνας το θαμπωμα, ακομη και αν βηξεις, σταματημενος στα φαναρια, με χαμηλη θερμοκρασια περιβαλλοντος.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 11, 2007 9:07 pm
από gf-pegasus
ΓΙΑ ΔΩΣΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ
ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΔΥΟ ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΩΣ ΓΙΑ pinlock

ΛΙΝΚ , ΦΩΤΟ ,ΤΙΜΕΣ ΚΛΠ

PLEASE :D

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 11, 2007 9:45 pm
από nfot
Το Pinlock το αγορασα απο το ebay και το εγκατεστησα μονος μου. Πρεπει να διευκρινησει κανεις για ποιο τυπο ζελατινας το θελει. Φυσικα και υπαρχει και στα μαγαζια εδω. Ο Τζωρτζοπουλος ειναι αντιπροσωπος απο οτι ξερω. Γυρω στα 25 ευρουδακια.

Τις θερμαινομενες χουφτες τις πηρα απο το www.louis.de . Το γμτ ειναι οτι κανα δυο βδομαδες μετα τις εδινε 30 ευρω το ζευγαρι αντι για 60 που τις πληρωσαμε εμεις. Να ειμαι ειλικρινεις τις περιμενα λιγο πιο ζεστες. Αντιθετα ο Fretazer δηλωνει μετα απο 10 λεπτα τις σβηνει, λογω ζεστης, οταν κινητε μεσα στην πολη. Στο Βολο ομως, 10 λεπτα ειναι απειρος χρονος για κινηση μεσα στην πολη με μηχανη. Σε ταχυτητες πανω απο 140 και θερμοκρασιες κατω απο 10 βαθμους, δε νομιζω να κανουν κατι ιδιαιτερο. Φυσικα και υπαρχουν στην Ελλαδα, αλλα να ειμαι ειλικρινης, δεν εψαξα καθολου. Παρραγειλα κατι απο το εν λογω μαγαζι για ενα γνωστο και με την ευκαιρια βολευτηκαμε 2-3 ακομη. Την εγκατασταση την εκανα μονος μου (γραμμες, ρελε κτλ). Γενικα ομως, θελει ηλεκτρολογο η εγκατασταση τους.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 12, 2007 12:00 am
από Tdmrider
Είχα το pin-lock και δεν το είχα βάλει. Το τοποθέτησα στο κατά τα άλλα πολύ καλό XR-1000 και μου λύθηκαν τα χέρια μέσα στην πόλη ειδικά τώρα που κάνει κρύο. Το προτείνω ανεπιφύλακτα.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 12, 2007 12:08 am
από Dimitris
Παιδιά καμιά φωτογραφία απο pinlock παίζει;

Όσο για θερμαινόμενα γκρίπ, καλύτερα είναι αυτά με τα οποία μπορείς να ρυθμίσεις την ένταση της θερμότητας. Συνήθως υπάρχουν 3 σκάλες.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 12, 2007 12:12 am
από Tdmrider
Η μικρή εσωτερική ζελατίνα είναι το pin-lock. Βέβαια για κάθε μάρκα υπάρχει και το αντίστοιχο. Αυτή είναι για Shoei.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 12, 2007 12:13 am
από Dimitris
Σε ευχαριστώ πολύ Σπύρο! Θα το ψάξω το θέμα...

:smt023

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 12, 2007 12:39 am
από Edessaios
Νομίζω οτι τα περισσότερα καινούργια κράνη έχουν μέσα την αντιθαμβωτική ζελατίνα.Το δικό μου που είναι X-lite μοντέλο Χ801 την είχε μέσα σαν στάνταρ....
Όσο για τα θερμενόμενα γκριπ έχω βάλει τα γνήσια της HONDA που είναι για το VFR με θερμοστάτη 6 θέσεων και φυσικά με τις δικές τους καλωδιώσεις...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 12, 2007 12:41 am
από Tdmrider
Edessaios έγραψε:Νομίζω οτι τα περισσότερα καινούργια κράνη έχουν μέσα την αντιθαμβωτική ζελατίνα.Το δικό μου που είναι X-lite μοντέλο Χ801 την είχε μέσα σαν στάνταρ....



Όχι όλα, όχι όλα. Για αγόρασε Shoei από Ελλάδα και πες μου.... Το βγάζουν και το πουλάνε ξεχωριστά μετά.


:smt074 :smt074 :smt074

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 12, 2007 12:42 am
από Edessaios
Tdmrider έγραψε:
Edessaios έγραψε:Νομίζω οτι τα περισσότερα καινούργια κράνη έχουν μέσα την αντιθαμβωτική ζελατίνα.Το δικό μου που είναι X-lite μοντέλο Χ801 την είχε μέσα σαν στάνταρ....



Όχι όλα, όχι όλα. Για αγόρασε Shoei από Ελλάδα και πες μου.... Το βγάζουν και το πουλάνε ξεχωριστά μετά.


:smt074 :smt074 :smt074


Αυτό είναι μεγάλη αλητεία τότε....... :smt021

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 12, 2007 12:46 am
από Tdmrider
Δυστυχώς αγόρασα Shoei πριν από τρεις μήνες και το διαπίστωσα ιδιοίς όμασι. Κύριε αντμινιστράτορα θυμάσε ??? Το προμηθεύτηκα από εξωτερικό με αυτό μέσα στην κούτα και ΟΧΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ( σε πολύ χαμηλότερη τιμή από οτι εδώ σκέτο το κράνος). Βγάλε νόημα μόνος σου .....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 12, 2007 1:58 pm
από iliasRC31
ακομα και για κρανη που δεν εχουν υποστηριξη υπαρχει κιτ που σου μετατρεπει την ζελατινα για να παρει .

Το Shark μου δεν ειχε την δυνατοτητα αλλα τωρα την εχει . Το κιτ το προμηθευτικα απο τον Τζορτζοπουλο (τιμη δεν θυμαμαι παει καιρος )

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 12, 2007 9:23 pm
από Dimitris
Άπαξ και πάρεις το κιτ μετά την αντιθαμβωτική μεμβράνη απο που την προμηθεύεσαι; Χρειάζεται ανα διαστήματα αλλαγή ή την έχεις μια ζωή;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 12, 2007 10:42 pm
από iliasRC31
Dimitris έγραψε:Άπαξ και πάρεις το κιτ μετά την αντιθαμβωτική μεμβράνη απο που την προμηθεύεσαι; Χρειάζεται ανα διαστήματα αλλαγή ή την έχεις μια ζωή;


ερχεται μαζι με το κιτ , την εχεις μεχρι να τα φτυσει ,δηλαδη να την χαλασεις .

http://www.tzortzopoulos.gr/newsite/new ... php?cat=84

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 13, 2007 12:58 am
από Nickman
Για ρίξω λίγο φώς στην υπόθεση με τα θερμενόμενα απλα έχω να πώ τα εξής.
Στο CBF 600 είχα θερμενόμενα αλλά όχι μαμήσια. Το τεράστιο μειονέκτημα που είχαν ήταν οτι έπαιρναν ρεύμα κατευθείαν απο την μπαταρία.Αυτό σημαίνει οτι και κλειστός ο διακόπτης τα grip λειτουργούσαν. (και μάλιστα καταλάθος κουνήθηκε ο διακόπτης και μου άδειασε την μπαταρία)
Δεν είχαν αδειάβροχο διακόπτη με αποτέλεσμα να κινδυνεύω ανα πάσα στιγμή απο νερό να έχω διαρροή. (αναγκάστηκα να βάλω ναυτικό διακόπτη αδιάβροχο). Για την εγκατάσταση τους απαιτείται και ένα ξεχωριστό ζευγάρι αντίβαρα επειδή τα μαμήσια δεν χωράνε μετά την τοποθέτηση.
Εκτός αυτού θα πρέπει να κοπέι το πλαστικό που κρατάει τα μαμήσια grip στην εσσωτερική μεριά (είναι κάτι σαν δακτύλιος).
Το κόστος των grip αυτών 120 ευρώ περίπου και άλλα 25 τα αντίβαρα.
Για τα μαμήσια που έχω πλέον στην Varadero.
Κόστος 260 ευρώ. Εχουν ροοστάτη για αυξομοίωση της έντασης της θερμότητας, καθώς επίσης και εσωτερικό κύκλωμα προστασίας της μπαταρίας.
Το κύκλωμα αυτό απλά ελεγχει την ποσότητα του ρεύματος. Οταν πέσει κάτω απο τα 12V τότε απλά δεν λειτουργεί. Και φυσικά τα μαμήσια αντίβαρα δεν πάνε για βρούβες :smt042

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 13, 2007 1:17 am
από nfot
Οι after market θερμαινομενες, αν τοποθετηθουν σωστα, με relay, δουλευουν μονο οταν δουλευει ο κινητηρας ή τελως παντων μονο οταν το κλειδι ειναι γυρισμενο στη θεση on.
Το αντιβαρο του γκαζιου μου δημιουργουσε ενα μικρο προβλημα, δεν ειχα επαναφορα της χουφτας, αλλα "τροχισα" καταλληλα τη χουφτα ετσι ωστε να εξαλειφτει το προβλημα αυτο.
Δυστυχως , αυτες οι θερμαινομενες εχουν μονο 2 σκαλες, start και On. Στη θεση start τις βαζεις αρχικα, για να ζεσταθουν γρηγορα και το πολυ σε ενα λεπτο στη θεση on για συνεχομενη χρηση. Καλο θα ηταν να υπηρχαν κι αλλες επιλογες, αλλα δυστυχως. Επαθα και εμαθα ομως.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 13, 2007 1:22 am
από Nickman
Αυτό που ξέχασα να αναφέρω είναι οτι στα πολλά χιλιόμετρα (πάνω απο 140) σχεδόν δεν λειτουργούν για τον λόγο ότι ο αέρας περνάει χρηγορότερα απο το χέρι και η θέρμανση δεν επαρκεί.
Μια πολύ καλή λύση για το πρόβλημα αυτό είναι οι κλειστού τύπου χούφτες στις οποίες ο αέρας περνάει απο πάνω το χέρι και όχι απο μέσα. Αν δεν κάνω λάθος τέτοιου τύπου χούφτες έχουν και τα καινούργια BMW GS. Τα γάντια τώρα είναι πολύ σημαντικό το υλικό κατασκευής τους. Και το λέω αυτό διότι όταν βρέχει δεν πρέπει να έχουμε ανοικτά τα θερμενόμενα, διότι λόγω της θερμότητας οι πόροι που κρατούν το νερό έξω από το γάντι έχουν ανοίξει και έτσι περνάει μέσα. Εγώ προτιμώ τα δερμάτινα λόγω της καλύτερης αφής τους. Σε βροχή φυσικά απλά φοράω τα αδιάβροχα και έχω τα θερμενόμενα κλειστά.