Triumph Tiger 1050 by Motocikleta.Gr
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Δεκ 09, 2006 9:07 pm
Σήμερα 9 Δεκεμβρίου 2006 το Motocikleta.Gr δοκιμάζει ένα Triumph Tiger 1050 .Μέσα από αυτό το ποστ θα προσπαθήσουμε να μοιραστούμε μαζί σας τις εμπειρίες μας για την εν λόγο μηχανή από τον χρόνο που την είχαμε στην διάθεση μας.
Εμπειρίες από τον Rc31
Ως συνηθισμένος οδηγός street και SS μηχανών ,είχα έναν ενδοιασμό για το πόσο θα μπορέσω να αξιολογήσω ένα μηχανάκι εκτός τον συνηθισμένων ( που οδηγώ ) . Ύστερα από μερικές τζούρες καφεΐνης αρματώθηκα (πλήρης εξοπλισμός) και ανέβηκα στην μαύρη τίγρη που με περίμενε έξω από το κατάστημα . Τοποθέτησα το κλειδί , συμπλέκτης και μιζιά. Η βελούδινη λειτουργία του μοτέρ σε συνεργασία με την σχεδόν αθόρυβη αλλά γλυκιά σε ήχο εξάτμιση, μου εξαλείψανε κάθε ίχνος άγχους ότι είμαι επάνω σε μια τίγρη .
Συμπλέκτης , πρώτη στο κιβώτιο και ξεκινάμε μέσα στην πηγμένη Λεωφ Βουλιαγμένης με κατεύθυνση προς βενζινάδικο . Στα πρώτα 100 μέτρα άρχισα να νιώθω λες και το μηχανάκι το είχα χρόνια και ακόμα δεν είχα προλάβει να φύγω από το πήξιμο . Αρκετά ψηλό για μένα που έφτανα τσίμα τσίμα κάτω (1,80cm) αλλά κινιόμουνα μέσα από τα αυτοκίνητα με μια φοβερή άνεση που δεν είχα νιώσει μέχρι σήμερα . Όλο το στήσιμο της μοτοσικλέτας μου έδινε μια καλή αίσθηση ασφάλειας σαν να το είχα χρόνια.
Ο κινητήρας προθυμότατος σε όλο το φάσμα στροφών χωρίς το κλασικό σκορτσαρισμα . Αυτό που λέμε βάζω μια τρίτη και πάω παντού . Στάση στο βενζινάδικο και βοουρ για φωτογράφηση . Στην διαδρομή μου δόθηκε η ευκαιρία να δω πως συμπεριφέρεται ψηλά , το μοτέρ τραβαγε σε όλο το φάσμα και είχες γκάζι ακόμα και στα 180χλμ (ποιο πάνω δεν πήγα). Το πρώτο σχετικά δυνατό φρενάρισμα και το USD ξεδίπλωσε τις χάρες του αν και λίγο μαλακό για μένα . ( Μην αγχώνεστε όμως ,είναι πλήρως ρυθμιζόμενο) .
Με την ολοκλήρωση της φωτογράφισης ,αποφασίσαμε να συνεχίσουμε την δοκιμή μας μέσα στην κίνηση αλλά με δυο άτομα. Εγώ ως συνεπιβάτης και ο Tdmrider εκτελώντας χρέη οδηγού χωθήκαμε μέσα στους πηγμένους δρόμους. Ανέβηκα στο μηχανάκι με αρκετή άνεση, η θέση είχε αρκετά αφρώδες ώστε να την νιώθω μαλακιά και άνετη , οι χειρολαβές τοποθετούσαν το σώμα σε τέτοια θέση που μου επέτρεπαν να ρεμβατζαρω και η ποιότητα κατασκευής της σέλας μου επέτρεπε σχεδόν να μην κρατιέμαι και να μην είμαι συνέχεια μπρος πίσω σε κάθε φρένο ή γκάζι .
Εντυπωσιάστηκα με τον τρόπο που ελεισεται μέσα στην κίνηση (σε ξεγελαει το μέγεθος) ,ο δείκτης βενζίνας που σου λέει πόσα χλμ σου απομένουν ( χρήσιμο για άτομα σαν και μένα) η τρομερή ροπή του και η ποιότητα κατασκευής του .
Εμπειρίες από τον TdmRider
Η δοκιμή του Triumph Tiger 1050 αποδείχτηκε μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα και ευχάριστη διαδικασία. Τα καλά άρχισαν από την πρώτη επαφή μας με το Tiger. Είναι μια πολύ όμορφη μηχανή με χαρακτηριστικό σχεδιασμό η οποία όπως αποδείχτηκε τραβάει την προσοχή δικυκλιστών και μη.
Τα καλά όμως δεν σταματούν εδώ. Αρχίζοντας από τη λειτουργία του τρικύλινδρου μοτέρ μόνο καλά λόγια έχουμε να πούμε για αυτό. Αρκετή δύναμη παντού, πολύ ροπή από το ρελαντί και απίστευτα πολιτισμένη λειτουργία, ενώ η κατανάλωση κυμάνθηκε σε λογικά για την κατηγορία και τα κυβικά επίπεδα. Εξαιρετικά σχόλια απέσπασε τόσο το κιβώτιο όσο και ο συμπλέκτης.
Η θέση οδήγησης είναι όρθια και πολύ ξεκούραστη με τα χειριστήρια ακριβώς εκεί που τα περιμένει ο αναβάτης αρκεί αυτός να έχει ανάστημα πάνω από 1,80. Η σέλα είναι πολύ άνετη και σε συνδυασμό με τις μαλακά ρυθμισμένες αναρτήσεις, οι οποίες κατά τα άλλα είναι ρυθμιζόμενες μπρος - πίσω, δίνει πολύ καλή άνεση.
Αυτό όμως δεν συνεπάγεται ότι το Tiger είναι μία αδιάφορη οδηγικά μηχανή. Το εντελώς αντίθετο. Δίνει την αίσθηση μιας ευέλικτης και πολύ παιχνιδιάρικης μηχανής.
Η κίνηση με συνεπιβάτη εντός πόλης είναι μια εύκολη διαδικασία εξαιτίας τόσο της πολύ δύναμης από το ρελαντί και της πολιτισμένης λειτουργίας όσο και της ευελιξίας της ενώ τα φρένα θα σταθούν στο ύψος των περιστάσεων έχοντας αρκετή δύναμη αλλά απαιτούνε λίγη συνήθεια . Αξίζει να σταθούμε επίσης και στο γεγονός ότι ο συνεπιβάτης δεν γλιστρούσε καθόλου πάνω στη σέλα σε τέτοιο σημείο ώστε καθιστούσε σχεδόν περιττό το κράτημα αυτού από τις χειρολαβές.
(Συμπληρωματικά στοιχεία)
Με βάση αυτά που μας είπαν στο κατάστημα της Triumph που δοκιμάσαμε την εν λογω τίγρη , το συγκεκριμένο μοντέλο έχει δυο χρόνια εγγύηση στο δίκτυο 27 εξουσιοδοτημένων συνεργατών σε όλη την Ελλάδα (συνεχώς μεγαλώνει το δίκτυο), αλλαγή λαδιών κάθε 5.000 χλμ και σέρβις ανά 10.000 χλμ και μεγάλο ανα 20.000χλμ . Διαθεσιμότητα ανταλλακτικών μέσα σε 10 εργάσιμες μέρες αν δεν υπάρχει στην Ελλάδα. Το εν λόγω μοντέλο μπορείτε να το αποκτήσετε από την Triumph και με χρηματοδότηση με έντοκο ή άτοκο διακανονισμό . (Παρέχεται και η δυνατότητα ανταλλαγής )
Φυσικά η Triumph παρέχει μια μεγάλη γκάμα σε αξεσουάρ για την μοτοσικλέτα σας ώστε να γίνει μοναδική και φυσικά για τον αναβάτη, όπως Μπουφάν, Μπότες, Παντελόνια κτλ τα οποία μπορείτε να προμηθευτείτε από την Ελλάδα.
http://www.eliofil.gr ή http://www.triumphmotorcycles.com/Greece/
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε την Eliofil S.A (Triumph) και ιδιαιτέρως το κατάστημα στην Λεωφ Βουλιαγμένης 1 & Αρδήτου (Αθήνα) για την παραχώρηση της μοτοσικλέτας και για τις χρήσιμες πληροφορίες που μας δώσανε και την πολύ καλή συνεργασία .
Περισσότερες Φωτογραφίες
http://www.motocikleta.gr/photo/thumbnails.php?album=21
Video
http://video.google.com/videoplay?docid ... 3592&hl=en
http://video.google.com/videoplay?docid ... 2460&hl=en
Με εκτίμηση
Motocikleta.Gr
Εμπειρίες από τον Rc31
Ως συνηθισμένος οδηγός street και SS μηχανών ,είχα έναν ενδοιασμό για το πόσο θα μπορέσω να αξιολογήσω ένα μηχανάκι εκτός τον συνηθισμένων ( που οδηγώ ) . Ύστερα από μερικές τζούρες καφεΐνης αρματώθηκα (πλήρης εξοπλισμός) και ανέβηκα στην μαύρη τίγρη που με περίμενε έξω από το κατάστημα . Τοποθέτησα το κλειδί , συμπλέκτης και μιζιά. Η βελούδινη λειτουργία του μοτέρ σε συνεργασία με την σχεδόν αθόρυβη αλλά γλυκιά σε ήχο εξάτμιση, μου εξαλείψανε κάθε ίχνος άγχους ότι είμαι επάνω σε μια τίγρη .
Συμπλέκτης , πρώτη στο κιβώτιο και ξεκινάμε μέσα στην πηγμένη Λεωφ Βουλιαγμένης με κατεύθυνση προς βενζινάδικο . Στα πρώτα 100 μέτρα άρχισα να νιώθω λες και το μηχανάκι το είχα χρόνια και ακόμα δεν είχα προλάβει να φύγω από το πήξιμο . Αρκετά ψηλό για μένα που έφτανα τσίμα τσίμα κάτω (1,80cm) αλλά κινιόμουνα μέσα από τα αυτοκίνητα με μια φοβερή άνεση που δεν είχα νιώσει μέχρι σήμερα . Όλο το στήσιμο της μοτοσικλέτας μου έδινε μια καλή αίσθηση ασφάλειας σαν να το είχα χρόνια.
Ο κινητήρας προθυμότατος σε όλο το φάσμα στροφών χωρίς το κλασικό σκορτσαρισμα . Αυτό που λέμε βάζω μια τρίτη και πάω παντού . Στάση στο βενζινάδικο και βοουρ για φωτογράφηση . Στην διαδρομή μου δόθηκε η ευκαιρία να δω πως συμπεριφέρεται ψηλά , το μοτέρ τραβαγε σε όλο το φάσμα και είχες γκάζι ακόμα και στα 180χλμ (ποιο πάνω δεν πήγα). Το πρώτο σχετικά δυνατό φρενάρισμα και το USD ξεδίπλωσε τις χάρες του αν και λίγο μαλακό για μένα . ( Μην αγχώνεστε όμως ,είναι πλήρως ρυθμιζόμενο) .
Με την ολοκλήρωση της φωτογράφισης ,αποφασίσαμε να συνεχίσουμε την δοκιμή μας μέσα στην κίνηση αλλά με δυο άτομα. Εγώ ως συνεπιβάτης και ο Tdmrider εκτελώντας χρέη οδηγού χωθήκαμε μέσα στους πηγμένους δρόμους. Ανέβηκα στο μηχανάκι με αρκετή άνεση, η θέση είχε αρκετά αφρώδες ώστε να την νιώθω μαλακιά και άνετη , οι χειρολαβές τοποθετούσαν το σώμα σε τέτοια θέση που μου επέτρεπαν να ρεμβατζαρω και η ποιότητα κατασκευής της σέλας μου επέτρεπε σχεδόν να μην κρατιέμαι και να μην είμαι συνέχεια μπρος πίσω σε κάθε φρένο ή γκάζι .
Εντυπωσιάστηκα με τον τρόπο που ελεισεται μέσα στην κίνηση (σε ξεγελαει το μέγεθος) ,ο δείκτης βενζίνας που σου λέει πόσα χλμ σου απομένουν ( χρήσιμο για άτομα σαν και μένα) η τρομερή ροπή του και η ποιότητα κατασκευής του .
Εμπειρίες από τον TdmRider
Η δοκιμή του Triumph Tiger 1050 αποδείχτηκε μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα και ευχάριστη διαδικασία. Τα καλά άρχισαν από την πρώτη επαφή μας με το Tiger. Είναι μια πολύ όμορφη μηχανή με χαρακτηριστικό σχεδιασμό η οποία όπως αποδείχτηκε τραβάει την προσοχή δικυκλιστών και μη.
Τα καλά όμως δεν σταματούν εδώ. Αρχίζοντας από τη λειτουργία του τρικύλινδρου μοτέρ μόνο καλά λόγια έχουμε να πούμε για αυτό. Αρκετή δύναμη παντού, πολύ ροπή από το ρελαντί και απίστευτα πολιτισμένη λειτουργία, ενώ η κατανάλωση κυμάνθηκε σε λογικά για την κατηγορία και τα κυβικά επίπεδα. Εξαιρετικά σχόλια απέσπασε τόσο το κιβώτιο όσο και ο συμπλέκτης.
Η θέση οδήγησης είναι όρθια και πολύ ξεκούραστη με τα χειριστήρια ακριβώς εκεί που τα περιμένει ο αναβάτης αρκεί αυτός να έχει ανάστημα πάνω από 1,80. Η σέλα είναι πολύ άνετη και σε συνδυασμό με τις μαλακά ρυθμισμένες αναρτήσεις, οι οποίες κατά τα άλλα είναι ρυθμιζόμενες μπρος - πίσω, δίνει πολύ καλή άνεση.
Αυτό όμως δεν συνεπάγεται ότι το Tiger είναι μία αδιάφορη οδηγικά μηχανή. Το εντελώς αντίθετο. Δίνει την αίσθηση μιας ευέλικτης και πολύ παιχνιδιάρικης μηχανής.
Η κίνηση με συνεπιβάτη εντός πόλης είναι μια εύκολη διαδικασία εξαιτίας τόσο της πολύ δύναμης από το ρελαντί και της πολιτισμένης λειτουργίας όσο και της ευελιξίας της ενώ τα φρένα θα σταθούν στο ύψος των περιστάσεων έχοντας αρκετή δύναμη αλλά απαιτούνε λίγη συνήθεια . Αξίζει να σταθούμε επίσης και στο γεγονός ότι ο συνεπιβάτης δεν γλιστρούσε καθόλου πάνω στη σέλα σε τέτοιο σημείο ώστε καθιστούσε σχεδόν περιττό το κράτημα αυτού από τις χειρολαβές.
(Συμπληρωματικά στοιχεία)
Με βάση αυτά που μας είπαν στο κατάστημα της Triumph που δοκιμάσαμε την εν λογω τίγρη , το συγκεκριμένο μοντέλο έχει δυο χρόνια εγγύηση στο δίκτυο 27 εξουσιοδοτημένων συνεργατών σε όλη την Ελλάδα (συνεχώς μεγαλώνει το δίκτυο), αλλαγή λαδιών κάθε 5.000 χλμ και σέρβις ανά 10.000 χλμ και μεγάλο ανα 20.000χλμ . Διαθεσιμότητα ανταλλακτικών μέσα σε 10 εργάσιμες μέρες αν δεν υπάρχει στην Ελλάδα. Το εν λόγω μοντέλο μπορείτε να το αποκτήσετε από την Triumph και με χρηματοδότηση με έντοκο ή άτοκο διακανονισμό . (Παρέχεται και η δυνατότητα ανταλλαγής )
Φυσικά η Triumph παρέχει μια μεγάλη γκάμα σε αξεσουάρ για την μοτοσικλέτα σας ώστε να γίνει μοναδική και φυσικά για τον αναβάτη, όπως Μπουφάν, Μπότες, Παντελόνια κτλ τα οποία μπορείτε να προμηθευτείτε από την Ελλάδα.
http://www.eliofil.gr ή http://www.triumphmotorcycles.com/Greece/
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε την Eliofil S.A (Triumph) και ιδιαιτέρως το κατάστημα στην Λεωφ Βουλιαγμένης 1 & Αρδήτου (Αθήνα) για την παραχώρηση της μοτοσικλέτας και για τις χρήσιμες πληροφορίες που μας δώσανε και την πολύ καλή συνεργασία .
Περισσότερες Φωτογραφίες
http://www.motocikleta.gr/photo/thumbnails.php?album=21
Video
http://video.google.com/videoplay?docid ... 3592&hl=en
http://video.google.com/videoplay?docid ... 2460&hl=en
Με εκτίμηση
Motocikleta.Gr