Σελίδα 1 από 1

Triumph Speed Triple 1050 by Motocikleta.Gr

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 24, 2007 11:51 am
από iliasRC31
20 Ιανουαρίου 2007 το Motocikleta.Gr δοκιμάζει ένα Triumph Speed Triple 1050 .Μέσα από αυτό το ποστ θα προσπαθήσουμε να μοιραστούμε μαζί σας τις εμπειρίες μας για την εν λόγο μηχανή από τον χρόνο που την είχαμε στην διάθεση μας.

Εμπειρίες απο τον Dimitri

Όταν ο Ηλίας μου ανακοίνωσε πως θα κάνουμε test ride το Triumph Speed Triple γυάλισε το μάτι μου και δεν έβλεπα την ώρα να το καβαλήσω. Είχα διαβάσει και ακούσει πολλά για αυτή τη μοτοσικλέτα και αδημονούσα να οδηγήσω ένα πραγματικό streetfighter.

Όταν ανέβηκα αμέσως σκέφτηκα πως είναι λίγο πιο ψηλό απ’ότι μου φαινότανε. (815mm). Είμαι 1,73 εκ. και τα πόδια μου πατούσαν κάτω σχεδόν στις μύτες. Άντε λίγο παραπάνω. Όπως το χάζευα ,περίμενα να είναι χαμηλότερο.

Το σουλούπι του είναι πραγματικά πολύ συμμαζεμένο. Τα 190 κιλά του (θεωρητικά) μόλις κάνεις πως ξεκινάς εξαφανίζονται και νομίζεις πως καβαλάς ποδήλατο.
Το τιμόνι μου φάνηκε στενό για τα δικά μου γούστα. Άλλωστε δεν έχω συνηθίσει σε τέτοιο στυλ οδήγησης. Η όλη θέση οδήγησης είναι πολύ επιθετική. Το σώμα τοποθετείται με κλίση μπροστά και τα μάρσιπε είναι τοποθετημένα προς τα πίσω.
Η σέλα μου φάνηκε άνετη και όσο χρειάζεται μαλακιά και στενή, για το είδος της μοτοσικλέτας.

Tα όργανα είναι όμορφα και ευανάγνωστα, με όλες τις αντίστοιχες πληροφορίες και ενδείξεις (trip computer, εναπομείναντα χιλιόμετρα για βενζινάδικο, θερμοκρασία, ρολόι κ.τ.λ). Μου άρεσε όταν συνειδητοποίησα πως οι προβολείς μπροστά (που τους βρήκα πολύ όμορφους) δεν είναι μονταρισμένοι στο τιμόνι με αποτέλεσμα καθώς χειρίζεσαι το τιμόνι αυτοί να είναι σταθεροί.

Βάζω μπρος λοιπόν και ακούω τον μεθυστικό ήχο από τον υγρόψυκτο τρικύλινδρο εν σειρά κινητήρα. Κουμπώνω πανεύκολα την 1η και η βόλτα ξεκινά.

Θα ομολογήσω πως όση ώρα οδηγούσα το Triple η καρδιά μου σφιγγόταν δυνατά και το στομάχι μου ήταν κολλημένο πίσω στην πλάτη. Όχι δεν ανέπτυξα υψηλή ταχύτητα. Δεν ήταν αυτός ο σκοπός άλλωστε. Η ροπή (10,5 κιλά στις 7.500σαλ) και η δύναμή του (130 ίπποι στις 9.100 σαλ) είναι τόσο δυνατή που αμέσως σκέφτηκα πως αυτή η μοτοσικλέτα απαιτεί σεβασμό και σωστό χειρισμό για να μπορέσεις να χαρείς τις απίστευτες δυνατότητες που είναι ικανή να σου δώσει, χωρίς όμως να κινδυνέψεις...

Στρίβει απίστευτα εύκολα και σαν τρένο διατηρεί την γραμμή της μέσα στην στροφή. Έχει τέτοια ροπή που δεν χρειάζεται να αλλάζεις ταχύτητα αλλά προσωπικά μου ήταν τόσο ευχάριστος ο ήχος του μοτέρ που μου άρεσε να ανεβοκατεβάζω ταχύτητες, πανεύκολα και με ακρίβεια.

Θέλω να υπογραμμίσω την πολύ καλή αίσθηση από το μπροστινό ανάποδο πιρούνι των 43 mm (πλήρως ρυθμιζόμενες εμπρός και πίσω αναρτήσεις). Ο συνδυασμός αυτού με το μπροστά φρένο μου ενέπνευσαν απόλυτη εμπιστοσύνη. Το πίσω φρένο είναι εξίσου καλό αλλά θέλει προσοχή γιατί είναι δυνατό και αλόγιστη χρήση μπορεί να οδηγήσει σε μπλοκάρισμα, εκτός κι αν σκοπός είναι το παιχνίδι, η λέξη κλειδί για αυτήν την μοτοσικλέτα. Όλα τε λεφτά το πίσω μονόμπρατσο ψαλίδι....

Παιχνίδι, παιχνίδι και πάλι παιχνίδι. Δεν έχω οδηγήσει πολλά streetfighter αλλά μόνο μαχητή των πόλεων μπορώ να το χαρακτηρίσω.

Respect στο Speed Triple.



Εμπειρίες από τον Rc31

Έχοντας κανονίσει το ραντεβού αρκετές μέρες πριν αλλά μη γνωρίζοντας ποια μοτοσικλέτα τελικά θα μου παραχωρήσουν προς δοκιμή ,έφτασα στο κατάστημα της Triumph με μια μικρή αγωνία.
Το ραντεβού με την άγνωστη καλή μου είχε οριστεί για τις 10:30 και φτάνοντας είδα να με περιμένει έξω από το μαγαζί . Ήταν ένα υπέροχο μαύρο (λιλιπούτειο) Speed Triple 1050 κυβικών.

Αν και το έχω δει αρκετές φορές στον δρόμο δεν είχα ποτέ την ευκαιρία να το παρατηρήσω από κοντά. Αμέσως το βλέμμα μου έπεσε στα Michelin Pilot Power ,μιας και που δεν έχω συνηθίσει μοτοσικλέτες παραγωγής με σοβαρό ελαστικό . USD 43 , 2πλο ρετρό φανάρια , αρκετά στενό , 2 τριγωνικές εξατμίσεις με γαργαλιστικό ήχο και ένα υπέροχο μονομπρατσο με μια ζάντα κόσμημα. ( δεν έχει μόνο μια αλλά η πίσω είναι υπέροχη)

Συμπλέκτης , μίζα και τα 130 βρετανικά άλογα ζωντανέψαμε . Χαμογελακι , κρανακι και κούμπωμα της πρώτης στο κιβώτιο . Περίμενα να ακούσω ένα γκουπ (κλασσικό με μένα ) αλλά δεν άκουσα ! . Τα πρώτα 500 μέτρα ήταν περίεργα , προσπαθούσα να εναρμονιστώ με το τιμόνι , θέση οδήγησης και διακόπτες. Αφού τα πάτησα όλα τα κουμπιά και δοκίμασα αρκετές φορές τα φρένα, ξεκίνησα για την διαδρομή που είχα χαράξει στο μυαλό μου .

Τα πρώτα χλμ γίναμε παρεουλα με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα ,κάτι που μου έδωσε την ευκαιρία να δοκιμάσω πως ελείσετε , ευτυχώς δεν είχε πολύ κίνηση και ακόμα και με 5ή και 2000 στροφές το μηχανάκι δεν σκορτζαριζε καθόλου . Πρώτη εντύπωση , ροπή από χαμηλά μέχρι και πριν τον κοφτή , Γραμμικό αφήνοντας την δύναμη κάτω χωρίς περίεργα ξεσπάσματα. Δεν έχει σημασία τι ταχύτητα έχεις μέσα , απλώς άνοιξε το γκάζι . :smt023

Δοκιμή στα φρένα , υπέροχη αίσθηση του πίσω και μπροστινού με ιδιαιτερότητα το μπροστινό να σε προκαλεί για εντο χιχιχιχι. Μοναδικό κακό οι μικροί καθρέπτες που δεν παρέχουν καλή ορατότητα στο τι συμβαίνει πίσω σου ,τουλάχιστον για τον δικό μου σωματοτηπο και όπως είδα δεν μπορούν να ρυθμιστούν αλλά πρέπει να αλαγχθουν.

Ο δρόμος άνοιξε ποια και το Speed Triple μπορούσε να ξεδιπλώσει τα χαρίσματα του . Ένα καλά στημένο σύνολο που σου επιτρέπει να κινηθείς αρκετά άνετα ,γρήγορα παρέχοντας σου αρκετή πληροφόρηση για το τι συμβαίνει στο οδόστρωμα και όλα αυτά χωρίς να πειράξω τίποτα αλλά με τις μαμά ρυθμίσεις . Άρχισα να ανεβοκατεβαίνω την διαδρομή με τις ανοικτές και κλειστές στροφές και κάθε φορά χαμογελούσα ποιο πολύ από την δόση ευχαρίστησης που μου προσέφερε νιώθοντας άνετα και ασφαλής .

Δυστυχώς όπως σε κάθε όνειρο ,έρχεται η στιγμή να ξυπνήσεις , έτσι και γω έπρεπε να σταματήσω γιατί τελείωσε η ώρα που το είχα διαθέσιμο άσε που άναψε και το λαμπάκι ρεζέρβας ( τελικά περναει γρήγορα η ώρα όταν περνάς καλά) .

Ύστερα από την φοβερή ροπή που έχει το εν λόγο μοτέρ από χαμηλά αναρωτιέμαι για το μέλλον αν η Triumph βγάλει και ένα ντυμένο με αυτό το μοτέρ . Το Speed triple είναι ικανό να σου προσφέρει ένα πλατύ χαμόγελο για αρκετές ώρες.

Όπως μας ενημέρωσαν και αυτό το μοντέλο καλύπτεται από 2 χρόνια εγγύηση στο δίκτυο 27 εξουσιοδοτημένων συνεργατών σε όλη την Ελλάδα (συνεχώς μεγαλώνει το δίκτυο)και χρειάζεται αλλαγή λαδιών κ φίλτρου αν 5.000 χλμ και βαλβίδες αν 20.000 χλμ . Διαθεσιμότητα ανταλλακτικών μέσα σε 10 εργάσιμες μέρες αν δεν υπάρχει στην Ελλάδα. Το εν λόγω μοντέλο μπορείτε να το αποκτήσετε από την Triumph και με χρηματοδότηση με έντοκο ή άτοκο διακανονισμό . (Παρέχεται και η δυνατότητα ανταλλαγής )

Φυσικά η Triumph παρέχει μια μεγάλη γκάμα σε αξεσουάρ για την μοτοσικλέτα σας ώστε να γίνει μοναδική και φυσικά για τον αναβάτη, όπως Μπουφάν, Μπότες, Παντελόνια κτλ τα οποία μπορείτε να προμηθευτείτε από την Ελλάδα.
http://www.eliofil.gr ή http://www.triumphmotorcycles.com/Greece/

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε την Eliofil S.A (Triumph) και ιδιαιτέρως το κατάστημα στην Λεωφ Βουλιαγμένης 1 & Αρδήτου (Αθήνα) για την παραχώρηση της μοτοσικλέτας και για τις χρήσιμες πληροφορίες που μας δώσανε και την πολύ καλή συνεργασία .


Περισσότερες Φωτογραφίες
http://www.motocikleta.gr/photo/thumbnails.php?album=27

Videos
http://www.youtube.com/watch?v=qj8BBePBnlc
http://www.youtube.com/watch?v=ybX-ZiryAZQ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 24, 2007 6:55 pm
από nickmonstro
Παιδια πολυ καλο αυτο που κανατε ειλικρινα!!!Ευχομαι να ακολουθησουν και αλλα μηχανακια για να τα δοκιμασετε και μεσα απο εσας να μαθουμε περισοτερα!!!

Συνεχιστε ετσι!!! :smt023

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 24, 2007 7:29 pm
από nemesispm
Εγώ λοιπόν θα πω την γνώμη του συνοδηγού .

Όταν ήρθαν το πρωί τα παιδιά να με πάρουν με το που κατέβηκα έπαθα σοκ βλέποντάς από κοντά το πίσω σελακι της μηχανής ( Βέβαια ήταν και λίγο άδικο το συγκριτικό μια και δίπλα ήταν η μηχανή του Δημήτρη ,καταλαβαίνετε πολυθρόνα ) . Παρολαυτα δεν πτοουμαστε ανεβαίνουμε πανω ο Ηλιας οδηγος εγω συνοδηγος και ξεκιναμε .

Πρωτο πραγμα που καταλαβα ηταν οτι ο μονος τροπος γιανα κρατηθεις ηταν απο τον οδηγο και κανενας αλος . Δεν μπορεις να φτασεις το τεποζιτο και φυσικα δεν υπαρχουν χιρολαβες και αλα τετια . Οποτε τσακονουμε τον οδηγο , πραγμα βολικο μεν για τον πισω αλα καντανταει κουραστικο για τον οδηγο αν καθε φορα που ανηγει τον τραβας και τον κοπανας καθε φορα που φρεναρει .
Μετα απο λιγα χιλιομετρακια ομως προσαρμοστηκα για τον Ηλια δεν ξερω χι χι .

Το σελακι παροτι μικρο τεληκα ηταν ποιο ανετο απο τι φανταζομουνα και αρκετα μαλακο πραγματι .
Αλλα γιατι παντα υπαρχει ενα αλα ειναι πραγματι μικρο αν μπεις σε στροφες δεν νιωθεις καθολου σιγουρια εκει πισω δυστιχος και τα πατιματα του συνοδηγου γλυστρανε τρομερα και φοραγα και μποτες μηχανης .

Κατα τα αλλα δεν ενιωσα ουτε μια στιγμη τον αερα να με ενοχλει παρα την παντελη εληψη φερινγ ημουν μια χαρουλα σε ολη τη διαδρομη .

Το μηχανακι ειναι σουπερ και στις επιταχυνσης του αλα και στα φρενα του σουπερ και μονο που το σκεφτεσε φρεναρει .

Αλλα αν και γυναικα που γουσταρει να ειναι συνοδιγος θα πω οτι παιδες ναι μεν μπορητε να βαλετε συνοδιγο αλα μην το κανετε πηγεντε την βολτα σας μονος σας σιγουρα θα το ευχαριστηθητε περισοτερο και οποιος καταλαβε καταλαβε :smt077 :smt077 :smt077

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 24, 2007 10:34 pm
από Ouzo Power
Δεν αμφηβαλλω τα μηχανικα του προσοντα....



Αλλα το ριμαδι πιστευω οτι ειναι κακασχημο....

Ολα αυτα τα καλα που εχει ας τα ειχε μεσα σε ενα ωραιο κουστουμι!

Μπραβο παιδια ωραια εμπειρια θα ηταν ε?

Εχω οδηγησει και εγω και να παρατηρησω κατι αν το ειδατε και εσεις?

1)Στο κατεβασμα ταχυτητων (βιαιο) μου αρεσε πολυ οτι δεν νευριαζε το μηχανακι ρολαρε απιστευτα με μια τρομερη γραμμηκοτητα!

2)Ο συνεπιβατης μετα απο ενα ψιλο μακρυνο ταξιδακι θα αρχισει να ενοχληται απο τις εξατμισεις

(απο εμπειρια το λεω)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 24, 2007 10:54 pm
από V7
Ouzo Power έγραψε:
Αλλα το ριμαδι πιστευω οτι ειναι κακασχημο....



Συμφωνώ κι εγώ με τον φίλο...

Μπράβο παίδες για την καλή δουλειά! :smt023

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 24, 2007 11:23 pm
από lord
εμενα προσωπικα μου αρεσει...σιγουρα ειναι πολυ καλη εμπειρια μια βολτα με δαυτο!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 25, 2007 12:02 am
από Tdmrider
Τυχερούλιδες !!!


:smt077 :smt077 :smt077

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 25, 2007 12:51 am
από Dimitris
σε ότι αφορά την εμφάνιση τα γούστα είναι υποκειμενικά και αυτή είναι η ομορφιά, να εκφράζονται διάφορες απόψεις.

Προσωπικά το βρίσκω ξεχωριστό και μου αρέσουν πολύ τα φανάρια που όπως είπε η nemesis είναι σαν να του πετάχτηκαν τα μάτια έξω... :D


OuzoPower έχεις δίκιο για την γραμμικότητα και την άψογη λειτουργία του κινητήρα. Οι άγγλοι έχουν βάλει πολύ μεράκι.
Για τις εξατμίσεις, για τους ευνόητους λόγους δεν μπορώ να εκφέρω τεκμηριωμένη άποψη.

:smt006

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 25, 2007 1:56 pm
από tha_pag
Καλή η Αγγλιδούλα αλλά από αξιοπιστία?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 25, 2007 2:14 pm
από iliasRC31
Ouzo Power έγραψε:Δεν αμφηβαλλω τα μηχανικα του προσοντα....



Αλλα το ριμαδι πιστευω οτι ειναι κακασχημο....

Ολα αυτα τα καλα που εχει ας τα ειχε μεσα σε ενα ωραιο κουστουμι!

Μπραβο παιδια ωραια εμπειρια θα ηταν ε?

Εχω οδηγησει και εγω και να παρατηρησω κατι αν το ειδατε και εσεις?

1)Στο κατεβασμα ταχυτητων (βιαιο) μου αρεσε πολυ οτι δεν νευριαζε το μηχανακι ρολαρε απιστευτα με μια τρομερη γραμμηκοτητα!

2)Ο συνεπιβατης μετα απο ενα ψιλο μακρυνο ταξιδακι θα αρχισει να ενοχληται απο τις εξατμισεις

(απο εμπειρια το λεω)



Οπως λεει και ο Δημητρης το θέμα ομορφια ειναι οπως το βλεπει ο καθε ενας μας , αν υπηρχαν μετρα θα ειχαμε ολοι τις ιδιες μηχανες. (ευτηχως που δεν υπαρχουν)

Αυτο που λες με το κατεβασμα εισαι σωστος , ειναι φοβερος ο τροπος που αφηνει την δυναμη κατω και στο ανεβασμα και στο κατέβασμα .

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 30, 2008 10:18 pm
από Billy
Σήμερα πήρα το Speed Triple για μια δοκιμή 20λεπτών. Πολύ άνετη μοτοσυκλέτα (για μένα τουλάχιστον) με μόνο κακό σημείο η σέλα του που θα ήθελα να ήταν λίγο πιο φαρδυά. Πόδια, χέρια πλάτι όλα σε σημείο που με άφηναν να οδηγήσω σβέλτα αλλά όταν το ήθελα να κρουσάρω άνετα. Ο ήχως του κινητήρα στο ρελαντί σε υπνοτίζει, όταν το ανοίγεις όμως είναι σαν να ακούγετε τουρμπίνα απο κάτω σου. Σεβασμός στα φρένα, σεβασμός στο γκάζι (ακόμη και με 2 ταχύτητες πάνω στο κιβώτιο), γενικά η μοτοσυκλέτα αυτή φωνάζει Respect me! Στην κίνηση χώραγε παντού, πράγμα που με κέρδισε μιας και με την δικιά μου γωνιες 90μοιρών ανάμεσα απο αμάξια απαγορεύετε. Μ'αρεσε... πολύ μ'άρεσε... πάρα πολύ μ'άρεσε. Δίνουν και 1000Ε έκπτωση σε αξεσουάρ... κουχ κουχ.. εξατμιση.. κουχ... Πάντως στο test drive του motocikleta.gr αναγράφετε πως έχουν και άτοκες δόσεις, πράγμα που ρώτησα και δυστηχώς δεν υσχύει. Α, μη το ξεχάσω, πολύ μ'άρεσε

Και επειδί είμαι λίγο crazy boy πέρασα απο HellinStore που είχα κανονίσει και για 990SM το οποίο δεν θα πω εντυπώσεις γιατί θα είναι offtopic (δεν μπορείς να τα οδηγήσεις ήρεμα αυτά τα ριμάδια... :smt039 )

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 31, 2008 8:43 am
από Dimitris
Billy είναι ένα όμορφο και λιτό πυραυλάκι!! Όσο για το KTM, άνοιξε ένα τόπικ στο ΜΟΝΤΕΛΑ και πες μας!! Δηλαδή εμείς να μην ξέρουμε;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 31, 2008 2:07 pm
από iliasRC31
Billy έγραψε:Πάντως στο test drive του motocikleta.gr αναγράφετε πως έχουν και άτοκες δόσεις, πράγμα που ρώτησα και δυστηχώς δεν υσχύει.


Εχει περάσει πανω απο 1ετος απο το test μας οποτε λογικο ειναι να εχει αλλαξει η χρηματοδοτηση .

Χαιρομαι που σου άρεσε και ας το οδηγησες τοσο λιγο και στο ιδιο στυλ ειναι και το stret triple