Triumph Speed Triple 1050 by Motocikleta.Gr
Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 24, 2007 11:51 am
20 Ιανουαρίου 2007 το Motocikleta.Gr δοκιμάζει ένα Triumph Speed Triple 1050 .Μέσα από αυτό το ποστ θα προσπαθήσουμε να μοιραστούμε μαζί σας τις εμπειρίες μας για την εν λόγο μηχανή από τον χρόνο που την είχαμε στην διάθεση μας.
Εμπειρίες απο τον Dimitri
Όταν ο Ηλίας μου ανακοίνωσε πως θα κάνουμε test ride το Triumph Speed Triple γυάλισε το μάτι μου και δεν έβλεπα την ώρα να το καβαλήσω. Είχα διαβάσει και ακούσει πολλά για αυτή τη μοτοσικλέτα και αδημονούσα να οδηγήσω ένα πραγματικό streetfighter.
Όταν ανέβηκα αμέσως σκέφτηκα πως είναι λίγο πιο ψηλό απ’ότι μου φαινότανε. (815mm). Είμαι 1,73 εκ. και τα πόδια μου πατούσαν κάτω σχεδόν στις μύτες. Άντε λίγο παραπάνω. Όπως το χάζευα ,περίμενα να είναι χαμηλότερο.
Το σουλούπι του είναι πραγματικά πολύ συμμαζεμένο. Τα 190 κιλά του (θεωρητικά) μόλις κάνεις πως ξεκινάς εξαφανίζονται και νομίζεις πως καβαλάς ποδήλατο.
Το τιμόνι μου φάνηκε στενό για τα δικά μου γούστα. Άλλωστε δεν έχω συνηθίσει σε τέτοιο στυλ οδήγησης. Η όλη θέση οδήγησης είναι πολύ επιθετική. Το σώμα τοποθετείται με κλίση μπροστά και τα μάρσιπε είναι τοποθετημένα προς τα πίσω.
Η σέλα μου φάνηκε άνετη και όσο χρειάζεται μαλακιά και στενή, για το είδος της μοτοσικλέτας.
Tα όργανα είναι όμορφα και ευανάγνωστα, με όλες τις αντίστοιχες πληροφορίες και ενδείξεις (trip computer, εναπομείναντα χιλιόμετρα για βενζινάδικο, θερμοκρασία, ρολόι κ.τ.λ). Μου άρεσε όταν συνειδητοποίησα πως οι προβολείς μπροστά (που τους βρήκα πολύ όμορφους) δεν είναι μονταρισμένοι στο τιμόνι με αποτέλεσμα καθώς χειρίζεσαι το τιμόνι αυτοί να είναι σταθεροί.
Βάζω μπρος λοιπόν και ακούω τον μεθυστικό ήχο από τον υγρόψυκτο τρικύλινδρο εν σειρά κινητήρα. Κουμπώνω πανεύκολα την 1η και η βόλτα ξεκινά.
Θα ομολογήσω πως όση ώρα οδηγούσα το Triple η καρδιά μου σφιγγόταν δυνατά και το στομάχι μου ήταν κολλημένο πίσω στην πλάτη. Όχι δεν ανέπτυξα υψηλή ταχύτητα. Δεν ήταν αυτός ο σκοπός άλλωστε. Η ροπή (10,5 κιλά στις 7.500σαλ) και η δύναμή του (130 ίπποι στις 9.100 σαλ) είναι τόσο δυνατή που αμέσως σκέφτηκα πως αυτή η μοτοσικλέτα απαιτεί σεβασμό και σωστό χειρισμό για να μπορέσεις να χαρείς τις απίστευτες δυνατότητες που είναι ικανή να σου δώσει, χωρίς όμως να κινδυνέψεις...
Στρίβει απίστευτα εύκολα και σαν τρένο διατηρεί την γραμμή της μέσα στην στροφή. Έχει τέτοια ροπή που δεν χρειάζεται να αλλάζεις ταχύτητα αλλά προσωπικά μου ήταν τόσο ευχάριστος ο ήχος του μοτέρ που μου άρεσε να ανεβοκατεβάζω ταχύτητες, πανεύκολα και με ακρίβεια.
Θέλω να υπογραμμίσω την πολύ καλή αίσθηση από το μπροστινό ανάποδο πιρούνι των 43 mm (πλήρως ρυθμιζόμενες εμπρός και πίσω αναρτήσεις). Ο συνδυασμός αυτού με το μπροστά φρένο μου ενέπνευσαν απόλυτη εμπιστοσύνη. Το πίσω φρένο είναι εξίσου καλό αλλά θέλει προσοχή γιατί είναι δυνατό και αλόγιστη χρήση μπορεί να οδηγήσει σε μπλοκάρισμα, εκτός κι αν σκοπός είναι το παιχνίδι, η λέξη κλειδί για αυτήν την μοτοσικλέτα. Όλα τε λεφτά το πίσω μονόμπρατσο ψαλίδι....
Παιχνίδι, παιχνίδι και πάλι παιχνίδι. Δεν έχω οδηγήσει πολλά streetfighter αλλά μόνο μαχητή των πόλεων μπορώ να το χαρακτηρίσω.
Respect στο Speed Triple.
Εμπειρίες από τον Rc31
Έχοντας κανονίσει το ραντεβού αρκετές μέρες πριν αλλά μη γνωρίζοντας ποια μοτοσικλέτα τελικά θα μου παραχωρήσουν προς δοκιμή ,έφτασα στο κατάστημα της Triumph με μια μικρή αγωνία.
Το ραντεβού με την άγνωστη καλή μου είχε οριστεί για τις 10:30 και φτάνοντας είδα να με περιμένει έξω από το μαγαζί . Ήταν ένα υπέροχο μαύρο (λιλιπούτειο) Speed Triple 1050 κυβικών.
Αν και το έχω δει αρκετές φορές στον δρόμο δεν είχα ποτέ την ευκαιρία να το παρατηρήσω από κοντά. Αμέσως το βλέμμα μου έπεσε στα Michelin Pilot Power ,μιας και που δεν έχω συνηθίσει μοτοσικλέτες παραγωγής με σοβαρό ελαστικό . USD 43 , 2πλο ρετρό φανάρια , αρκετά στενό , 2 τριγωνικές εξατμίσεις με γαργαλιστικό ήχο και ένα υπέροχο μονομπρατσο με μια ζάντα κόσμημα. ( δεν έχει μόνο μια αλλά η πίσω είναι υπέροχη)
Συμπλέκτης , μίζα και τα 130 βρετανικά άλογα ζωντανέψαμε . Χαμογελακι , κρανακι και κούμπωμα της πρώτης στο κιβώτιο . Περίμενα να ακούσω ένα γκουπ (κλασσικό με μένα ) αλλά δεν άκουσα . Τα πρώτα 500 μέτρα ήταν περίεργα , προσπαθούσα να εναρμονιστώ με το τιμόνι , θέση οδήγησης και διακόπτες. Αφού τα πάτησα όλα τα κουμπιά και δοκίμασα αρκετές φορές τα φρένα, ξεκίνησα για την διαδρομή που είχα χαράξει στο μυαλό μου .
Τα πρώτα χλμ γίναμε παρεουλα με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα ,κάτι που μου έδωσε την ευκαιρία να δοκιμάσω πως ελείσετε , ευτυχώς δεν είχε πολύ κίνηση και ακόμα και με 5ή και 2000 στροφές το μηχανάκι δεν σκορτζαριζε καθόλου . Πρώτη εντύπωση , ροπή από χαμηλά μέχρι και πριν τον κοφτή , Γραμμικό αφήνοντας την δύναμη κάτω χωρίς περίεργα ξεσπάσματα. Δεν έχει σημασία τι ταχύτητα έχεις μέσα , απλώς άνοιξε το γκάζι .
Δοκιμή στα φρένα , υπέροχη αίσθηση του πίσω και μπροστινού με ιδιαιτερότητα το μπροστινό να σε προκαλεί για εντο χιχιχιχι. Μοναδικό κακό οι μικροί καθρέπτες που δεν παρέχουν καλή ορατότητα στο τι συμβαίνει πίσω σου ,τουλάχιστον για τον δικό μου σωματοτηπο και όπως είδα δεν μπορούν να ρυθμιστούν αλλά πρέπει να αλαγχθουν.
Ο δρόμος άνοιξε ποια και το Speed Triple μπορούσε να ξεδιπλώσει τα χαρίσματα του . Ένα καλά στημένο σύνολο που σου επιτρέπει να κινηθείς αρκετά άνετα ,γρήγορα παρέχοντας σου αρκετή πληροφόρηση για το τι συμβαίνει στο οδόστρωμα και όλα αυτά χωρίς να πειράξω τίποτα αλλά με τις μαμά ρυθμίσεις . Άρχισα να ανεβοκατεβαίνω την διαδρομή με τις ανοικτές και κλειστές στροφές και κάθε φορά χαμογελούσα ποιο πολύ από την δόση ευχαρίστησης που μου προσέφερε νιώθοντας άνετα και ασφαλής .
Δυστυχώς όπως σε κάθε όνειρο ,έρχεται η στιγμή να ξυπνήσεις , έτσι και γω έπρεπε να σταματήσω γιατί τελείωσε η ώρα που το είχα διαθέσιμο άσε που άναψε και το λαμπάκι ρεζέρβας ( τελικά περναει γρήγορα η ώρα όταν περνάς καλά) .
Ύστερα από την φοβερή ροπή που έχει το εν λόγο μοτέρ από χαμηλά αναρωτιέμαι για το μέλλον αν η Triumph βγάλει και ένα ντυμένο με αυτό το μοτέρ . Το Speed triple είναι ικανό να σου προσφέρει ένα πλατύ χαμόγελο για αρκετές ώρες.
Όπως μας ενημέρωσαν και αυτό το μοντέλο καλύπτεται από 2 χρόνια εγγύηση στο δίκτυο 27 εξουσιοδοτημένων συνεργατών σε όλη την Ελλάδα (συνεχώς μεγαλώνει το δίκτυο)και χρειάζεται αλλαγή λαδιών κ φίλτρου αν 5.000 χλμ και βαλβίδες αν 20.000 χλμ . Διαθεσιμότητα ανταλλακτικών μέσα σε 10 εργάσιμες μέρες αν δεν υπάρχει στην Ελλάδα. Το εν λόγω μοντέλο μπορείτε να το αποκτήσετε από την Triumph και με χρηματοδότηση με έντοκο ή άτοκο διακανονισμό . (Παρέχεται και η δυνατότητα ανταλλαγής )
Φυσικά η Triumph παρέχει μια μεγάλη γκάμα σε αξεσουάρ για την μοτοσικλέτα σας ώστε να γίνει μοναδική και φυσικά για τον αναβάτη, όπως Μπουφάν, Μπότες, Παντελόνια κτλ τα οποία μπορείτε να προμηθευτείτε από την Ελλάδα.
http://www.eliofil.gr ή http://www.triumphmotorcycles.com/Greece/
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε την Eliofil S.A (Triumph) και ιδιαιτέρως το κατάστημα στην Λεωφ Βουλιαγμένης 1 & Αρδήτου (Αθήνα) για την παραχώρηση της μοτοσικλέτας και για τις χρήσιμες πληροφορίες που μας δώσανε και την πολύ καλή συνεργασία .
Περισσότερες Φωτογραφίες
http://www.motocikleta.gr/photo/thumbnails.php?album=27
Videos
http://www.youtube.com/watch?v=qj8BBePBnlc
http://www.youtube.com/watch?v=ybX-ZiryAZQ
Εμπειρίες απο τον Dimitri
Όταν ο Ηλίας μου ανακοίνωσε πως θα κάνουμε test ride το Triumph Speed Triple γυάλισε το μάτι μου και δεν έβλεπα την ώρα να το καβαλήσω. Είχα διαβάσει και ακούσει πολλά για αυτή τη μοτοσικλέτα και αδημονούσα να οδηγήσω ένα πραγματικό streetfighter.
Όταν ανέβηκα αμέσως σκέφτηκα πως είναι λίγο πιο ψηλό απ’ότι μου φαινότανε. (815mm). Είμαι 1,73 εκ. και τα πόδια μου πατούσαν κάτω σχεδόν στις μύτες. Άντε λίγο παραπάνω. Όπως το χάζευα ,περίμενα να είναι χαμηλότερο.
Το σουλούπι του είναι πραγματικά πολύ συμμαζεμένο. Τα 190 κιλά του (θεωρητικά) μόλις κάνεις πως ξεκινάς εξαφανίζονται και νομίζεις πως καβαλάς ποδήλατο.
Το τιμόνι μου φάνηκε στενό για τα δικά μου γούστα. Άλλωστε δεν έχω συνηθίσει σε τέτοιο στυλ οδήγησης. Η όλη θέση οδήγησης είναι πολύ επιθετική. Το σώμα τοποθετείται με κλίση μπροστά και τα μάρσιπε είναι τοποθετημένα προς τα πίσω.
Η σέλα μου φάνηκε άνετη και όσο χρειάζεται μαλακιά και στενή, για το είδος της μοτοσικλέτας.
Tα όργανα είναι όμορφα και ευανάγνωστα, με όλες τις αντίστοιχες πληροφορίες και ενδείξεις (trip computer, εναπομείναντα χιλιόμετρα για βενζινάδικο, θερμοκρασία, ρολόι κ.τ.λ). Μου άρεσε όταν συνειδητοποίησα πως οι προβολείς μπροστά (που τους βρήκα πολύ όμορφους) δεν είναι μονταρισμένοι στο τιμόνι με αποτέλεσμα καθώς χειρίζεσαι το τιμόνι αυτοί να είναι σταθεροί.
Βάζω μπρος λοιπόν και ακούω τον μεθυστικό ήχο από τον υγρόψυκτο τρικύλινδρο εν σειρά κινητήρα. Κουμπώνω πανεύκολα την 1η και η βόλτα ξεκινά.
Θα ομολογήσω πως όση ώρα οδηγούσα το Triple η καρδιά μου σφιγγόταν δυνατά και το στομάχι μου ήταν κολλημένο πίσω στην πλάτη. Όχι δεν ανέπτυξα υψηλή ταχύτητα. Δεν ήταν αυτός ο σκοπός άλλωστε. Η ροπή (10,5 κιλά στις 7.500σαλ) και η δύναμή του (130 ίπποι στις 9.100 σαλ) είναι τόσο δυνατή που αμέσως σκέφτηκα πως αυτή η μοτοσικλέτα απαιτεί σεβασμό και σωστό χειρισμό για να μπορέσεις να χαρείς τις απίστευτες δυνατότητες που είναι ικανή να σου δώσει, χωρίς όμως να κινδυνέψεις...
Στρίβει απίστευτα εύκολα και σαν τρένο διατηρεί την γραμμή της μέσα στην στροφή. Έχει τέτοια ροπή που δεν χρειάζεται να αλλάζεις ταχύτητα αλλά προσωπικά μου ήταν τόσο ευχάριστος ο ήχος του μοτέρ που μου άρεσε να ανεβοκατεβάζω ταχύτητες, πανεύκολα και με ακρίβεια.
Θέλω να υπογραμμίσω την πολύ καλή αίσθηση από το μπροστινό ανάποδο πιρούνι των 43 mm (πλήρως ρυθμιζόμενες εμπρός και πίσω αναρτήσεις). Ο συνδυασμός αυτού με το μπροστά φρένο μου ενέπνευσαν απόλυτη εμπιστοσύνη. Το πίσω φρένο είναι εξίσου καλό αλλά θέλει προσοχή γιατί είναι δυνατό και αλόγιστη χρήση μπορεί να οδηγήσει σε μπλοκάρισμα, εκτός κι αν σκοπός είναι το παιχνίδι, η λέξη κλειδί για αυτήν την μοτοσικλέτα. Όλα τε λεφτά το πίσω μονόμπρατσο ψαλίδι....
Παιχνίδι, παιχνίδι και πάλι παιχνίδι. Δεν έχω οδηγήσει πολλά streetfighter αλλά μόνο μαχητή των πόλεων μπορώ να το χαρακτηρίσω.
Respect στο Speed Triple.
Εμπειρίες από τον Rc31
Έχοντας κανονίσει το ραντεβού αρκετές μέρες πριν αλλά μη γνωρίζοντας ποια μοτοσικλέτα τελικά θα μου παραχωρήσουν προς δοκιμή ,έφτασα στο κατάστημα της Triumph με μια μικρή αγωνία.
Το ραντεβού με την άγνωστη καλή μου είχε οριστεί για τις 10:30 και φτάνοντας είδα να με περιμένει έξω από το μαγαζί . Ήταν ένα υπέροχο μαύρο (λιλιπούτειο) Speed Triple 1050 κυβικών.
Αν και το έχω δει αρκετές φορές στον δρόμο δεν είχα ποτέ την ευκαιρία να το παρατηρήσω από κοντά. Αμέσως το βλέμμα μου έπεσε στα Michelin Pilot Power ,μιας και που δεν έχω συνηθίσει μοτοσικλέτες παραγωγής με σοβαρό ελαστικό . USD 43 , 2πλο ρετρό φανάρια , αρκετά στενό , 2 τριγωνικές εξατμίσεις με γαργαλιστικό ήχο και ένα υπέροχο μονομπρατσο με μια ζάντα κόσμημα. ( δεν έχει μόνο μια αλλά η πίσω είναι υπέροχη)
Συμπλέκτης , μίζα και τα 130 βρετανικά άλογα ζωντανέψαμε . Χαμογελακι , κρανακι και κούμπωμα της πρώτης στο κιβώτιο . Περίμενα να ακούσω ένα γκουπ (κλασσικό με μένα ) αλλά δεν άκουσα . Τα πρώτα 500 μέτρα ήταν περίεργα , προσπαθούσα να εναρμονιστώ με το τιμόνι , θέση οδήγησης και διακόπτες. Αφού τα πάτησα όλα τα κουμπιά και δοκίμασα αρκετές φορές τα φρένα, ξεκίνησα για την διαδρομή που είχα χαράξει στο μυαλό μου .
Τα πρώτα χλμ γίναμε παρεουλα με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα ,κάτι που μου έδωσε την ευκαιρία να δοκιμάσω πως ελείσετε , ευτυχώς δεν είχε πολύ κίνηση και ακόμα και με 5ή και 2000 στροφές το μηχανάκι δεν σκορτζαριζε καθόλου . Πρώτη εντύπωση , ροπή από χαμηλά μέχρι και πριν τον κοφτή , Γραμμικό αφήνοντας την δύναμη κάτω χωρίς περίεργα ξεσπάσματα. Δεν έχει σημασία τι ταχύτητα έχεις μέσα , απλώς άνοιξε το γκάζι .
Δοκιμή στα φρένα , υπέροχη αίσθηση του πίσω και μπροστινού με ιδιαιτερότητα το μπροστινό να σε προκαλεί για εντο χιχιχιχι. Μοναδικό κακό οι μικροί καθρέπτες που δεν παρέχουν καλή ορατότητα στο τι συμβαίνει πίσω σου ,τουλάχιστον για τον δικό μου σωματοτηπο και όπως είδα δεν μπορούν να ρυθμιστούν αλλά πρέπει να αλαγχθουν.
Ο δρόμος άνοιξε ποια και το Speed Triple μπορούσε να ξεδιπλώσει τα χαρίσματα του . Ένα καλά στημένο σύνολο που σου επιτρέπει να κινηθείς αρκετά άνετα ,γρήγορα παρέχοντας σου αρκετή πληροφόρηση για το τι συμβαίνει στο οδόστρωμα και όλα αυτά χωρίς να πειράξω τίποτα αλλά με τις μαμά ρυθμίσεις . Άρχισα να ανεβοκατεβαίνω την διαδρομή με τις ανοικτές και κλειστές στροφές και κάθε φορά χαμογελούσα ποιο πολύ από την δόση ευχαρίστησης που μου προσέφερε νιώθοντας άνετα και ασφαλής .
Δυστυχώς όπως σε κάθε όνειρο ,έρχεται η στιγμή να ξυπνήσεις , έτσι και γω έπρεπε να σταματήσω γιατί τελείωσε η ώρα που το είχα διαθέσιμο άσε που άναψε και το λαμπάκι ρεζέρβας ( τελικά περναει γρήγορα η ώρα όταν περνάς καλά) .
Ύστερα από την φοβερή ροπή που έχει το εν λόγο μοτέρ από χαμηλά αναρωτιέμαι για το μέλλον αν η Triumph βγάλει και ένα ντυμένο με αυτό το μοτέρ . Το Speed triple είναι ικανό να σου προσφέρει ένα πλατύ χαμόγελο για αρκετές ώρες.
Όπως μας ενημέρωσαν και αυτό το μοντέλο καλύπτεται από 2 χρόνια εγγύηση στο δίκτυο 27 εξουσιοδοτημένων συνεργατών σε όλη την Ελλάδα (συνεχώς μεγαλώνει το δίκτυο)και χρειάζεται αλλαγή λαδιών κ φίλτρου αν 5.000 χλμ και βαλβίδες αν 20.000 χλμ . Διαθεσιμότητα ανταλλακτικών μέσα σε 10 εργάσιμες μέρες αν δεν υπάρχει στην Ελλάδα. Το εν λόγω μοντέλο μπορείτε να το αποκτήσετε από την Triumph και με χρηματοδότηση με έντοκο ή άτοκο διακανονισμό . (Παρέχεται και η δυνατότητα ανταλλαγής )
Φυσικά η Triumph παρέχει μια μεγάλη γκάμα σε αξεσουάρ για την μοτοσικλέτα σας ώστε να γίνει μοναδική και φυσικά για τον αναβάτη, όπως Μπουφάν, Μπότες, Παντελόνια κτλ τα οποία μπορείτε να προμηθευτείτε από την Ελλάδα.
http://www.eliofil.gr ή http://www.triumphmotorcycles.com/Greece/
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε την Eliofil S.A (Triumph) και ιδιαιτέρως το κατάστημα στην Λεωφ Βουλιαγμένης 1 & Αρδήτου (Αθήνα) για την παραχώρηση της μοτοσικλέτας και για τις χρήσιμες πληροφορίες που μας δώσανε και την πολύ καλή συνεργασία .
Περισσότερες Φωτογραφίες
http://www.motocikleta.gr/photo/thumbnails.php?album=27
Videos
http://www.youtube.com/watch?v=qj8BBePBnlc
http://www.youtube.com/watch?v=ybX-ZiryAZQ