Moto Guzzi - Breva 1100 Abs
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 24, 2007 6:02 pm
Το ραντεβού είχε κλειστεί για τις 17-5-07 στο εξουσιοδοτημένο κατάστημα της Piaggio που μας περίμενε μια Ιταλίδα καλλονή με το όνομα Breva της γνωστής οικογενείας Moto Guzzi . Η καρδιά μου χτύπαγε δυνατά αφού η προηγούμενη εμπειρία μου μαζί της είχε κρατήσει πολύ λίγο .
Με το που την αντικρίζω, ένιωσα μια φλόγα μέσα μου αφού ήταν ντυμένη στα κόκκινα και με περίμενε να με ξεναγήσει στον κόσμο της . Λίγα βασικά από τον μηχανικό και βουρ μιζιά (χωρίς συμπλέκτη και με αυτόματη μίζα) και ξανάνιωσα τον ρυθμικό αλλά όχι ενοχλητικό κραδασμό του μοτέρ . Αφού έπαιζα καν 5λεπτο με τις αρκετές ρυθμίσεις στο κοντέρ, (average fuel, max speed ,average speed , trip 1 &2 , lap timer ,shift light κτλ ) άνοιξα στοματάκι με το γλυκό κούμπωμα της 1ης ταχύτητας.
Χιχι γνώριμη κατάσταση από ην προηγούμενη φορά , και βουρρρρ για φωτογράφηση και περεταίρω γνωριμία . Ως ιταλίδα στήθηκε με μεγάλη χάρη στον φακό αλλά και στον δρόμο όπου την χάζευαν τα μάτια τον περαστικών . (έψαχνα για ματοχαντρο) Παρόλο την σχετική κίνηση στον δρόμο , κινιόμουνα με μεγάλη άνεση (κάτι που δεν το περίμενα) λόγο της θέσης οδήγησης αλλά και τις μακριές σχέσεις . Το τιμόνι έκοβε αρκετά και ο υδραυλικός συμπλέκτης βοηθούσε αρκετά .
Όπα λέω ευκαιρία να δοκιμάσω το Abs μέσα στην κίνηση , το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι λειτουργεί υπέροχα και σίγουρα χρήσιμο . Την ίδια εντύπωση μου έδωσε στην βροχή ακόμα και αν φρενάριζες μέσα στην στροφή . Με τίποτα δεν έχανες το μηχανάκι λόγο φρένου .
Όσα περισσότερα χλμ τόσο ποιο οικία ένιωθα μαζί της , χαλαρά πρέπει να κάνω ένα ταξιδάκι μαζί της σκεπτικά, οπότε βγήκαμε Εθνική για να δοκιμάσω της χάρες της . Η θέση οδήγησης ιδανική για άπειρα χλμ σε ανοικτούς ή κλειστούς δρόμους με ένα πρόθυμο αλλά συγχρόνως αρκετά οικονομικό (σε κατανάλωση) μοτέρ και ένα σύνολο που προδιαθέτει θετικά τα solo αλλά και τα δικαβαλα ταξίδια .
Και όντος δεν έκανα λάθος , το μόνο που δεν μου άρεσε στην Εθνική ήταν η θέση της ζελατίνας που έπρεπε να είναι ποιο ψηλά για το δικό μου ύψος και οι καθρέπτες που μετά τα 80 χλμ δεν έχουν καθαρή εικόνα .
Και αν νομίζετε ότι η οδηγική απόλαυση τελειώνει εδώ , γελιέστε ! ακόμα και ως συνεπιβάτης μπορεί και σου προσφέρει την μαγεία της με φοβερή άνεση και άνετα μπορείς να ξεχαστείς ότι είσαι σε μοτοσικλέτα. Η σέλα δεν γλιστρά , τα μασπιε είναι στην σωστή θέση με αποτέλεσμα ότι δεν χρειάζεται ούτε καν να κρατιέσαι από τις χειρολαβές και οι αναρτήσεις άνετες .
Στα 567 χλμ που έκανα μαζί της και από τις εμπειρίες που μοιραστικά μαζί της, το Breva 1100 Abs της Moto Guzzi είναι πραγματικά μια ιταλίδα καλλονή προικισμένη σε πολλά σημεία, για ανθρώπους που δεν συμβιβάζονται με το κοινό αλλά ζητάνε κάτι διαφορετικό .
Ένα θερμό ευχαριστώ στην Piaggio που μας παραχώρησε το μηχανάκι αλλά και στο κατάστημα Moto Droulias που μας βοήθησε στην διαδρομή λόγο καρφιού στο πίσω ελαστικό .
[GVideo]http://video.google.com/videoplay?docid=-5274176527869044785&hl=en[/GVideo]
Με το που την αντικρίζω, ένιωσα μια φλόγα μέσα μου αφού ήταν ντυμένη στα κόκκινα και με περίμενε να με ξεναγήσει στον κόσμο της . Λίγα βασικά από τον μηχανικό και βουρ μιζιά (χωρίς συμπλέκτη και με αυτόματη μίζα) και ξανάνιωσα τον ρυθμικό αλλά όχι ενοχλητικό κραδασμό του μοτέρ . Αφού έπαιζα καν 5λεπτο με τις αρκετές ρυθμίσεις στο κοντέρ, (average fuel, max speed ,average speed , trip 1 &2 , lap timer ,shift light κτλ ) άνοιξα στοματάκι με το γλυκό κούμπωμα της 1ης ταχύτητας.
Χιχι γνώριμη κατάσταση από ην προηγούμενη φορά , και βουρρρρ για φωτογράφηση και περεταίρω γνωριμία . Ως ιταλίδα στήθηκε με μεγάλη χάρη στον φακό αλλά και στον δρόμο όπου την χάζευαν τα μάτια τον περαστικών . (έψαχνα για ματοχαντρο) Παρόλο την σχετική κίνηση στον δρόμο , κινιόμουνα με μεγάλη άνεση (κάτι που δεν το περίμενα) λόγο της θέσης οδήγησης αλλά και τις μακριές σχέσεις . Το τιμόνι έκοβε αρκετά και ο υδραυλικός συμπλέκτης βοηθούσε αρκετά .
Όπα λέω ευκαιρία να δοκιμάσω το Abs μέσα στην κίνηση , το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι λειτουργεί υπέροχα και σίγουρα χρήσιμο . Την ίδια εντύπωση μου έδωσε στην βροχή ακόμα και αν φρενάριζες μέσα στην στροφή . Με τίποτα δεν έχανες το μηχανάκι λόγο φρένου .
Όσα περισσότερα χλμ τόσο ποιο οικία ένιωθα μαζί της , χαλαρά πρέπει να κάνω ένα ταξιδάκι μαζί της σκεπτικά, οπότε βγήκαμε Εθνική για να δοκιμάσω της χάρες της . Η θέση οδήγησης ιδανική για άπειρα χλμ σε ανοικτούς ή κλειστούς δρόμους με ένα πρόθυμο αλλά συγχρόνως αρκετά οικονομικό (σε κατανάλωση) μοτέρ και ένα σύνολο που προδιαθέτει θετικά τα solo αλλά και τα δικαβαλα ταξίδια .
Και όντος δεν έκανα λάθος , το μόνο που δεν μου άρεσε στην Εθνική ήταν η θέση της ζελατίνας που έπρεπε να είναι ποιο ψηλά για το δικό μου ύψος και οι καθρέπτες που μετά τα 80 χλμ δεν έχουν καθαρή εικόνα .
Και αν νομίζετε ότι η οδηγική απόλαυση τελειώνει εδώ , γελιέστε ! ακόμα και ως συνεπιβάτης μπορεί και σου προσφέρει την μαγεία της με φοβερή άνεση και άνετα μπορείς να ξεχαστείς ότι είσαι σε μοτοσικλέτα. Η σέλα δεν γλιστρά , τα μασπιε είναι στην σωστή θέση με αποτέλεσμα ότι δεν χρειάζεται ούτε καν να κρατιέσαι από τις χειρολαβές και οι αναρτήσεις άνετες .
Στα 567 χλμ που έκανα μαζί της και από τις εμπειρίες που μοιραστικά μαζί της, το Breva 1100 Abs της Moto Guzzi είναι πραγματικά μια ιταλίδα καλλονή προικισμένη σε πολλά σημεία, για ανθρώπους που δεν συμβιβάζονται με το κοινό αλλά ζητάνε κάτι διαφορετικό .
Ένα θερμό ευχαριστώ στην Piaggio που μας παραχώρησε το μηχανάκι αλλά και στο κατάστημα Moto Droulias που μας βοήθησε στην διαδρομή λόγο καρφιού στο πίσω ελαστικό .
[GVideo]http://video.google.com/videoplay?docid=-5274176527869044785&hl=en[/GVideo]