Σελίδα 1 από 1

Super Duke 990 by KTM

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιουν 01, 2007 9:45 am
από iliasRC31
Το δύσκολο κομμάτι ενός Test Ride είναι η αποτύπωση τον συναισθημάτων που βίωσες κατά την διάρκεια ενός Test Ride . Έτσι αυτή η δύσκολη ώρα ξανά ήρθε ολοκληρώνοντας το εβδομαδιαίο Test ride ενός Super Duke 990 by KTM ,μοντέλο του 2007 .

Εικόνα

Βλέποντας το από κοντά συμπέρανα ότι μόνο μαύρο ,πορτοκαλί μου αρέσει ενώ σκέτα μαύρο δεν με κεντρίζει ,(ίσως για αυτό δεν είχα ασχοληθεί τόσο καιρό ) . Αφού ενημερώθηκα για το τι πρέπει να προσέξω ( όχι συμπλέκτη & γκάζι κατά την εκκίνηση ) καβάλησα το νέο μου παιχνιδάκι . χιχιχι

Εικόνα
Εικόνα

Πρώτη παρατήρηση ότι είναι αρκετά ψηλό από ότι φαίνεται και η θέση οδήγησης καθόλου επιθετική και αρκετά άνετη . Συμπλεκτιά , (ο καλύτερος μέχρι σήμερα που έχω δοκιμάσει ) και πάω να βάλω την πρώτη ταχύτητα γλυκά , τι λες έτσι σου είπανε , τι με πέρασες για καν φλορικο μοτορι που θέλω χάδια ;

Εικόνα
Εικόνα

Αφού δεν κούρεψα καν γρανάζι , πάτησα τον λεβιέ όπως αρμόζει σε ένα αλήτικο μοτορι . Έτσι κάπως ξεκίνησε η μέρα που με έκανε να παραμιλώ για τις επόμενες 6 .

Εικόνα
Εικόνα

Η βδομάδα που το είχα στα χεριά μου τα είχε όλα , βροχές , ταξίδια , στροφές, ζέστη κτλ κτλ και όσο έγραφα χλμ τόσο δεν ήθελα να ξεκολλήσω από πάνω του . Συνολικά έκανα περίπου 700 χλμ και αν δεν το επέστρεφα θα κάνατε καιρό να διαβάσετε αυτό το άρθρο .

Εικόνα
Εικόνα

Πολύ σας κούρασα όμως , ας μιλήσω και λίγο για το μοτορι , όπως είπα και πριν η εν λόγο μηχανή την κατατάσσω στα πραγματικά Fun Bike και ας την λένε naked streetfighter . Μέσα στην πόλη ελίσσετε με τρομερή άνεση με μοναδικό μειονέκτημα ότι μερικές φόρες το τιμόνι βρίσκει στους καθρέπτες τον Ι.Χ ( είπαμε είναι ψηλό ) .

Εικόνα
Εικόνα

Το μοτέρ διαθέτει αρκετή δύναμη από χαμηλά ως τον κόφτη και παρόλο που είναι δικύλινδρο έχει σχεδόν μηδενικούς κραδασμούς. Όσες φορές και να προσπάθησα δεν κατάφερα να το οδηγήσω χαλαρά ( βαλε μια 6η και πήγαινε ) .

Εικόνα
Εικόνα

Κάτι ο ήχος του κάτι η δύναμη που την βγάζει υπέροχα στον δρόμο συνέχεια ήμουν με μεταβλητό γκάζι και με μια κατανάλωση περίπου 10 λίτρα στα 150 χλμ . (καλά αν κρίνεις το πώς το πήγαινα )

Εικόνα

Είπαμε φοβερή δύναμη αλλά πρέπει να στρίβει και να φρενάρει . Τα κάνει και τα δυο , θες να στρίψεις αλλά motard το κάνει , με γόνατο το κάνει , με κλίση το κάνει , όσο για τα φρένα το πίσω δεν μπλοκάρει με τίποτα και το μπροστά από αυγό ως αγκυρα ανάλογα τις διαθέσεις του οδηγού . (ακτινικά με σωληνάκια υψηλής)

Εικόνα

Ακόμα και με συνεπιβάτη ελίσσεται παρά πολύ άνετα και έχει σχεδόν την ιδία συμπεριφορά , με μειονέκτημα ότι σε περίπτωση βροχής όλα τα απόνερα έρχονται στην πλάτη του συνεπιβάτη . Παρόλο που δεν έχει κατασκευαστεί για δυο είναι πολύ άνετο . Είτε μόνος είτε όχι η μηχανή σε πληροφορεί αρκετά και μπορείς να οδηγείς με μεγάλη ασφάλεια .

Εικόνα

Λόγο έλλειψης οποιασδήποτε προστασίας από τον αέρα , τα χλμ στην εθνική εξαρτώνται από την αντοχή του οδηγού , αλλά μέχρι τα 140 χλμ δεν σε κουράζει σχεδόν καθόλου ο αέρας , αφού κατασκευαστικά έχει πολύ καλή διαχείριση του αέρα .

Εικόνα

Ακόμα και ο ήχος του μοτέρ και τον εξατμίσεων ήταν υπέροχος . Σκέψου ότι ούτε εξάτμιση δεν θα του άλλαζα ( ποιος εγώ ! ).

Το μονό που μπορώ να πω είναι ότι ευχαριστώ την ΚΤΜ που έφτιαξε ένα τέτοιο μηχανάκι και την ΚΤΜ Hellas που μου το παραχώρησε και βίωσα μια τέτοια φανταστική εμπειρία .


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=-pU653mWLuo[/youtube]

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιουν 01, 2007 3:29 pm
από lord
:smt026 :smt026 :smt026

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιουν 01, 2007 4:43 pm
από Ofanis
Ηλία δες και αυτό αν ξέρεις ιταλικά ή έχεις κάποιον να τα μεταφράσει

(που ήθελες να δεις και το Tuono)

Tεστ Tuono - superduke

http://www.motociclismo.it/edisport/mot ... enDocument

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιουν 01, 2007 7:58 pm
από Dimitris
Κορυφαίο από άποψη σχεδιασμού. Ο ήχος ακούγεται μεθυστικός! Το καντράν το βρίσκω πανέμορφο! Από το βίντεο εξηγείται γιατί το πρόσωπο του Ηλία έπερνε τέτοιους μορφασμούς όταν μου μιλούσε για το KTM DUKE 990.

Θυμάμαι πως μου έλεγε πως αν αυτή τη στιγμή διέθετε το απαιτούμενο ποσό, η μοτοσικλέτα θα είχε ήδη περάσει στην ιδιοκτησία του.

Ανυπομονώ να το δοκιμάσω και εγώ!


Ηλία μας πόρωσες!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Ιουν 03, 2007 1:39 pm
από Tdmrider
To Test ride του Super Duke ήταν πράγματι μια εμπειρία μοναδική. Ας τα πάρουμε από την αρχή όμως ...


Εικόνα


Αισθητικά το KTM Super Duke είναι αναμφισβήτητα πάρα πολύ όμορφο και μοναδικό. Ο συνδυασμός πορτοκαλί και μαύρου της δοκιμής μας ήταν απλώς μαγευτικός. Είναι μια ξεχωριστή μηχανή την οποία δεν μπορείς να μπερδέψεις στο δρόμο με καμία άλλη.

Αυτό το οποίο ο αναβάτης δεν περιμένει είναι το σχετικά μεγάλο ύψος της το οποίο την κάνει ευκολοδήγητη και για ψηλά αναστήματα χωρία καθόλου θυσίες στην τουλάχιστον εξαιρετική οδηγική συμπεριφορά της. Τα χείριστήρια είναι ακριβώς εκεί που τα περιμένεις ενώ οι καθρέφτες εξασφαλίζουν καλή ορατότητα χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα με κραδασμούς.

Βάζοντας πρώτη αρχίζεις να καταλαβαίνεις τις διαφορές με τις περισσότερες μηχανές που έχεις οδηγήσεις μέχρι τώρα. Άλλη αίσθηση στο συμπλέκτη, πίεση στο ποδοστήριο και άμεσο κούμπωμα. Η θέση οδήγησης στα street πλαίσια αλλά όμως με αρκετό κόψιμο στο τιμόνι και τέτοια τοποθέτηση που δεν θα κουράσει και στην μετακίνηση μέσα στην πόλη.

Μετακίνηση? Διαγράψτε αυτή τη λέξη !!! Εδώ μιλάμε για καθαρή απόλαυση. Υπέροχος ήχος τόσο από μοτέρ όσο και από τις μαμά (!) εξατμήσεις, ζύγισμα εξαιρετικό, φρένα που χρήζουν ανάλυσης από τους περισσότερους κατασκευαστές και ένα μοτέρ το οποίο ειδικά μετά τις πέντε πυροβολεί κατά ρυπάς. Αναρτήσεις? Μάλλον εδώ ο αναβάτης είναι λίγος για αυτές. Κινείται με την ίδια άνεση είτε με δύο ρόδες, είτε με μία (!!!!!), όποια και είναι αυτή. Η μαγεία όμως είναι η οδήγηση υπό κλίση. Η οδική συμπεριφορά υπό κλίση είναι εξαιρετική δύνοντας μεγάλες δυνατότητες για οδήγηση είτε με γραμμές είτε σαν ένα μεγάλο motard. Ιδιαίτερης μνείας η συμπεριφορά των Michelin Pilot Power τα οποία ειδικά ζεστά είχαν εξαιρετική απόδοση.


Εικόνα


Μιά συμβουλή όμως !!! Πριν την οδηγήσετε, ψάξτε για κάνα σπιτάκι στην εξοχή σε δρόμο με στροφές. Θα το χρειαστείτε μαζί με μια φόρμα και ένα καλό λαστιχά !!!

Μειονεκτήματα όμως δεν έχει? Η αλήθεια είναι πως το ψάξαμε πολύ το πράγμα και δεν βρίσκαμε κάτι άξιο λόγου εκτός της σιγανής κόρνας (!), ίσως στη μοτοσικλετα δοκιμής, και την μηδαμινή προστασία από τον αέρα, αλλά, street fighter αγοράζεις! Και αν κάποιος σπεύσει να μας πει για την τιμή, καλίτερα να το οδηγήσει πρώτα. Μάλλον μετά θα μιλάει για το σπίτι στην εξοχή που δεν έχει αλλά θα αγοράσει σίγουρα (!) και την ωραία στριφτερή διαδρομή στην Αγία Άννα στη Βόρεια Εύβοια που ήθελε χρόνια να την οδηγήσει ...

Τι μας άρεσε περισσότερο? Δύσκολη ερώτηση. Αν έπρεπε να μείνουμε σε τρία πράγματα, θα μέναμε πρώτον στην απίστευτη αίσθηση και γραμμικότητα των φρένων παράλληλα με τρομακτική δύναμη αν αυτό χρειαστεί. Δεύτερον και με όχι απόλυτη σειρά ο χουλιγκανικός χαρακτήρας της οδικής συμπεριφοράς της μηχανής. Last but not least ΤΟ ΜΟΤΕΡ ...

Ο αποχωρισμός μάλλον μελαγχολικός καθώς το ταμείον είναι μείον. Τουλάχιστον χάρην στους ανθρώπους της ΚΤΜ Ηελλας ζήσαμε αυτές τις εμπειρίες που μοιραζόμαστε μαζί σας. Σας ευχαριστούμε.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Ιουν 03, 2007 11:59 pm
από Dakota
Θέλω και εγώ να το οδηγήσωωωωωω :smt010 :smt010 :smt010 :smt010

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιουν 04, 2007 12:43 am
από nfot
Μπαααααα, θελουμε να δοκιμασουμε Ευρωπαια;

Re: Super Duke 990 by KTM

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 07, 2010 12:02 pm
από zireous
Να αγοράσω μηχανάκι που μου λέει ο κατασκευαστής να μη ζορίζω το συμπλέκτη στο ξεκίνημα;



ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

Re: Super Duke 990 by KTM

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 07, 2010 4:15 pm
από iliasRC31
zireous έγραψε:Να αγοράσω μηχανάκι που μου λέει ο κατασκευαστής να μη ζορίζω το συμπλέκτη στο ξεκίνημα;



ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ


Δεν ξερω τι λες εσυ αλλα θα γουσταρα ενα , ετσι μωρε για τις καθημερινες βολτες.

Re: Super Duke 990 by KTM

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 08, 2010 9:39 pm
από zireous
iliasRC31 έγραψε:
zireous έγραψε:Να αγοράσω μηχανάκι που μου λέει ο κατασκευαστής να μη ζορίζω το συμπλέκτη στο ξεκίνημα;



ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ


Δεν ξερω τι λες εσυ αλλα θα γουσταρα ενα , ετσι μωρε για τις καθημερινες βολτες.


Ωραία... Πήρες μία μηχανή που ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ο κατασκευαστής να κάνεις σούζα με συμπλέκτη -για ευνόητους λόγους.

Άμα χρειαστεί να κάνεις σούζα για να αποφύγεις οτιδήποτε ρίχνει ο μέσος ασυνείδητος οδηγός στο δρόμο, απλά θα του κάνεις ζημια.

Ελεύθερος άνθρωπος είσαι Ηλία, άμα σου αρέσει πάρτο.
Προσωπικά το βάζω στην ίδια κατηγορία με τις ΒΜW -που άμα μπει σκουπιδάκι στην αντλία καυσίμων ψάχνεις για reset κουμπί στον εγκέφαλο, εξουσιοδοτημένο κλπ κλπ.

Υπέροχες μηχανές, αλλά για αρχάριους που δε γουστάρουν να πολυτρέχουν -και τους περισσεύουν αρκετές χιλιάδες ευρά.

Καλό βράδυ.

Re: Super Duke 990 by KTM

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 09, 2010 8:57 am
από tntyliss
zireous έγραψε:
iliasRC31 έγραψε:
zireous έγραψε:Να αγοράσω μηχανάκι που μου λέει ο κατασκευαστής να μη ζορίζω το συμπλέκτη στο ξεκίνημα;



ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ


Δεν ξερω τι λες εσυ αλλα θα γουσταρα ενα , ετσι μωρε για τις καθημερινες βολτες.


Ωραία... Πήρες μία μηχανή που ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ο κατασκευαστής να κάνεις σούζα με συμπλέκτη -για ευνόητους λόγους.

Άμα χρειαστεί να κάνεις σούζα για να αποφύγεις οτιδήποτε ρίχνει ο μέσος ασυνείδητος οδηγός στο δρόμο, απλά θα του κάνεις ζημια.

Ελεύθερος άνθρωπος είσαι Ηλία, άμα σου αρέσει πάρτο.
Προσωπικά το βάζω στην ίδια κατηγορία με τις ΒΜW -που άμα μπει σκουπιδάκι στην αντλία καυσίμων ψάχνεις για reset κουμπί στον εγκέφαλο, εξουσιοδοτημένο κλπ κλπ.

Υπέροχες μηχανές, αλλά για αρχάριους που δε γουστάρουν να πολυτρέχουν -και τους περισσεύουν αρκετές χιλιάδες ευρά.

Καλό βράδυ.



Το πιο ενδιαφέρον απο αυτά που είπες είναι οτι είναι για αρχάριους που δεν γουστάρουν να πολυτρέχουν.
Και έτσι κι'αλλιώς δεν χρειάζετε συμπλέκτης για να κάνεις σούζα με τέτοιες μηχανές, δεν είναι Hornet, fz, z, cb, κ.λ.π Που δεν είναι υπέροχες μηχανές αλλά για χεράδες που δεν μπορούν να καταλάβουν απο φρένα,αναρτήσεις,πλαίσια κ.λ.π. Μπορούνε να πάνε γρήγορα ακόμα και με πατίνι. ( δεν έχω και ούτε είχα ποτέ KTM).

Re: Super Duke 990 by KTM

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 09, 2010 10:08 am
από iliasRC31
Βρε παιδια πειραζει που μου αρεσει το μοτορι και δεν χρειαζεται συμπλεκτη για να σουζαρει ?

Re: Super Duke 990 by KTM

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 09, 2010 1:45 pm
από tntyliss
iliasRC31 έγραψε:Βρε παιδια πειραζει που μου αρεσει το μοτορι και δεν χρειαζεται συμπλεκτη για να σουζαρει ?

Καθόλου. Εγω είμαι μαζί σου.

Re: Super Duke 990 by KTM

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 09, 2010 6:13 pm
από iznogood
zireous έγραψε:Ωραία... Πήρες μία μηχανή που ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ο κατασκευαστής να κάνεις σούζα με συμπλέκτη -για ευνόητους λόγους.

Άμα χρειαστεί να κάνεις σούζα για να αποφύγεις οτιδήποτε ρίχνει ο μέσος ασυνείδητος οδηγός στο δρόμο, απλά θα του κάνεις ζημια.

Ελεύθερος άνθρωπος είσαι Ηλία, άμα σου αρέσει πάρτο.
Προσωπικά το βάζω στην ίδια κατηγορία με τις ΒΜW -που άμα μπει σκουπιδάκι στην αντλία καυσίμων ψάχνεις για reset κουμπί στον εγκέφαλο, εξουσιοδοτημένο κλπ κλπ.

Υπέροχες μηχανές, αλλά για αρχάριους που δε γουστάρουν να πολυτρέχουν -και τους περισσεύουν αρκετές χιλιάδες ευρά.

Καλό βράδυ.


Πρωτη φορα διαβαζω τοσο μικρο κειμενο με τοση αντικειμενικοτητα που ξεχυλιζει εξω απο το pc, συγχαρητηρια...!