Σελίδα 1 από 3

Moto Guzzi 1200 sport

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιουν 15, 2007 12:58 am
από Dimitris
Το ραντεβού είχε κανονιστεί για Δευτέρα απόγευμα, στην αντιπροσωπεία της Piaggio-Μoto Scooter Γ. & Ι. Παουλεάνου Ο.Ε, στη Θεσσαλονίκη. Δεν κρύβω πως ανυπομουνούσα να οδηγήσω την 1200 sport γιατί θεωρούσα πως είναι ουσιαστικά η ίδια μοτοσικλέτα με τη Breva 1100, με τα σημεία διαφορετικότητας να αποτελούν τον αυξημένο κυβισμό (1164cc αντί 1064cc), τα περισσότερα άλογα (95 αντί 86), τα φρένα μαργαρίτες και από κει και πέρα τις διαφορές στα σημεία όπως

τιμόνι fat bar (αλά Griso αλλά λίγο πιο στενό)
πιο σπόρ μαρσπιέ (στερούνται επένδυσης για την απόσβεση των κραδασμών)
μαύρο χρώμα πιρουνιού
μεγαλύτερης διαμέτρου λαιμοί εξατμίσεων
CARBON τελικό εξάτμισης
καπάκι πίσω σέλας (μετατροπή σε monoposto)
λευκά όργανα..
καθρέπτες σε μαύρο χρώμα, sport σχεδίασης.


Ανέβηκα πάνω της και πιάνοντας το τιμόνι πήρα μια μικρή ιδέα του πως θα εξελίσσονταν η βόλτα μας στο δρόμο, γιατί η θέση οδήγησης είναι πιο επιθετική, τοποθετώντας το σώμα γερμένο μπροστά και τους ώμους να μαζεύονται προς τα πάνω, έτοιμος για καυγά ένα πράμα.....Η θέα των οργάνων, με το λευκό χρώμα μου άρεσε πολύ και ο συνδυασμός τους με το κόκκινο φώς το βράδυ είναι όνειρο.

Ρύθμισα τους καθρέπτες και ξεκίνησα. Το κεφάλι μου, λόγω της θέσης οδήγησης βρέθηκε ξαφνικά μπροστά στα όργανα και η πρώτη αντίδραση ήταν ένα πλατύ χαμόγελο...Χούφτωμα το γκάζι και απελευθερώνεται ένας ΜΠΑΣΟΣ, ΜΕΣΤΟΣ, ΓΥΜΝΟΣ ήχος, τέτοιος που το μόνο που σε κάνει να θέλεις είναι να έχεις το γκάζι "πίσω-μπρός" για να ακούς την ΜΕΛΩΔΙΑ...

Στη διάρκεια της βόλτας μου δόθηκε η ευκαιρία να εκτιμήσω και την δουλειά που κάνει το μικρό φέρινγκ μπροστά. Πραγματικά εντυπωσιάστικα με την αποτελεσματικότητά του. Στέλνει τον αέρα πάνω από το κράνος και μέχρι τα 150 χλμ/ώρα δεν ένιωσα ίχνος στροβιλισμών. Πάνω από αυτή τη ταχύτητα δεν μου δόθηκε η ευκαιρία να πάω. Πολύ θετικό είναι πως λόγω της σκυφτής στάσης οδήγησης ο αέρας δεν χτυπά το στέρνο.

Οδηγώντας εντός πόλης αλλά και σε στριφτερό επαρχιακό δίκτυο μου φανερώθηκε μια πολύ ευχάριστη έκπληξη. ΤΑ ΦΡΕΝΑ. Προσωπικά μου έδιναν την καλύτερη αίσθηση συγκριτικά με τις λίγες μοτοσικλέτες που έχω δοκιμάσει. Άμεση ανταπόκριση, δυνατά αλλά όχι απότομα. Μου ενέπνευσαν εμπιστοσύνη.

Συγκριτικά με την Breva 1100 και επειδή το τιμόνι είναι χαμηλά, η αίσθηση του μπροστινού πιρουνιού είναι σαφώς καλύτερη, φέρνοντάς σε, σε αμεσότερη σχέση με το δρόμο.

Η απόδοση του κινητήρα είναι -όπως περίμενα- γραμμική, χωρίς "περιττά" σκορτσαρίσματα. Η ροπή είναι παντού, σε όλο το φάσμα των στροφών. Σκέφτηκα αμέσως πως οι κινητήρες της Guzzi θα έπρεπε να ξεκινούν από αυτό το επίπεδο και όχι από αυτό της Breva 1100.

Η μαμά Guzzi δίνει την επιλογή για 2 κιτ. Το ένα αφορά αλλαγεί τελικού (αντικαθίσταται από 2 τελικά τα οποία καταλήγουν ψηλά, κάτω και στο πλαί από τη σέλα του συνεπιβάτη) και χαρτογράφησης και το άλλο αλλαγή τελικού, χαρτογράφησης και κεφαλών. Με το κιτ η ιπποδύναμη φτάνει τα 110 άλογα. :heart:


Αυτό που μου έκανε εντύπωση, οδηγώντας την 1200 sport σε στριφτερό κομμάτι ,είναι πως ένιωθα να πρέπει να ασκώ μεγαλύτερη δύναμη, να κάνω μεγαλύτερη προσπάθεια, ώστε να στρίψω το τιμόνι και να μπώ γρήγορα και άνετα στη στροφή. Περίεργο, γιατί με αυτό το τιμόνι περίμενα η εμπειρία που θα μου έδινε να είναι αντίθετη. Κουβεντιάζοντας με τον Ηλία, προέκυψε το πιθανό σενάριο τα ελαστικά να ήθελαν λίγο περισσότερο αέρα από αυτό που είχαν, με αποτέλεσμα να μου δίνει η μοτοσικλέτα αυτή την αίσθηση.

Τα ελαστικά που φοράει από το εργοστάσιο είναι τα Metzeler Sportec M3.

Όσο για τη γενικότερη εμφάνιση δεν χρειάζεται να πω πολλά για να μη με λέτε "κολλημένο"...

Παρακάτω μερικές φωτογραφίες και ένα πολύ μικρό βίντεο.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Csk72ZhuB5o[/youtube]


Ευχαριστούμε την Piaggio-Moto Scooter Παουλεάνου για την ευκαιρία να οδηγήσουμε την 1200 Sport.





Υ.Γ:Αν θα άλλαζα την δικιά μου με την 1200 sport? Είπαμε έχω κεντράρει στη Le Mans...(προσπαθώ να το απωθώ από το μυαλό μου γιατί αλλιώς θα δείξω πλήρη ασυνέπεια)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιουν 15, 2007 10:14 am
από Dakota
Θέλω και εγώ να το οδηγήσω :smt010 :smt010

Θα μου το δώσουν?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιουν 15, 2007 10:38 am
από iliasRC31
Fretazer έγραψε:Θέλω και εγώ να το οδηγήσω :smt010 :smt010

Θα μου το δώσουν?


φυσικα και θα στο δώσουν Drogar-SunGlass(LBG).gif


δεν εχει τυχει ακομα να την οδηγήσω , αλλα τουλαχιστον ακουγεται ποιο sport απο την breva :smt077

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιουν 15, 2007 11:11 am
από mechie
Τα σκασίματα στο άφημα είναι όλα τα λεφτά! Αλήτικος ήχος χωρίς να είναι σπαστικός.



Και... €12500. ABS παίρνει; Πόσο πάνε τα σπορ κιτ; Τα 110 άλογα καλά ακούγονται για τα κιλά της.
Και μη μου αρχίσεις πάλι ότι βάζω τιμή στο συναίσθημα... χιχι. Την είχα καβαλήσει στην έκθεση μοτό στην Αθήνα, πολύ μου άρεσε και οπτικά και σαν θέση οδήγησης. Την κοπέλα την ανέβασες πάνω να σου πει εντυπώσεις από την πίσω σέλα;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιουν 15, 2007 6:52 pm
από Dimitris
mechie έγραψε:Τα σκασίματα στο άφημα είναι όλα τα λεφτά! Αλήτικος ήχος χωρίς να είναι σπαστικός.



Και... €12500. ABS παίρνει; Πόσο πάνε τα σπορ κιτ; Τα 110 άλογα καλά ακούγονται για τα κιλά της.
Και μη μου αρχίσεις πάλι ότι βάζω τιμή στο συναίσθημα... χιχι. Την είχα καβαλήσει στην έκθεση μοτό στην Αθήνα, πολύ μου άρεσε και οπτικά και σαν θέση οδήγησης. Την κοπέλα την ανέβασες πάνω να σου πει εντυπώσεις από την πίσω σέλα;


Mecchie ακριβώς έτσι είναι ο ήχος! Αλήτικος, όχι σπαστικός και τα σκασίματα σε "ταξιδεύουν"...
Φυσικά παίρνει ABS, αν δεν κάνω λάθος περίπου 700 ευρώ επιπλέον. Όσο για τα κιτ, θα μάθω τιμές και θα σε ενημερώσω.

Την κοπέλα δυστυχώς δεν είχα τον απαιτούμενο χρόνο για να την ανεβάσω....και γω θα ήθελα να πάρω τη γνώμη της...


:smt001

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιουν 15, 2007 10:16 pm
από Tdmrider
rc31 έγραψε:
Fretazer έγραψε:Θέλω και εγώ να το οδηγήσω :smt010 :smt010

Θα μου το δώσουν?


φυσικα και θα στο δώσουν Drogar-SunGlass(LBG).gif


δεν εχει τυχει ακομα να την οδηγήσω , αλλα τουλαχιστον ακουγεται ποιο sport απο την breva :smt077



Πολύ ενδιαφέρον ακούγεται !!!
Τυχερούλη Δημήτρη !!!

:smt023 :smt023 :smt023 :smt023 :smt023 :smt023

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιουν 18, 2007 10:33 am
από Dakota
Πήγα στην Piaggio και ρώτησα. Θα μου το δώσουν και μένα. :smt066

Από τιμές, εδώ αρχίζει το γέλιο. 12700 με πινακίδες τέλη, κτλ. Το ABS 700 ευρώ έξτρα και το πρώτο κιτ 1700 !!! το οποίο περιλαμβάνει εξάτμιση από λαιμούς και άλλο εγκέφαλο. Για το 2ο κιτ που έχει άλλες κυλινδροκεφαλές δεν ρώτησα καν. Τα 110 άλογα τα φτάνει με το 2ο κιτ.

Με την εξάτμιση του κιτ δεν μπορείς να βάλεις σαμάρια ή βαλίτσες γιατί ανεβαίνει ψηλά, σαν τη διπλή του Monster.

Και εδώ μπαίνει ο αντίλογος. Το FZ1 fazer κάνει 12500 με ABS! Και το τελευταίο πράγμα που θα κάνεις είναι να βάλεις κιτ για αύξηση ιπποδύναμης.

Βέβαια τώρα μπερδεύουμε τα σώβρακα με τις κιλότες και καμία σχέση δεν έχει το ένα μηχανάκι με το άλλο. Έλα όμως που εμένα μου άρεσουν 3 μηχανάκια. FZ1 Fazer - BMW K1200R sport & Moto Guzzi 1200 !

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιουν 18, 2007 10:41 am
από iliasRC31
Fretazer έγραψε:Πήγα στην Piaggio και ρώτησα. Θα μου το δώσουν και μένα. :smt066

Από τιμές, εδώ αρχίζει το γέλιο. 12700 με πινακίδες τέλη, κτλ. Το ABS 700 ευρώ έξτρα και το πρώτο κιτ 1700 !!! το οποίο περιλαμβάνει εξάτμιση από λαιμούς και άλλο εγκέφαλο. Για το 2ο κιτ που έχει άλλες κυλινδροκεφαλές δεν ρώτησα καν. Τα 110 άλογα τα φτάνει με το 2ο κιτ.

Με την εξάτμιση του κιτ δεν μπορείς να βάλεις σαμάρια ή βαλίτσες γιατί ανεβαίνει ψηλά, σαν τη διπλή του Monster.

Και εδώ μπαίνει ο αντίλογος. Το FZ1 fazer κάνει 12500 με ABS! Και το τελευταίο πράγμα που θα κάνεις είναι να βάλεις κιτ για αύξηση ιπποδύναμης.

Βέβαια τώρα μπερδεύουμε τα σώβρακα με τις κιλότες και καμία σχέση δεν έχει το ένα μηχανάκι με το άλλο. Έλα όμως που εμένα μου άρεσουν 3 μηχανάκια. FZ1 Fazer - BMW K1200R sport & Moto Guzzi 1200 !


νομίζω οτι την απαντηση την εδωσες μονος σου

και μενα μου αρεσουν ενα σωρο μοτορια αλλα μεχρι στιγμης μονο 1 με εκανε να το ονοιρέυομαι

πιστευω οτι πρεπει να αγοραζεις αυτο που πραγματικα σε τρελαινει και να μην το συγκρινεις

αμα το συγκρινεις δεν σε τρελενει απλως σε αγγιζει

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιουν 18, 2007 8:56 pm
από Dimitris
Αγαπητέ Fretazer θα συμφωνήσω απόλυτα με τον Rc31.

Αν αποφασίσεις με βάση τους αριθμούς (ιπποδύναμη) τότε αμέσως αμέσως ελαχιστοποιείς τις επιλογές σε 2. (BMW-Yamaha)

Αν θες να "ταιριάξεις" ιπποδύναμη/οικονομικό κόστος (όχι απαραίτητα value for money, συγκριτικά πάντα), τότε μάλλον οι επιλογές σου γίνονται 1. (Yamaha)

Αν θες μοτοσικλέτα που να είναι ξεχωριστή (πολλοί αγοράζουν μονάχα με αυτό το κριτήριο και μετά από λίγους μήνες τις πουλάνε) ΚΑΙ όχι απαραίτητα να σου ταιριάζει οδηγικά, τότε παίζεις μεταξύ BMW-MOTO GUZZI (αχ, τι ωραία που προφέρεται... :smt050 )

Αν θες τη μοτοσικλέτα που πραγματικά γουστάρεις...που πραγματικά μόνο αυτή σκέφτεσαι να καβαλάς...που όταν "ταξιδεύεις" με το μυαλό σου, σε φαντάζεσαι πάνω της....ανεξαρτήτως κόστους, ιπποδύναμης....τότε.....

....ΑΠΛΑ ΚΛΕΙΣΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ.....και θα καταλάβεις ποια θα είναι η τυχερή....


Ένας απλός τρόπος να καταλάβεις ποια πραγματικά θέλεις είναι να προσποιηθείς για μια στιγμή πως μαθαίνεις στον Τύπο οτι η τάδε μοτοσικλέτα (μια από τις 3) σταματάει να πωλείται, ή πως δεν υπήρχε ποτέ.....

Τι συναισθήματα σου προκαλούνται ΣΤΙΓΜΙΑΙΩΣ?




Υ.Γ: ΠΡοσπάθησε να κάνεις και τις 3 test.
Υ.Γ:Στο TEST της 1200 Sport θα με φωνάξεις και μένα; (να σε πάρω βίντεο...) :heart:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Ιουν 19, 2007 1:00 pm
από mechie
Χμ... εγώ πρέπει να είμαι συναισθηματικά νεκρός... Γιατί όποια και να σταματήσει να παράγεται, έχω άλλες 5-6 που θα ήθελα στη θέση της, δε με στεναχωρεί τίποτα! :) Το θέμα πλέον είναι να φτιάξω ένα γκαράζ με 5-6 μοτοσικλέτες, ανάλογα τα κέφια μου. Συζητώντας το με ένα φίλο, τελικά δεν είναι και τόσο δύσκολο αυτό, λέγαμε πχ ότι αντί να πάρουμε (θεωρητικά) ένα δίλιτρο GTi που παίζουν όλα στα €30000 συν πλην κάτι ψιλά, με τα ίδια χρήματα παίρνουμε τουρίστρια, έκφυλη πιστόβια, σκουτεράκι και 125 χωμάτινη (όχι "καθαρόαιμη") μαζί με τον εξοπλισμό τους... Και η απόλαυση εγγυημένη.

Το ζήτημα και με τις 3 μοτοσικλέτες δεν είναι ξερά η ιπποδύναμη, είναι η σχέση βάρους/δύναμης. Φορτωμένο με 2 άτομα και μπαγκάζια, ποιό λέτε ότι θα προσπεράσει τη νταλίκα πιο άνετα; Πιστεύω ότι λογικά το BMW υπερτερεί σε "αληθινές" συνθήκες, με δεύτερο το Fz1 και τρίτο το Guzzi. Πάντως και το BMW ξεκινάει στα €15000, δε το λες φτηνό με τίποτα!

Το όλο ζήτημα, είναι τελικά η τοποθέτηση της Guzzi σαν προϊόν στον όμιλο Piaggio. Έχει την Aprilia για τα sport, οπότε την Guzzi ίσως και να την κρατάνε επίτηδες "πίσω" για να μείνει σαν "κυριλέ" ή "fashion" επιλογή.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Ιουν 19, 2007 2:06 pm
από Dakota
mechie έγραψε:Το ζήτημα και με τις 3 μοτοσικλέτες δεν είναι ξερά η ιπποδύναμη, είναι η σχέση βάρους/δύναμης. Φορτωμένο με 2 άτομα και μπαγκάζια, ποιό λέτε ότι θα προσπεράσει τη νταλίκα πιο άνετα; Πιστεύω ότι λογικά το BMW υπερτερεί σε "αληθινές" συνθήκες, με δεύτερο το Fz1 και τρίτο το Guzzi. Πάντως και το BMW ξεκινάει στα €15000, δε το λες φτηνό με τίποτα!


Έχεις δίκιο. Και μετά μπαίνουν και άλλη παράγοντες, όπως οικονομία χρήσης (κάνω πολλά χλμ το χρόνο) ευκολία συντήρησης κτλ κτλ (Εδώ το Yamaha υπερτερεί). Πόσο καιρό σκοπεύεις να το κρατήσεις και μπορώ να γράφω μέχρι αύριο κριτήρια. Στο θέμα τιμής αγοράς, για το BMW δεν το συζητάω καν για καινούργιο. 2ο χέρι από Γερμανία.

Θα τα οδηγήσω και τα 3 και θα δω πιο θα μου κάνει κλικ. Δεν θα το πιστέψετε αλλά το Fazer δεν υπάρχει στη Θεσ/νίκη για test ride!!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 20, 2007 4:05 pm
από Ταξιδευτής
Dimitris έγραψε:Αν θες τη μοτοσικλέτα που πραγματικά γουστάρεις...που πραγματικά μόνο αυτή σκέφτεσαι να καβαλάς...που όταν "ταξιδεύεις" με το μυαλό σου, σε φαντάζεσαι πάνω της....ανεξαρτήτως κόστους, ιπποδύναμης....τότε.....

....ΑΠΛΑ ΚΛΕΙΣΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ.....και θα καταλάβεις ποια θα είναι η τυχερή....



Πες τα ρε Δημητρη!!! :smt023
Ετσι ειναι... Και εγω πηρα Εκεινη που μου ταξιδευε την καρδια και ΟΧΙ το μυαλο... :smt057
Και δεν το μετανοιωσα καθολου! :heart: :heart: :heart:

ΥΓ. Δημητρη, ποτε θα βρεθουμε ρε; Μηπως να ετοιμαζεσαι για καμια βολτιτσα και με καμια Ducati 999; :lol: :smt023

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 20, 2007 5:25 pm
από Dimitris
Ταξιδευτής έγραψε:
ΥΓ. Δημητρη, ποτε θα βρεθουμε ρε; Μηπως να ετοιμαζεσαι για καμια βολτιτσα και με καμια Ducati 999; :lol: :smt023


Nίκο περίπου 10 Ιουλίου θα είμαι Αθήνα! Οπότε θα είναι ευκαιρία να βάλουμε τις ιταλίδες να κάνουν παρέα...Ανυπομονώ ρεεεεεε!


Χμμμμ.....δηλαδή μπορεί να παίξει βόλτα με Ducati...;...;.....μιαμ..μιάμ....μιάμ....μιάμ....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 21, 2007 2:19 pm
από lord
θελω κι εγω βολτα με το guzzi!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 21, 2007 4:40 pm
από Dimitris
lord έγραψε:θελω κι εγω βολτα με το guzzi!


...σου κάνει στριφτερή βόλτα στο Πήλιο; .... :yawinkle: :yawinkle:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 21, 2007 6:30 pm
από lord
oh yeah!
i love you.... Drogar-Love(LBG).gif

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 21, 2007 6:58 pm
από Ταξιδευτής
Dimitris έγραψε:
Ταξιδευτής έγραψε:
ΥΓ. Δημητρη, ποτε θα βρεθουμε ρε; Μηπως να ετοιμαζεσαι για καμια βολτιτσα και με καμια Ducati 999; :lol: :smt023


Nίκο περίπου 10 Ιουλίου θα είμαι Αθήνα! Οπότε θα είναι ευκαιρία να βάλουμε τις ιταλίδες να κάνουν παρέα...Ανυπομονώ ρεεεεεε!


Χμμμμ.....δηλαδή μπορεί να παίξει βόλτα με Ducati...;...;.....μιαμ..μιάμ....μιάμ....μιάμ....


Και εγω περιμενω πως και πως φιλαρακι! :smt003

Αν παιξει βολτα με την Ντιβα, θα πρεπει να φτιαξεις αναλυτικο θεμα test ride εδω! :yawinkle: 8)