Το οδήγησα
Δεν ξέρω από που να ξεκινήσω. Πλεονεκτήματα - μειονεκτήματα..............
Από χθες το απόγευμα ανακάλυψα ένα νέο μοτοσυκλετιστικό κόσμο.
Το μηχανάκι (αυτό δεν είναι μηχανάκι είναι ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ) είναι σε άλλη φάση. Για να το οδηγήσεις και όχι να το βγάλεις βόλτα, πρέπει να ξεχάσεις ότι ξέρεις από μοτοσυκλέτες.
Για την ομορφιά του δεν θα πω τίποτα, εδώ άλλοι αγοράζουν Daeville, τελείως υποκειμενικό κριτήριο. Προσωπικά μου αρέσει πολύ.
Θέση οδήγησης. Άψογη. Κουμπώνεις μέσα στη ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ και όχι πάνω. Δεν μπορείς να κάτσεις λάθος και να θες. Σκύβεις για το τιμόνι (όχι τόσο όπως τα SS ευρωπαϊκά και μη) και φύγαμε. Το βάρος (+30 σε σχέση με το fazer) δεν φαίνεται πουθενά. Μου φάνηκε πιο ελαφρύ από το Μπρέβα. Βγαίνουμε περιφερειακό και το γκάζι ανοίγει. Εκεί αρχίζει το πάρτυ. Λες και έχεις ένα χέρι να σε σπρώχνει συνέχεια. Τα 160 έρχονται για πλάκα και ο αέρας μου γλύφει το κράνος. Λίγος θόρυβος και καθόλου πίεση από τον αέρα. Από ταξιδάκια είμαστε άνετα και για την θέση του συνεπιβάτη, αν σας κάνει παράπονα και για αυτήν τη σέλα, στείλτε την με το ΚΤΕΛ.
Στρίβουμε για Πανόραμα και άσφαλτος γυαλί. Παλεύω να ακολουθήσω το μπρέβα. Οδηγώ ακόμα όπως το fazer. Κατεβάζω απότομα ταχύτητες, φρενάρω οριακά και χαστούκι στο τιμόνι. Η ουρά ξεκολλάει στα κατεβάσματα. Σβήστε το πρώτο μέρος και το 1200 στρίβει με τη σκέψη. Γρήγορα συνειδητοποίησα πως ότι σχέση και να έχεις στο κιβώτιο τραβάει. Από τις 2000 ξεκολλάει και ζορίζει το Μετζ. Μ3. Ρε σεις Guzzi οδηγώ? Και όμως είναι μια ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ 1200 κυβικών 230 κιλών και με μόλις 95 ίππους σου δίνει μια απίστευτη αίσθηση. Όπως έρχεσαι στη στροφή, απλά στρίβεις. Αν είχε και ένα πιο μακρύ γρανάζωμα θα ξεφτίλιζε στα φανάρια πολύ κόσμο. Σε ανοιχτές στροφές είναι αποκάλυψη. Αλλάζω ταχύτητα στα 150 και κουνάει πάλι την ουρά. Ρε σεις αυτό έχει δύναμη
Ήχος: ΑΠΟΛΑΥΣΗ. Κατεβαίνουμε από κάτι στενά για να επιστρέψουμε και κρατάω επίτηδες την 1η για να κλείνω το γκάζι πιο απότομα. Μπάμ μπούμ πόλεμος. Και υποτίθεται ότι είναι νόμιμη
Επιστρέφουμε μετά από 1 ώρα και κάθομαι και την χαζεύω. Λεπτομέρειες να κοιτάς με τις ώρες. Την δε μου άρεσε. Η ποιότητα κάποιων πλαστικών (στα όργανα) και η βαφή του ντεπόζιτου που φαίνεται ευαίσθητη. Η αίσθηση των φρένων μου είναι τελείως ξένη. ΦΡΕΝΟΥΚΛΕΣ κατά τα άλλα. Τα πανέμορφα όργανα θέλουν συνήθεια αν προέρχεσαι από Ιαπωνία γιατί όλα είναι ανάποδα σε σχέση με το φαζερ. Στροφόμετρο αριστερά, χιλιομετρητές δεξιά, η κόρνα είναι εκεί που είναι τα φλας κτλ..... Ασήμαντες λεπτομέρειες.
Αν θα την έπαιρνα? Από χθες το απόγευμα η γυναίκα μου απειλή να ακυρώσει τον γάμο αν της πω άλλη κουβέντα για αυτή τη ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ.
Ευχαριστώ το Δημήτρη για την συνοδεία και τα παιδιά στη Piaggio που μου την παραχώρησαν.
Ελπίζω να με ξαναδούν σύντομα.