Yamaha Fz1 by Motocikleta.Gr
Δημοσιεύτηκε: Δευτ Ιούλ 23, 2007 8:00 pm
Ο αντικαταστατής του Yamaha Fazer 1000 ,γνωστός ως Fz1 έχει κυκλοφορήσει στην Ελληνική αγορά εδώ και πολύ καιρό σε 4 εκδόσεις . Γυμνό , ντυμένο , με Abs ή χωρίς .
Μια από αυτές τις 4 εκδόσεις , έπεσε επιτέλους στα χέρια μου και συγκεκριμένα το ντυμένο με ABS , 2007 edition . Η πρώτη σκέψη πριν ακόμα το παραλάβω ,ήταν γιατί η Yamaha τολμά να το χαρακτηρίζει All around bike και όχι ένα Street fighter ;
Η μέρα ήρθε και επιτέλους έχω ένα Fz1 στα χέρια μου και αφού είναι ένα all around bike θα πρέπει να του συμπεριφερθώ αναλόγως και να έχω και τις αντίστοιχες απαιτήσεις και αφου τα γραφεία της Yamaha είναι στην Ε.Ο αμέσως μου δόθηκε η ευκαιρία να πάρω μια γεύση στο τι έπεται .
Με το εν λόγο μοτορι έκανα τα περισσότερα χλμ που έχω κάνει μέχρι σήμερα με δοκιμαστικό μηχανάκι και συγκεκριμένα κάτι παραπάνω από 1100 χλμ ,σχεδόν σε όλες τις διαδρομές ( πλην από πίστα ) .
Η θέση οδήγησης είναι σχεδόν όρθια και επιτρέπει να έχεις πλήρη ορατότητα σε αρκετά μέτρα μπροστά . Οι καθρέπτες καθώς και το ύψος του τιμονιού σου επιτρέπουν να κινείσαι ανάμεσα από τα αυτοκίνητα χωρίς φόβο ότι θα σε κυνηγάνε μετά . Η σέλα αρκετά άνετη και για οδήγηση μέσα στην πόλη αλλά και για την Εθνική . Τα φωτιστικά σώματα αρκετά ικανά ακόμα και σε συνθήκες απόλυτου (σχεδόν) σκοταδιού .
Τα φρένα αρκετά δυνατά ( προέρχονται από το παλιό R1) αλλά χωρίς ξεσπάσματα αφού το ABS φρόντιζε να μην αφήνει να μπλοκάρουν οι τροχοί και η έλλειψη ενός σετ σωληνάκια υψηλής ήταν φανερή .
Η αεροδυναμική του σχεδίαση και συγκεκριμένα η ζελατίνα επιτρέπουν άνετες ταχύτητες μέχρι τα 170 χλμ αλλά πάνω από τα 180 χλμ χωρίς σκύψιμο μέσα στην ζελατίνα ,ετοιμάσου για αρκετό αέρα . ( μην ξεχνάτε είμαι και 1,82 μέτρα )
Μα τόσα μας έχεις πει αλλά ακόμα από το ψητό τίποτα
Οπότε πάμε στο επίμαχο σημείο , το μοτέρ και το συνολικό στήσιμο του Fz1 . Με την πρώτη ματιά βλέπεις ένα χρυσό USD ρυθμιζόμενο μπροστά και μια ψαλιδαρα πίσω νομίζοντας ότι ετοιμάζεσαι να οδηγήσεις ένα super duper SS .
Άχρηστα νομίζετε καθόλου θα έλεγα , το μοτέρ που προέρχεται από το R1 χρειάζεται και ένα στιβαρό σύνολο για να ξεδιπλώσει τις χάρες του . Η αίσθηση που αφήνει αυτό το μηχανάκι δεν περιγράφεται , νομίζεις ότι ζεις σε 3 κόσμους .
Τρεις ??? ναι 3 , Ο πρώτος κόσμος είναι στις χαμηλές στροφές , ψιλό νωχελικό ,χωρίς ξεσπάσματα και συγκινήσεις ,ιδανικό για να κινείσαι μέσα στην πόλη .΄
Οι μεσαίες στροφές δίνουν ξαφνικά ένα άλλο νόημα στην ζωή σου ελευθερώνοντας τα άλογα και ψάχνοντας πρόσφυση στον πίσω τροχό . Τι κοιμήθηκες ; στις χαμηλές ;κακό δικό σου και οι ψηλές στροφές που όταν έρχονται ,σου βάζουν ένα μακρύ χαμόγελο στο πρόσωπο σου .
Η δύναμη μοιράζεται σε 3 στάδια με την ποιο αδύναμη περιοχή οι χαμηλές στροφές . (αχχχ αυτό το Euro 3 ) Το μοτέρ έχει τόση δύναμη και ροπή που σου επιτρέπει να κινείσαι στην Εθνική σε ότι ρυθμούς θέλεις μόνο με μια ξεχασμένη 6η και το γκάζι .
Σε κλειστό στροφιλίκι , το ίδιο ,μια ταχύτητα , σε ανοικτό τα ίδια . Το μόνο που με προβλημάτισε ήταν το πίσω λάστιχο που μέχρι να ζεσταθεί δεν μπορούσε να ανταπεξέλθει στην δύναμη ( ένα Pilot road ) αλλά μάλλον φταιγανε τα χλμ που είχε και όχι τόσο το λάστιχο 7000 χλμ . Ένα ποιο sport ελαστικό θα βελτίωνε αρκετά την συμπεριφορά της μηχανής ΄΄πιστευω΄΄ και στο αρχικό κράτημα ( κρύο ελαστικό) και στις στροφές . Στο φρενάρισμα το ABS έσωζε αρκετά αυτή την αδυναμία του ελαστικού ακόμα και μέσα στην στροφή .
Τελικά ύστερα από 1100 και βαλε χλμ πιστεύω ότι δικαίως η Yamaha το ονόμασε All around αφού μπορείς να ταξιδέψεις άνετα , να κινηθείς στην πόλη εξίσου άνετα και να ικανοποιήσεις οποίες ανάγκες γρήγορης οδήγησης έχεις από ένα 1000αρι που δεν είναι super sport αλλά ένα όρθιο ,άνετο , All around .
Υ.γ Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι το μεγαλύτερο μέρος της ζέστης που παράγει το μοτέρ διοχετεύεται αριστερά .
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ZZMMDU3INeU[/youtube]
Τα σχόλια δικά σας ..........
Μια από αυτές τις 4 εκδόσεις , έπεσε επιτέλους στα χέρια μου και συγκεκριμένα το ντυμένο με ABS , 2007 edition . Η πρώτη σκέψη πριν ακόμα το παραλάβω ,ήταν γιατί η Yamaha τολμά να το χαρακτηρίζει All around bike και όχι ένα Street fighter ;
Η μέρα ήρθε και επιτέλους έχω ένα Fz1 στα χέρια μου και αφού είναι ένα all around bike θα πρέπει να του συμπεριφερθώ αναλόγως και να έχω και τις αντίστοιχες απαιτήσεις και αφου τα γραφεία της Yamaha είναι στην Ε.Ο αμέσως μου δόθηκε η ευκαιρία να πάρω μια γεύση στο τι έπεται .
Με το εν λόγο μοτορι έκανα τα περισσότερα χλμ που έχω κάνει μέχρι σήμερα με δοκιμαστικό μηχανάκι και συγκεκριμένα κάτι παραπάνω από 1100 χλμ ,σχεδόν σε όλες τις διαδρομές ( πλην από πίστα ) .
Η θέση οδήγησης είναι σχεδόν όρθια και επιτρέπει να έχεις πλήρη ορατότητα σε αρκετά μέτρα μπροστά . Οι καθρέπτες καθώς και το ύψος του τιμονιού σου επιτρέπουν να κινείσαι ανάμεσα από τα αυτοκίνητα χωρίς φόβο ότι θα σε κυνηγάνε μετά . Η σέλα αρκετά άνετη και για οδήγηση μέσα στην πόλη αλλά και για την Εθνική . Τα φωτιστικά σώματα αρκετά ικανά ακόμα και σε συνθήκες απόλυτου (σχεδόν) σκοταδιού .
Τα φρένα αρκετά δυνατά ( προέρχονται από το παλιό R1) αλλά χωρίς ξεσπάσματα αφού το ABS φρόντιζε να μην αφήνει να μπλοκάρουν οι τροχοί και η έλλειψη ενός σετ σωληνάκια υψηλής ήταν φανερή .
Η αεροδυναμική του σχεδίαση και συγκεκριμένα η ζελατίνα επιτρέπουν άνετες ταχύτητες μέχρι τα 170 χλμ αλλά πάνω από τα 180 χλμ χωρίς σκύψιμο μέσα στην ζελατίνα ,ετοιμάσου για αρκετό αέρα . ( μην ξεχνάτε είμαι και 1,82 μέτρα )
Μα τόσα μας έχεις πει αλλά ακόμα από το ψητό τίποτα
Οπότε πάμε στο επίμαχο σημείο , το μοτέρ και το συνολικό στήσιμο του Fz1 . Με την πρώτη ματιά βλέπεις ένα χρυσό USD ρυθμιζόμενο μπροστά και μια ψαλιδαρα πίσω νομίζοντας ότι ετοιμάζεσαι να οδηγήσεις ένα super duper SS .
Άχρηστα νομίζετε καθόλου θα έλεγα , το μοτέρ που προέρχεται από το R1 χρειάζεται και ένα στιβαρό σύνολο για να ξεδιπλώσει τις χάρες του . Η αίσθηση που αφήνει αυτό το μηχανάκι δεν περιγράφεται , νομίζεις ότι ζεις σε 3 κόσμους .
Τρεις ??? ναι 3 , Ο πρώτος κόσμος είναι στις χαμηλές στροφές , ψιλό νωχελικό ,χωρίς ξεσπάσματα και συγκινήσεις ,ιδανικό για να κινείσαι μέσα στην πόλη .΄
Οι μεσαίες στροφές δίνουν ξαφνικά ένα άλλο νόημα στην ζωή σου ελευθερώνοντας τα άλογα και ψάχνοντας πρόσφυση στον πίσω τροχό . Τι κοιμήθηκες ; στις χαμηλές ;κακό δικό σου και οι ψηλές στροφές που όταν έρχονται ,σου βάζουν ένα μακρύ χαμόγελο στο πρόσωπο σου .
Η δύναμη μοιράζεται σε 3 στάδια με την ποιο αδύναμη περιοχή οι χαμηλές στροφές . (αχχχ αυτό το Euro 3 ) Το μοτέρ έχει τόση δύναμη και ροπή που σου επιτρέπει να κινείσαι στην Εθνική σε ότι ρυθμούς θέλεις μόνο με μια ξεχασμένη 6η και το γκάζι .
Σε κλειστό στροφιλίκι , το ίδιο ,μια ταχύτητα , σε ανοικτό τα ίδια . Το μόνο που με προβλημάτισε ήταν το πίσω λάστιχο που μέχρι να ζεσταθεί δεν μπορούσε να ανταπεξέλθει στην δύναμη ( ένα Pilot road ) αλλά μάλλον φταιγανε τα χλμ που είχε και όχι τόσο το λάστιχο 7000 χλμ . Ένα ποιο sport ελαστικό θα βελτίωνε αρκετά την συμπεριφορά της μηχανής ΄΄πιστευω΄΄ και στο αρχικό κράτημα ( κρύο ελαστικό) και στις στροφές . Στο φρενάρισμα το ABS έσωζε αρκετά αυτή την αδυναμία του ελαστικού ακόμα και μέσα στην στροφή .
Τελικά ύστερα από 1100 και βαλε χλμ πιστεύω ότι δικαίως η Yamaha το ονόμασε All around αφού μπορείς να ταξιδέψεις άνετα , να κινηθείς στην πόλη εξίσου άνετα και να ικανοποιήσεις οποίες ανάγκες γρήγορης οδήγησης έχεις από ένα 1000αρι που δεν είναι super sport αλλά ένα όρθιο ,άνετο , All around .
Υ.γ Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι το μεγαλύτερο μέρος της ζέστης που παράγει το μοτέρ διοχετεύεται αριστερά .
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ZZMMDU3INeU[/youtube]
Τα σχόλια δικά σας ..........