Σελίδα 1 από 1

Yamaha Fz1 by Motocikleta.Gr

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιούλ 23, 2007 8:00 pm
από iliasRC31
Ο αντικαταστατής του Yamaha Fazer 1000 ,γνωστός ως Fz1 έχει κυκλοφορήσει στην Ελληνική αγορά εδώ και πολύ καιρό σε 4 εκδόσεις . Γυμνό , ντυμένο , με Abs ή χωρίς .

Μια από αυτές τις 4 εκδόσεις , έπεσε επιτέλους στα χέρια μου και συγκεκριμένα το ντυμένο με ABS , 2007 edition . Η πρώτη σκέψη πριν ακόμα το παραλάβω ,ήταν γιατί η Yamaha τολμά να το χαρακτηρίζει All around bike και όχι ένα Street fighter ;

Η μέρα ήρθε και επιτέλους έχω ένα Fz1 στα χέρια μου και αφού είναι ένα all around bike θα πρέπει να του συμπεριφερθώ αναλόγως και να έχω και τις αντίστοιχες απαιτήσεις και αφου τα γραφεία της Yamaha είναι στην Ε.Ο αμέσως μου δόθηκε η ευκαιρία να πάρω μια γεύση στο τι έπεται .

Εικόνα
Εικόνα

Με το εν λόγο μοτορι έκανα τα περισσότερα χλμ που έχω κάνει μέχρι σήμερα με δοκιμαστικό μηχανάκι και συγκεκριμένα κάτι παραπάνω από 1100 χλμ ,σχεδόν σε όλες τις διαδρομές ( πλην από πίστα ) .

Η θέση οδήγησης είναι σχεδόν όρθια και επιτρέπει να έχεις πλήρη ορατότητα σε αρκετά μέτρα μπροστά . Οι καθρέπτες καθώς και το ύψος του τιμονιού σου επιτρέπουν να κινείσαι ανάμεσα από τα αυτοκίνητα χωρίς φόβο ότι θα σε κυνηγάνε μετά . Η σέλα αρκετά άνετη και για οδήγηση μέσα στην πόλη αλλά και για την Εθνική . Τα φωτιστικά σώματα αρκετά ικανά ακόμα και σε συνθήκες απόλυτου (σχεδόν) σκοταδιού .

Εικόνα
Εικόνα

Τα φρένα αρκετά δυνατά ( προέρχονται από το παλιό R1) αλλά χωρίς ξεσπάσματα αφού το ABS φρόντιζε να μην αφήνει να μπλοκάρουν οι τροχοί και η έλλειψη ενός σετ σωληνάκια υψηλής ήταν φανερή .

Η αεροδυναμική του σχεδίαση και συγκεκριμένα η ζελατίνα επιτρέπουν άνετες ταχύτητες μέχρι τα 170 χλμ αλλά πάνω από τα 180 χλμ χωρίς σκύψιμο μέσα στην ζελατίνα ,ετοιμάσου για αρκετό αέρα . ( μην ξεχνάτε είμαι και 1,82 μέτρα )

Εικόνα
Εικόνα

Μα τόσα μας έχεις πει αλλά ακόμα από το ψητό τίποτα ?

Οπότε πάμε στο επίμαχο σημείο , το μοτέρ και το συνολικό στήσιμο του Fz1 . Με την πρώτη ματιά βλέπεις ένα χρυσό USD ρυθμιζόμενο μπροστά και μια ψαλιδαρα πίσω νομίζοντας ότι ετοιμάζεσαι να οδηγήσεις ένα super duper SS .

Εικόνα
Εικόνα

Άχρηστα νομίζετε ? καθόλου θα έλεγα , το μοτέρ που προέρχεται από το R1 χρειάζεται και ένα στιβαρό σύνολο για να ξεδιπλώσει τις χάρες του . Η αίσθηση που αφήνει αυτό το μηχανάκι δεν περιγράφεται , νομίζεις ότι ζεις σε 3 κόσμους .

Τρεις ???? ναι 3 , Ο πρώτος κόσμος είναι στις χαμηλές στροφές , ψιλό νωχελικό ,χωρίς ξεσπάσματα και συγκινήσεις ,ιδανικό για να κινείσαι μέσα στην πόλη .΄

Εικόνα
Εικόνα

Οι μεσαίες στροφές δίνουν ξαφνικά ένα άλλο νόημα στην ζωή σου ελευθερώνοντας τα άλογα και ψάχνοντας πρόσφυση στον πίσω τροχό . Τι κοιμήθηκες ; στις χαμηλές ;κακό δικό σου και οι ψηλές στροφές που όταν έρχονται ,σου βάζουν ένα μακρύ χαμόγελο στο πρόσωπο σου .

Εικόνα
Εικόνα

Η δύναμη μοιράζεται σε 3 στάδια με την ποιο αδύναμη περιοχή οι χαμηλές στροφές . (αχχχ αυτό το Euro 3 ) Το μοτέρ έχει τόση δύναμη και ροπή που σου επιτρέπει να κινείσαι στην Εθνική σε ότι ρυθμούς θέλεις μόνο με μια ξεχασμένη 6η και το γκάζι .

Εικόνα

Σε κλειστό στροφιλίκι , το ίδιο ,μια ταχύτητα , σε ανοικτό τα ίδια . Το μόνο που με προβλημάτισε ήταν το πίσω λάστιχο που μέχρι να ζεσταθεί δεν μπορούσε να ανταπεξέλθει στην δύναμη ( ένα Pilot road ) αλλά μάλλον φταιγανε τα χλμ που είχε και όχι τόσο το λάστιχο 7000 χλμ . Ένα ποιο sport ελαστικό θα βελτίωνε αρκετά την συμπεριφορά της μηχανής ΄΄πιστευω΄΄ και στο αρχικό κράτημα ( κρύο ελαστικό) και στις στροφές . Στο φρενάρισμα το ABS έσωζε αρκετά αυτή την αδυναμία του ελαστικού ακόμα και μέσα στην στροφή .

Εικόνα

Τελικά ύστερα από 1100 και βαλε χλμ πιστεύω ότι δικαίως η Yamaha το ονόμασε All around αφού μπορείς να ταξιδέψεις άνετα , να κινηθείς στην πόλη εξίσου άνετα και να ικανοποιήσεις οποίες ανάγκες γρήγορης οδήγησης έχεις από ένα 1000αρι που δεν είναι super sport αλλά ένα όρθιο ,άνετο , All around .


Υ.γ Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι το μεγαλύτερο μέρος της ζέστης που παράγει το μοτέρ διοχετεύεται αριστερά .



[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ZZMMDU3INeU[/youtube]

Τα σχόλια δικά σας .......... :smt077

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Ιούλ 24, 2007 12:13 am
από Dimitris
Αχ, μου ξέφυγε...τις προάλλες....άτιμε...γκρρρρ....


Λοιπόν σοβαρά τώρα, από κοντά είναι όμορφο και ογκώδες, έτσι ώστε να γεμίζει το μάτι. Μ'αρέσει η ουρά, οι βάσεις των στάντ του συνεπιβάτη, το ψαλίδι και φυσικά το USD. Επίσης πολύ ωραίοι και οι νέοι χρωμαστισμοί της Yamaha.

Αυτές οι εξατμίσεις μωρέ...δεν θα μπορούσαν να είναι λίγο διαφορετικές; Τέσπα, γούστα είναι αυτά...

Απ'ότι κατάλαβα πρέπει να είναι πολύ ευχάριστο να "παίζεις" μαζί του!


Ωραίες φώτο Ηλία!

:smt026

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιούλ 26, 2007 11:02 am
από mechie
Όπως έχουν γίνει τα πράγματα με τις εκπομπές ρύπων, όλες οι εξατμίσεις πήραν τα κιλάκια τους και τα κυβικά (εκατοστά όγκου) τους για να φιλοξενήσουν καταλύτες και έξτρα διαφράγματα για τις προδιαγραφές ήχου. Πάντως η συγκεκριμένη μου αρέσει και ταιριάζει με τον όλο όγκο της μοτοσικλέτας. Το περίμενα λίγο ελαφρύτερο το Fazer. Για το "λήθαργο" του κινητήρα χαμηλά, γιατροσόφια υπάρχουν πολλά, λεφτά και όρεξη να υπάρχει. Ωραία μοτοσικλέτα είναι και η φετινή διχρωμία μου άρεσε πολύ, ειδικά στο κόκκινο. Χαίρομαι που καλύπτει και από τον αέρα τους λίγο ψηλότερους, γιατί έχει καταντήσει σπάνιο φαινόμενο αυτό.

Και... μάλλον η καλύτερη αντιπροσωπεία σε ότι αφορά υποστήριξη.


edit: Ο συνοδηγός βολεύεται καλά για δικάβαλο ταξίδι;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιούλ 26, 2007 11:05 am
από lord
mechie έγραψε:Όπως έχουν γίνει τα πράγματα με τις εκπομπές ρύπων, όλες οι εξατμίσεις πήραν τα κιλάκια τους και τα κυβικά (εκατοστά όγκου) τους για να φιλοξενήσουν καταλύτες και έξτρα διαφράγματα για τις προδιαγραφές ήχου. Πάντως η συγκεκριμένη μου αρέσει και ταιριάζει με τον όλο όγκο της μοτοσικλέτας. Το περίμενα λίγο ελαφρύτερο το Fazer. Για το "λήθαργο" του κινητήρα χαμηλά, γιατροσόφια υπάρχουν πολλά, λεφτά και όρεξη να υπάρχει. Ωραία μοτοσικλέτα είναι και η φετινή διχρωμία μου άρεσε πολύ, ειδικά στο κόκκινο. Χαίρομαι που καλύπτει και από τον αέρα τους λίγο ψηλότερους, γιατί έχει καταντήσει σπάνιο φαινόμενο αυτό.

Και... μάλλον η καλύτερη αντιπροσωπεία σε ότι αφορά υποστήριξη.


συμφωνω απολυτως!ειναι ενα απο τις επομενες επιλογες μου...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιούλ 26, 2007 11:09 am
από iliasRC31
mechie έγραψε:Όπως έχουν γίνει τα πράγματα με τις εκπομπές ρύπων, όλες οι εξατμίσεις πήραν τα κιλάκια τους και τα κυβικά (εκατοστά όγκου) τους για να φιλοξενήσουν καταλύτες και έξτρα διαφράγματα για τις προδιαγραφές ήχου. Πάντως η συγκεκριμένη μου αρέσει και ταιριάζει με τον όλο όγκο της μοτοσικλέτας. Το περίμενα λίγο ελαφρύτερο το Fazer. Για το "λήθαργο" του κινητήρα χαμηλά, γιατροσόφια υπάρχουν πολλά, λεφτά και όρεξη να υπάρχει. Ωραία μοτοσικλέτα είναι και η φετινή διχρωμία μου άρεσε πολύ, ειδικά στο κόκκινο. Χαίρομαι που καλύπτει και από τον αέρα τους λίγο ψηλότερους, γιατί έχει καταντήσει σπάνιο φαινόμενο αυτό.

Και... μάλλον η καλύτερη αντιπροσωπεία σε ότι αφορά υποστήριξη.


συμφωνω αυτο το euro 3 καταστρεφει τα μοτορια χαμηλα

μαλλον θα πρεπει να αρχισουν να επανασχεδιαζουν κινητηρες


φυσικα και παιζουν λυσεις απο τις απλες μεχρι τις συνθετες που μεταμορφονουν ενα μοτερ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιούλ 26, 2007 11:14 am
από mechie
Υπομονή... Στα αυτοκίνητα είχε γίνει το ίδιο ακριβώς, με το που μπήκαν οι καταλύτες χάλασαν τα καλύτερα μοτέρ. Τους πήρε λίγο καιρό, αλλά βρήκαν λύσεις... Απορρώ όμως γιατί στις μοτοσικλέτες και ενώ υπάρχει τεχνογνωσία στο θέμα την πάτησαν ακριβώς με τον ίδιο τρόπο!

Ηλία για το συνεπιβάτη δεν είπες τίποτα... Ανέβασες δεύτερο άνθρωπο να σου πει εντυπώσεις από την πίσω θέση; Τέτοιο εργαλείο είναι ότι πρέπει για ταξιδάκια, με το έξτρα ολόσωμο fairing και ένα τριβάλιτσο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιούλ 26, 2007 11:28 am
από iznogood
Για την κατανάλωση Ηλια δεν μας ειπες...?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιούλ 26, 2007 12:48 pm
από iliasRC31
iznogood έγραψε:Για την κατανάλωση Ηλια δεν μας ειπες...?



απο καταναλωση αυτο που ειδα εγω ειναι 180 χλμ πριν μπει ρεζερβα με καθολου συντηριτικη οδηγηση μεσα & εξω

ποσο αντεχει η ρεζερβα δεν ξερω ( μου εχουν πει για αλλα 30 χλμ αλλα δεν το τσεκαρα)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιούλ 26, 2007 12:55 pm
από iliasRC31
mechie έγραψε:Ηλία για το συνεπιβάτη δεν είπες τίποτα... Ανέβασες δεύτερο άνθρωπο να σου πει εντυπώσεις από την πίσω θέση; Τέτοιο εργαλείο είναι ότι πρέπει για ταξιδάκια, με το έξτρα ολόσωμο fairing και ένα τριβάλιτσο.


απο οτι εχω δει σε φωτογραφιες υπαρχουν βαλιτσες που δενουν αισθητικα με το μοτορι κατευθειαν απο την yamaha και το ολοσωμο fairing

για τον συνεπιβατη προσφερει μια ορθια θεση με τα καλα και τα ασχημα αυτης ,το μισο φαιρινγκ δεν προσφερει και πολλα στον συνεπιβατη μετα απο καποια χλμ

αν για σενα το ανετο ταξιδι ειναι να πηγαινεις ανετα συνεχεια με 220 χλμ οχι τοτε δεν ειναι ανετο για τον συνεπιβατη αλλα ουτε και για τον οδηγο

δεν μπορω να πω πολλα εγω ,αλλα θα μπριζοσω τον συνεπιβατη να γραψει δυο λογια απο την εμπειρια του οποτε εν αναμονη στις οθονες σας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιούλ 26, 2007 6:59 pm
από lord
αντε περιμενουμε.... :smt039

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιούλ 26, 2007 8:05 pm
από nemesispm
Εεεεεεεεπ να με και εγω :smt003 :smt003

Ο συνεπιβατης που λεγαμε :smt108 :smt108

Λιπον σαν θεση ειναι μια χαρουλα ανετη μαλακη αν και αυτο υψοματακι που κανει στην μεση και να ελειπε δεν θα με πηραζε καθολου.

Αυτα εν σταση εν κινηση τωρα :

Τα προβληματα εντοπιζοντε στο ανοιγμα του γκαζιου κατα την επιταχυνση και στις στροφες αν θελει ο αλος να μπει λιγο διοτι δεν εχεις που στο καλο να κρατηθεις οι χειρολαβες δεν επαρκουν και το ρεζερβουαρ μιαζει χιλιομετρα μακρια και δεν ειμαι και καμια κοντη 1,74 με αποτελεσμα να νιωθεις ανασφαλεια.

Αν ομως ο οδηγος ανοιγει αργα και προοδευτικα το γκαζι και κατα την διαρκεια του ταξιδιου κραταει μια σταθερη ταχυτητα τοτε τα πραγματα ειναι πολυ καλητερα γιατι εισαι οκ με τις χερολαβες και η θεση που καθεσε πολυ ορθια οστε να μη σε κουραζει με βαση τον αερα εκεινης της μερα θα ελεγα οτι εγω ενιωθα ανετα μεχρι τα 150 απο κει και πανω ο αερας γινοταν ενοχλητικος και σε τραβαγε προς τα πισω και μην εχοντας δυνατοτητα να πιαστεις στο τεποζιτο ειναι καπος .
Επισης το υψοματακι στο σελακι κανει ακομα χιροτερη αυτη την αισθηση γιατι ενω σε κραταει στην θεση σου στα φρεναρισματα σε διοχνει πισω στο ανοιγμα λες και θα κανεις κολοτουμπα.

Για μια στρωτη παντος οδηγηση χωρις τρελες εξαρσεις ειναι μια χαρα αλα αν ο οδηγος θελει να κανει το κατι παραπανω δυσκολευουν τα πραγματα.

Μεσα στην πολη φυσικα οπου τα χιλιομετρα ειναι λιγοτερα και δεν εχεις πολες αλαγες στην ταχυτητα η να μπεις σε στροφες ολα ειναι σαφως καλητερα και πιο ξεκουραστα.

Ευχομαι να σας καληψα αν οχι περιμενω ερωτησεις :smt108 :smt108

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιούλ 26, 2007 8:17 pm
από lord
εμενα με καληψες! :-)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιούλ 27, 2007 9:53 am
από mechie
Ταξίδι με 220 ακατέβατα στους greek highways δεν παίζει, εκτός αν έχεις κάνει συμβόλαιο με Θεό και Διάβολο μαζί για να φτάσεις ζωντανός εκεί που πας. Αν καλύπτεται το ζευγάρι καλά στα 150 τότε είναι μιά χαρά. Η βαλίτσα πίσω θα κρατάει κόντρα στην επιτάχυνση, το "καρούμπαλο" στα φρένα και όλα ΟΚ. Η κατανάλωση είναι λίγο τσιμπημένη αλλά είπες σκισμένο και είναι και χιλιάρι, τα κυβικά θέλουν φαγάκι.
Ωραία λύση λοιπόν το fazer... :)

Να'στε καλά και οι δύο για τις απαντήσεις!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Αύγ 02, 2007 10:26 am
από PortisHead
Επειδη κατι διαβασα για κατανάλωση.
Το μηχανάκι το εχει ο κολλητός μου.
Θα σας τα πω στην πράξη.
Τη λέξη Touring.....ξεχαστε την.

Αθηνα-Ακράτα (150χλμ περιπου) με λαμπάκι....και οχι 200ρες και τετοια...ετσι ?

Αθηνα-Λαρισα-Αθηνα....6 τεπόζιτα !!!!

Οποτε να υπολογίζεται αυτονομια ασφάλειας γυρω στα 160 χλμ.
Αυτο ειναι και το μελανο του σημείο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Αύγ 02, 2007 10:34 am
από iliasRC31
PortisHead έγραψε:Επειδη κατι διαβασα για κατανάλωση.
Το μηχανάκι το εχει ο κολλητός μου.
Θα σας τα πω στην πράξη.
Τη λέξη Touring.....ξεχαστε την.

Αθηνα-Ακράτα (150χλμ περιπου) με λαμπάκι....και οχι 200ρες και τετοια...ετσι ?

Αθηνα-Λαρισα-Αθηνα....6 τεπόζιτα !!!!

Οποτε να υπολογίζεται αυτονομια ασφάλειας γυρω στα 160 χλμ.
Αυτο ειναι και το μελανο του σημείο.


μαλλον πρεπει να το κοιταξει λιγο

γιατι του 2007 που ειχα εγω καθε φορα εβγαζε 180 χλμ πριν λαμπακι ( και το εστιβα αρκετα ) φιλαρακι που εχει ποιο παλιο μου ειπε οτι και αυτου τα ιδια βγαζει και αυτος του στιψιματος ειναι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Αύγ 02, 2007 2:06 pm
από Ofanis
rc31 έγραψε:
PortisHead έγραψε:Επειδη κατι διαβασα για κατανάλωση.
Το μηχανάκι το εχει ο κολλητός μου.
Θα σας τα πω στην πράξη.
Τη λέξη Touring.....ξεχαστε την.

Αθηνα-Ακράτα (150χλμ περιπου) με λαμπάκι....και οχι 200ρες και τετοια...ετσι ?

Αθηνα-Λαρισα-Αθηνα....6 τεπόζιτα !!!!

Οποτε να υπολογίζεται αυτονομια ασφάλειας γυρω στα 160 χλμ.
Αυτο ειναι και το μελανο του σημείο.


μαλλον πρεπει να το κοιταξει λιγο

γιατι του 2007 που ειχα εγω καθε φορα εβγαζε 180 χλμ πριν λαμπακι ( και το εστιβα αρκετα ) φιλαρακι που εχει ποιο παλιο μου ειπε οτι και αυτου τα ιδια βγαζει και αυτος του στιψιματος ειναι



Και γω το R1 με στιψιμο γύρω στα 200 τα βγάζω (και είναι του 2003 χωρίς γιουρο2,3 και καίει εννοείται πολύ) Νομίζω εχουν τα ίδια λίτρα ντεπόζιτο. και δε νομίζω πως το fazer θα καίει περισσότερο από το δικό μου

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Αύγ 02, 2007 2:14 pm
από PortisHead
Θα τον ενημερώσω παιδια....thanx.
Παντως,επειδη του ειχε κανει και αυτου εντύπωση...το πηγε στην αντιπροσωπεια..κανανε καυσανάλυση...ρυθμίσεις....ολα ΟΚ.

:yawinkle: