Σελίδα 1 από 1

Fz6 - S2 Abs απο την Yamaha για το Motocikleta.Gr

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιούλ 30, 2007 6:56 pm
από iliasRC31
Το Fz6 –S2 η στην καθομιλουμένη Fazer 600 είναι το τελευταίο μοντέλο που παρουσίασε η Yamaha στην γνωστή οικογένεια Fazer . Το Fz6 του 2007 κυκλοφορεί σε 4 εκδόσεις ,

Εικόνα
Εικόνα

Το γιατί να έχεις μια έκδοση με τα ίδια κυβικά και ένα σωρό μαγείες για να έχεις λιγότερα άλογα δεν το έχω καταλάβει αλλά ποσώς ,αφού η έκδοση που οδήγησα είναι η κανονική με ABS .

Εικόνα
Εικόνα

Έχοντας πρόσφατα οδηγήσει τον μεγάλο του αδελφό ,χρειάστηκα περισσότερες ώρες μαζί του ώστε να μπορέσω να το αξιολογήσω και να το κρίνω αντικειμενικά αφού είναι τελικά 2 διαφορετικά μηχανάκια .
Εικόνα

Η εβδομαδιαία συμβίωση μαζί του μέσα στην πόλη αλλά και σε ένα κοντινό ταξιδάκι μου έδωσε τις απαιτούμενες εμπειρίες ώστε να μπορέσω να γράψω το άρθρο αυτό .

Εικόνα
Εικόνα

Η θέση οδηγού αλλά και συνεπιβάτη εντελώς όρθια και το μισό φαιρινγκ μπορεί και προσφέρει ικανοποιητική κάλυψη μέχρι τα 130 χλμ . Το 600αρι μπορεί με άνεση να κινείται μέσα στην πόλη και οι καθρέπτες του είναι σε εργονομική θέση ώστε να μην αγχώνεσαι μέσα στην τρελή κίνηση .

Εικόνα

Το μοτέρ έχει αρκετή ευστροφία ώστε να μην χρειάζεσαι συνέχεια κατεβάσματα για να κινηθείς άνετα και το ABS λειτουργεί αρκετά καλά ακόμα και στους γλιστερούς δρόμους αν και η απουσία σωληνάκια υψηλής κανανε αισθητή την παρουσία τους και τα τακάκια που φόραγε το εν λόγο μοντέλο δόκιμης χαλαγανε την υπέροχη αίσθηση που έχουν οι δαγκάνες από το παλιό R1 .

Εικόνα

Οι αναρτήσεις αρκετά μαλακές για πολλά άνετα χλμ και χωρίς να προβληματίζουν στις στροφές πιστεύοντας ότι θα καλύψουν αρκετούς αναβατές εκτός από αυτούς που θέλουν δυνατές επιδόσεις που θα πρέπει να ψαχτούν για αλλαγή .

Εικόνα

Στο ταξίδι , ο συνδυασμός , ευστροφίας χωρίς ξεσπάσματα , μαλακές αναρτήσεις, θέση οδήγησης και σχετική καλή κάλυψη αεροδυναμικά προσφέρουν ένα άνετο ταξίδι για 2 με μόνη εξαίρεση την σελά όπου το υλικό δεν σου επιτρέπει τα ταξίδια χωρίς στάση .

Εικόνα

Μπορεί άνετα να φορτωθεί και να κουβαλήσει μια τριπλετα αν και με τα σαμάρια δεν τα πηγαίνει τόσο καλά . Η θέση τον εξατμίσεων υποχρεώνουν τα σαμάρια να είναι σχετικά ποιο μπροστά κάτι που αλλοιώνει την θέση του συνεπιβάτη .

Εικόνα

Η κατανάλωση κυμάνθηκε στα 240 χλμ πριν την ρεζέρβα και σχετικά με άγρια χρήση .Τα φωτιστικά σωματα καλυπταν και στο σχεδον εντελος σκοταδι ,αλλα εχασε συτη την αγριαδα που ειχε το μουτρο αφου για αγνωστο λογο η Yamaha επελεξε να μην αναβουν και οι δυο λαμπες .

Σε γενικές γραμμές πιστεύω ότι το 600αρι μπορεί να καλύψει αρκετά έναν οδηγό που ζητεί να κάνει πολλά ( πόλη , ταξίδι ) χωρίς ξεσπάσματα και ιδιοτροπίες και άνετα μπορεί να θεωρηθεί και μια καλή πρώτη μοτοσικλέτα για αυτούς που μπαίνουν στον χώρο .

Υ.γ δυστυχώς η εν λόγο έκδοση λόγο euro 3 μου φάνηκε κάπως ποιο αδύναμη από την προηγούμενη αλλά πολύ ποιο πολιτισμένη ( μπορεί και να κάνω λάθος είπαμε έρχομαι από το 1000αρι )

Τα σχόλια δικά σας …..

Εικόνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιούλ 30, 2007 7:02 pm
από Dimitris
όμορφη η μούρη και το φέρινγκ! Τα οργανάκια με χαλάνε λίγο...
Πάντως μια καλή και σίγουρη λύση για τη κατηγορία!

Θα ήθελα να το οδηγήσω.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιούλ 30, 2007 7:26 pm
από After
Πολυ ωραιο το νεο fazer
Το νεο fairing ειναι απειρως πιο ωραιο


Αυτο που δεν μπορω να καταλαβω, ειναι ποιος ο λογος υπαρξης του μοντελου με τα 78 αλογα(67 στον τροχο, μπλιαχ)
Ειναι πιο αδυναμο και απο το παλιο μοτερ του bandit, το αεροελαιοψυκτο
Και ολα αυτα με διαφορα τιμης αμελητεα (900€ στο fazer και 500€ στο fz6), την στιγμη που παιρνεις 20 ιιπους λιγοτερους, χειροτερα φρενα, ''παλιοτερη'' αισθητικη κ.α.
Αν καποιος το παρει με δοσεις, η διαφορα ουτε που φαινεται

Υπαρχει και ενα αλλο θεμα που δεν το εχει σκεφτει κανεις

Αν πας να αγορασεις ενα μεταχειρισμενο fazer, ΠΟΥ ΘΑ ΞΕΡΕΙΣ οτι δεν σου πασαρουν το ''νεο'' με τα 78 αλογα, ενω εσυ θες το παλιο με τα 98?
Επανω στο μηχανακι δεν υπαρχει καμια ενδειξη, και νομιζω ουτε στην αδεια
Οσοι μου πουν περι ημερομηνια εκδοσης αδειας, δεν παιζει, γιατι μπορει να υπαρχει το καινουργιο μηχανακι στο καταστημα για εναν χρονο και να μην εχει βγαλει αριθμο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιούλ 30, 2007 8:25 pm
από creperistas
Για να καταλάβεις εάν είναι αυτό με τα 78 άλογα πρέπει να κοιτάξεις τις διαφορές που έχουν τα δύο μηχανάκια. Η πρώτη ολοφάνερη διαφορά είναι στο ψαλίδι. Το S2 έχει ένα μαύρο ψαλίδι με στρογγυλεμένες γωνίες και συρταρωτούς ρεγουλατόρους ενώ αυτό με τα 78 έχει το παλιό ψαλίδι του fazer που δεν έχει τα παραπάνω. Η άλλη διαφορά είναι πιο δύσκολο να τη διακρίνεις. Πρόκειται για ένα πλακάκι που βρίσκεται στο τέλος της ντίζας του γκαζιού στο σώμα της πεταλούδας. Στο S2 δεν υπάρχει αυτό το πλακάκι. Στο απλό fazer χρησιμεύει για να κοντύνει τη διαδρομή του γκαζιού. Με αυτά κατά νού, ο υποψήφιος αγοραστής μεταχειρισμένου, δε νομίζω να έχει πρόβλημα. :rock:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιούλ 30, 2007 9:07 pm
από After
creperistas έγραψε:Για να καταλάβεις εάν είναι αυτό με τα 78 άλογα πρέπει να κοιτάξεις τις διαφορές που έχουν τα δύο μηχανάκια. Η πρώτη ολοφάνερη διαφορά είναι στο ψαλίδι. Το S2 έχει ένα μαύρο ψαλίδι με στρογγυλεμένες γωνίες και συρταρωτούς ρεγουλατόρους ενώ αυτό με τα 78 έχει το παλιό ψαλίδι του fazer που δεν έχει τα παραπάνω. Η άλλη διαφορά είναι πιο δύσκολο να τη διακρίνεις. Πρόκειται για ένα πλακάκι που βρίσκεται στο τέλος της ντίζας του γκαζιού στο σώμα της πεταλούδας. Στο S2 δεν υπάρχει αυτό το πλακάκι. Στο απλό fazer χρησιμεύει για να κοντύνει τη διαδρομή του γκαζιού. Με αυτά κατά νού, ο υποψήφιος αγοραστής μεταχειρισμένου, δε νομίζω να έχει πρόβλημα. :rock:


Δεν μιλαω για τις διαφορες με το s2

Μιλαω για τις διαφορες με το ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ fazer, των 98 ιππων

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιούλ 30, 2007 9:35 pm
από nfot
After έγραψε:...
Μιλαω για τις διαφορες με το ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ fazer, των 98 ιππων


Ακριβως, οπτικα ειναι ομοια. Μονο με αριθμο πλαισιου.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιούλ 30, 2007 9:38 pm
από After
nfot έγραψε:
After έγραψε:...
Μιλαω για τις διαφορες με το ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ fazer, των 98 ιππων


Ακριβως, οπτικα ειναι ομοια. Μονο με αριθμο πλαισιου.


Και αντε βγαλε ακρη με την αντιπροσωπια...

Να σου κανουν κανα λαθος, ή να βαριουνται, και μετα να κουτουλας το κεφαλι σου στον τοιχο


Ειναι πολυ σοβαρο προβλημα για καποιον που θελει να αγορασει μεταχειρισμενο fazer σε κανα χρονο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιούλ 30, 2007 10:48 pm
από creperistas
Από αυτή την άποψη έχεις δίκιο. Αλλά μου φαίνεται ότι το προηγούμενο fazer δεν είχε πλακάκι στο σώμα της πεταλούδας. Πάντως το μόνο σίγουρο είναι ότι πολλοί μη γνώστες θα την πατήσουν.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Ιούλ 31, 2007 2:29 am
από iliasRC31
το αμεσως προηγούμενο εχει αλλα οργανα , και δεν εχει το σημα S2 πανω στο ντεποζιτο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Ιούλ 31, 2007 7:46 am
από nfot
Βρε Ηλια, μιλαμε για το μπερδεμα μεταξυ του τωρινου 78αριου, που οπτικα ειναι ιδιο με το αρχικο fazer των 98 ιππων.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Ιούλ 31, 2007 10:12 am
από Acanthor
Είναι αντικειμενικά (αδόκιμο ίσως, αλλά ισχύει εν προκειμένω), όμορφο μηχανάκι και "τίμιο" που λένε.
Όσο για τη φθηνή έκδοση προφανώς στοχεύουν σε νέους οδηγούς που τους ακούγονται πολλά τα 96 άλογα και ίσως περισσότερο σε γυναίκες που έχουν αρχίσει να οδηγούν περισσότερο μηχανάκια.

Η αλήθεια είναι ότι στα δικά ΜΟΥ μάτια το μηχανάκι αυτό σχεδιαστικά είναι κάπως...........πώς να το πω..................











............αδιάφορο? :???:




"Γούστα", είπε ο πίθηκος κι έφαγε το σαπούνι.......

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Ιούλ 31, 2007 12:50 pm
από After
nfot έγραψε:Βρε Ηλια, μιλαμε για το μπερδεμα μεταξυ του τωρινου 78αριου, που οπτικα ειναι ιδιο με το αρχικο fazer των 98 ιππων.



+1



E οχι και αδιαφορο το fazer
Μην αρχισω τωρα να θαβω αλλα μηχανακια :smt027

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Ιούλ 31, 2007 1:05 pm
από lord
δεν ειναι αδιαφορο,απλα καπως πολυφορεμενο....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Ιούλ 31, 2007 1:15 pm
από Acanthor
Καλά εννοείται ότι υπάρχουν πολλά αδιάφορα μηχανάκια....

lord έγραψε:δεν ειναι αδιαφορο,απλα καπως πολυφορεμενο....


Γι'αυτό μπορεί να είμαι και λίγο προκατειλημμένος..... :???:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Ιούλ 31, 2007 1:18 pm
από lord
κι εγω για αυτο το λογο και μονο.οδηγηκα μου αρεσε πολυ....αυτο με τα λιγα αλογα πολυ ψωφιο λεμε...ανεβηκα στο τδμ μετα και νομιζα πως ειχα παρει το tuono!!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Ιούλ 31, 2007 2:19 pm
από After
lord έγραψε:κι εγω για αυτο το λογο και μονο.οδηγηκα μου αρεσε πολυ....αυτο με τα λιγα αλογα πολυ ψωφιο λεμε...ανεβηκα στο τδμ μετα και νομιζα πως ειχα παρει το tuono!!!



Υποτιθεται οτι θα ανεβαινε η ροπη, αλλα ουτε 4.5 κιλα δεν εχει

Φαβταζομαι στην μοτοδυναμικη, θα βαραγαν το κεφαλι τους που τους αναγκασαν να εισαγουν τετοιο μοντελο