Σελίδα 1 από 1

Vespa Gtv 250 by Motocikleta.Gr

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Σεπ 16, 2007 1:12 pm
από iliasRC31
Vespa, μόνο που ηχεί στα αυτιά μας σχεδόν όλοι μας έχουμε μια ιστορία να θυμηθούμε, άλλοι σαν κάτοχοι, άλλοι σαν φίλοι κατόχων και οι περισσότεροι η γνωριμία μας μαζί της όταν εξεταζόμασταν για το δίπλωμα μας.

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

Η Piaggio καλά σκεπτόμενη , μας θυμίζει αυτές τις στιγμές με ένα ακόμα μοντέλο την GTV 250 . Έχοντας πάνω από 16 χρόνια να οδηγήσω κάτι στην κατηγορία τον scooter και αυτόματο είχα μια μικρή αγωνία .

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

Ύστερα από μερικά χλμ και αφού είχα σταματήσει να πατώ το πίσω φρένο κάθε φορά που ήθελα να ξεκινήσω ( αχ αυτή η συνηθεια του συμπλεκτη ) και άρχισα να εξοικειώνομαι με την Gtv μπόρεσα να δω τις χάρες τις .

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

Η εν λόγο Vespa είναι κατασκευασμένη για βόλτες μέσα στην πόλη , άνετη θέση οδηγού , φρένα που δεν τρομάζουν , αναρτήσεις που καταπίνουν κάθε ανωμαλία του δρόμου ,μεγάλη αυτονομία ( 200 χλμ στα 7 λίτρα )και οδική συμπεριφορά αρκετά καλή παρόλο που φορά μικρούς τροχούς . ( Νομίζετε ότι δεν στρίβει , χαλαρά ξύνει το πλάγιο σταντ ) και ένας αρκετά εύστροφος 250αρης κινητήρας που την κινεί αξιοπρεπώς.

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

Ιδιαίτερα προσεγμένη στην λέξη εμφάνιση , δερμάτινη σέλα με αδιάβροχο κάλυμμα , ανοξείδωτη σχάρα , ρετρό φως & υπέροχα φωτισμένα όργανα με αρκετό αποθηκευτικό χώρο ( full face δεν χωρεί )

Εικόνα
Εικόνα

Όποιος αγοράσει την εν λόγο Vespa για τις επιδόσεις της ….. έκανε ένα μεγάλο λάθος , η εν λόγο Vespa δεν απευθύνεται στο κοινό που θέλει επιδόσεις αλλά σε όλους τους λάτρεις της δίκυκλης μετακίνησης με στυλ . Σε αυτό το σημείο η Vespa Gtv 250 υπερέχει !!! .

Όπου και να σταθείτε μαζί της , σίγουρα θα κάνετε αισθητή την παρουσία σας .

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Σεπ 16, 2007 1:51 pm
από mechie
Πωπω και ήρθε αυτό το άρθρο σε φάση που σκέφτομαι και για σκουτεροειδές... :) Και είναι πανέμορφη η άτιμη, ειδικά σε κόκκινο ή σε λευκό! Αν και μου αρέσουν και άλλα, η κλασσική βέσπα ένα ψυχολογικό κλικ πάντα το κάνει. Γμτ δε χωράει και το κράνος, αλλά με top case θα χαλάει η "μούρη".

Αυτά που λέγανε ότι γενικά η βέσπα έχει "ιδιαίτερη" συμπεριφορά και θέλει προσοχή, τελικά δεν ισχύουν; Όσους παλιούς είχα ρωτήσει σχετικά, μου είχαν πει ότι το "ξέρεις από βέσπα" δεν είναι και τόσο αστείο, ότι θέλει προσοχή και στα φρένα και στην οδήγηση, είναι διαφορετική σε σχέση με τα "κοινά" σκούτερ που οδηγούνται... Όπως ξέρουμε. Είχα οδηγήσει μια 500άρα με ταχύτητες στο χέρι πριν πολλά χρόνια, για λίγο, θυμάμαι ότι παρα λίγο να πέσω 2-3 φορές από μπλοκάρισμα του μπροστινού, αλλά δεν ήξερα τίποτα από δίτροχα πέραν του ποδηλάτου... Δε της κράτησα κακία.

Η σέλα άνετη; Δεύτερο άτομο παίρνει άνετα;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Σεπ 16, 2007 3:50 pm
από iliasRC31
mechie έγραψε:Πωπω και ήρθε αυτό το άρθρο σε φάση που σκέφτομαι και για σκουτεροειδές... :) Και είναι πανέμορφη η άτιμη, ειδικά σε κόκκινο ή σε λευκό! Αν και μου αρέσουν και άλλα, η κλασσική βέσπα ένα ψυχολογικό κλικ πάντα το κάνει. Γμτ δε χωράει και το κράνος, αλλά με top case θα χαλάει η "μούρη".

Αυτά που λέγανε ότι γενικά η βέσπα έχει "ιδιαίτερη" συμπεριφορά και θέλει προσοχή, τελικά δεν ισχύουν; Όσους παλιούς είχα ρωτήσει σχετικά, μου είχαν πει ότι το "ξέρεις από βέσπα" δεν είναι και τόσο αστείο, ότι θέλει προσοχή και στα φρένα και στην οδήγηση, είναι διαφορετική σε σχέση με τα "κοινά" σκούτερ που οδηγούνται... Όπως ξέρουμε. Είχα οδηγήσει μια 500άρα με ταχύτητες στο χέρι πριν πολλά χρόνια, για λίγο, θυμάμαι ότι παρα λίγο να πέσω 2-3 φορές από μπλοκάρισμα του μπροστινού, αλλά δεν ήξερα τίποτα από δίτροχα πέραν του ποδηλάτου... Δε της κράτησα κακία.

Η σέλα άνετη; Δεύτερο άτομο παίρνει άνετα;


το είδα με top case που υπαρχει ειδικα για υτην και ειταν κουκλα

σε συγκριση με αυτη που οδηγησες δεν εχει καποια σχεση ,εχει βελτιωθει τρομερα και τα φρενα της Gtv ειναι μια χαρουλα για ανετη μετακινηση μεσα στην πολη

η σελα για μενα ηταν αρκετα ανετη και το δευτερο ατομο καθεται εξισου ανετα χωρις να χαλαει την ανεση του οδηγου

και μην ξεχνας κατι βασικο , δεν αγοραζεις μια Gtv για να τρεχεις αλλα για ανετη μετακινηση μεσα στην πολη με στυλ :smt050

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Σεπ 17, 2007 1:06 pm
από Dakota
mechie έγραψε:Είχα οδηγήσει μια 500άρα με ταχύτητες στο χέρι πριν πολλά χρόνια


Μάλλον 200άρα γιατί ποτέ δεν βγήκε μεγαλύτερη 2χρονη. Εκτός αν ήταν καμιά τρελή μοντιφιά.
Βέσπα 2χρονη 500cc ΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜ τρελό βρωμόγκαζο :smt068

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Σεπ 17, 2007 1:14 pm
από mechie
LOL Μπορεί και να έχεις δίκιο, μπορεί να μην ήταν δίχρονη ή απλά μπορεί ο κάτοχος να έλεγε τρομερές "φιδιές" γιατί δεν ήξερα τίποτα... :) Εμένα απλά μου άρεσε το στυλ της. Χμ... λες να μην ήταν "αυθεντική" vespa αλλά αντίγραφο; Γιατί υποτίθεται ότι με αυτήν έδιναν και εξετάσεις για μοτοσικλέτες μεγάλου κυβισμού, τότε... Άρα δεν μπορεί να ήταν 200άρα. Φέτος που το πήρα το ρημάδι πάντως, μόνο παπιά, Kawasaki ER5, Honda CB500 και Suzuki GS500 είχε στο υπουργείο.


Και ναι, έχεις δίκιο, τα περισσότερα κυβικά που είχε η vespa ποτέ είναι τα 250 των μοντέρνων. Για να πω την αμαρτία μου πάντως το GTS με το φανάρι στο τιμόνι μου αρέσει περισσότερο.

http://en.wikipedia.org/wiki/Vespa

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Σεπ 17, 2007 11:17 pm
από Dimitris
Όπως το πες Ηλία....χαλαρή οδήγηση στη πόλη με μπόλικο στύλ. Ένα jet κρανάκι, γυαλί πιλότου, μαντηλάκι στο λαιμό και "γειά σας"...

Βρούμ...βρούμ..!

Πόσο πάει το μαλί;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Σεπ 17, 2007 11:30 pm
από spypetr
Όμορφο μηχανάκι, πράγματι άξιος συνεχιστής της παλιάς καλής βέσπας που αγαπήσαμε, που οδηγήσαμε, που ταξιδέψαμε, που πέσαμε :smt026

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Σεπ 17, 2007 11:43 pm
από iliasRC31
Dimitris έγραψε:Όπως το πες Ηλία....χαλαρή οδήγηση στη πόλη με μπόλικο στύλ. Ένα jet κρανάκι, γυαλί πιλότου, μαντηλάκι στο λαιμό και "γειά σας"...

Βρούμ...βρούμ..!

Πόσο πάει το μαλί;


τιμη απο Μοτοτριτη 5000 €

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 18, 2007 12:10 am
από mechie
Όντως έχει 5000 αυτή, 4000 η GTS με το φανάρι στο τιμόνι και 4500 η GTS/ABS. Αν εξαιρέσουμε το τιμόνι και το φανάρι, τα "σασί" της GTV και GTS φαίνονται ίδια. Ένα χιλιαρικάκι παραπάνω για το φως... Χμ... Το στυλ πληρώνεται... Ακριβά! :):)



Το jet κράνος... Χμ... ΟΚ ταιριάζει με τη vespa, αλλά δε με φτιάχνει σαν ιδέα φορεμένο στην κεφαλή μου.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 18, 2007 2:07 am
από ktikti
Πολυ ωραια η Βεσπα.στα (-) η υψηλη τιμη,το βαρος και τα ακριβα (πλαστικα{μεταλλικα},αξεσουαρ)
αμα σου πεσει..τον "ηπιες" κανονικοτατα..

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 18, 2007 10:31 am
από iliasRC31
ktikti έγραψε:Πολυ ωραια η Βεσπα.στα (-) η υψηλη τιμη,το βαρος και τα ακριβα (πλαστικα{μεταλλικα},αξεσουαρ)
αμα σου πεσει..τον "ηπιες" κανονικοτατα..


δεν ξερω για τα ανταλλακτικα τιμες , αλλα η Gtv δεν ειναι καθολου βαρια

οσο για την τιμη ειναι λογικη αν σκευτεις οτι αγοραζεις κατι για το στυλ και οχι για τρελες επιδοσεις

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 18, 2007 1:34 pm
από ktikti
ειναι λιγο βαρια..αλλα ισως εχεις σεινηθισει το βαρος της μοτοσυκλετας και σου φαινεται πουπουλο η βεσπα..βεβαια δεν μπορει να συγκριθει με την παλια βεσπα(cosa) αλλα τομηχανακι κενο ειναι 146 κιλα.
τωρα να φανταστεις ενα κοστουμι κομπλε για runner(και ηταν και πλαστικα) εκανε 900 ευρο.φαντασου που η βεσπα εχει νικελ και μεταλλικα τα μερη της ποσο θα κανει??
παντως για οποιον θελει γκαζι..παιρνει την vespa gts και ειναι σε καλυτερη μοιρα.
παντως για μοστρα και βολτουλα ειναι η καλυτερη..ειδικα ο νεος κινητηρας δεν ακουγεται καθολου..νομιζεις οτι ειναι κλειστος..εγω την πηρα βολτα και φοραγα και κρανος και συνεχεια παταγα μιζα..γιατι νομιζα οτι σταματαγε η λειτουργια της.
επισης σαν πρωην κατοχος σκουτερ..η συντηρηση ειναι ενα (-) αλλα μην τα θελουμε ολα δικα μας. Drogar-Mark-14(LBG).gif

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 18, 2007 6:06 pm
από mechie
Για τα κιλά θα διαφωνήσω γιατί τα έχω "βίτσιο" και τα κοιτάω πάντα. Από τα μεσαία σκούτερ, η βέσπα είναι ελαφρύτερη. 148 άδεια τη στιγμή που beverly, geopolis, x-max, t-max, kymco (δε θυμάμαι πως τα λένε) κλπ είναι στα 165+. Μόνο το aprilia sportcity είναι στα κιλά της. Ίσως και το honda SH. Τα άλλα έχουν μεγαλύτερο "σασί" και καλύτερους αποθηκευτικούς χώρους, αλλά από κιλά όμως... Μιλάμε πάντα για τη μεσαία κατηγορία στα 250cc. Η βέσπα και το aprilia είναι τα φτηνότερα (η GTS, όχι η GTV) και τα ελαφρύτερα, με τα ίδια ακριβώς άλογα με τους άλλους, άρα αν δεν έχουν κάνει καμμιά βλακεία με το συμπλέκτη, λογικά θα τους τρώνε στην ευθεία. Αλλά και πάλι, για αυτό υπάρχει η malossi... ;)
Στη συντήρηση, αφού πλέον φοράει το 250άρι euro3 της piaggio δεν θα έχει καμμία διαφορά με τα άλλα του group.
Το πέσιμο είναι ένα θέμα. Αλλά λογικά, εξαιρώντας την περίπτωση της τούμπας με πολλά, οι άκρες του σασί καλύπτονται από νίκελ, δε θα είναι και κάτι φοβερό να αλλαχτεί και υπάρχουν προστατευτικά καγκελάκια στα έξτρα, οπότε...

Το μόνο ζήτημα που μένει, είναι το οπτικό και της χρήσης. Αν αξιωθώ να πάρω όσα δίτροχα σκέφτομαι, θα ήθελα να την οδηγήσω γιατί είναι κουκλί και θα ήταν σούπερ προσθήκη στο γκαράζ. Αν τα βρούμε στο θέμα μετακίνηση...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 18, 2007 8:32 pm
από golis
:toimonster: :smt015 :vom:

Προτιμώ να πάρω αυτό :
http://www.motocikleta.gr/forum/viewtop ... highlight=