Σελίδα 1 από 2

Piaggio Mp3 by Motocikleta.Gr

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Οκτ 02, 2007 10:45 pm
από iliasRC31
Την πρώτη φορά που το είδα στην tv , είπα ότι πρέπει οπωσδήποτε να το οδηγήσω κάποια στιγμή . Ο χρόνος πέρασε η ώρα ωρίμασε και τσουπ να ένα MP3 250κυβικων στα χέρια μου .

Εικόνα
Εικόνα

Πρώτη παρατήρηση , ωραίο χρωματάκι !!! , ένα γρήγορο σεμινάριο , γιατί μπορεί να ξέρουμε από Vespa αλλά από MP3 θέλει να στο δείξουν για να το οδηγήσεις .

Εικόνα

Έχει πολλά gismo επάνω του ,που ακόμα και στην πράξη θέλεις λίγο χρόνο για να καταλάβεις πως λειτουργούν . Διακόπτης που κλειδώνει και ξεκλειδώνει την μπροστινή ανάρτηση , χειρόφρενο που κλειδώνει , Trip A & B ,τάπα βενζίνης που ανοίγει από την κλειδαριά , σέλα που ανοίγει με το πάτημα ενός κουμπιού (ασύρματο) , πορτ μπαγκαζ ναι καλά διαβάσατε και ένα σωρό άλλα μπλιμπλικια που το κάνουν μοναδικό .

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

Στην πράξη τώρα , το εν λόγο μοντέλο είναι ένα πρωτοποριακό scooter 250κυβικων που σίγουρα ξεχωρίζει . Η θέση οδήγησης αρκετά άνετη για τον οδηγό και πολυθρόνα για τον συνοδηγό με μελανό σημείο τα πατάκια του συνοδηγού .

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

Αποθηκευτικός χώρος ? προσωπικά έβαλα ένα full face κράνος , μαζί με το μπουφάν και το τσαντάκι μου και έμεινε και χώρος . Αυτό θα πει τα χωρεί όλα και συμφέρει .

Εικόνα
Εικόνα

Στον δρόμο με το που συνηθίσεις ότι είναι περιττό να βάζεις τα πόδια κάτω όταν σταματάς και ότι έχεις δυο τροχούς εμπρός , αρχίζεις να κινείσαι με μεγάλη άνεση . Ανεβοκατεβαίνει πεζοδρόμια με την άνεση ενός motard , απορροφά τις λακκούβες λες και δεν υπάρχουν, αλλά κυρίως στρίβει μην σου πω καλύτερα από όσα σκούτερ έχω οδηγήσει . ( μόνο trail braking δεν έβγαλε)

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

Φρενάρει απίστευτα ακόμα και σε βρεγμένο οδόστρωμα επνεοντας μεγάλη σιγουριά στον οδηγό του . Ακόμα και αν βρέχει ο οδηγός είναι αρκετά προστατευμένος από τα απόνερα του δρόμου .

Εικόνα

Ο κινητήρας τον 250 κυβικών είναι δυστυχώς μικρός για να προσφέρει απολαυσεις σε αυτούς που τις ζητανε , αλλά ευτυχώς υπάρχει και μεγαλύτερος . Ασχέτως όμως ,το κινεί αξιοπρεπώς παρόλο τα κιλά του και έχει σχεδόν την ίδια αυτονομία με την Vespa GTV 250 που είναι σημαντικά ελαφρύτερη .

Εικόνα
Εικόνα

Παρόλο που είναι ποιο πλατύ από τα υπόλοιπα σκούτερ , το Mp3 προσφέρει ακριβώς αυτό που θέλει ο οδηγός ενός σκούτερ , άνετη καθημερινή μετακίνηση με άπλετο αποθηκευτικό χώρο .

Ένα μεγάλο μπράβο στην Piaggio που τόλμησε και έφτιαξε το Mp3 !

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Οκτ 02, 2007 10:52 pm
από Tdmrider
Νομίζω οτι οι φωτογραφίες το αδικούν. Το χρώμα το συγκεκριμένο είναι πανέμορφο και δίνει μερικούς ακόμα πόντους στο MP3. Αξίζει να σημειώσω και εγώ τους τεράστιους χώρους αλλά και τον γενικότερο προσανατολισμό στην πρακτικότητα. Πράγματι το ΜΡ3 είναι ένα εργαλείο μέσα στην πόλη αν και λίγο ογκώδες.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Οκτ 02, 2007 11:47 pm
από HawkGt
Δεν αναφερθήκατε στην ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ασφάλεια που σου προσφέρουν οι δύο τροχοί μπροστά. Ο τρόπος που φρενάρει με απόλυτη ασφάλεια κάτω από τις οποιεσδήποτε συνθήκες πρόσφυσης είναι μοναδικός. Το μηχανάκι θα γλυστρίσει, αλλά σε καμμία περίπτωση δεν θα διπλώσει το μπροστινό για να το "χάσεις". Επίσης εντυπωσιάζει ο απόλυτα φυσιολογικός τρόπος με τον οποίον στρίβει. Σαν κανονική μοτοσυκλέτα εκμεταλλεύεσαι το γυροσκοπικό φαινόμενο (σπρώχνω δεξί τιμόνι για να πλαγιάσω/στρίψω δεξιά, σπρώχνω αριστερό τιμόνι για να πλαγιάσω/στρίψω αριστερά) για να στρίψεις και οι εντολές περνάνε στο ιδιόμορφο μπροστινό σύστημα ακαριαία. Το μόνο που θέλει λίγο προσοχή, για κάποιον που έχει συνηθίσει να κρατάει τα φρένα μέχρι βαθιά μέσα στην στροφή, είναι ότι τέτοιες τεχνικές δεν μπορούν να έχουν εφαρμογή σε ένα τέτοιο σκούτερ και καλό θα είναι να έχετε ξεμπερδέψει με την υπόθεση φρενάρισμα, πριν αρχίσετε να πλαγιάζετε. Φρένα μέσα στην στροφή έχουν σαν αποτέλεσμα το απότομο σήκωμα της μηχανής και την υπερστροφή...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 03, 2007 8:15 am
από Dimitris
HawkGt έγραψε:Δεν αναφερθήκατε στην ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ασφάλεια που σου προσφέρουν οι δύο τροχοί μπροστά. Ο τρόπος που φρενάρει με απόλυτη ασφάλεια κάτω από τις οποιεσδήποτε συνθήκες πρόσφυσης είναι μοναδικός. Το μηχανάκι θα γλυστρίσει, αλλά σε καμμία περίπτωση δεν θα διπλώσει το μπροστινό για να το "χάσεις". Επίσης εντυπωσιάζει ο απόλυτα φυσιολογικός τρόπος με τον οποίον στρίβει. Σαν κανονική μοτοσυκλέτα εκμεταλλεύεσαι το γυροσκοπικό φαινόμενο (σπρώχνω δεξί τιμόνι για να πλαγιάσω/στρίψω δεξιά, σπρώχνω αριστερό τιμόνι για να πλαγιάσω/στρίψω αριστερά) για να στρίψεις και οι εντολές περνάνε στο ιδιόμορφο μπροστινό σύστημα ακαριαία. Το μόνο που θέλει λίγο προσοχή, για κάποιον που έχει συνηθίσει να κρατάει τα φρένα μέχρι βαθιά μέσα στην στροφή, είναι ότι τέτοιες τεχνικές δεν μπορούν να έχουν εφαρμογή σε ένα τέτοιο σκούτερ και καλό θα είναι να έχετε ξεμπερδέψει με την υπόθεση φρενάρισμα, πριν αρχίσετε να πλαγιάζετε. Φρένα μέσα στην στροφή έχουν σαν αποτέλεσμα το απότομο σήκωμα της μηχανής και την υπερστροφή...
8)


Ηλία ωραίες φώτο! Πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση για την αντίστοιχη χρήση. Τιμούλα;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 03, 2007 10:53 am
από iliasRC31
HawkGt αν τα εγραφα ολα εγω ,εσεις τι θα γραφατε :-D :-D


με βάση τον τιμοκατάλογο του Μοτοτριτη τα 250 κυβικα εχουν 5700 ευρο και τα 400κυβικα 6800 ευρο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 03, 2007 12:15 pm
από ktikti
Επισης και στα 125 κυβικα η τιμη του ειναι στα 4600 ευρο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 03, 2007 11:15 pm
από mechie
Θα μου επιτρέψεις μιά διαφωνία, ΔΕΝ είναι πιο φαρδύ από άλλα scooter, πχ με το Geopolis συγκρινόμενο είναι 2 εκατοστά πιο στενό αν θυμάμαι καλά, το ίδιο και με τα άλλα της κατηγορίας, X-max, X-9, Nexus κλπ. Η διαφορά δεν ξεπερνάει πουθενά τα 2-3 εκατοστά. Η αίσθηση που δίνει λόγω των τροχών ξεγελάει το μάτι. Η μεζούρα δεν ψεύδεται... :) Είναι το τέλειο scooter, εκτός από την τιμή του.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 05, 2007 3:32 pm
από spypetr
Πολύ ωραίο, το έχω δει και από κοντά και μου άρεσε.
Σαφώς δεν απευθύνεται στους χομπίστες μοτοσυκλετιστές, αλλά στους πάντες που θέλουν να κάνουν εύκολα, γρήγορα και οικονομικά τις δουλειές τους στο κέντρο της πόλης. :smt023

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Οκτ 16, 2007 1:31 pm
από tria
Από θέμα ασφάλειας στο φρενάρισμα φαντάζομαι ότι θα είναι καλύτερο από ένα σκούτερ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Οκτ 16, 2007 1:41 pm
από mechie
Από ότι διάβασα και στο φρενάρισμα και στο στρίψιμο είναι απίστευτο, μπορείς να το γλιστράς το μπροστινό "επίτηδες" και δεν πέφτεις... :):) Ωραίο αγχολυτικό!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Οκτ 16, 2007 2:11 pm
από Dimitris
spypetr έγραψε:Πολύ ωραίο, το έχω δει και από κοντά και μου άρεσε.
Σαφώς δεν απευθύνεται στους χομπίστες μοτοσυκλετιστές, αλλά στους πάντες που θέλουν να κάνουν εύκολα, γρήγορα και οικονομικά τις δουλειές τους στο κέντρο της πόλης. :smt023


Ακριβώς! Μεγάλη υπόθεση για αυτή τη κατηγορία αναβατών!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Ιουν 01, 2008 10:37 pm
από jojos
ειναι παραξενο για scooter αλλα ειναι ομορφο και προτοποριακο!!!! :smt041

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιουν 02, 2008 1:07 am
από ktikti
Προσφατα εκανα test drive το gilera το 500αρι και πραγματικα το διασκεδασα.ειναι σχεδον ιδιο με το piaggio αλλα πιο ομορφο :smt023

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιουν 02, 2008 10:59 pm
από Dimitris
ktikti έγραψε:Προσφατα εκανα test drive το gilera το 500αρι και πραγματικα το διασκεδασα.ειναι σχεδον ιδιο με το piaggio αλλα πιο ομορφο :smt023


εμφανισιακά το βρίσκω και γω ομορφότερο. Γούστα είναι αυτά θα μου πείτε...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 05, 2008 8:22 pm
από Billy
Εγώ θα κάνω παράπονο στην αστυνομία της Γλυφάδας που αφήνει τον κύριο RC31 να παρκάρει την μοτοσυκλέτα του όπου θέλει... :smt003

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιουν 06, 2008 4:07 pm
από iliasRC31
Billy έγραψε:Εγώ θα κάνω παράπονο στην αστυνομία της Γλυφάδας που αφήνει τον κύριο RC31 να παρκάρει την μοτοσυκλέτα του όπου θέλει... :smt003


μεχρι και η αστυνομια ειχε κατσει και χαζευε την φωτογραφιση ,οποτε εισαι ακυρος :smt039

Re: Piaggio Mp3 by Motocikleta.Gr

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Φεβ 15, 2009 2:08 pm
από nickogreek
Το έχω οδηγήσει σαν τεστ μακράς δειαρκείας από τον ξαδερφό μου που έχει το 400. Παιδιά είναι απίστευτο...Καταπληρκτική αίσθηση ασφάλειας. Πάς παντού ξεκούραστα, χωράς παντού -δεν τρέχει τίποτα με τους διπλούς τροχούς. Οι επιδόσεις είναι αξιοπρεπέστατες...η καθημερινή χρήση και οι απλές προσπεράσεις καλύπτονται. Βέβαια μέχρι τα 100-110 γιατι ...τέλος...

Για το MP3 πάλι... έχω δει παλικαράκι να το τεστάρει στο βυνιό ο οποίος φεύγωντας τσιτα από το πεζοδρομιο (δεν ακούστηκε ούτε κλικ από τα πλαστικά) άρχισε τα πεσίματα αριστερα δεξιά 45 μοίρες...μετά από τουλάχιστον 10 εναλαγές γύρισε πίσω και το έκλεισε...και μιλάμε για πιτσιρικά με παπί χρωμιωμένο, με συμπλέκτη κτλ καταλαβαίνετε...Εκεί το πήρε και ο ξαδελφός μου (γνωστός στους κύκλους του ώς easy rider...αμπελοκήπους πατήσια κάθε μέρα και περιμένει πίσω από τα αυτοκίνητα...ούτε στη "λωρίδα μηχανών" δεν μπαίνει...)

τελικά το μόνο μειονέκτημα που έχει είναι η τιμή. Είναι πολλά ρε παιδιά...αγοράζεις καινούργια μηχανή (βλέπε και στρώμα) αλλά και μεταχειρισμένη με τα μισά λεφτά...Πρέπει να το ζυγύσει κανείς σε σχέση με την δεδομένη ασφάλεια και το φόβο του ώστε να το αγοράσει. Πιστεύω γιαυτό και δεν έχει πουλήσει ανάλογικά πολύ. Στα 2/3 της τιμής ίσως να ήτανε το best seller όπως το Beverly...Γιαυτό δεν το πήρα και εγώ...(καβατζάρω του ξαδερφού μου...χεχεχεχε)

Δοκιμάστε το όποτε μπορείτε...θα αλλάξετε γνώμη για τα scooter... :smt055