Σελίδα 1 από 2

Street Triple - Triumph - Motocikleta.Gr

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 25, 2008 8:47 pm
από iliasRC31
Αρκετός καιρός πέρασε από τότε που κυκλοφόρησε το Street Triple στην Ελληνική αγορά . Street Triple ? Ναι !!! το μικρό αδερφάκι του γνωστού Speed Triple . 675 κυβικά με 3 κυλίνδρους από το γνωστό Daytona 675 απλώς λίγο detuned . Το ραντεβού κλείστηκε και γω με αγωνία στο μαγαζί να παραλάβω ένα υπέροχο λαχανί Street Triple .

Εικόνα

Γέμισμα στο πρώτο βενζινάδικο και βουρ για την διαδρομή που είχα σχεδιάσει στο μυαλό μου , Λίμνη βουλιαγμένη στο Λουτράκι. Ιδανική διαδρομή αφού τα συνδυάζει όλα , δοκιμή μέσα στην κίνηση , Εθνική και στροφιλική .

Εικόνα

Το μικρό triple κινείται σαν σφαίρα μέσα στην κίνηση , βοηθά το μικρό του μέγεθος και το τιμόνι που είναι πάνω από τους καθρέπτες και ένα φοβερά ροπατο μοτέρ που δεν κωλώνει και δεν χρειάζεται συνέχεια να ανεβοκατεβάζεις ταχύτητες.

Εικόνα

Εικόνα

Επιτέλους βγήκα στην εθνική ! το να ταξιδεύεις με ένα γυμνό στην εθνική σημαίνει ότι έχεις περιορισμό λόγο της αντίστασης του αέρα , να σου πω την αλήθεια μέχρι τα 170-180 πήγαινα άνετα και μόνο στα 212 άρχισα να ζορίζομαι , ααα τελική έχει κοντά στα 250 χλμ .

Εικόνα

Εικόνα

Το μοτέρ όπως είπα προέρχεται από το 675 με 10 άλογα περίπου λιγότερα και περισσότερη ροπή χαμηλά αλλά μην νομίζετε ότι ψοφαει ψηλά . Ταξιδεύεις άνετα με μια 6η στο κιβώτιο και έχεις γκάζι αν το χρειαστείς ακόμα και με 2 άτομα . Η θέση οδήγησης σε βάζει σε όρθια κατάσταση και σε καλή απόσταση από το τιμόνι . Η σέλα αρκετά άνετη για αρκετά χλμ . Τα φρένα ακόμα και με πολλά χιλιόμετρα συμπεριφέρονται άψογα χωρίς να νιώθεις ότι θα μείνεις. Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί κάποιοι έγραψαν ότι είναι υποδεεστέρα.

Εικόνα

Εικόνα

Μπήκαμε Λουτράκι και βουρ για Λίμνη . Στροφιλικι αρκετά κλειστό και το Triple να σε πωρώνει ακόμα ποιο πολύ με την συμπεριφορά του , στιβαρό στήσιμο και αρκετό γκάζι να βγεις ντριφταροντας ακόμα και με 2 άτομα . Μελανό σημείο του μόνο η πίσω ανάρτηση που απλώς θέλει προφορτιση με 2 άτομα , με 1 δεν χρειάζεται κάτι .

Εικόνα

Εικόνα

Φωτογράφιση και επιστροφή στην βάση , ύστερα από 240 χλμ άναψε και η ρεζέρβα , καθόλου άσχημο αν σκεφτείς ότι μόνο χαλαρά δεν πήγαινα .

Εικόνα

Εικόνα

Το μικρό triple μόνο μικρό δεν μπορείς να το χαρακτηρίσεις . Έχει αρκετά άλογα και ροπή ,σωστό στήσιμο και ποιοτικά φρένα ώστε να το χαρακτηρίσεις ένα φοβερό παιχνίδι για μικρά αλλά και μεγάλα παιδιά .

Εικόνα

Εικόνα

Το θεωρώ ίσως το καλύτερο street fighter αφού κάνει αυτό που πρέπει να κάνει ένα street fighter , να είναι μαχητής . Δεν το αγοράζεις για να βάλεις βαλίτσες και να πηγαίνεις ξενέρωτες βόλτες με την γκόμενα , το αγοράζεις γιατί ξέρεις τι θέλεις από ένα γυμνό street fighter , από ένα Street Triple !

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 25, 2008 10:46 pm
από Billy
Χαίρομαι που σ'αρεσε γιατί αυτό θα πάρω :mrgreen:
Ποιοτικά πως σου φάνηκε? Τρέμανε καθόλου καθρέφτες?
Το άσπρο με κάνει και κλαίω απο ζήλεια...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 25, 2008 11:16 pm
από Dakota
Το είχα οδηγήσει πριν μερικούς μήνες. Το καλύτερο από ότι street της μεσαίας κατηγορίας έχω οδηγήσει. (fazer - mazer - er - cb - cbf)

Πάρε το δίχως 2η σκέψη Billy. :smt002

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 26, 2008 12:23 am
από nfot
Dakota έγραψε:Το είχα οδηγήσει πριν μερικούς μήνες. Το καλύτερο από ότι street της μεσαίας κατηγορίας έχω οδηγήσει. (fazer - mazer - er - cb - cbf)

Πάρε το δίχως 2η σκέψη Billy. :smt002


+1

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 26, 2008 12:44 am
από golis
Άντε καλορίζικο...
Για τα λεφτά του, μια χαρά μηχανάκι είναι :smt027

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 26, 2008 12:47 am
από nfot
Αν και απο πανω επικροτησα την επιλογη, θυμηθηκα οτι φιλος που ειχε το FZ6 πρωτης γενιας (σαν το δικο μου) και πηρε το S2, μου σχολιασε οτι το μονο κοινο που βρηκε ηταν το κιβωτιο ταχυτητων. Οποτε ισως αξιζει να ριξεις μια ματια στο S2.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 26, 2008 12:48 am
από golis
Engine

Type
Liquid-cooled, DOHC, in-line 3-cylinder
Capacity
675cc
Bore/Stroke
74.0 x 52.3mm
Compression Ratio
Fuel System
Multipoint sequential electronic fuel injection

Transmission

Final Drive
O ring chain
Clutch
Wet, multi-plate
Gearbox
6-speed, close ratio

Cycle Parts

Frame
Aluminium beam twin spar
Swingarm
Braced, twin-sided, aluminium alloy
Front Wheel
Cast aluminium alloy 5-spoke 17 x 3.5in
Rear Wheel
Cast alluminium alloy 5-spoke, 17 x 5.5in
Front Tyre
120/70 ZR 17
Rear Tyre
180/55 ZR 17
Front Suspension
Kayaba, 41mm upside down forks, 120mm travel
Rear Suspension
Kayaba, Monoshock with adjustable preload 126mm rear wheel travel
Front Brakes
Twin 308mm floating discs, Nissin 2 piston sliding calipers
Rear Brakes
Single 220mm disc, Nissin single piston caliper

Dimensions

Length
2,030mm (79.9in)
Width (Handlebars)
736mm (28.9in)
Height
1,250mm (49.2in)
Seat Height
800mm (31.5in)
Wheelbase
1,395mm (54.9in)
Rake/Trail
24.3 degree/95.3mm
Weight (Dry)
167kg (367lbs)
Fuel Tank Capacity
17.4 litres (3.8 gal)

Performance (Measured at crankshaft to DIN 70020)

Maximum Power
108PS / 107bhp / 79kW @ 11,700 rpm
Maximum Torque
69Nm (51ft.lbf) @ 9,100 rpm

Colours

Fusion White, Jet Black, Roulette Green

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 26, 2008 12:50 am
από Kiriakost
Δεν το αγοράζεις για να βάλεις βαλίτσες και να πηγαίνεις ξενέρωτες βόλτες με την γκόμενα , το αγοράζεις γιατί ξέρεις τι θέλεις από ένα γυμνό street fighter , από ένα Street Triple


Αυτά τα κουφά , μπορούσες να τα παραλήψεις .. :smt042

Μπορούσες να πεις , οτι αυτό το μοντέλο είναι , για άτομα χωρίς φίλους ,
και με μηδέν κοινωνικότητα .

Διαφορετικά , εξηγήστε μου , με ποιον θα παλέψει ο κύριος street fighter για να δικαιολογηθεί το όνομα του.

Προσωπικά δεν πιστεύω ότι υπάρχουν τέτοιες μάχες , εκτός εάν μερικοί βιώνουν την ιστορία του Δον κιχώτη , και πολεμούν ακόμα ανεμόμυλους .

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 26, 2008 1:02 am
από golis
Ά, έχω και κάνα-δύο ερωτησούλες ,
Ακτινικές δαγκάνες ?
Το μπροστινό παίρνει ρυθμίσεις ?
Υδραυλικό συμπλέκτη ?
Τιμή 6,800 ?

Βουλιαγμένης στο ύψος της Γυμν. Ακαδημίας ,
ΗΛΕΚΤΡΑΣ 5 & EΘΝ. ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΩΣ 114 , 17236,ΑΓ.ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΤΗΛ. 210-9707198 ,
σε περιμένει ένα Shiver για τεστ... :smt002

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 26, 2008 6:33 am
από georgek
Kiriakost έγραψε:
Δεν το αγοράζεις για να βάλεις βαλίτσες και να πηγαίνεις ξενέρωτες βόλτες με την γκόμενα , το αγοράζεις γιατί ξέρεις τι θέλεις από ένα γυμνό street fighter , από ένα Street Triple


Αυτά τα κουφά , μπορούσες να τα παραλήψεις .. :smt042

Μπορούσες να πεις , οτι αυτό το μοντέλο είναι , για άτομα χωρίς φίλους ,
και με μηδέν κοινωνικότητα .

Διαφορετικά , εξηγήστε μου , με ποιον θα παλέψει ο κύριος street fighter για να δικαιολογηθεί το όνομα του.

Προσωπικά δεν πιστεύω ότι υπάρχουν τέτοιες μάχες , εκτός εάν μερικοί βιώνουν την ιστορία του Δον κιχώτη , και πολεμούν ακόμα ανεμόμυλους .






Δεν σου αρεσε το Joe Bar Team?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 26, 2008 8:00 am
από Tassos
golis έγραψε:Ά, έχω και κάνα-δύο ερωτησούλες ,
Ακτινικές δαγκάνες ?
Το μπροστινό παίρνει ρυθμίσεις ?
Υδραυλικό συμπλέκτη ?
Τιμή 6,800 ?

Βουλιαγμένης στο ύψος της Γυμν. Ακαδημίας ,
ΗΛΕΚΤΡΑΣ 5 & EΘΝ. ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΩΣ 114 , 17236,ΑΓ.ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΤΗΛ. 210-9707198 ,
σε περιμένει ένα Shiver για τεστ... :smt002


Συμφωνώ κι εγώ, αλλά πάντως ούτε στο Shiver το μπροστινό ρυθμίζεται. Και οι τιμές τους είναι αντίστοιχες ~8.000.

Πάντως, έχοντας οδηγήσει και το Shiver και το Street Triple, το Triumph έχει καλύτερο κινητήρα, πολύ εύστροφο, και είναι πολύ πιο μικρό σε μέγεθος με τα καλά του (πολύ μικρό βάρος) και τα κακά του (δεν με βόλευε η θέση οδήγησης καθόλου, πιάνονταν τα πόδια μου πολύ γρήγορα).
Μεταξύ των δύο θα επέλεγα το Shiver, κυρίως λόγω θέσης οδήγησης.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 26, 2008 9:34 am
από iliasRC31
Kiriakost έγραψε:Αυτά τα κουφά , μπορούσες να τα παραλήψεις .. :smt042

Μπορούσες να πεις , οτι αυτό το μοντέλο είναι , για άτομα χωρίς φίλους ,
και με μηδέν κοινωνικότητα .



Οχι δεν θα μπορουσα να γραψω κατι τετοιο αφου θα ηταν ενα μεγαλο ψεμα ! Απευθυνεται σε ανθρωπους που αναζητουν την συγκινηση σε καθε τους βολτα .

Οσο με ποια μοντελα συγκρινεται , δεν νομιζω οτι χρειαζεται να επαναλαμβανω οτι εχει ηδη γραφτει .

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 26, 2008 9:36 am
από iliasRC31
Billy έγραψε:Χαίρομαι που σ'αρεσε γιατί αυτό θα πάρω :mrgreen:
Ποιοτικά πως σου φάνηκε? Τρέμανε καθόλου καθρέφτες?
Το άσπρο με κάνει και κλαίω απο ζήλεια...


Αν και δεν το ειχα για πολλη ωρα ωστε να το ψαξω σε καθε λεπτομερεια το βρηκα αρκετα ποιοτικό . Η καθρεπτες τρεμουν μονο οταν ενα μοτερ εχει κραδασμο , ο τρικυλινδρος που φοραει δεν εχει κραδασμους ,δουλευει σαν να μην υπαρχει .

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 26, 2008 9:55 am
από Gatas/Fazer 600
To πλαίσο πως ήταν? γιατί ένας φίλος μου που το έκανε test drive μου είπε ότι έχει πολλές ταλαντώσεις το μηχανάκι και είναι πολύ ψεύτικο σαν κατασκευή.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 26, 2008 10:24 am
από tntyliss
Να ζήσουν οι τρικύλιντροι.... :smt066 :smt066 :smt066

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 26, 2008 10:24 am
από iliasRC31
Gatas/Fazer 600 έγραψε:To πλαίσο πως ήταν? γιατί ένας φίλος μου που το έκανε test drive μου είπε ότι έχει πολλές ταλαντώσεις το μηχανάκι και είναι πολύ ψεύτικο σαν κατασκευή.


ταλαντωσεις ? που τις ειδε γιατι εγω δεν ειδα καποια , το μονο ψεγαδι που εχει το μοτορι ειναι το αμορτισερ του και αυτο με 2 ατομα , αν το προφορτισεις λιγο ερχεται και στρωνει

τωρα για ποιοτητα κατασκευης οπως αναφερω και ποιο πανω εμενα μου φανηκε ΟΚ , αλλα γουστα ειναι αυτα .

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 26, 2008 12:44 pm
από Tassos
Εμένα προσωπικά η ποιότητα κατασκευής του δεν μου πολυάρεσε. Αλλά ο κινητήρας του είναι το κάτι άλλο.

ΥΓ. Τα τελικά μέσα στην πόλη ψήνουν και τον οδηγό και τον συνοδηγό.