Σελίδα 1 από 1

XT125 X - Test Ride 22-7-2008

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιούλ 25, 2008 2:10 pm
από iliasRC31
Εδώ και πολύ καιρό αναρωτιόμουν ένας νέος σε ηλικία οδηγός τι επιλογές έχει. Μια από αυτή είναι το Yamaha XT125X. Αγωνιστική σχεδίαση, 17αρης τροχός εμπρός και τεχνολογία supermotard το κάνουν να ξεχωρίζει από τα κοινά παπιά και scooter Που κυκλοφορούν καθημερινώς δίπλα μας.

Εικόνα

Εικόνα

Άνετη θέση οδήγησης ακόμα και με 2 άτομα εξαιτίας του καλού υλικού στην σέλα αλλά και τον μαλακών αναρτήσεων που απορροφούν σχεδόν κάθε λακκούβα και κάνουν το ανέβασμα σε πεζοδρόμια μια πολύ εύκολη υπόθεση .

Εικόνα

Εικόνα

Το τιμόνι και οι καθρέπτες στο σωστό σημείο ,ώστε να μην κτυπάνε συνεχεία στους καθρέπτες τον αυτοκίνητων και τα φρένα αρκετά δυνατά ώστε να σταματήσει ακόμα και όταν κίνησε κοντά στην τελική του .

Εικόνα

Εικόνα

Ο κινητήρας αρκετά πρόθυμος αλλά νομίζω ότι θα ήθελε μερικά άλογα ακόμα ώστε να κάνει την οδήγηση ακόμα ποιο απολαυστική . Πλήρες πολυοργανο εφοδιασμένο με μερικό χιλιομετρητη, στροφές κινητήρα και χλμ , lap timer, ένδειξη μπαταρίας και αυτονομία περίπου 400 χλμ με 10 λίτρα. Τα φώτα του τα έκρινα ανεπαρκή για κίνηση σε εντελώς σκοτεινό δρόμο .

Εικόνα

Εικόνα

XT125 X, ένα supermotard για μικρά και μεγάλα παιδιά είναι σίγουρα μια τίμια επιλογή στην κατηγορία των 125 κυβικών.

Εικόνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιούλ 25, 2008 2:11 pm
από iliasRC31
Μηχανή -
Τύπος: 4-χρονος, μονοκύλινδρος, 1 ΕΕΚ
Ψύξη μηχανής: Αερόψυκτος
Κυβισμός: 124 κ.εκ.
Bore x stroke: 54.0 x 54.0 χιλ.
Σχέση συμπίεσης: 10:1
Μέγιστη ισχύς: 7.3 kW(10 HP) @ 8,500 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή: 9.5 Nm (0.97 kg-m) @ 5,500 σ.α.λ.
Καρμπυρατέρ: VM20SS
Σύστημα ανάφλεξης: CDI
Διάταξη τιμόνευσης: Μίζα και Μανιβέλα
Σύστημα μετάδοσης: 5-τάχυτο
Τελική μετάδοση: Αλυσίδα
Χωρητικότητα δοχείου καυσίμου: 10 λίτρα


Χαρακτηριστικά πλαισίου: -
Πλαίσιο: Σωληνωτός με τον κινητήρα ενεργό τμήμα του
Εμπρός ανάρτηση: Υδραυλικό τηλεσκοπικό πηρούνι
Πίσω ανάρτηση: Monocross
Εμπρός φρένο: Δισκόφρενο, Ø 260χιλ.
Πίσω φρένο: Δισκόφρενο, Ø 220χιλ.
Εμπρός ελαστικό: 100/80-17
Πίσω ελαστικό: 130/70-17


Διαστάσεις: -

Μήκος: 2,110 χιλ.
Πλάτος: 860 χιλ.
Υψος: 1,130 χιλ.
Ύψος σέλας: 830 χιλ.
Μεταξόνιο: 1,335 χιλ.
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος: 190 χιλ.
Βάρος: 106 κιλά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Ιούλ 26, 2008 4:53 pm
από Dimitris
ό,τι πρέπει για ξεκίνημα και παιχνίδια!! [smilie=pdt_xtremez_28.gif]

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιούλ 28, 2008 6:51 pm
από Tdmrider
Πραγματικά ένα όμορφο δίτροχο το οποίο έρχεται σε ευθύ ανταγωνισμό με όλα τα σκούτερ και παπάκια. Οτι πρέπει για χρήση μέσα στην πόλη αλλά και σα πρώτο βήμα για την είσοδο στο δίτροχο κόσμο.


[smilie=wav.gif]

Re: XT125 X - Test Ride 22-7-2008

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 18, 2009 1:40 am
από lsamaras
Sorry αλλα νομίζω ότι δεν αξίζει τα λεφτά του!
Την προηγούμενη χρονιά το έκανα test ride αλλά...η διαπίστωσή μου ήταν ότι το FX είναι καλύτερο!

Re: XT125 X - Test Ride 22-7-2008

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 18, 2009 12:59 pm
από iliasRC31
lsamaras έγραψε:Sorry αλλα νομίζω ότι δεν αξίζει τα λεφτά του!
Την προηγούμενη χρονιά το έκανα test ride αλλά...η διαπίστωσή μου ήταν ότι το FX είναι καλύτερο!


Δεν ξερω κατα ποσο η συγκριση σου μπορει να γινει αφου το fx και το XT δεν ανηκουν στην ιδια κατηγορία. Τωρα ποιο πορσωπικά θα αγοραζες απο τα δυο ειναι αλλο θεμα .