Σελίδα 1 από 1

Stelvio 1200 Moto Guzzi by Motocikleta.gr

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 05, 2008 6:29 pm
από iliasRC31
Η Moto Guzzi στην προσπάθεια ανανέωσης της γκάμας της, που έχει αρχίσει τα τελευταία δύο χρόνια, παρουσίασε την απάντηση της στον χώρο των μεγάλων on off, υποσχόμενη ξεχωριστές συγκινήσεις στους εραστές της κίνησης και της ταχύτητας πάνω σε δύο τροχούς.

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Η Stelvio της Moto Guzzi αποτελεί μια ολοκαίνουργη μοτοσικλέτα 1151cc, που φοράει τον 8βάλβιδο κινητήρα (4 βαλβίδες ανά κύλινδρο) νέας τεχνολογίας, ο οποίος αποδίδει 110hp. Η τροφοδοσία του κινητήρα με καύσιμα γίνεται μέσω ηλεκτρονικού ψεκασμού από τη Magneti Marelli με σώματα της Weber, ενώ η απόδοση του κινητήρα είναι κορυφαία στην κατηγορία, αγγίζοντας τα 110 άλογα.

Εικόνα


Εικόνα


Η απόκριση στο γκάζι είναι καλή, η ροπή είναι παρούσα σε όλη την κλίμακα των στροφών, αν και η καλή απόδοση βρίσκεται πάνω από τις 4.000 στροφές. Σκαρφαλώνοντας η βελόνα του στροφόμετρου προς τα πάνω, συναντά τις 6.000 στροφές και εκεί έρχεται η διαφορά των τεσσάρων βαλβίδων ανά κύλινδρο που φοράει η Stelvio σε σχέση με τις δύο βαλβίδες των παλαιότερων κινητήρων με μειωμένους κραδασμούς σε σύγκριση με το παρελθόν . Ο θρυλικός αερόψυκτος V 2 των 90 μοιρών μόλις ανέβει στις ψηλότερες στροφές - εκεί που κατοικούν οι επιπλέον ίπποι - αλλάζει ήχο, μ’ ένα διαφορετικό μηχανικό ουρλιαχτό και την ίδια στιγμή η Stelvio τινάζεται μπροστά.

Ο συμπλέκτης είναι σκληρός και ο ήχος από την εξάτμιση δυνατός και μπάσος. Η εξάτμιση είναι τύπου 2 σε 1 και καταλήγει σε δύο απολήξεις στην αριστερή μεριά της ουράς όπου ο συνεπιβάτης θα πρέπει να είναι εκπαιδευμένος για να μην αποκτήσει τα σημάδια της .

Εικόνα


Εικόνα

Από άποψη κατασκευής, το πλαίσιο της μοτοσικλέτας είναι ατσάλινο, διπλό σωληνωτό, με τον κινητήρα να παίζει ενεργό ρόλο, ενώ το μονόμπρατσο ψαλίδι φιλοξενεί τον άξονα μετάδοσης τύπου CARC όπου έχουν μειωθεί τα σκιτσαρίσματα . Οι τροχοί είναι αλουμινένιοι, 17 πίσω και 19 μπροστά, με ακτίνες τύπου tubeless (άλλη μία καινοτομία του μοντέλου), το μπροστινό είναι ανεστραμμένο με διάμετρο 50mm, πλήρως ρυθμιζόμενο, το ίδιο και το αμορτισέρ και διαβάζει την άσφαλτο δίνοντας την ακριβή θέση των τροχών και ιδιαίτερα του μπροστινού, κάνοντας τον αναβάτη να αισθάνεται τόσο κυρίαρχος όπως οφείλει να κάνει κάθε μοτοσυκλέτα με καλή οδική συμπεριφορά. Τα φρένα είναι Brembo με δύο δισκόφρενα 320mm και τετραπίστονες δαγκάνες μπροστά με περισια δυναμη για τους ελληνικούς δρόμους , ενώ πίσω βρίσκεται ένας δίσκος 282mm και μια διπίστονη δαγκάνα.

Εικόνα

Εικόνα

H στενή, χειροκίνητα ρυθμιζόμενη σε ύψος ζελατίνα προστατεύει από τον αέρα στο ταξίδι ακόμα και σε υψηλή ταχύτητα, αφήνοντας στροβιλισμούς πίσω της. Η σέλα είναι… δύο σέλες, χωριστά για οδηγό και συνεπιβάτη, που απολαμβάνει μεγάλο πλάτος και αντιολισθητικό κάλυμμα στο δικό του κομμάτι, αλλά και χειρολαβές και βολικά μαρσπιέ.

Λόγω του ελαφρώς υψηλού κέντρου βάρους, η Stelvio ρίχνει πρόθυμα το βάρος της στις στροφές, αλλάζοντας γρήγορα πορεία, ενώ την ίδια στιγμή η κατευθυντικότητα είναι ακριβής. Το ίδιο ισχύει και με δύο άτομα, με τη μοτοσυκλέτα να σου δίνει την εντύπωση πως έτσι βελτιώνεται ακόμα περισσότερο στο κράτημα!

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα


Στα συν της εργονομίας, αξίζει να γίνει ειδική αναφορά στο πρακτικό ντουλαπάκι που βρίσκεται στο πάνω μέρος του ρεζερβουάρ και ανοίγει με κουμπί από το τιμόνι, η αλουμινένια ποδιά που προστατεύει το κάρτερ, η μεγάλη χωρητικότητα του ρεζερβουάρ των 18 λίτρων προσφέρει σημαντική αυτονομία και είναι χρήσιμη στα ταξίδια. Τα φώτα διακρίνονται για τη χαρακτηριστική γραμμή τους και κάνουν το Stelvio να ξεχωρίζει με την πρώτη ματιά από τα υπόλοιπα on-off αλλα να μοιαζει τοσο μα τοσο πολύ σε BMW .

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Στην πραγματικότητα η 1200 είναι ομορφότερη από ότι δείχνει στο χαρτί ή στην οθόνη του υπολογιστή, ανάλογα δε με το χρωματισμό της ο όγκος της είτε αναδεικνύεται εμφαντικά στο άσπρο είτε διακριτικά – στο μαύρο. Μια υπέροχη κατασκευή γι αυτούς που αναζητά τα ταξίδια και μπορούν να την δαμάσουν λόγο ύψους.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 05, 2008 7:23 pm
από Dimitris
Μου αρέσει πολύ! Αν και η κατηγορία αυτή δεν είναι του στύλ μου, μου αρέσει! Όλο λέω και ακόμα δεν πήγα από την Piaggio...

1)Ηλία τα φρένα πως σου φάνηκαν;

2)Η απόδοση του μπροστινού;

3)Η απόδοση του κινητήρα, με το σχετικά μικρό εκτόπισμα χαμηλά και με το ξέσπασμα στα μεσαιοψηλά, πως σου φάνηκε; Σε προβλημάτισε αρνητικά ή σου άρεσε;

Με ενδιαφέρει η άποψή σου και θα έχουμε ένα ωραίο συγκριτικό απόψεων όταν το καβαλήσω και γω.

:smt066

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 05, 2008 8:55 pm
από karaferas
ποιο ομορφο,ποιο μουρικο κ ποιο σπανιο απο GS :smt098 ωραιο καντραν... ( το apriliaκι μου εχει ιδιο), θα το επαιρνα Drogar-Love(LBG).gif

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 06, 2008 1:27 am
από dionhaya
:smt082 εγώ ρε παιδιά συγνώμη κιόλας αλλά μου φαίνεται λίγο άσχημο :smt082

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 06, 2008 9:57 am
από iliasRC31
Dimitris έγραψε:Μου αρέσει πολύ! Αν και η κατηγορία αυτή δεν είναι του στύλ μου, μου αρέσει! Όλο λέω και ακόμα δεν πήγα από την Piaggio...

1)Ηλία τα φρένα πως σου φάνηκαν;

2)Η απόδοση του μπροστινού;

3)Η απόδοση του κινητήρα, με το σχετικά μικρό εκτόπισμα χαμηλά και με το ξέσπασμα στα μεσαιοψηλά, πως σου φάνηκε; Σε προβλημάτισε αρνητικά ή σου άρεσε;

Με ενδιαφέρει η άποψή σου και θα έχουμε ένα ωραίο συγκριτικό απόψεων όταν το καβαλήσω και γω.

:smt066


Μητσο απο την χαρα σου που επιτελους εγραψα το αρθρο δεν το διαβασες μου φαινεται :smt098

1) Τα φρενα παρα ειναι δυνατα για τους ελληνικους δρομους με τα λαστιχα που φορουσε και προτεινω δαγκοτο με ABS

2) Εχει παρα πολυ καλη πληροφορηση

3) Προσωπικα μου αρεσε αφου χαμηλα εχει τοση ροπη ωστε να κινειται ανετα χωρις σκορτσαρισματα και ξεσπασματα και οταν θες να ξεκολησεις και να χαρεις απλως ανοιγεις το γκαζι περισσοτερο και νιωθεις ενα τραβηγμα που σου ξυπναει τις αισθησεις σου ,αν αναλογιστεις το μεγεθος του και το βαρος του .

Αντε οδηγησε το να συγκρινουμε σημειωσεις

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 06, 2008 10:41 am
από golis
Οπτικά μ αρέσει....

Σημ :

Ωραίο παντελόνι.Cordura είναι ;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 06, 2008 7:53 pm
από Dimitris
rc31 έγραψε:
Μητσο απο την χαρα σου που επιτελους εγραψα το αρθρο δεν το διαβασες μου φαινεται :smt098



απλά ήθελα....να τ'ακούω, να τ'ακούω, να τοοοο λέεςςς! :smt081
Ευελπιστώ σύντομα να το καβαλήσω!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 06, 2008 11:50 pm
από george_grat
Οντως καλό.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 07, 2008 9:56 am
από The DuketoR
Μιας και έγινε κουβέντα για συγκριτικό απόψεων, να προσθέσω κι εγώ από το ταπεινό μου κονάκι ότι ο κινητήρας του Stelvio είναι απλά... κωμικός. Και θα βρεθούν κι άλλοι να σταθούν απ' τη μεριά μου,.. το πράγμα κάνει μπαμ από συστοιχία Patriot, αλλά μας έχουν βάλει κάτω οι αβρότητες.
Αν τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του είναι αυτά που αρμόζουν σε δικύλινδρο μοτέρ 1200 κυβικών, καλύτερα να ασχοληθούμε με ραπτομηχανές. Πιο πολύ ροπή έχουν στο σταυροβελονάκι.
Κατά τα άλλα, το μηχανάκι μπάνικο είναι, καλά πατάει... αλλά κατά τη μετρημένη μου άποψη δεν είναι σε τίποτα καλύτερο από το GS το 1100...
Το 1100 λέω.

Re: Stelvio 1200 Moto Guzzi by Motocikleta.gr

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Νοέμ 08, 2008 9:01 pm
από Dakota
Οι μεσαίες του μου θύμισαν το fazeraki που είχα παλιά. Ψηλά από τις 6 μέχρι τις 8000 είναι πιο δυνατό από το sport. Τι να το κάνω όμως όταν και οι 2 κινητήρες (2V - 4V) έχουν το ίδιο όριο στροφών.

Προτιμώ τον 2V κινητήρα που τραβάει από τις 2000 πολύ πιο γεμάτα από τον 4V.

Re: Stelvio 1200 Moto Guzzi by Motocikleta.gr

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Νοέμ 15, 2008 10:14 pm
από Billy
Δεν έχω οδηγήσει το Stelvio αλλά έχω κάνει ένα πεντάλεπτο πάνω στο Griso 8V. Δεν ξέρω αν έχουν της ίδιες ρυθμίσεις στον κινητήρα αλλά λίιιιγο το νιώθεις ότι απο ρελαντί τραβάει καλύτερα το Breva. Απο την άλλη ο ήχως που κάνει το 8βάλβιδο δεν συγκρίνετε. Γούστα είναι αυτά θα μου πείτε, στο Griso μ'άρεσε με 8βάλβιδο, στο Stelvio θα προτιμούσα τον 2βάλβιδο. Το καλύτερο θα ήταν να τα είχα και τα δύο :-D

Re: Stelvio 1200 Moto Guzzi by Motocikleta.gr

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Νοέμ 16, 2008 7:17 pm
από teo
εμένα μου αρέσει πολύ!!

όσο για το κινητήρα νομίζω είναι ότι πρέπει... γιατί τα 2v μετά τις 6000 πεθαίνουν εντελώς.