V7 Classic - Moto Guzzi by Motocikleta.gr
Δημοσιεύτηκε: Δευτ Δεκ 08, 2008 7:14 pm
Πρωτοεμφανίστηκε περίπου το 1967 όπου κατάφερε να έχει ένα σημαντικό μερίδιο της αγοράς . Σήμερα η Moto Guzzi ταράζει τα νερά παρουσιάζοντας την V7 Classic προσπαθώντας να δέσει την σύγχρονη τεχνολογία με το διαχρονικό στυλ .
Βασίζετε επάνω σε νέο κινητήρα 750 κυβικών με ηλεκτρονικό ψεκασμό και προδιαγραφές euro 3 όπου δένει αισθητικά με την υπόλοιπη μηχανή . Αρκετά πρόθυμος και άμεσος χωρίς πολλούς κραδασμούς και με ήχο που γίνεται μαγευτικός σε συνδυασμό με τις εξατμίσεις έως τις 4000 στροφές.
http://video.google.com/videoplay?docid ... 1805&hl=en
Η σέλα αρκετά άνετη και η θέση του σώματος στο ιδανικό σημείο ώστε να σε βάλει αμέσως στο κλίμα . Αν και τα χειριστήρια και οι ενδείξεις πολύ φτωχές σε σύγκριση με όσα μας έχει συνηθίσει η Moto Guzzi στα υπόλοιπα μοντέλα της ,όμως στο εν λογο μοντέλο δεν νομίζω ότι θα χρειαστείς κατι παραπάνο .
Τα φρένα της brembo με μεταλλικά σωληνάκια , ίσως και ποιο δυνατά από ότι τα λάστιχα και οι αναρτήσεις μπορούν να υποστηρίξουν άλλα με αυτήν την μηχανή οι επιδόσεις έρχονται σε δεύτερη μοίρα ενώ η απόλαυση της διαδρομής κυριαρχεί .
Στον δρόμο μπορεί να κινηθεί με ιδιαίτερη ευλυγισία ακόμα και σε αρκετή κίνηση αλλά και σε γρήγορους ρυθμούς συμπεριφέρεται αρκετά καλά . Μερικά ψιλό κουνήματα όταν την ζορίζεις μπορεί να εμφανιστούν αλλά μην ξεχνάμε δεν είναι το στοιχείο της η σπορ οδήγηση .
Η νέα V7 νομίζω ότι έχει καταφέρει σε μεγάλο βαθμό να παντρέψει το διαχρονικό με το σύγχρονο και να προσφέρει στους αναβάτες κατι διαφορετικό . Κατι που σε μαγεύει ,όχι από επιδόσεις αλλά από μια αίσθηση μαγείας που πρέπει να την ζήσεις για να την καταλάβεις
Βασίζετε επάνω σε νέο κινητήρα 750 κυβικών με ηλεκτρονικό ψεκασμό και προδιαγραφές euro 3 όπου δένει αισθητικά με την υπόλοιπη μηχανή . Αρκετά πρόθυμος και άμεσος χωρίς πολλούς κραδασμούς και με ήχο που γίνεται μαγευτικός σε συνδυασμό με τις εξατμίσεις έως τις 4000 στροφές.
http://video.google.com/videoplay?docid ... 1805&hl=en
Η σέλα αρκετά άνετη και η θέση του σώματος στο ιδανικό σημείο ώστε να σε βάλει αμέσως στο κλίμα . Αν και τα χειριστήρια και οι ενδείξεις πολύ φτωχές σε σύγκριση με όσα μας έχει συνηθίσει η Moto Guzzi στα υπόλοιπα μοντέλα της ,όμως στο εν λογο μοντέλο δεν νομίζω ότι θα χρειαστείς κατι παραπάνο .
Τα φρένα της brembo με μεταλλικά σωληνάκια , ίσως και ποιο δυνατά από ότι τα λάστιχα και οι αναρτήσεις μπορούν να υποστηρίξουν άλλα με αυτήν την μηχανή οι επιδόσεις έρχονται σε δεύτερη μοίρα ενώ η απόλαυση της διαδρομής κυριαρχεί .
Στον δρόμο μπορεί να κινηθεί με ιδιαίτερη ευλυγισία ακόμα και σε αρκετή κίνηση αλλά και σε γρήγορους ρυθμούς συμπεριφέρεται αρκετά καλά . Μερικά ψιλό κουνήματα όταν την ζορίζεις μπορεί να εμφανιστούν αλλά μην ξεχνάμε δεν είναι το στοιχείο της η σπορ οδήγηση .
Η νέα V7 νομίζω ότι έχει καταφέρει σε μεγάλο βαθμό να παντρέψει το διαχρονικό με το σύγχρονο και να προσφέρει στους αναβάτες κατι διαφορετικό . Κατι που σε μαγεύει ,όχι από επιδόσεις αλλά από μια αίσθηση μαγείας που πρέπει να την ζήσεις για να την καταλάβεις