Ώχ! Άλλη μια Ιταλίδα έρχεται...Benelli Tre 1130 K
Δημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 01, 2006 6:54 pm
Ωχ! Άλλη μια Ιταλίδα….Benelli Tre K 1130
Έξω από τα γνωστά όρια….Το πλαίσιο είναι έτσι σχεδιασμένο για απόλυτα άνετη οδήγηση και ευαισθησία τέτοια που να «νιώθεις» το οδόστρωμα, για την απόλυτη απορρόφηση κάθε κραδασμού..Η πίσω ανάρτηση εγγυάται απόλυτη σταθερότητα!
(Μετάφραση Cronomotocraft)
Year 2006
Engine Liquid cooled, four stroke, transverse three cylinder, DOHC, 4 valves per cylinder
Capacity 1130
Bore x Stroke 88 x 62 mm
Compression Ratio 11.5:1
Induction Electronic injection with 1 injector per cylinder
Ignition / Starting Electronic injection / electric
Max Power 92 kW at 9000 rpm
Max Torque 115 Nm at 6250 rpm
Transmission / Drive 6 Speed / chain
Frame MMixed solution. Front: ASD steel tube trellis, fastened to boxed rear section, aluminium alloy castings. Subframe: aluminium die-cast.
Front Suspension Marzocchi 50 mm diameter “upside down” fork damping, rebound and spring pre-load adjustment.
Rear Suspension ASD steel tube trellis swingarm with Extreme Technology single shock absorber with adjustable rebound and spring preload.
Front Brakes 2x 320mm discs 4 piston caliper
Rear Brakes Single 240mm disc 2 piston caliper
Front Tyre 120/70-17
Rear Tyre 180/55-17
Seat Height 838 mm
Dry-Weight / Wet-weight 205 kg
Πες Benelli και αμέσως η λέξη Italian Exotica έρχεται στο μυαλό σου. Δες το σωληνωτό πλαίσιο και θα καταλάβεις γιατί και εμείς το χαζεύαμε επί ώρες. Είναι μια φανταστική μηχανή να κοιτάς και να καβαλάς.
Η δύναμή του? 125 άλογα στις 9000 rpm και 115 Νm στις 6250 rpm.
(μετάφραση raptorsandrockets.com)
Λοιπόν τί λέτε? Γνώμες?
Υ.Γ: Κάτι μου λέει πως ξέρω ποιός θα απαντήσει πρώτος...
Έξω από τα γνωστά όρια….Το πλαίσιο είναι έτσι σχεδιασμένο για απόλυτα άνετη οδήγηση και ευαισθησία τέτοια που να «νιώθεις» το οδόστρωμα, για την απόλυτη απορρόφηση κάθε κραδασμού..Η πίσω ανάρτηση εγγυάται απόλυτη σταθερότητα!
(Μετάφραση Cronomotocraft)
Year 2006
Engine Liquid cooled, four stroke, transverse three cylinder, DOHC, 4 valves per cylinder
Capacity 1130
Bore x Stroke 88 x 62 mm
Compression Ratio 11.5:1
Induction Electronic injection with 1 injector per cylinder
Ignition / Starting Electronic injection / electric
Max Power 92 kW at 9000 rpm
Max Torque 115 Nm at 6250 rpm
Transmission / Drive 6 Speed / chain
Frame MMixed solution. Front: ASD steel tube trellis, fastened to boxed rear section, aluminium alloy castings. Subframe: aluminium die-cast.
Front Suspension Marzocchi 50 mm diameter “upside down” fork damping, rebound and spring pre-load adjustment.
Rear Suspension ASD steel tube trellis swingarm with Extreme Technology single shock absorber with adjustable rebound and spring preload.
Front Brakes 2x 320mm discs 4 piston caliper
Rear Brakes Single 240mm disc 2 piston caliper
Front Tyre 120/70-17
Rear Tyre 180/55-17
Seat Height 838 mm
Dry-Weight / Wet-weight 205 kg
Πες Benelli και αμέσως η λέξη Italian Exotica έρχεται στο μυαλό σου. Δες το σωληνωτό πλαίσιο και θα καταλάβεις γιατί και εμείς το χαζεύαμε επί ώρες. Είναι μια φανταστική μηχανή να κοιτάς και να καβαλάς.
Η δύναμή του? 125 άλογα στις 9000 rpm και 115 Νm στις 6250 rpm.
(μετάφραση raptorsandrockets.com)
Λοιπόν τί λέτε? Γνώμες?
Υ.Γ: Κάτι μου λέει πως ξέρω ποιός θα απαντήσει πρώτος...