Σελίδα 1 από 2

Ώχ! Άλλη μια Ιταλίδα έρχεται...Benelli Tre 1130 K

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 01, 2006 6:54 pm
από Dimitris
Ωχ! Άλλη μια Ιταλίδα….Benelli Tre K 1130

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα





Έξω από τα γνωστά όρια….Το πλαίσιο είναι έτσι σχεδιασμένο για απόλυτα άνετη οδήγηση και ευαισθησία τέτοια που να «νιώθεις» το οδόστρωμα, για την απόλυτη απορρόφηση κάθε κραδασμού..Η πίσω ανάρτηση εγγυάται απόλυτη σταθερότητα!

(Μετάφραση Cronomotocraft)

Year 2006
Engine Liquid cooled, four stroke, transverse three cylinder, DOHC, 4 valves per cylinder
Capacity 1130
Bore x Stroke 88 x 62 mm
Compression Ratio 11.5:1
Induction Electronic injection with 1 injector per cylinder
Ignition / Starting Electronic injection / electric
Max Power 92 kW at 9000 rpm
Max Torque 115 Nm at 6250 rpm
Transmission / Drive 6 Speed / chain
Frame MMixed solution. Front: ASD steel tube trellis, fastened to boxed rear section, aluminium alloy castings. Subframe: aluminium die-cast.
Front Suspension Marzocchi 50 mm diameter “upside down” fork damping, rebound and spring pre-load adjustment.
Rear Suspension ASD steel tube trellis swingarm with Extreme Technology single shock absorber with adjustable rebound and spring preload.
Front Brakes 2x 320mm discs 4 piston caliper
Rear Brakes Single 240mm disc 2 piston caliper
Front Tyre 120/70-17
Rear Tyre 180/55-17
Seat Height 838 mm
Dry-Weight / Wet-weight 205 kg




Πες Benelli και αμέσως η λέξη Italian Exotica έρχεται στο μυαλό σου. Δες το σωληνωτό πλαίσιο και θα καταλάβεις γιατί και εμείς το χαζεύαμε επί ώρες. Είναι μια φανταστική μηχανή να κοιτάς και να καβαλάς.
Η δύναμή του? 125 άλογα στις 9000 rpm και 115 Νm στις 6250 rpm.

(μετάφραση raptorsandrockets.com)


Λοιπόν τί λέτε? Γνώμες?



Υ.Γ: Κάτι μου λέει πως ξέρω ποιός θα απαντήσει πρώτος... :D

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 01, 2006 7:37 pm
από iliasRC31
αλλο ενα μελοντικο μηχανακι στην λιστα μου test ride !


χιιχιχιιχιχ

φαινεται υπεροχο !

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 02, 2006 11:16 am
από Theo
ναι τις βλέπουμε............και σκοτώνουν!!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 02, 2006 11:34 am
από Ofanis
Θα τό έπαιρνα αν ειχα τα λεφτά....ΤΩΡΑ ΑΜΕΣΩΣ!!!!
:smt041 :smt109 :smt041

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 02, 2006 12:21 pm
από ktm_isa
Μου αρέσει :smt006 και μου αρέσει και έτσι οπως παίρνει τις στροφές ο συναδελφάκος :smt006

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 02, 2006 5:08 pm
από Dbandit
ΩΧ! Πολυ καλο! Ποσο να εχει αραγε?

ΜΕ ΑΡΕΣΕΙ! 8)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 02, 2006 10:38 pm
από Dimitris
Dbandit έγραψε:ΩΧ! Πολυ καλο! Ποσο να εχει αραγε?

ΜΕ ΑΡΕΣΕΙ! 8)



Η τιμή του αναμένεται, ο εισαγωγέας Γκοργκόλης Α.Ε.

Πλέον ο Γκοργκόλης συνεργάζεται με το Motor In στην Αργυρούπολη, Αλίμου 111.

Video

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Νοέμ 11, 2006 12:43 pm
από Dimitris
http://www.youtube.com/watch?v=N-1PFfG1v0o


Ένα video με το Tre 1130 K, για να "φεύγουμε.."

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Νοέμ 12, 2006 3:16 am
από Tdmrider
rc31 έγραψε:αλλο ενα μελοντικο μηχανακι στην λιστα μου test ride !


χιιχιχιιχιχ

φαινεται υπεροχο !




Πολύ καλό, καταραμένη φτώχεια.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 21, 2007 11:45 pm
από Dimitris
θα φτάσει στα καταστήματα στα τέλη του 2007 και είναι η Tre K Amazonas.


:rolleyes:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 21, 2007 11:55 pm
από Ofanis
το προτιμώ ασφαλτινο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Μαρ 22, 2007 11:22 am
από Acanthor
Κούκλα! Κούκλα! :supz:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Μαρ 22, 2007 7:07 pm
από Tdmrider
Τo on κούκλα, το off πανούκλα !!!

Τα κάνει όλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 23, 2007 7:45 pm
από Dimitris
Μια ματιά αρκεί για να καταλάβεις οτι αυτό το ψηλό τρικύλινδρο έχει κατασκευαστεί για να αντιμετωπίσει ήδη καταξιωμένες μοτοσικλέτες πολλαπλών χρήσεων με μεγάλό όμως κυβισμό, όπως είναι το νέο Triumph Tiger και το Ducati Μultistrada. Στηριζόμενο στο υπάρχον γυμνό TNT, έχει μια πιο αδύναμη έκδοση του κινητήρα των 1130 κ.εκ.

Ο 12βάλβιδος κινητήρας σε σύγκριση με αυτόν του TNT είναι πιο αδύναμος με πιό ήπιους εκκεντροφόρους, πιο στενή εισαγωγή, νέο ψεκασμό και εξάτμιση. Παρ'όλα αυτά η συνολική απόδοση είναι 125ίπποι στις 9000 σαλ, 10 περισσότερα δηλαδή από το Tiger και 30 περισσότερα από το Multistrada.

Το πλαίσιο είναι σωληνωτό με ατσάλινους σωλήνες και αλουμινενια τμήματα.

Ο κινητήρας επιταχύνει άνετα μετά τις 3000 σαλ, έχει πολύ δύναμη στις μεσαίες και η βελόνα φτάνει μέχρι το κόκκινο των 10.000 σαλ. Αν έχεις χώρο θα φτάσει εύκολα τα 240 χλμ/ώρα.

Ένα έξυπνο κόλποπου διαθέτει το TRE K είναι η δυνατότητα να επιλέγεις από ένα κουμπί στο πίνακα οργάνων, ανάμεσα σε 2 διαφορετικά προγράμματα λειτουργίας του κινητήρα. Η διαφορά αυτή αφορά το φάσμα στροφών κάτω των 4.000 σαλ και ουσιαστικά το σύστημα αυτό υπάρχει για να περνάει η μοτοσικλέτα το Euro3.

Αν και η σέλα είναι αρκετά ψηλή, στα 810mm και το κόψιμο του τιμονιού δεν είναι πολύ μεγάλο, το Benelli έχει αρκετά ελαφριά αίσθηση και είναι ευέλικτο, χαρίσματα που το κάνουν καλή μοτοσικλέτα για την πόλη. Επίσης είναι βολικό και για ταξίδια. Το φέρινκ κρατάει μακριά τον άερα. Η ζελατίνα ρυθμίζεται πολύ εύκολα καθ'ύψος.

Με βάρος 205 κιλά στεγνό είναι αρκετά ελαφρύ και το φαρδύ τιμόνι σου δίνει αρκετό μοχλό για τις κλειστές στροφές.

Το μη ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο μπροστινό της Marzocchi έχει διάμετρο 50 mm και απορροφούσε ικανοποιητικά τις ανωμαλίες του δρόμου, ενώ και στα δυνατά φρένα δεν βυθιζόταν πολύ. Η ισχύς των φρένων είναι απόλυτα ικανοποιητική.

Είναι ένα πολύ ικανό all rounder και διαθέτει όλα τα χαρίσματα των τρικύλινδρων της Benelli. Σύμφωνα με την εταιρεία θα είναι λίγο πιο ακριβό από το Tiger αλλά πιο φτηνό από το Multistrada.





πηγή:powerbikes.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 25, 2007 3:35 pm
από iliasRC31
ενα test ride θα μας πεισει !!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Μαρ 26, 2007 12:05 am
από Dimitris
rc31 έγραψε:ενα test ride θα μας πεισει !!!


μακάρι να μπορούσαμε να το κάνουμε αλλά αμφιβάλλω αν θα το διαθέσουν για test....

Τις προάλλες ήμουνα στο κατάστημα που αντιπροσωπεύει την Moto Morini και προσπαθώντας να δω τι παίζει, μπας και μπορέσω να testάρω το Corsaro, κατάλαβα πως ούτε αυτοί οι ίδιοι δεν μπορούν καλά-καλά να το οδηγήσουν. Δεν τους το επιτρέπουν....άσε.....


Τώρα για Benelli ίσως είναι διαφορετικά τα πράγματα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Μαρ 26, 2007 10:45 am
από iliasRC31
αν θελουν να αποκτησουν κομματι απο την αγορα θα πρεπει να αρχισουν να αλλαζουν μυαλα και αποψεις

σιγα που θα αγορασω ενα μηχανακι χωρις να το δοκιμασω , ελεος

το τυφλο σουρτη πεθανε !