Σελίδα 1 από 1

Βenelli 2UE, Ολοκληρωμένο Πρωτότυπο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιουν 08, 2007 12:49 am
από Dimitris
Η Benelli έφερε το ολοκληρωμένο της πρωτότυπο 2UE στο Τόκυο υπενθυμίζοντας σε όλους πως το νέο της μοντέλο είναι ένα βήμα από την παραγωγή. Η μοτοσυκλέτα διαθέτει έναν δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα 756cc που αποδίδει 90hp στις 9.500rpm και ροπή 7kgm. Όλως τυχαίως, δύο κύλινδροι 756 συνολικών κυβικών μάς κάνουν ακριβώς τα 2/3 ενός κινητήρα TnT (1.130cc), έτσι μάλλον μαντεύουμε και την προέλευσή του. Το πλαίσιο είναι αλουμινένιο και κατασκευάζεται με την ίδια μέθοδο έγχυσης που χρησιμοποιεί η Yamaha.
Επιπλέον, μαθαίνουμε πως η Benelli ετοιμάζει άλλη μια έκδοση του δικύλινδρου κινητήρα στα 600cc (τα 2/3 ενός κινητήρα Tornado 900) που θα κινήσει μια ακόμη γυμνή μοτοσυκλέτα –για αρχή.
Οι Κινέζοι επενδυτές της Benelli από τον Όμιλο Quianjiang πιέζουν από την πρώτη στιγμή τους Ιταλούς για μια σειρά πιο οικονομικών μοντέλων που θα μπορεί να κοιτάξει στα μάτια τους πελάτες μοτοσυκλετών όπως τα Honda Hornet 600 και Yamaha FZ6, καθώς τα τρικύλινδρα των 1.130cc στοχεύουν σε ένα μικρότερο, πιο «ματσωμένο» κοινό. Προφανώς, αυτή θα είναι η νέα βάση ανάπτυξης της Benelli.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιουν 08, 2007 10:40 am
από iliasRC31
δεν ξερω σε ποια βαση θα κινηθει αλλα αν βγαλει ενα τετοιο μοντελο στην τιμη τον japan τοτε σιγουρα θα τους κοιταει στα ματια μην σου πω και απο πανω

το μοτορι φαινεται κουκλι και πρικισμενο :smt060

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιουν 08, 2007 12:25 pm
από iznogood
Ομορφο φενεται! Αν βγει και φτηνο και με τα καλουδια που εχει πανω, UPS, ακτινικες κλπ.

Re: Βenelli 2UE, Ολοκληρωμένο Πρωτότυπο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιουν 08, 2007 12:34 pm
από Ofanis
Dimitris έγραψε:. Το πλαίσιο είναι αλουμινένιο και κατασκευάζεται με την ίδια μέθοδο έγχυσης που χρησιμοποιεί η Yamaha.

Οι Κινέζοι επενδυτές της Benelli από τον Όμιλο Quianjiang πιέζουν από την πρώτη στιγμή τους Ιταλούς για μια σειρά πιο οικονομικών μοντέλων που θα μπορεί να κοιτάξει στα μάτια τους πελάτες μοτοσυκλετών όπως τα Honda Hornet 600 και Yamaha FZ6, καθώς τα τρικύλινδρα των 1.130cc στοχεύουν σε ένα μικρότερο, πιο «ματσωμένο» κοινό. Προφανώς, αυτή θα είναι η νέα βάση ανάπτυξης της Benelli.




Το πρώτο το αφήνω ασχολίαστο (No comment)

Κοινώς οι κινέζοι θα αλλοιώσουν το χαρακτήρα του ιταλικού πνευματος. Για να γίνουν πιο οικονομικά θα πέσουν αποδώσεις και ποιότητα ανταλλακτικών.

Συμφωνώ πως είναι ωραίο μηχανάκι αλλά να μην το χτυπας μετά και κλουκουτάει (το άλλο άκρο)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιουν 08, 2007 4:53 pm
από Tdmrider
Όμορφο, όμορφο, όμορφο, ευχαριστώ δεν θα πάρω όμως.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιουν 08, 2007 6:24 pm
από giorgidm
Tdmrider έγραψε:Όμορφο, όμορφο, όμορφο, ευχαριστώ δεν θα πάρω όμως.






χαχαχαχα......
και εγω το ιδιο ειπα οταν το ειδα!!! :smt037

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιουν 08, 2007 8:24 pm
από iznogood
Πλακωσαν οι "Κασσανδρες"... :???:

Re: Βenelli 2UE, Ολοκληρωμένο Πρωτότυπο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 09, 2007 7:28 pm
από Dimitris
Ofanis έγραψε:
Συμφωνώ πως είναι ωραίο μηχανάκι αλλά να μην το χτυπας μετά και κλουκουτάει (το άλλο άκρο)


Ofanis τα ίδια λέγανε κάποτε για τους Ιαπωνέζους, όταν έκανα την δικιά τους "επέλαση" στον κόσμο τωω μοτοσικλετών. Με τη πάροδο του χρόνου οι Ιαπωνέζοι κατάφεραν να επικρατήσουν και να μπορούν να πουλάνε αξιοπιστία και απόδοση.

Δεν χρειάζεται να περάσει πολύς καιρός για να γίνουμε μάρτυρες της ίδιας πορείας και των Κινέζων...

οπότε δεν νομίζω να "κλουκουτάνε"....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 09, 2007 10:11 pm
από Ofanis
Κοιτα να δεις και τα hundai καλά αμάξια είναι τοοοοοοσα χρόνια που κυκλοφορούν

Το accent έχει μεγάλη ιστορία σε εξέλιξη αλλά αν μπεις μέσα και αρχίσεις να κάνεις το Θεοφράστου (ετ 3 επι τροχών) Θα δεις οτι ακόμη κλουκουτάει.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Ιουν 10, 2007 12:10 pm
από Dakota
Δυστυχώς οι Κινέζοι και οι Ιάπωνες διακατέχονται από μια τελείως διαφορετική νοοτροπία και αντίληψη. Ο Κινέζος θέλει να γεμίσει τον πλανήτη με κάθε είδους σαβούρα που κατασκευάζει στην αχανή χώρα του με σκοπό το κέρδος.

Αν η ποιότητά του είναι χαμηλή (που είναι ακόμα πολύ) δεν τον νοιάζει γιατί η τιμή του είναι αντίστοιχα ακόμα χαμηλότερη. Οπότε πάντα θα βρίσκει κάποιον να τα αγοράζει.

Από την άλλη πλευρά (Ιαπωνία) ο πρώτος διδάξας (Schoihiro Honda) ξεκίνησε μεν αντιγράφοντας αλλά πήγε πολλά βήματα πιο πέρα την βιομηχανία μοτοσυκλετών και αυτοκινήτων. Ναι την έβαλε στη μαζική παραγωγή με ότι καλό και κακό συνεπάγεται αυτό αλλά δες που την έφτασε.

Αυτή την στιγμή, 40 χρόνια μετά την πρώτη έλευση τους στην ευρωπαϊκή αγορά, τα γιαπωνέζικα αυτοκίνητα (Toyota - Mazda - Honda) είναι πολύ ακριβότερα από τα αντίστοιχα ευρωπαϊκά.
Η Toyota κατάφερε να εκτοπίσει την Mercedes από την πρώτη θέση του πίνακα αξιοπιστίας.

Τα κορεάτικα δείχνουν τον δρόμο που θα έπρεπε να ακολουθήσει ο Κινέζος. Μπορεί να κλουκουτάνε ακόμα αλλά έχουν βελτιωθεί αρκετά σε σχέση με το παρελθόν. Δυστυχώς ο Κινέζος με τα λεφτά του θα αγοράζει παλιές δόξες (Benelli) και θα μας τα πασάρει σας "ξαναγεννημένα".

Εγώ τώρα Ιταλικό μηχανάκι made in China, μόνο να το βλέπω στις εκθέσεις. Drogar-HeadPhones(LBG).gif

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Ιουν 10, 2007 12:33 pm
από Dimitris
Fretazer έγραψε:
Εγώ τώρα Ιταλικό μηχανάκι made in China, μόνο να το βλέπω στις εκθέσεις. Drogar-HeadPhones(LBG).gif


Αν είστε σεις καχύποπτοι, τότε εγώ γιατί να μην είμαι. Φυσικά και είμαι και εννοείται πως όλοι μας θα θέλαμε να δούμε στην αγορά αξιόπιστα μηχανάκια είτε είναι ιαπωνέζικα είτε κορεάτικα, είτε ευρωπαικά, είτε κινέζικα.

Φυσικά και μπορούμε να κάνουμε εικασίες, αλλά πιστεύω πως είναι άδικο να καταδικάζουμε από τώρα τέτοιες κινήσεις (συνεργασία Benelli-Κινέζοι). Ας περιμένουμε τις πρωτες κυκλοφορίες, τις πρώτες εντυπώσεις και εμπειρίες...και μετά βλέπουμε.

έχω μπει σε Huyndai και το τελευταίο που θα μπορούσα να πω είναι πως "κουκλουτάει". Μεγάλη μαγκιά των Κορεάτων να παράγουν τέτοια αυτοκίνητα σε τέτοιες τιμές. Και μάλιστα προσφέροντας δωρεάν service για πάντα. Είναι γροθιά στον κόσμο της αγοράς. Είτε μας αρέσει είτε ΟΧΙ.


Ο χρόνος θα δείξει...Προσωπικά δεν θα με εμπόδιζε τίποτα να αγοράσω μια μοτοσικλέτα κινεζικής προέλευσης, από την στιγμή που θα ήξερα πως πληρεί κάποιες προυποθέσεις και φυσικά πως με εξιτάρει εμφανισιακά.

Μακάρι να τα καταφέρουν οι κινέζοι! Αυτό μόνο όφελος θα δώσει σε εμάς και τίποτα παραπάνω. Γιατί ο ανταγωνσιμός θα μεγαλώνει και οι τιμές θα πέφτουν. Οπότε το πλεονέκτημα είναι με το μέρος μας. Μας συμφέρει να τα καταφέρουν. Κι ας μην αγοράσουμε ποτέ Κινέζικο.