Βenelli 2UE, Ολοκληρωμένο Πρωτότυπο
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιουν 08, 2007 12:49 am
Η Benelli έφερε το ολοκληρωμένο της πρωτότυπο 2UE στο Τόκυο υπενθυμίζοντας σε όλους πως το νέο της μοντέλο είναι ένα βήμα από την παραγωγή. Η μοτοσυκλέτα διαθέτει έναν δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα 756cc που αποδίδει 90hp στις 9.500rpm και ροπή 7kgm. Όλως τυχαίως, δύο κύλινδροι 756 συνολικών κυβικών μάς κάνουν ακριβώς τα 2/3 ενός κινητήρα TnT (1.130cc), έτσι μάλλον μαντεύουμε και την προέλευσή του. Το πλαίσιο είναι αλουμινένιο και κατασκευάζεται με την ίδια μέθοδο έγχυσης που χρησιμοποιεί η Yamaha.
Επιπλέον, μαθαίνουμε πως η Benelli ετοιμάζει άλλη μια έκδοση του δικύλινδρου κινητήρα στα 600cc (τα 2/3 ενός κινητήρα Tornado 900) που θα κινήσει μια ακόμη γυμνή μοτοσυκλέτα –για αρχή.
Οι Κινέζοι επενδυτές της Benelli από τον Όμιλο Quianjiang πιέζουν από την πρώτη στιγμή τους Ιταλούς για μια σειρά πιο οικονομικών μοντέλων που θα μπορεί να κοιτάξει στα μάτια τους πελάτες μοτοσυκλετών όπως τα Honda Hornet 600 και Yamaha FZ6, καθώς τα τρικύλινδρα των 1.130cc στοχεύουν σε ένα μικρότερο, πιο «ματσωμένο» κοινό. Προφανώς, αυτή θα είναι η νέα βάση ανάπτυξης της Benelli.
Επιπλέον, μαθαίνουμε πως η Benelli ετοιμάζει άλλη μια έκδοση του δικύλινδρου κινητήρα στα 600cc (τα 2/3 ενός κινητήρα Tornado 900) που θα κινήσει μια ακόμη γυμνή μοτοσυκλέτα –για αρχή.
Οι Κινέζοι επενδυτές της Benelli από τον Όμιλο Quianjiang πιέζουν από την πρώτη στιγμή τους Ιταλούς για μια σειρά πιο οικονομικών μοντέλων που θα μπορεί να κοιτάξει στα μάτια τους πελάτες μοτοσυκλετών όπως τα Honda Hornet 600 και Yamaha FZ6, καθώς τα τρικύλινδρα των 1.130cc στοχεύουν σε ένα μικρότερο, πιο «ματσωμένο» κοινό. Προφανώς, αυτή θα είναι η νέα βάση ανάπτυξης της Benelli.