Σελίδα 1 από 1

Beta 2017

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Ιούλ 19, 2016 1:42 pm
από iliasRC31
Μετά από μία καταπληκτική χρονιά για τα μοντέλα RR2T/4T του 2016, η Beta επιστρέφει με νέες μοτοσυκλέτες συνεχίζοντας την εξέλιξη σε τεχνικά χαρακτηριστικά και ποιότητα κατασκευής.

Έχοντας πετύχει τις πρώτες νίκες της ιστορίας της στη Γενική κατάταξη του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Enduro και έχοντας πρωταγωνιστικό ρόλο σε αυτό-τρεις αναβάτες στη δεκάδα γενικής- τόσο με δίχρονες όσο και με τετράχρονες μοτοσυκλέτες, καταφέρνει να περάσει συσσωρευμένη τεχνογνωσία από τους αγώνες στο τμήμα παραγωγής λαμβάνοντας πάντα υπόψιν τις απαιτήσεις των αναβατών όλων των επιπέδων. Έτσι τα μοντέλα RR του 2017 συνδυάζουν ιδανικά τις αγωνιστικές προδιαγραφές με τη φιλοσοφία “easy to ride”, διαθέτοντας την κορυφαία σχεδίαση και ποιότητα που χαρακτηρίζει την ιταλική εταιρεία.
Τα μοντέλα του 2017 είναι διαθέσιμα σε κυβισμούς 250 και 300cc για τα δίχρονα και 350/390/430/480 για τα τετράχρονα, έχοντας τις παρακάτω αλλαγές:

• Πιρούνι Sachs: μεγαλύτερη κατά 5mm διαδρομή και λάδι της Liqui Moly που μειώνει τις εσωτερικές τριβές και την παραγωγή θερμότητας
• Αμορτισέρ Sachs: νέα πιο ακριβής και ανεξάρτητη ρύθμιση για την απόσβεση αργής/γρήγορης συμπίεσης
• Πλάκες πιρουνιού: νέες, πιο ελαφριές και άκαμπτες
• Τροχοί: νέας σχεδίασης και μικρότερου βάρους από την Excel με ασημί στεφάνι και μαύρες ακτίνες
• Ψηφιακό πολυόργανο: με νέες δυνατότητες ρύθμισης και ενσωματωμένο μετρητή τάσης για την μπαταρία της μοτοσυκλέτας
• Τάπα βενζίνης: νέα με ενσωματωμένη ανεπίστροφη βαλβίδα
• Νέα γραφικά

Δίχρονα
Παραμένει το σύστημα αυτόματης μίξης λαδιού-βενζίνης που απαλλάσσει τον αναβάτη από τη διαδικασία σε κάθε γέμισμα του ρεζερβουάρ. Η ιδανική αναλόγια επιτυγχάνεται μέσω TPS (θέση γκαζιού) αποφεύγοντας τα «μπουκώματα» στις χαμηλές στροφές του κινητήρα, συμβάλλοντας θετικά στην κατανάλωση λαδιού και στο λιγότερο «κάπνισμα»
Και τα δύο μοντέλα συμμορφώνονται με τις προδιαγραφές Euro4 και διαθέτουν ηλεκτρονική με δυνατότητα σύνδεσης σε διαγνωστικό
Τετράχρονα
Τοποθετήθηκαν νέοι εκκεντροφόροι που κάνουν πιο εύκολη την οδήγηση διατηρώντας παράλληλα την υψηλή απόδοση ενώ νέα είναι και τα ελατήρια βαλβίδων με σκοπό τη βελτίωση της απόκρισης στις χαμηλές στροφές και τη μείωση του φρένου του κινητήρα.
Φυσικά και στα τετράχρονα υπάρχει θύρα για σύνδεση με διαγνωστικό.

Xtrainer
Το απόλυτο playbike έρχεται για το 2017 με ανανεωμένα γραφικά, διατηρώντας τη συνταγή που το έκανε αγαπημένο σε μεγάλο εύρος αναβατών (και αναβατριών!). Από αρχάριους που χρειάζονται μια εύκολη μοτοσυκλέτα για να μπουν στο χώρο του Enduro, μέχρι έμπειρους αναβάτες που θέλουν να συνδυάσουν στην οδήγησή τους τεχνική Trail με επιδόσεις Enduro. Το χαμηλό ύψος σέλας, το μικρό βάρος και η ομαλή απόδοση από το ρελαντί καθιστούν το Xtrainer ιδανικό για αυτές τις περιπτώσεις.