Σελίδα 1 από 1

GSXR 1000 K5

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Ιούλ 09, 2006 1:52 am
από ktm_isa
Λοιπόν καλησπέρα σας σε suzukakides και μη :wink: Διάβασα κάτι και θέλω να ρωτήσω..Σε αγώνα στην Αμερική λέει το Κ5 έκοψε το σκελετό... :?


Έχει ακούσει κάποιος κάτι?

Και πώς έγινε αυτό? :?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Ιούλ 09, 2006 1:59 am
από thanos13
Εγω εχω ακούσει οτι έχει συμβεί σε αρκετές περιπτώσεις αυτό.
Όσο για το πως γίνεται απλό είναι.Δεν αντέχει την πίεση το σασί και σπάει.Και όποιον πάρει ο χάρος μετά.Βέβαια δε γίνεται και κάθε μέρα και πρέπει να το ζορίσεις και αρκετά φαντάζομαι.
Ας πουν οι σουζουκάκηδες περισσότερα.Εμείς που έχουμε χόντα δεν μας απασχολούν τέτοια πράματα :D :P :lol:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Ιούλ 09, 2006 5:46 am
από Tdmrider
Προφανώς θέμα πλαισίου δεν τίθεται για μια SBK που έχει πάρει 2 παγκόσμια για πλάκα, ας τα βλέπουν οι υπόλοιποι της Japan και ασχοληθούν γιατί καλή η ποιότητά αλλά δεν μπορείς να κρύβεσαι συνέχεια πίσω της. Στον δρόμο δεν πιστέυω οτι είναι αυτό δυνατό. Μήπως έχει γίνει καμιά ταρζανιά? Την ίδια επιτυχία έχει και στο ΑΜΑ της Αμερικής η συγκεκριμένη μηχανή. Άρα κάτι λείπει το οποίο κλασσικά δεν γνωρίζουμε.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Ιούλ 09, 2006 11:22 am
από Sarevock
Εμ οταν λεμε οτι κοβουν πλαισιο... :?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιούλ 10, 2006 12:48 am
από Tdmrider
Sarevock έγραψε:Εμ οταν λεμε οτι κοβουν πλαισιο... :?


Λυπάμε αλλά κάτι φήμες δεν τις πολυπιστεύω αν δεν τις δω και το κυριότερο αν δεν είναι τεκμηριωμένες από ανθρώπους με ιδιαίτερες γνώσεις. Όλες οι μηχανές σήμερα κατασκευάζονται πρώτα μέσω CAM/CAD με διάφορες τεχνικές, μέθοδοι πεπερασμένων στοιχείων κτλ, και τόσο οι δυνάμεις και οι ροπές που ασκούνται είναι προϋπολογισμένες. Πάντα υπάρχει περιθώριο το οποίο υπό νορμάλ συνθήκες δεν μπορεί να υπερκαλυφτεί. Τώρα πως είναι δυνατό να πέρνει παγκόσμιο Superbikes και στο Κ6 να μην υπάρχουν διαφορές στο πλαίσιο, ανακοινώσημες τουλάχιστον, αυτό δεν το καταλαβαίνω. Αν υπήρχε πρόβλημα, αυτό στους αγώνες θα είχε βγει, ιδιαίτερα στα SBK που οι αλλαγές στα πλαίσια δεν είναι δραστικές.
Ως παράδειγμα θα θυμήσω το σαφές πρόβλημα του TRIUMPH DAYTONA 955 που κοβόταν στην ένωση πλαισίου με τον λαιμό. Αμέσως η Triumph όχι μόνο ενίσχυσε το σημείο αυτό αλλά έκανε και ανάκληση. Οι εταιρίες είναι αρκετά έξυπνες για να μην αφήνουν στην τύχη τέτοια πράγματα.
Εγώ προσωπικά δεν έχω δει υποπλαίσιο κομένο, γιατί μάλλον περί αυτού πρόκειται και όχι του κυρίως πλαισίου της μηχανής. Μέχρι λοιπόν να το δώ και μάθω τον ακριβή λόγο και τρόπο χρήσης που αυτό κόπηκε, επιτρέψτε να είμαι λίγο δύσπιστος.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιούλ 10, 2006 10:58 am
από Sarevock
Tdmrider έγραψε:
Sarevock έγραψε:Εμ οταν λεμε οτι κοβουν πλαισιο... :?


Λυπάμε αλλά κάτι φήμες δεν τις πολυπιστεύω αν δεν τις δω

:twisted: :twisted: Περιμενα να τσιμπησει ο Νεμεθουλινος!!! :twisted: :twisted:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιούλ 10, 2006 12:42 pm
από Tdmrider
Από αλλού περίμενες......

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Άσε χτές άκουσα μια συζήτηση για το TDM και φρίκαρα. Έχει λέει μεγάλο πρόβλημα στα φρένα !!!!!!!!!!!!!!!
Δεν είπα και κουβέντα γιατί δεν ήθελα, αλλά είναι κρίμα η φήμη μιας μηχανής να υποσκάπτεται από ανθρώπους μη σχετικούς με το αντικείμενο οι οποίοι πολλές φορές δεν έχουν καν μηχανή. Κάτι τετοιο γίνεται και με τα ΚΤΜ. Μπορεί να μην είναι γιαπωνέζικα αλλά προς θεού επειδή ένα LC4 620 του 96 έβγαλε πρόβλημα τρελό δεν σημαίνει πως από τότε δεν έχει γίνει και τίποτα προς αυτή την κατεύθυνση .......

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Ιούλ 16, 2006 12:01 am
από kromi
Άπό την εμπειρία μου στα Suzuki θα έλεγα ότι κάτι τέτοιο δε συμβαίνει από μόνο του και δεν έχει συμβεί . Κι αν είχε συμβεί έστω και σε ένα θα είχε γίνει αντικατάσταση, και τότε θα το γνώριζα. Έχω δει έως τώρα 3 Gsxr με ραγισμένο πλαίσιο και όχι κομμένο μιλάμε για ράγισμα όπως μια τρίχα, αλλά όταν λέμε για σκελετό, δεν παύει να είναι ράγισμα. Και τα τρία όμως ήταν από τρακάρισμα που η συνολική αξία του υπέρβαινε εύκολα τα 6000ευρώ. Μήπως εννοούν ¨κόβουν πλαίσιο" μετά από στούκα; Ε, και τι ήθελες να κάνει;
Έχω δει όμως και 2 που πήγαν για ολική, αφού ξεπερνούσαν τα ανταλλακτικά την αξία της σαν μεταχειρισμένη, αλλά το πλαίσιο δεν έπαθε τίποτα. Είναι το πώς θα σε βρει η ρημάδα η καταπόνηση..
Αυτή είναι η όλη και όση αλήθεια γνωρίζω.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Ιούλ 16, 2006 4:06 am
από Theo
Tdmrider έγραψε:Όλες οι μηχανές σήμερα κατασκευάζονται πρώτα μέσω CAM/CAD με διάφορες τεχνικές, μέθοδοι πεπερασμένων στοιχείων κτλ, και τόσο οι δυνάμεις και οι ροπές που ασκούνται είναι προϋπολογισμένες. Πάντα υπάρχει περιθώριο το οποίο υπό νορμάλ συνθήκες δεν μπορεί να υπερκαλυφτεί.



:shock: :shock: :lol: :lol: :lol:

Με έχεις στείλει ρε Σπύρο!!!!!! Που τα ξέρεις τα πεπερασμένα στοιχεία βρε???

Συμφωνώ σε ότι λές απόλυτα!!!!

Αλλά btw να σου θυμίσω να διαβάσεις στο manual για το max φορτίο που μπορεί να δεχθεί το υποπλαίσιο στο μηχανάκι μας!!!!!! ΘΑ ΦΡΙΚΑΡΕΙΣ!!!!!!!
Γυναίκα και τριπλέτα γεμάτη ΔΕΝ .....ΒΡΕ ΔΕΝ......ΑΣΤΟ!!!!

Ευτυχώς που η δικιά μου είναι κατηγορία φτερού 51kg και εγώ σχεδόν σαν τον Αη Φανούρη ειδάλλως αν γούσταρα ζουμερές με τα πόδια θα τις έστελνα στα ταξίδια!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιούλ 17, 2006 12:42 am
από Tdmrider
Theo έγραψε: :shock: :shock: :lol: :lol: :lol:

Με έχεις στείλει ρε Σπύρο!!!!!! Που τα ξέρεις τα πεπερασμένα στοιχεία βρε???

Συμφωνώ σε ότι λές απόλυτα!!!!

Αλλά btw να σου θυμίσω να διαβάσεις στο manual για το max φορτίο που μπορεί να δεχθεί το υποπλαίσιο στο μηχανάκι μας!!!!!! ΘΑ ΦΡΙΚΑΡΕΙΣ!!!!!!!
Γυναίκα και τριπλέτα γεμάτη ΔΕΝ .....ΒΡΕ ΔΕΝ......ΑΣΤΟ!!!!



Χε, χε κάτι ξέρουμε και εμείς !!!
:-D

Πάντως η ιστορία με το μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος είναι απαράδεκτη. Κάποια στιγμή πρέπει οι κύριοι κύριοι των τμημάτων Μάρκετινγκ να καταλάβουν πως καλός ο αγώνας για την ελαφρύτερη μηχανή, αλλά με δύο άτομα τα εκατόν ογδόντα κιλά είναι πολύ συνηθισμένα, να μην μιλήσουμε για τις αποσκευές όταν αποφασίσουμε να πάμε στο νησάκι το καλοκαίρι. Και καλά οι Γιαπωνέζοι που είναι μπασμένοι, οι Ευρωπαίοι φίλοι μας γιατί μας ταλαιπωρούν ???

:-?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Ιούλ 18, 2006 11:26 pm
από kromi
να ένα κ5, 1000άρι που όλα τα έπαθε, αλλά πλαίσιο δεν έκοψε. Παράδειγμα προς αποφυγή, ο οδηγός ευτυχώς δεν έπαθε τίποτα, μη στεναχωριέστε μόνο το κ5 κλαφτε.
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

ούτε αυτό το 750, με την ακριβή του ξάπλα.
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

δυστυχώς, τα περισσότερα καταντάνε κάπως έτσι.
Θα έλεγα όλα τα άλλα να τα φοβόμαστε, το πλαίσιο όχι. Δεν είναι αυτό που πρέπει να μας ανυσηχεί και να μας συγκρατεί στο gsxr. Δεν αντέχω να ακούω "κάντου κάτι, δεν πάει(!!!)", δηλαδή πόσο σουμάχερ είμαστε πιά που δε μας φτάνουν 170 άλογα; Έλα, να σοβαρευόμαστε

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιούλ 19, 2006 1:00 am
από tasos_z
Δεν είναι μόνο τα άλογα kromi είναι και ο κάθε λεκές που αντί για να πάρει κανα παπί να πάει στην καφετέρια μου παίρνει R1 k6 RR κτλ έχω ζωντανό φυδέμπορα που από glx72cc πήρε cbr900rr για να κάνει φιγούρα.Που πάς ρε καραμήτρο μέσα σε μία βδομάδα το σκότωσε και η κορυφαία δικαιολογία του έπεσε η μπάρα της εθνικής στο κεφάλι.

Κρίμα πάντως για το τελευταίο γιατί βλέπω οτι δεν έχει στρύψει πολύ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιούλ 26, 2006 3:10 pm
από andreastt600
κριμα το μηχανακι .........................