Sarevock έγραψε:Εμ οταν λεμε οτι κοβουν πλαισιο... :?
Λυπάμε αλλά κάτι φήμες δεν τις πολυπιστεύω αν δεν τις δω και το κυριότερο αν δεν είναι τεκμηριωμένες από ανθρώπους με ιδιαίτερες γνώσεις. Όλες οι μηχανές σήμερα κατασκευάζονται πρώτα μέσω CAM/CAD με διάφορες τεχνικές, μέθοδοι πεπερασμένων στοιχείων κτλ, και τόσο οι δυνάμεις και οι ροπές που ασκούνται είναι προϋπολογισμένες. Πάντα υπάρχει περιθώριο το οποίο υπό νορμάλ συνθήκες δεν μπορεί να υπερκαλυφτεί. Τώρα πως είναι δυνατό να πέρνει παγκόσμιο Superbikes και στο Κ6 να μην υπάρχουν διαφορές στο πλαίσιο, ανακοινώσημες τουλάχιστον, αυτό δεν το καταλαβαίνω. Αν υπήρχε πρόβλημα, αυτό στους αγώνες θα είχε βγει, ιδιαίτερα στα SBK που οι αλλαγές στα πλαίσια δεν είναι δραστικές.
Ως παράδειγμα θα θυμήσω το σαφές πρόβλημα του TRIUMPH DAYTONA 955 που κοβόταν στην ένωση πλαισίου με τον λαιμό. Αμέσως η Triumph όχι μόνο ενίσχυσε το σημείο αυτό αλλά έκανε και ανάκληση. Οι εταιρίες είναι αρκετά έξυπνες για να μην αφήνουν στην τύχη τέτοια πράγματα.
Εγώ προσωπικά δεν έχω δει υποπλαίσιο κομένο, γιατί μάλλον περί αυτού πρόκειται και όχι του κυρίως πλαισίου της μηχανής. Μέχρι λοιπόν να το δώ και μάθω τον ακριβή λόγο και τρόπο χρήσης που αυτό κόπηκε, επιτρέψτε να είμαι λίγο δύσπιστος.