Σελίδα 1 από 3

ΧΤ660Χ 1 ΣΤΑΔΙΟ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 14, 2007 12:49 am
από ΤΗΕΟ_ΧΤ660
Παίδες θέλω τη βοηθεια σας!!!Είμαι στο ψαξιμο για το πρώτο σταδιο βελτίωσης για το ΧΤ μου.
Τώρα το μόνο που φοράω ειναι εξατμήσης AKRAPOVIC και τίποτα αλλο...πολλοί μου λένε να βάλω PCIII,ποιος μπορεί να μου πει τι ακριβώς κάνει και αν εχει εστιστή διαφορά????χρειάζεται να βάλω και φίλρο??αν ναι τι φίλτρο???Εχει να μου προτήνει κανεις κάτι αλλο???

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 14, 2007 1:32 pm
από iliasRC31
tazzzzzzzzz που εισαι βρε παλικαρι ?

εδω ειναι ο τομεας σου !


προσωπικα εγω ειμαι υπερ του stage 1 ολοκληρου ή τιποτα

οσο για φιλτρο K&N ,DNA ειναι απο τα καλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 14, 2007 4:09 pm
από Tassos
Εγώ έχω εξατμίσεις Mivv Carbon (ταπωμένες), και φίλτρο Κ&Ν. Έχω λίγο ανεβάσει τη ρύθμιση για το μείγμα (σε αναμονή του service για να το ρυθμίσουν ακριβώς σε καυσαναλυτή). To μηχανάκι δουλεύει άψογα, χωρίς μπερδέματα (για ΧΤ βέβαια!). Μην περιμένεις όμως ιδιαίτερα αισθητή διαφορά στη μέγιστη απόδοση. Εγώ αυτά που είδα είναι ότι επιταχύνει από χαμηλότερες στροφές (π.χ. από 90 με πέμπτη) χωρίς να σκορτσάρει, καθώς και τη διαφορά στο βάρος.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 14, 2007 5:29 pm
από ΤΗΕΟ_ΧΤ660
πως εχεις ανεβάσει τη ρύθμιση για το μείγμα?απο της ρυθμίσης του κοντέρ???φιλτρο θα βαλω και εγώ,το δίλημα ειναι στο PCIII δεν ξερω τι να κανω.....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 14, 2007 7:16 pm
από Tassos
ΤΗΕΟ_ΧΤ660 έγραψε:πως εχεις ανεβάσει τη ρύθμιση για το μείγμα?απο της ρυθμίσης του κοντέρ???φιλτρο θα βαλω και εγώ,το δίλημα ειναι στο PCIII δεν ξερω τι να κανω.....


Ναι, από τη ρύθμιση από το κοντέρ. Χωρίς PCIII δεν μπορείς να κάνεις πολλά περισσότερα. Έχω ακούσει και για κάποιους που πείραζαν και τη ρύθμιση του TPS (χαλαρώνοντας τη βιδούλα και ουσιαστικά κοροϊδεύοντας τον ψεκασμό να νομίζει ότι έχεις το γκάζι περισσότερο ανοιχτό απ' ότι στην πράξη), αλλά δεν θα το δοκιμάσω.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 14, 2007 10:23 pm
από manos
λοιπον pcIII = 550 με 600 ευρο μιλαμε για comple δουλεια δυναμομετρο χαρτη κτλ κτλ
αποτελεσμα λιγο καλητερη ανταποκριση στο γκαζι πιθανα καποιος χωρις pciii με xt να στα ρηξει χαλαρα και να λες τι εγινε :smt002

αποτελεσμα το μοτορι σου θα δουλευει καλητερα αλλα μην περιμενεις να παρεις οτι πληρωσες
η να εχεις τρελη διαφορα με τα αλλα xt αυτααααααααααααα :rolleyes: :rolleyes:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 14, 2007 10:31 pm
από manos
manos έγραψε:λοιπον pcIII = 550 με 600 ευρο μιλαμε για comple δουλεια δυναμομετρο χαρτη κτλ κτλ
αποτελεσμα λιγο καλητερη ανταποκριση στο γκαζι πιθανα καποιος χωρις pciii με xt να στα ρηξει χαλαρα και να λες τι εγινε :smt002

αποτελεσμα το μοτορι σου θα δουλευει καλητερα αλλα μην περιμενεις να παρεις οτι πληρωσες
η να εχεις τρελη διαφορα με τα αλλα xt αυτααααααααααααα :rolleyes: :rolleyes:


δες και εδω http://www.motocikleta.gr/forum/viewtopic.php?t=4900

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 16, 2007 6:55 pm
από george_grat
χμμμμμμμμ για να δούμε.

1. Τις εξατμίσεις τις έχεις (Σωστός)
2. Βάζεις φίλτρο Κ&Ν
3. Ξεταπώνεις τις μπούκες
4. Βγάζεις από τον παπά το λάστιχο κάτω από την σέλα.
5. Λίγο μείγμα παραπάνω

και μετά έλα να μου πεις. Τα ίδια έχω κάνει και εγώ και μου έχει δώσει 49ΗΡ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Νοέμ 18, 2007 1:55 pm
από iznogood
george_grat έγραψε:χμμμμμμμμ για να δούμε.

1. Τις εξατμίσεις τις έχεις (Σωστός)
2. Βάζεις φίλτρο Κ&Ν
3. Ξεταπώνεις τις μπούκες
4. Βγάζεις από τον παπά το λάστιχο κάτω από την σέλα.
5. Λίγο μείγμα παραπάνω

και μετά έλα να μου πεις. Τα ίδια έχω κάνει και εγώ και μου έχει δώσει 49ΗΡ.


Ο παλιος ειναι αλλιως... :supz:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Νοέμ 18, 2007 7:47 pm
από golis
:smt077

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Νοέμ 19, 2007 8:31 pm
από Tdmrider
iznogood έγραψε:
george_grat έγραψε:χμμμμμμμμ για να δούμε.

1. Τις εξατμίσεις τις έχεις (Σωστός)
2. Βάζεις φίλτρο Κ&Ν
3. Ξεταπώνεις τις μπούκες
4. Βγάζεις από τον παπά το λάστιχο κάτω από την σέλα.
5. Λίγο μείγμα παραπάνω

και μετά έλα να μου πεις. Τα ίδια έχω κάνει και εγώ και μου έχει δώσει 49ΗΡ.


Ο παλιος ειναι αλλιως... :supz:



Έτσι, έτσι, έτσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Νοέμ 20, 2007 12:41 am
από ΤΗΕΟ_ΧΤ660
Συγνώμη.......αν δε κανω λάθος το ΧΤ660 απο την μανα του ειναι 48ΗΡ.Για 1ΗΡ μιλάμε??? Drogar-Cry(LBG).gif

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Νοέμ 20, 2007 11:14 am
από iliasRC31
ΤΗΕΟ_ΧΤ660 έγραψε:Συγνώμη.......αν δε κανω λάθος το ΧΤ660 απο την μανα του ειναι 48ΗΡ.Για 1ΗΡ μιλάμε??? Drogar-Cry(LBG).gif


και μετα ξυπνησαμε , στα χαρτια μπορει στην πραξη ειναι αρκετα κατω

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Νοέμ 20, 2007 3:30 pm
από sfairas
ΤΗΕΟ_ΧΤ660 έγραψε:Συγνώμη.......αν δε κανω λάθος το ΧΤ660 απο την μανα του ειναι 48ΗΡ.Για 1ΗΡ μιλάμε??? Drogar-Cry(LBG).gif

Τ ο ΧΤ ενος φιλου(pciii, micron τελικα και KN) εδειξε 52 τροχο) βεβαια για να προκυψουν τα νουμερα στις μετρησεις παιζουν πολλοι παραγοντες πχ. κατασταση ελαστικων, κατασταση αλυσιδογραναζων, καυσιμο, τυπος δυναμετρου, ικανοτητες-εμπειρια-γνωσεις "μαστορα",καιρικες συνθηκες κ.α. ψιλα γραμματα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 21, 2007 12:09 am
από iznogood
ΤΗΕΟ_ΧΤ660 έγραψε:Συγνώμη.......αν δε κανω λάθος το ΧΤ660 απο την μανα του ειναι 48ΗΡ.Για 1ΗΡ μιλάμε??? Drogar-Cry(LBG).gif


Το Lc4 του 2000 που ειχα εβγαζε στα χαρτια 44. Κατι ΧΤ με 48(εδω γελαμε) τα μασαγα για πλακα!
Αυτο το παραμυθι με τα αλογα ακομη το καταπινεται?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 21, 2007 5:09 am
από sfairas
iznogood έγραψε:
ΤΗΕΟ_ΧΤ660 έγραψε:Συγνώμη.......αν δε κανω λάθος το ΧΤ660 απο την μανα του ειναι 48ΗΡ.Για 1ΗΡ μιλάμε??? Drogar-Cry(LBG).gif


Το Lc4 του 2000 που ειχα εβγαζε στα χαρτια 44. Κατι ΧΤ με 48(εδω γελαμε) τα μασαγα για πλακα!
Αυτο το παραμυθι με τα αλογα ακομη το καταπινεται?

μηπως το ΧΤ ειναι αρκετα πιο βαρυ :smt102

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 21, 2007 9:22 am
από iznogood
Tα περναγα και δικαβαλος! [smilie=spam4.gif]



Ενταξει! παιζει και το βαρος. Για μονοκυλινδρο το ΧΤ ειναι πολυ βαρυ!