Σελίδα 1 από 1

Αλλαγή κινητήρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Οκτ 05, 2009 2:28 pm
από Rabbit
Καλησπέρα σε όλους.

Είμαι ο περίφανος κάτοχος μιας Honda CB 400 Super Four '00

Για κακή μου τύχη, όμως, έπαθε βλάβη στην φουρκέτα, και δεν δέχεται την 6η ταχύτητα.
Δεν έχω πρόβλημα να την χρησιμοποιώ αλλάζοντας μέχρι την 5η, ακόμα και να την ταξιδέψ, όπως και έκανα πρόσφατα.

Το θέμα είναι όμως, οτι πρέπει να φτιαχτεί.

Το κοίταξα σε 4 διαφορετικούς μηχανικούς, και μου είπαν όλοι την ίδια τιμή.

Έκατσα και σκέφτικα, πως ίσως θα μου ερχόταν πιό οικονομικά, να βρώ ένα μοτέρ, και να το αλλάξω ολόκληρο. Πράγμα το οποίο θα πραγματοποιήσω σύντομα.

Αναρωτιόμουν, λοιπόν, εάν εκτός από τον δικό του κινητήρα, ο σκελετός είναι διατεθημένος να δεχτεί κάποιον άλλο. (πχ. CBF 600 ή Hornet 500)

Θα ήθελα τα φώτα σας (όποιος γνωρίζει) γιατί οι δικές μου γνώσεις στον τομέα είναι περιορισμένες.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Re: Αλλαγή κινητήρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Οκτ 05, 2009 4:54 pm
από iliasRC31
μεγαλητερη πιθανοτητα ειναι να μπαινει απο το CB 500

αλλα δεν εχω ασχοληθει για να σου πω με σιγουρια , υποθέσεις κάνω.

Re: Αλλαγή κινητήρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Οκτ 05, 2009 11:54 pm
από Kiriakost
Rabbit έγραψε:Το κοίταξα σε 4 διαφορετικούς μηχανικούς, και μου είπαν όλοι την ίδια τιμή.



Για πες ... για να έχουμε πλήρη εικόνα ..

Re: Αλλαγή κινητήρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 07, 2009 5:36 pm
από Rabbit
Peripou 500

Re: Αλλαγή κινητήρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Οκτ 12, 2009 3:43 am
από giannisblest
500 για ανοιγμα κλεισιμο,κατεβασμα ανεβασμα,και επισκευη δεν ειναι και παρα πολυ ασχημα λεφτα...
ασχετο μπορεις να περιγραψεις ακριβως τ εννοεις με το δεν μπαινει η 6η?
δλδ κανεις τον λεβιε πανω και ενω ο λεβιες παει πανω αλλα παρ'ολα αυτα δεν μπανει η ταχυτητα?
ο λεβιες δεν παει πανω μετα την 5 οση δυναμη και αν βαλεις?
τι ακριβως κανει?
το λεω γιατι οι σπασμενες φουρκετες μπορει να εχουν τραγικη καταληξη μερικες φορες.(να κουμποσει 2 ταχυτητες ταυτοχρονα :smt087 )
πολυ πιθανο ειναι ν εχει σπασει εσωτερικα καποιο απο τα πυρακια στον μυλο που ειναι υπευθυνος για το ανεβασμα και το κατεβασμα των ταχυτητων.
αυτο δεν απαιτει συνηθως κατεβασμα του μοτερ και το ανταλακτικο το φτιαχνεις ακομα και σε μηχανουργειο για ψηχουλα.(ειναι ενα μεταλικο αξονακι ~10mm x ~3mm)
αρα φτηνη επισκευη...
αν μπανει η ταχυτητα αλλα ενω γκαζονεις και ανεβαζει στροφες δεν πηγαινει δυναμη στον τροχο(κοινως δεν γυριζει) τοτε εχεις προβλημα στον χωρο του σασμαν(το ακριβο προβλημα δλδ)...
με λιγα λογια οταν μια ταχυτητα δεν μπαινει δεν ειναι απαραιτητο το προβλημα να ειναι βαθια χωμενο στον κινητηρα.οταν μια ταχυτητα ομως μπαινει αλλα δεν παραγει εργο(σαν να βαζεις νεκρα)
τοτε ειναι τα δυσκολα.

υ.γ αν ειναι σπασμενη φουρκετα μπορει αναπασα στιγμη να μπλοκαρουν τα παντα εκει μεσα...προσεχε..
η γνωμη μου ως απλου χομπιστα που ασχολειται αρκετα με το αντικειμενο.(δεν ειμαι μηχανικος)